Jump to content

totul despre Seria 5 F10, 2010 - 2017


Scorpio 82

Recommended Posts

Salutare.

Ma puteti ajuta cu in sfat in legatura cu aceasta masina ?

 

https://www.rulate-proleasing.ro/detalii-auto/10224/bmw-525d-xdrive/

 

Masina este vanduta de Proleasing Ploiesti.

Personal mi se pare cam ieftina pentru cate dotari are.

Am fost la ei ca sa o vad insa nu o au acolo. Este doar promovata de ei. O vinde un client fidel al lor. Mi-au spus ca e impecabila, fara accidente si ca merita cumparata.

Intrebarea mea este daca acest model este cel care a avut probleme cu turbinele si injectoarele.Trebuie sa ma feresc de ceva anume la acest model ?

Multumesc frumos anticipat.

Bogdan

Edited by Btoader22
Link to comment
Share on other sites

cred ca are motorul de 3 litri, parca 525 cu motor de 2l e produs din 2012.

daca e asa, existenta unei neconcordante in anunt poate sugera existenta mai multor neconcordante.

 

pretul nu e chiar asa mic pt o masina de 7 ani (17k euro inclusiv TVA).; din punct de vedere dotari, e un F10 dotat mediu (ii lipsesc adaptive cruise control, suspensie adaptiva, lane/side assist, clima 4 zone, sonorizare HK, etc)

Link to comment
Share on other sites

cred ca are motorul de 3 litri, parca 525 cu motor de 2l e produs din 2012.

daca e asa, existenta unei neconcordante in anunt poate sugera existenta mai multor neconcordante.

 

pretul nu e chiar asa mic pt o masina de 7 ani (17k euro inclusiv TVA).; din punct de vedere dotari, e un F10 dotat mediu (ii lipsesc adaptive cruise control, suspensie adaptiva, lane/side assist, clima 4 zone, sonorizare HK, etc)

 

Din 2011 e pus motorul de 2litri si 218CP pe 525d. Cred ca din toamna. A mea este 12.2011 si are motorul asta de 2litri. In alta ordine de idei, de injectoare nu stiu sa aibe probleme, dar turbina mica intr-adevar este mai sensibila, nu si cea mare. In rest este acelasi motor N47 de pe versiunile de 520d.

Link to comment
Share on other sites

cred ca are motorul de 3 litri, parca 525 cu motor de 2l e produs din 2012.

daca e asa, existenta unei neconcordante in anunt poate sugera existenta mai multor neconcordante.

 

pretul nu e chiar asa mic pt o masina de 7 ani (17k euro inclusiv TVA).; din punct de vedere dotari, e un F10 dotat mediu (ii lipsesc adaptive cruise control, suspensie adaptiva, lane/side assist, clima 4 zone, sonorizare HK, etc)

 

Am primit o informatie cum ca ar lasa-o la 16k euro.

Multumesc pentru informatii.

 

RaYn3, am citit pe topicul tau ca ai schimbat distributia pentru ca se auzeau anumite zgomote. Trebuie sa il intreb daca a schimbat-o. Stiu ca au probleme, din ce am citit pe aici.

Edited by Btoader22
Link to comment
Share on other sites

Am primit o informatie cum ca ar lasa-o la 16k euro.

Multumesc pentru informatii.

 

RaYn3, am citit pe topicul tau ca ai schimbat distributia pentru ca se auzeau anumite zgomote. Trebuie sa il intreb daca a schimbat-o. Stiu ca au probleme, din ce am citit pe aici.

 

Distributia este cel mai sensibil punct al acestui motor as zice. Ai grija la acest aspect. Trebuie sa aibe un zgomot specific daca n-a fost schimbata. Documenteaza-te despre cum suna o distributie slabita si fii atent. Trebuie sa se auda si la ralanti, dar mai ales atunci cand o turezi . Bine-ar fii sa fi fost schimbata, desi la banii astia cam greu de crezut.

Link to comment
Share on other sites

Distributia este cel mai sensibil punct al acestui motor as zice. Ai grija la acest aspect. Trebuie sa aibe un zgomot specific daca n-a fost schimbata. Documenteaza-te despre cum suna o distributie slabita si fii atent. Trebuie sa se auda si la ralanti, dar mai ales atunci cand o turezi . Bine-ar fii sa fi fost schimbata, desi la banii astia cam greu de crezut.

 

Avand in vedere cat te-a costat pe tine, ma indoiesc ca a fost schimbata. Am vazut ca este un capitol foarte costisitor.

Am sa intreb cand am sa vorbesc cu proprietarul.

Multam pentru sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

La multi ani colegi de forum.

 

Un binevoitor mi-a impins unul din senzorii de parcare din fata in interiorul barii. Este vorba de cel din stanga din partea soferului. Exista cumva vreo metoda sa-l pun la loc sau e mai complicat, trebuie data bara si sa astept sa merg la mecanic? Exista o usita in pavilionul rotii pt farul din stanga, dar e ceva mai sus fata de planul orizontal al senzorilor. Cineva care s-a mai confruntat cu o astfel de situatie?

Link to comment
Share on other sites

Dau sa pornesc la drum si pun detecorul de radar in geam, dar belea...nu merge cand il bag la priza..pun telu la incarcat in portul usb...nu merge....aveti idee unde sunt sigurantele la F10 si eventual daca stiti de care tre sa cumpar ? :)

 

Sunt mai multe sigurante, le-am prajit si eu odata, mi-a intrat o moneda exact in locasul ala si au puscat toate sigurantele de la prize. Trebuie sa schimbi sigurante si din tabloul din portbagaj, pe partea dreapta, unde gasesti o schema care iti indica exact pozitia sigurantelor, atat din portbagaj cat si din torpedou de la pasager.

Link to comment
Share on other sites

pt bricheta, de obicei se arde cea din torpedou (sub un panou mic care se scoate), are 20A; mai sunt inca 2 sigurante in portbagaj in spate dreapta; acolo ai si o hartie cu diagrama sigurantelor, si o clema de extras sigurante. Edited by wolfenstein99
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Vreau sa schimb termostatele la masina ( e60 530xd ) fiindca temperatura apei nu depaseste 60-65 de grade la drum lung. Am verificat de curiozitate ce antigel am in masina si am vazut ca-i rosu. Am citit pe forum si vad ca-i recomandat cel albastru ( G11 ). Am urmatoarele intrebari:

 

1.Dupa schimbarea termostatelor completez in continuare cu antigel rosu sau golesc instalatia si pun antigel albastru?

2.In caz ca trebuie golita instalatia: pe net am vazut ca intra cam 7.5-8.5 litri de antigel. Sa iau doar antigel sau cumpar 4l antigel hepu g11 albastru si restul apa distilata?

Edited by Brokencyde
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Vreau sa schimb termostatele la masina ( e60 530xd ) fiindca temperatura apei nu depaseste 60-65 de grade la drum lung. Am verificat de curiozitate ce antigel am in masina si am vazut ca-i rosu. Am citit pe forum si vad ca-i recomandat cel albastru ( G11 ). Am urmatoarele intrebari:

 

1.Dupa schimbarea termostatelor completez in continuare cu antigel rosu sau golesc instalatia si pun antigel albastru?

2.In caz ca trebuie golita instalatia: pe net am vazut ca intra cam 7.5-8.5 litri de antigel. Sa iau doar antigel sau cumpar 4l antigel hepu g11 albastru si restul apa distilata?

 

Iti trebuie antigel albastru, G11. Goleste-l pe cel rosu, nu stiu cine ti-a bagat asa ceva. Roaga-te sa nu-ti fi provocat ceva rau prin motor. Trebuie diluat cu apa distilata, este o proportie intre cele doua lichide(antigel si apa distilata).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Salut, puteti sa ma ajutati si pe mine cu niste detalii despre motorul N63 de pe un 550i. Ma gandesc serios la achiziționarea unui f10 550i prin luna Martie a acestui an si am inteles ca ar fi niste motoare destul de problematce, sa fie chiar atât de grave problemele la ele ĂŽncât sĂŁ a faca serios sa renunț la aceastĂŁ motorizare?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.