Jump to content

totul despre Seria 5 F10, 2010 - 2017


Scorpio 82

Recommended Posts

inseamna ca au gresit astia pe site: http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=17272

MarcĂŁ BMW

Model 5er

Generație 5er Sedan (F10)

Tip motor 530d (258 Hp)EditaĂži acest automobil

NumĂŁr de uÂşi 4EditaĂži acest automobil

Putere 258 CP EditaĂži acest automobil

Viteza maximĂŁ 250 km/h EditaĂži acest automobil

AcceleraĂžia de la 0 la 100 km/h 6.1 sec EditaĂži acest automobil

Volumul rezervorului 70 l EditaĂži acest automobil

Anul ĂŽnceperii producĂžiei 2010 an fabricatie EditaĂži acest automobil

Tipul caroseriei SedanEditaĂži acest automobil

NumĂŁr de scaune 5EditaĂži acest automobil

Lungime 4899 mm. EditaĂži acest automobil

LĂŁĂžime 1860 mm. EditaĂži acest automobil

ĂnĂŁlĂžime 1464 mm. EditaĂži acest automobil

Ampatament 2968 mm. EditaĂži acest automobil

Ecartament faÞã 1600 mm. EditaÞi acest automobil

Ecartament spate 1627 mm. EditaĂži acest automobil

Amplasarea motorului FaÞã, LongitudinalEditaÞi acest automobil

Volumul motorului 2993 cm3 EditaĂži acest automobil

TuraĂžia maximĂŁ 4000 rpm EditaĂži acest automobil

Cuplu 540/1500-3000 Nm EditaĂži acest automobil

Sistemul de combustibil (Fuel System) Commonrail DieselEditaĂži acest automobil

Link to comment
Share on other sites

inseamna ca au gresit astia pe site: http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=17272

Probabil au luat datele de la celalalt motor.

Cauta aici http://www.bmw.ro/ro/ro/newvehicles/5series/sedan/2013/showroom/technical_data/index.html . Apare cu 560Nm de la 1500rpm.

Vad ca au scos si 518d 143cp :)

Ma mir ca n-au scos si 516d :))

Edited by Andrei_VUV
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

asi mai avea o intrebare legata de f10, cutia automata cu padele pe volan este alta decat cea automata fara padele?

 

Ambele sunt Steptronic, cea cu padele este varianta "Sport". De asemenea, difera si joystick-urile :

 

http://s18.postimg.org/xwdpo1vit/image.jpg http://s17.postimg.org/z4bcxuzi3/image.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu e neaparat generatie mai noua (exista si pe E60 LCI) ci pur si simplu vine cu un soft optimizat pentru reprize mai sportive. Cutia de viteze e aceeasi indiferent ce schimbator ai

 

http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/P00357151.JPG

Edited by buldy
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

eu le gasesc folositoare mai mult pe circuit sau cand mai ai chef de un mers mai sportiv. Ca si timpi nu mi se pare a fi o diferenta intre padele sau S sau D, e la fel, poate ca e vreo diferenta dar insesizabila, desi ma indoiesc. Dar dau bine, desi astea care sunt pe BMW au si + si - pe ambele padele, ceea ce mie nu mi se pare prea indicat atunci cand conduci sportiv, dar probabil te obisnuiesti cu timpul...
Link to comment
Share on other sites

Ok in cazu asta merita cea cu padele, banuiesc ca e generatie mai noua avand si alt design si alte reprize

Este aceeasi cutie,doar ca cea "Sport" are padelele pe volan.8 rapoarte au ambele :)

 

Daca te uiti pe configuratorul BMW o sa vezi ca diferenta intre ele este de ~50 euro,banuiesc ca este costul padelelor

Edited by alex 83
Link to comment
Share on other sites

butonu de langa schimbator cu comfort +, comfort, sport am vazut ca nu il au toate deci e obtional si el? ce face el defapt, regleaza stilul de mers al motorului, directia, suspensia..? reglajul de eco-pro sau sport plus sunt reglaje diferite si se fac din I drive?

ms

Link to comment
Share on other sites

Eco pro e pe toate motorizarile aparute incepand cu 2012.

Tot incepand cu 2012 toate modelele au acele butoane. In functie de dotarile masinii, de la acele butoane se modifica tinuta de drum, de la Eco Pro (mers "la consum"), Comfort + (daca masina e dotata cu EDC, Adaptive Drive, amortizoarele se inmoaie, barele stabilizatoare se inmoaie, la fel si directia), Comfort (e o setare neutra, daca as putea spune, ceva intre Comfort si Sport - la modelele pana in 2012 aceasta se numea Normal), Sport (se intaresc amortizoarele si barele stabilizatoare, directia prinde greutate si precizie), la Sport + (suplimentar fata de modul Sport se taie partial DSC-ul).

 

Referitor la cutia de viteza. Exista diferente intre varianta standard si cea sport.

Pe langa diferenta de software, cum spunea si un coleg inainte, mai difera si convertizoarele de cuplu ale cutiilor.

 

Cine cauta 535xD sa fie atent la istoricul de service, mai precis sa se intereseze daca masina a avut probleme cu redecutorul/modulul XDrive si daca acesta a fost schimbat. De 3 ori am schimbat acest modul pe garantie, iar in Europa sunt peste 400 de cereri in sistem pt piesa respectiva.

La 520d, inafara de amortizoarele fata (EDC) schimbate pe garantie, bratele inferioare si superioare ale articulatiei fata si un rulment, nicio problema.

Edited by 99SDT
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Eco pro e pe toate motorizarile aparute incepand cu 2012.

Tot incepand cu 2012 toate modelele au acele butoane. In functie de dotarile masinii, de la acele butoane se modifica tinuta de drum, de la Eco Pro (mers "la consum"), Comfort + (daca masina e dotata cu EDC, Adaptive Drive, amortizoarele se inmoaie, barele stabilizatoare se inmoaie, la fel si directia), Comfort (e o setare neutra, daca as putea spune, ceva intre Comfort si Sport - la modelele pana in 2012 aceasta se numea Normal), Sport (se intaresc amortizoarele si barele stabilizatoare, directia prinde greutate si precizie), la Sport + (suplimentar fata de modul Sport se taie partial DSC-ul).

 

Referitor la cutia de viteza. Exista diferente intre varianta standard si cea sport.

Pe langa diferenta de software, cum spunea si un coleg inainte, mai difera si convertizoarele de cuplu ale cutiilor.

 

Cine cauta 535xD sa fie atent la istoricul de service, mai precis sa se intereseze daca masina a avut probleme cu redecutorul/modulul XDrive si daca acesta a fost schimbat. De 3 ori am schimbat acest modul pe garantie, iar in Europa sunt peste 400 de cereri in sistem pt piesa respectiva.

La 520d, inafara de amortizoarele fata (EDC) schimbate pe garantie, bratele inferioare si superioare ale articulatiei fata si un rulment, nicio problema.

O mica observatie la postul tau.

Cel putin la masina mea ( fabricatie septembrie 2011) modul se numeste tot confort si nu normal cum ai spus tu.

 

Cea gri mi se pare ca are navigatia mica. Navi mare mi se pare un must have la f10

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.