Jump to content

totul despre Seria 5 F10, 2010 - 2017


Scorpio 82

Recommended Posts

Și eu am aceeași problemĂŁ la f10 LCI, mĂŁ deranjeazĂŁ sincer acea semnalizare fĂŁrĂŁ led/lumânare obositĂŁ.Adica ai led la semnalizarea de pe spate , de pe oglindĂŁ, dar au lĂŁsat de izbeliște farul?Se poate schimba cu led fĂŁrĂŁ probleme/erori?
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Și eu am aceeași problemĂŁ la f10 LCI, mĂŁ deranjeazĂŁ sincer acea semnalizare fĂŁrĂŁ led/lumânare obositĂŁ.Adica ai led la semnalizarea de pe spate , de pe oglindĂŁ, dar au lĂŁsat de izbeliște farul?Se poate schimba cu led fĂŁrĂŁ probleme/erori?

 

Link to comment
Share on other sites

E un simplu bec, nu? Doar trebuie sa puneți un led si automat asa va arata, nu va chinuiți sa dati mulți bani, doar sa fie canbus si atât.

 

Mi am cam pus si eu la E60 led uri pe tot in afara de semnalizare fata, aratĂŁ mai bine, sunt mai puternice si un plus ca nu se mai ĂŽncĂŁlzesc ca naiba.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

La f10 iti trebuie PY24W. Nu prea e cine stie ce...la e60 am led pe semnalizare de vreo 6-7 ani, se vad interesant pe farurile de LCI. Cel mai sigur vei fi nevoit sa dezactivezi monitorizarea voltajului pe semnalizari, altfel vor "clipii" mai repede si vei avea si eroare de bec ars (becul e CANBUS, insa la BMW e cam problema cu ele). La mine doar asta a fost nevoie sa fac, treaba de 2minute.

La f10 am scapat, am farurile cu LED adaptive care au semnalizarea pe spranceana.

Edited by Alexandru'
Link to comment
Share on other sites

Eu am pe mobile lista de cautari salvata cu led si LCI, dar daca gasesc una cu optiunile dorite si are xenon, nu dau inapoi.

Doar ca mi se pare urat rau semnalul ala, dar si ala se rezolva.

 

Deocamdata analizez daca merita motorul de 3000 sau raman la 2000.

 

Asta imi place mult. Daca avea si pachet M era super.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?action=parkItem&id=314347230

Link to comment
Share on other sites

La cat de problematic e si n57-le...cu pompa de ulei, cuzinetii care o iau la fuga...raman si problemele clasice ale n47-ului pe langa... Grea decizie.

Ia un LCI cu B.

nu problemele sunt dilema....oricare varianta as alege-o, tot necesita atentie.

taxe si consum vs performante....in plus, in prea putine cazuri e nevoie de mai mult de 190cp...

 

eu as vrea sa raman la F11, dar n-o mai conving pe sotie...dupa E91 a zis ca mai vrea o "berlina"

Link to comment
Share on other sites

Pica pernele la f11 in draci. E plin grupul de f10/f11 cu probleme la perne si n57 arunca-te la gunoi din cauza cuzinetilor. Mai punem tms-uri, faruri cu un intreg ecosistem in ele din cauza condensului, etc.

Avantajul la f11 e ca va fi mai ieftin decat f10, mult mai ieftin pentru ca in Romania nu le cumpara mai nimeni.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La f10 iti trebuie PY24W. Nu prea e cine stie ce...la e60 am led pe semnalizare de vreo 6-7 ani, se vad interesant pe farurile de LCI. Cel mai sigur vei fi nevoit sa dezactivezi monitorizarea voltajului pe semnalizari, altfel vor "clipii" mai repede si vei avea si eroare de bec ars (becul e CANBUS, insa la BMW e cam problema cu ele). La mine doar asta a fost nevoie sa fac, treaba de 2minute.

La f10 am scapat, am farurile cu LED adaptive care au semnalizarea pe spranceana.

Mulțumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Colegi de forum, sa imi spuna si mie cineva ca sunt nebun sa caut f10 m550d, aproape la pret de g30 530d sport sau luxury line. Cu argumente daca se poate, ca eu ma pacalesc ca ar trebui sa compar cu g30 m550d, unde e vb de cu totul si cu totul alt pret :)

 

Ce am gasit eu ca dezavantaje care ma potolesc putin:

- cele 3 turbine

- folosesc masina pe distante scurte in oras (desi aici si la g30 ar fi aceelasi dezavantaj)

Edited by quze
Link to comment
Share on other sites

Colegi de forum, sa imi spuna si mie cineva ca sunt nebun sa caut f10 m550d, aproape la pret de g30 530d sport sau luxury line. Cu argumente daca se poate, ca eu ma pacalesc ca ar trebui sa compar cu g30 m550d, unde e vb de cu totul si cu totul alt pret :)

 

Ce am gasit eu ca dezavantaje care ma potolesc putin:

- cele 3 turbine

- folosesc masina pe distante scurte in oras (desi aici si la g30 ar fi aceelasi dezavantaj)

 

Mai ales ca mergi pe distante scurte, de ce nu iei un benzinar, chiar un 540i, desi cred ca si un 530i cu motorul de 2litri e ce trebuie. Acum daca stii ca-ti permiti 3litri atat prin prisma consumului, impozit, asigurare fata de un 2litri, then go 4it. Altfel nu-i prea vad sensul unui 50d cu 3 turbine. Tot trei litri, multe turbine care se pot defecta, generatie mai veche care nu stiu cat de fiabil a fost prin prisma tocmai a nr-ului "mare" de turbine. Plus ca aceste versiuni de 3litri diesel cu putere mai mare sunt predispuse la probleme cu pompa de ulei.

Link to comment
Share on other sites

Am benzinara care imi ia intre 9 si 16% in prezent, si desi nu fac atat de multi km, cand mai fac drumuri de 1-2-3k in vacante, mi-ar placea sa platesc cu 30-40% mai putin pe carburant... acum daca astia o sa se duca in alte parti, nu e combinatie. M-am gandit sa intensific drumurile in afara, in caz ca merg pe diesel. 530i G30 pare o optiune decenta, o sa caut date despre el, nu l-am avut in vizor pana acum. 540i iese din discutie, ma costa prea mult si am depasit deja bugetul alocat cu f10 m550d sau g30 530i/d (ca toti de altfel, plecam de la x suma si mai punem aproape tot pe atat :) )
Link to comment
Share on other sites

Am benzinara care imi ia intre 9 si 16% in prezent, si desi nu fac atat de multi km, cand mai fac drumuri de 1-2-3k in vacante, mi-ar placea sa platesc cu 30-40% mai putin pe carburant... acum daca astia o sa se duca in alte parti, nu e combinatie. M-am gandit sa intensific drumurile in afara, in caz ca merg pe diesel. 530i G30 pare o optiune decenta, o sa caut date despre el, nu l-am avut in vizor pana acum. 540i iese din discutie, ma costa prea mult si am depasit deja bugetul alocat cu f10 m550d sau g30 530i/d (ca toti de altfel, plecam de la x suma si mai punem aproape tot pe atat :) )

 

Pai atunci un 2litri benzina de pe 30i cred ca va consuma tot ca si un diesel de 3litri, versiune din asta mai tunata. Benzinarele din prezent sunt mult mai eficiente decat versiunile din trecut si asta pt ca au si sisteme electrice cu cate-o baterie mai mica, acest sistem ajutand nu doar la economie, dar si la cuplu. Plus ca sunt motoare turbo, de asemenea un alt avantaj. Cred ca daca vrei sa mergi la economie cu ele, n-ai nici o problema in a scoate consumuri decente, fiind mult mai aplicabile condusului in urban decat un diesel, pe care-l cam omori in acest mediu.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca e chiar asa. In primul rand, daca nu ma insel, mild hybrid sunt doar motoarele diesel si motoarele de 3l benzina. In plus, din 2019 si benzinarele au filtru de particule, deci sufera de aceeasi problema cu mersul in oras.

 

Edit: sunt cateva topic-uri pe aici cu consumul de la 30i, e undeva intre 12 si 18 urban daca retin bine.

Edited by mgi
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca e chiar asa. In primul rand, daca nu ma insel, mild hybrid sunt doar motoarele diesel si motoarele de 3l benzina. In plus, din 2019 si benzinarele au filtru de particule, deci sufera de aceeasi problema cu mersul in oras.

 

M-am referit intr-adevar la aceste ultime modele mai noi, am vzt ca mai toate sunt mild-hybrid, sistem pe 48V, cu recuperare masiva de energie pe franare, coasting. Dar da, cel putin la G30 cred ca faceliftul este in felul asta. S-ar putea ca pre-faceliftul sa nu fi fost construit deloc in acest fel. Stiu ca un coleg cu un E-Class de prin 2013 zicea ca are nu stiu ce motor electric prin cutia de viteza automata, desi nu este considerata hybrid. Cu dpf-ul din pacate a ajuns si pe benzina, cred ca ii zice OPF. Nu stiam ca s-a pus doar pe 3litri benzina. Pe 2litri esti sigur ca nu se monteaza?!?! Poate temporar...Desi nu vad ca un filtru din asta sa fie atat de problematic ca si un DPF, iar asta din cauza ca benzina nu lasa atat de multa funingina precum motorina la ardere. Vom vedea totusi cum se comporta si astea.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.