Jump to content

totul despre Seria 5 F10, 2010 - 2017


Scorpio 82

Recommended Posts

Nu sunt 100% sigur, ca nu reusesc sa gasesc informatii exacte pe site-ul oficial.

 

OPF / GPF : da, benzina arde mai curat, dar si filtrul e mai mic semnificativ. Au inceput deja unii sa se planga pe la alte marci ca le apar in bord mesaje de 'mai iesi si tu din oras', nu stiu cum e situatia la bmw.

Link to comment
Share on other sites

Salut! Ma gandesc sa cumpar un 525d xDrive, F11 din 2017 (ianuarie, printre ultimele produse), sub 100k km, rulat in Romania de un singur proprietar. Nu am mai avut pana acum BMW, asa ca va cer cateva sfaturi.

 

1. Unde imi recomandati sa verific masina in Bucuresti?

 

2. La ce probleme (care apar frecvent la modelul asta) ma pot astepta in urmatorii 100k km? Ma refer aici la lucruri costisitoare sau imobilizante (sa te lase in drum).

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

La F10 se duce flansa cardan. Intereseaza-te ce jante are, daca sunt pe 18 sau 19, te costa 1500 ron doar o anvelopa. Costurile de intretinere sunt relativ mari la F10. Vezi ce amortizoare are, electronice sau normale. Alea electronice costa 4000 bucata sau ceva de genul.....Depinde ft mult cum a fost intretinuta masina. DAca fostul proprietar si-a permis sa o intretina si e buna, nu ai treaba. Daca e un cazan cazut, o sa-ti ceara bani multi lunar....

 

O verificare poti face la orice reprezentanta BMW!

Link to comment
Share on other sites

Fa atentie la cutia de transfer . Lumea nu prea baga in seama ca trebuie schimbat uleiul, mai pune si marimi aiurea de roti . Nu ar trebui sa fie probleme la sub 100k km, dar poate apar mai tarziu daca nu a pus rotile recomandate sau a circulat mult timp cu uzura inegala fata-spate .
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

La F10 se duce flansa cardan. Intereseaza-te ce jante are, daca sunt pe 18 sau 19, te costa 1500 ron doar o anvelopa. Costurile de intretinere sunt relativ mari la F10. Vezi ce amortizoare are, electronice sau normale. Alea electronice costa 4000 bucata sau ceva de genul.....Depinde ft mult cum a fost intretinuta masina. DAca fostul proprietar si-a permis sa o intretina si e buna, nu ai treaba. Daca e un cazan cazut, o sa-ti ceara bani multi lunar....

 

O verificare poti face la orice reprezentanta BMW!

[/quote

eu am pe 19 si am luat cu 2200 lei yokohama advan sport noi noute (normale si toate 4)...care apropo sunt si pe m5 g30 si pe o gramada de amg-uri si porschde ca dotare de fabrica.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1500 de lei o anvelopa pe 18:))) ba da-o dracu. O anvelopa pe 18 e 500-700 de lei firma top, numai cele mai late cu 275 sunt mai scumpe.

Un amortizor electronic e cam 3000 de lei pe fata si 2500 de lei pe spate. E scump la intretinere f10-le dar nici ferrari nu e.

Edited by branevl
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

18k eur, dar ii stiu istoricul si e ok, nu a avut nicio problema majora. Adica iau chiar ce zice omul ca-mi vinde - lucru important, zic eu :)

 

Pai si de ce vrei s-o mai verifici daca ii stii istoricul si-l cunosti pe om?!?! Daca-i asa nu cred ca mai face sens sa mergi s-o verifici. E chestia de incredere, ai sau nu ai in respectivul.

Link to comment
Share on other sites

Bravnel, unde gasesti tu anvelope marca buna cu 500 ron noi, runflat dot 20/21 ? Vreau sa iau un set nou pt cele de vara si am gasit bune doar la preturi mari. Recunosc, am cautat doar site-uri online. Cei care stiti site-uri de anvelope, va rog sa mi le trimiteti si mie in privat! Multumesc anticipat!
Link to comment
Share on other sites

Salutare. Acum doua sapt am fost la cineva in Resita sa-mi inlocuiasca lentila de la farul din stanga. Era crapata de cand am luat-o si iarna asta a inceput sa faca condens. In fine, totul pare OK pana acum cu lentila. Probelma este ca nu-mi mai merge webasto-ul. Am tot incercat sa-l pornesc de cateva ori cu telecomanda din casa, doar ca pauza. LED-ul verde nici gand sa ramana aprins catusi de putin. Se stinge imediat cum iau degetul de pe butonul de I/O. Ieri am facut o diagnoza din nou si mi-a dat vreo trei erori cu Independent Heating Not responding (sau ceva de genu). Ca si sugestie, spune sa verific mufa din modul sau ground-ul. Ma gandeam ieri ca din cate stiu, "sobita" este instalata tot in partea stanga in zona farului dat jos si ma gandeam ca nu cumva respectivul sa fi desfacut vreo mufa de aici si sa fii uitat sa reconecteze. Inclin sa cred ca posibil telestarter-ul sa fie deconectat cumva si asta pt ca din masina porneste webasto-ul, merge, face caldura. Am vb cu mecanicul sa merg sa verifice, doar ca ma gandeam sa arunc o privire prin comp motor, poate e undeva la indemana acest telestarter(modul) si pot sa reconectez eu ceva daca e. Credeam ca s-au dus iar bateriile de la telecomanda, desi le-am schimbat in toamna. Acum clar ca nu-i de aici problema, mai mult ca sigur ceva s-a intamplat dupa lucrarea de la far. Daca poate cineva sa-mi indice pe unde sa ma uit...?!?! Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Acum 5000km m-a mancat undeva ca, o data cu schimbarea cooler-ului egr, sa fac si un update de iDrive (la reprezentanta - versiune actuala F010-20-07-520). Feedback:

1. au limitat puterea masinii - nu foloseste mai mult de 160hp desi eu am versiunea cu 190hp, pare ca si cum ar avea power reduction

2. A crescut consumul cu app 1l. Inainte aveam RFT-uri, acum am normale....clar nu e din anvelope.

3. Face regenerari mai dese. Cred ca l-au modificat sa nu aiba acceasi soarta ca VAG, cu dieselgate.

4. Mai pot face rollback? Daca da, stiti pe cineva in Buc care sa ma ajute.

Edited by Sorin_87
Link to comment
Share on other sites

Pe ceasuri nu trece de 160hp oricat as accelera-i (cand am venit cu ea din Germania se ducea lejer in 190hp) si turbo nu face mai mult de 1.8bari desi ar fi trebuit sa faca 2 bari (testul din ISTA il face cu brio, deci nu am pierderi pe admisie). De aici concluzia ca problema a aparut dupa update. Ori a facut update-ul prost si mi-a pus versiunea de power reduction(mi-e greu sa cred) sau au modificat softul.

Acum trebuie sa vad cum fac rollback, daca se poate.

Link to comment
Share on other sites

Cum sa fie masina de Belgia din moment ce e German edition si nu apare in decodare power reduction. A avut 190hp.

 

Eu zic ca ti au pus power reduction.. e imposibil un soft sa micsoreze puterea atâta de mult daca este pentru altceva si nu anume power reduction.

 

Fmmmm de retarzi. Habar n-am cum pot sa verific daca am power reduction dar NU mergeti sa faceti update.

Acum cum pot sa revin la versiunea anterioara? Este posibil?

Link to comment
Share on other sites

Astept sa rĂŁspundĂŁ si altii care știu mai bine, e o regula la reprezentante, nu ai cum sa faci downgrade la niciun modul, probabil ca se poate face downgrade cu ista p sau winkfp prin icom, dar vedem ce o sa rĂŁspundĂŁ colegii, oricum power reduction se poate scoate oricum daca ai.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare bĂŁieți !!

Nu stiu daca am postat bine,

Am si eu o problema cu un F07 535dx N57D30T1 270K Km.

De 5-6 luni dupa ce pornesc motorul si plec de pe loc nu trage bine si cand ii dau kick-down parca se aude un zgomot la motor,

opresc si pornesc imdiat motorul si... trage perfect si motorul ,,toarce,, normal.

Fenomenul se manifesta de fiecare data cand pornesc motorul indiferent de anotimp si temperatura motorului(inainte cu 5-6 luni facea o data la cateva luni).

Un mecanic a sugerat ca trebuie inlocuita galeria de admisie(cu clapetele).

Putin ajutor va rog !

Va multumesc !!

Link to comment
Share on other sites

Intai si intai o diagnoza cu ISTA. Galeria de admisie are un modul care o controleaza, acela poate fi defect ( se vede pe diagnoza) sau galeria e infundata rau. Ambele probleme se rezolva prin inlocuirea modulului cost 1700 ron sau curatare galerie admisie :cost 750 ron. O problema similara a avut si sora mea si are motorul identic cu al tau si a rezolvat-o prin curatarea galeriei de admisie.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Intai si intai o diagnoza cu ISTA. Galeria de admisie are un modul care o controleaza, acela poate fi defect ( se vede pe diagnoza) sau galeria e infundata rau. Ambele probleme se rezolva prin inlocuirea modulului cost 1700 ron sau curatare galerie admisie :cost 750 ron. O problema similara a avut si sora mea si are motorul identic cu al tau si a rezolvat-o prin curatarea galeriei de admisie.

Multumesc pentru raspuns dar,

Am fost la AutoBavaria Service pentru revizie si au efectuat diagnoza ei nu a apare nici o eroare pe galerie sau alte module...

Am schimbat 2 electrovalve pe vacum dar degeaba, tot asa se comporta, galeria este curatat...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.