Jump to content

MGS 320d E90


mgs

Recommended Posts

Si partea proasta e ca un model de jante originale il gasesti doar intr-o diminesiune standard.

ale mele, style 194m sunt 8j cu et 34 fata si 8.5j cu et 37 spatele.unde gasesc eu jante cu et 24 fata si 22 spatele, de ex?

Pt asta sunt facute distantierele.

cred ca e destul cat s-a discutat.se polueaza aiurea.fiecare face cum crede..

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat in ultimii 2 ani cel putin 4 seturi de distantiere (diverse marimi etc) si singurele cu care am avut probleme au fost de la Ta-technix care dupa 10k km s-au deformat si la viteze mici 10-20km/h se vedea cum roata se misca stanga dreapta - imi zicea lumea ca am prezoanele nestranse)

Stiu masini de drift cu distantieri de 5cm/punte, care va zic eu ca supun la stres mult mai mare franele si in general masina :D

Nu vad absolut nici-un dezavantaj la distantieri atata timp cat se pun aliaje ok NUMAI cu guler de centrare.

Ca si castig ar fi look-ul si imbunatatirea stabilitatii.

 

PS: ca sa nu mai dati atatia bani pe produse branduite H&R etc, la cluj este o firma care ii produce pentru export - Alsteel

Edited by sm3agol
Link to comment
Share on other sites

Ok, ca sa inchid acest subiect, pentru ca oricum nu vom ajunge la o concluzie comuna:

 

1. motivul pentru care am montat distantierele este strict legat de aspect;

2. eu consider ca distantierele de calitate si montate corespunzator nu afecteaza si nu supune alte elemente la forte aditionale care pot dauna;

3. daca pe viitor exista probleme, nu e un capat de lume sa schimb 2 brate sau 2 bucsi.

 

L.E.: Distantierele se centreaza pe butuc atat pe gaura centrala, cat si pe prezoane. Rotile se centreaza pe distantiere atat pe gaura centrala cat si pe prezoane.

Edited by mgs
Link to comment
Share on other sites

De acord cu tine mgs, mai am doar o singura precizare. Doamne fereste, in caz de un accident grav, exclusiv din cauza distantierelor apar probleme mari cu asigurarile, in instanta se pierd procese din cauza ca masina a avut modificari neprevazute din fabrica. Drumuri bune!
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt genul de om care pune raul inainte , dar mersi pentru sfat thumbsup.png

 

P.S.: Pentru cei care nu sunt in stare sa aduca un argument pertinent, dar voteaza topicul cu 1 steluta, va astept cu formule de mecanica / mecatronica sa facem niste calcule.

Link to comment
Share on other sites

De aia au jantele originale dimensiune standard, cu et corespunzator pentru modelul de masina fabricat, pentru ca sunt facute cu cap. De aia nu gasesti tu et 20. Nu pentru ca au gresit ei, poti sa fii sigur de asta.

Am zis ca au gresit ei?

Hai ca am deviat prea mult de la subiect.

te salut

Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa masina,ii sta bine lasata pe burta!

Sa te plimbe sanatos ;)

post-63528-0-96833600-1434132537_thumb.jpg

Mersi la fel!

Si eu care credeam ca sunt singurul paparazzo :)

post-60251-0-47361700-1434139695_thumb.jpg

Cand te hotarasti cu masina, da-mi si mie un semn, te rog. Prietenul meu inca nu si-a gasit masina si poate poate :)

 

 

Vezi ca ai patit-o si tu exact ca mine anul trecut domnu' MGS?:)))

 

Daca avem prea putine drumuri in tara asta:) Si culmea, aproximativ in acelasi loc in care ne-am intalnit si noi, doar ca pe sens opus...

 

Apropo, e bine - sanatoasa :

post-60251-0-20641800-1434139696_thumb.jpg

 

thumbsup.png

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sambata a fost spa-day pentru masina, am "bibilit" aproape 12 ore la ea.

 

Exterior:

 

PAS 1: prespalare

- curatare, aparatul din dotare este un Lavor Wave HR 135.

- spumare: lance tip LS3 +Sonax PreWash Ultra Power

- clatire cu aparatul cu presiune

post-60251-0-46411600-1434963284_thumb.jpg

PAS 2:

-curatare jante cu arhicunoscutul produs Sonax Full Effect

post-60251-0-40985800-1434963287_thumb.jpgpost-60251-0-96542700-1434963287_thumb.jpg

PAS 3:

- metoda clasica 2BM, o galeata cu sampon Sonax Red Summer, cealalta pentru clatire, cu Grit Guard pe fund. Am folosit o manusa din microfibra Lupus Premius Wash Mitt.

Samponul acesta miroase incredibil, mai ca iti vine sa il mananci :)

- clatire cu aparatul cu presiune

- uscare cu prosop din microfibra Vicont Miracle Dryer

post-60251-0-00613000-1434963285_thumb.jpgpost-60251-0-66596600-1434963285_thumb.jpgpost-60251-0-20413300-1434963286_thumb.jpg

PAS 4:

- decontaminare cu argila. Am folosit Gyeon Q2M Clay si Gyeon Q2M Clay Lube

post-60251-0-53450300-1434963288_thumb.jpg

PAS 5: polish in 2 (3) etape:

A fost facut de un bun prieten care are experienta.

Am folosit bureti si pasta Meguiar's, mai precis:

- Meguiar's SoftBuff 2.0 Cutting Pad

- Meguiar's SoftBuff 2.0 Polishing Pad

- Meguiar's SoftBuff 2.0 Finishing Pad

- Meguiar's Ultra Cut Compound M105

- Meguiar's Ultra Finishing Polish M205

In plus, s-a folosit alcool izopropilic intre treceri si la final, in dilutie 50-50.

 

PAS 6: ceruire

- pe caroserie am folosit Collinite 476 , aplicata cu un aplicator Meguiar's;

- pe jante am folosit Vicont Wheel & Chrome Sealant ;

- pentru cauciucuri, elemente de cauciuc si chedere am folosit 303 Aerospace Protectant

La spalarile obisnuite, mai folosesc si Gyeon Q2M Wetcoat.

post-60251-0-19548600-1434963289_thumb.jpg

 

La interior, in afara de aspirare, folosesc BMW Natural Care Interior Cleaner, Vicont All Purpose Microfiber si Valet Pro Dash Brush.

 

Am avut ceva batai de cap cu vremea, dar am avut inspiratia sa instalez un cort in curte inainte sa ma apuc, apoi am mutat-o in garaj.

Una peste alta, din cauza vremii, nu am reusit sa fac cateva poze cu ea curata. Am spalat-o si ieri de 2 ori si de fiecare data a inceput ploaia dupa ce am terminat si a trebui sa o ascund in garaj. Cu 3 spalari in 2 zile concurez cu Myx laugh1.gif

Edited by mgs
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Astept pareri si sugestii, in special pentru protectie si finish (paint cleaner, glaze, sealant, ceara).

As comanda Black Light si / sau Bilt Hamber AutoBalm (inspirat din topicul lui Acero), dar nu stiu care ar fi combinatie ideala.

 

Urmeaza si poza la urmatoarea spalare...sper cat mai curand.

Eu sunt multumit de rezultat, nu a fost un polish foarte agresiv, s-a inlaturat panza si multe zgarieturi fine. Vopseaua e acum foarte curata si iese mai mult in evidenta perla.

Edited by mgs
Link to comment
Share on other sites

Bravo Mihai, sa postezi si pe Detailing Club, un efort sa ajungi intr-o vineri la intalnire cand faci?

 

Daca nu poate bagam un gratar candva ca m-am simtit prost ca te-am refuzat ultima oara si nu am mai ajuns la tine. :(

 

Asteptam poze cu masina.

Link to comment
Share on other sites

Salut! Lancea de spumare ls3 are cumva la imbinarile ei garnituri? Eu am luat-o de la pro-detailing.ro si era slaba, am strans-o cu mana si am ceva scapari la ea. Si la mine cred ca jetul de spuma este mai lung, trebuie sa stau la o distanta mai mare fata de masina.
Link to comment
Share on other sites

buna treaba ai facut,vreau sa imi iau si eu un aparat de spalat,ce parere ai de aparatul asta al tau?

Sunt foarte multumit de aparat, tinand cont de presiunea de lucru si pret (295RON parca - a fost oferta la Bricostore). Pentru utilizare acasa sunt de parere ca e suficient si a fost best-buy in categoria asta de pret.

 

Aparatul Lavor wave il legi la reteaua de apa sau are compartiment separat? Ma gandesc ca legat la robinet merge cu intreruperi ( consuma mai repede decat primeste )

Este legat la reteaua de apa. dar consuma FOARTE putina apa, nu se pune problema asta. Data viitoare cand il folosesc o sa cronometrez in cat timp umple o galeata de 10L.

 

 

Bravo Mihai, sa postezi si pe Detailing Club, un efort sa ajungi intr-o vineri la intalnire cand faci?

Daca nu poate bagam un gratar candva ca m-am simtit prost ca te-am refuzat ultima oara si nu am mai ajuns la tine. :(

 

Asteptam poze cu masina.

 

In perioada asta sunt foarte ocupat si la munca si pe acasa, nu vreau sa promit nimic... poze sper sa adaug cat mai curand, nu m-a ajutat deloc vremea de afara din ultimele zile, am avut masina murdara de sambata seara pana azi, desi am spalat-o de 4 ori.

 

Salut! Lancea de spumare ls3 are cumva la imbinarile ei garnituri? Eu am luat-o de la pro-detailing.ro si era slaba, am strans-o cu mana si am ceva scapari la ea. Si la mine cred ca jetul de spuma este mai lung, trebuie sa stau la o distanta mai mare fata de masina.

 

Nu are garnituri, insa eu am folosit "calti" (a se zici 'caltzi' - nu stiu daca exista alta denumire ) si o pasta speciala pentru a etansa.

Iar jetul de spuma este reglabil, sincer nu stiu cat de corect il folosesc ...

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.