Jump to content

totul despre Seria 5 F10, 2010 - 2017


Scorpio 82

Recommended Posts

eu am versiunea 003 ..ce versiune e cea noua? (poate o am deja si de asta nu merge, desi ar fi trebuit sa ma anunte)

Scrie in acel fisier cu informatii (ala in germana ... Informationen zur Software-

Aktualisierung ):

>

MX-3.5.4, TX-3.5.8

>

TX-2.6.6

>

MX-1.12.0

Iar la masina intri la bluetooth(cred ... daca mai tin bine minte ...) si la setari, undeva, iti arata varianta softului si ... le compari.

Succes!

 

Confirm ca la mine a mers, cu vizualizare de versiune inainte de update si dupa ...

Apropo ... fisierul meu de update (UPD01008) are 8, 07 Mb ...

Link to comment
Share on other sites

Exact asa am patit si eu. Cand am povestit in stanga si in dreapta ce am patit, toti au spus ca mi se pare mie, motoru suna tot la fel. Desi stiu clar ca suna mai bine inainte.

 

 

 

Buna seara,am achizitionat in urma cu 6 luni un bmw seria 525d f10 de la bmw mhs,provenienta germania iar uleiul cu care a venit masina a fost 0w-30,dupa ce am facut schimbul de ulei am pus 5w30 bmw twin power turbo,sunetul motorului s-a schimbat,masina vibreaza mai tare si motorul este mai zgomotos la rece si accelerari peste 2300rpm se simt vibratiile fata de schimbul anterior,ce ulei ma sfatuiti sa pun? Precizez ca masina are 112000 km si garantie 2 ani

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat uleiul acum o saptamana de la bmw twin power turbo 5-30 la castrol edge titanium fst 0-30 din Germania iar masina si-a revenit,este mult mai silentoasa ca inainte,cand apa ajunge la temperatura optima nu mai are absolut nici o virbatie,si la rece e mai silentioasa,exact cum era inainte,recomand castrol 0w30 din Germania nu cel comercial!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat uleiul acum o saptamana de la bmw twin power turbo 5-30 la castrol edge titanium fst 0-30 din Germania iar masina si-a revenit,este mult mai silentoasa ca inainte,cand apa ajunge la temperatura optima nu mai are absolut nici o virbatie,si la rece e mai silentioasa,exact cum era inainte,recomand castrol 0w30 din Germania nu cel comercial!

 

 

 

Corect, dar de ce nu pui twin power turbo 0w30 ll04?

 

Cam toate F-urile aduse din Germania, care au avut sericere la reprezentanta, au ulei twin power turbo 0w30 ll04.

 

La fel am avut si eu cand am luat masina, avea ulei twin power turbo 0w30 ll04, la 232.000 km., asa a avut mereu in Germania. La noi nu gasesti twin power turbo 0w30 ll04.

 

Am pus si eu twin power turbo 5w30 ll04 ( ca nu am gasit la noi 0w30) si dupa 10 zile l-am schimbat cu twin power turbo 0w30 ll04, uleiul l-am luat din Austria.

 

 

 

 

 

+1. Sa bagam 0w-30 ?

 

 

Da, in Germania, la reprezentanta se merge numai cu 0w30, chiar daca masina are 300.000 km. LA noi la reprezentanta cand intrebi de ulei 0w30, se uita la tine mirati, spunandu-ti ca nu au, ei au numai ulei 5w30.

 

Uite un ulei bun: http://www.bmw.de/de/topics/service-zubehoer/original-bmw-zubehoer-finden/accessoryDetail.accessoryId=10277.html

 

La mine la F11 - le care il am, numai cu acest ulei a mers, acum am 242.000 km. si merge excelent motorul si nu am schimbat nici distributia, este distributia originala, turbinele originale. Oricum fiecare face cum vrea.

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

Clar e mai subtire/fluid la rece 0W30 decat 5w30. Lubrifiaza mai bine la temperaturi mici, de unde si lipsa vibratii. La B47 2 schimburi pana acum doar Castrol LL04 0W30.

Asa se busesc multe turbine, motoare cand se da forja cu motorul neincalzit (in sezonul rece mai ales). Uleiul nu e suficient de fluid, frecare mare intre componente.

Eu de ex nu trec de 2000 rpm pana nu ajunge uleiul la 100 grade.

Edited by mike2005
Link to comment
Share on other sites

Salut!!!

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-ID7Gkfg1.html

 

pareri, impresii??

 

in ceea ce priveste optiunile masina e chiar "entry level", ce este foarte tentant e anul de fabricatie si nr de km.

istoricul l'am verificat azi la bavaria in baneasa, pare sa fie totul in regula.

dupa cum se vede si in poze si din decoder, inclusiv in carte, masina a fost de ambasada... luata direct din germania, maritata, si acum se vrea re-maritata

(ultima intrare in service nov 2016 28k km)

 

dezavantaj maxim - senzori parcare AM - chinezarii.

intrebare: un retrofit PDC ce ar insemna pe masina asta? - modulul este existent? ar implica doar achizitionarea senzorilor OM si codare, sau e un pic mai tricky toata situatia.

 

pret 25.500

Link to comment
Share on other sites

Salut!!!

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-ID7Gkfg1.html

 

pareri, impresii??

 

in ceea ce priveste optiunile masina e chiar "entry level", ce este foarte tentant e anul de fabricatie si nr de km.

istoricul l'am verificat azi la bavaria in baneasa, pare sa fie totul in regula.

dupa cum se vede si in poze si din decoder, inclusiv in carte, masina a fost de ambasada... luata direct din germania, maritata, si acum se vrea re-maritata

(ultima intrare in service nov 2016 28k km)

 

dezavantaj maxim - senzori parcare AM - chinezarii.

intrebare: un retrofit PDC ce ar insemna pe masina asta? - modulul este existent? ar implica doar achizitionarea senzorilor OM si codare, sau e un pic mai tricky toata situatia.

 

pret 25.500

 

 

Mi-i se pare ok din poze. Fa-i o verificare in service . La banii astia pentru mine ar fi destul de importanta sa aiva si garantie, macar un an . In anunt nu am vazut sa scrie ceva de garantie .

Link to comment
Share on other sites

Mi-i se pare ok din poze. Fa-i o verificare in service . La banii astia pentru mine ar fi destul de importanta sa aiva si garantie, macar un an . In anunt nu am vazut sa scrie ceva de garantie .

 

 

din pacate garantia a existat pana in iunie 2016. sincer mi se pare foarte trist din partea celor de la Bavaria ca ofera garantie doar 2 ani sau 100.000 km ca si standard, daca vrei garantie extinsa trebuie sa platesti extra (bineinteles ca nu a fost achizitionat nici un pachet de garantie extra, iar acum este tardiv)

LE: garantie un an motor si cutie (oferita de Tiriac) - deci total bullshit anyway. ca la km astia nu se intampla nimic intr'un an

 

nu am detinut pana acum un BMW, sunt foarte curios de masina per ansamblu. am vazut aici cateva postari referitor la costurile de intretinere. lumea arunca niste scoruri destul de piperate pentru revizii. acum, intrebarea mea este:

 

ce inteleg acei oameni prin revzii?! vorbim aici de 2000RON pentru ulei si filtre la BAVARIA sau de o revizie care include si alte acarete. sa fie atat de mari scorurile in reteaua Bavaria?

 

vin din familia Mercedes (am avut un CLK Cabrio 200 Kompressor 2006 - 1.8 Benzina si recent mi-am vandut E-ul Coupe 2011 200 CGI - tot 1.8 benzina), unde, de ex ultima "revizie" (cea la E) a fost undeva la 1200 RON, si a constat in ulei, filre, lichid frana. singurul motiv pentru care oricum am facut aceste intrari in service autorizat MB a fost fix pentru re-vanzare, ca sa fie omul impacat cu nr de km si sa fie o modalitate de a-i atesta (67000KM), deoarece alte chestii, gen placute, discuri, amortizoare, au fost schimbate in alte parti, la niste scoruri mai aproape de de adevar, bineinteles cu factura, etc etc etc.

in acelasi timp sotia conduce un A5 2.0 TDI Sportback din 2013, care pana in vara a fost in garantie, deci toate reviziile au fost facute la Porsche. O jecmaneala pe fata as putea spune. in medie 1700 lei un schimb de ulei. 2500 lei m-a costat in 2015 la sfarsit o "revizie" in care au curatat clapeta de admisie si schimbul de ulei.

 

in fine, sunt constient de faptul ca benzina este mai ieftina la intretinere, dar oricum mi se pare o diferenta exorbitanta ca si preturi.

 

side-note: eu unul sunt fan benzina, (am avut numai benzina de la Renault Fuego 1.4 benzina la E Klasse-ul care doar ce a fost vandut), dar nu inteleg de ce mama naibii fuge romanu' de benzina ca de dracu'. toti vor diesel nene. iar 99% din ei nu merg decat 5,6 hai 10, 12 km (cei din bucuresti) in oras, dupa care se plang ca le'a cazut EGRul, s'a dus DPF, haleste ulei, da cu fum, troncane, e tractor, etc etc etc.

sa consume putin.... asta vrea romanu'. da nu se gandeste ca acel consum "redus" de fapt si de drept nu exista. la cei 4, 5 km pe care ii face cu diesel ul lui iarna la -10, ii consuma 12, face frigu' in masina pana ii incalzeste habitaclu, la revizie plateste cu 25%-30% mai mult decat ar da la benzina. dar romanu' e fudul. sa fie diesalake BO$$ ca'i fac chip tunning. si daca ma supar ii pun si'un eleron si'mi mai arunc vreo 10 cruciulite si 100 de icoane prin masina.

 

in fine, i got a little bit side tracked there. revenind la subiect: romanu' fuge de benzina, asa ca decizia de data asta a fost sa achizitionez un diesel pentru a-mi fi mai usor la revanzare (mi'a fost destul de greu sa vand si CLK ul si E-ul din aceste considerente). singurul lucru de bine pe care il pot spune despre diesel-uri este consumul intr'adevar mai redus la drumuri extra-urbane, si bineinteles diferenta de cuplu. (nu vorbim aici de V6, V8, 5,6 litri, ci de motoare pentru noi, muritorii de zi cu zi care ne gandim un pic la impozite, asigurari, consum, etc.)

 

astept un feedback si de la cei care au condus pentru o perioada mai indelungata atat mercedes cat si bmw, pentru o oarecare diferenta in tinuta de drum. vb aici comparabil un E cu un F10. gasisem undeva in forum aici o comparatie dar nimic edificator. bine, sper sa nu primesc vre'un raspuns gen am condus un E chel si un BMW full sau un E full si un BMW chel. o comparatie la un nivel asemanator de echipare.

m-am urcat fix de 3 ori intr'un bmw. prima data intr'un E46 325iXdrive 4,5 km, si intr'un E46 325i cam 500m (sa il bag intr'un garaj) si in asta din anunt, cu care am facut un asa zis test drive (din pacate la noi in Romania un test drive inseamna sa mergi 1,2 km sa "auzi" si sa "simti" masina - auzi si simti pe dracu in 1, 2 km), deci nu as putea spune ca mi'am format o idee.

Edited by rahatcuperje
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Corect, dar de ce nu pui twin power turbo 0w30 ll04?

 

Cam toate F-urile aduse din Germania, care au avut sericere la reprezentanta, au ulei twin power turbo 0w30 ll04.

 

La fel am avut si eu cand am luat masina, avea ulei twin power turbo 0w30 ll04, la 232.000 km., asa a avut mereu in Germania. La noi nu gasesti twin power turbo 0w30 ll04.

 

Am pus si eu twin power turbo 5w30 ll04 ( ca nu am gasit la noi 0w30) si dupa 10 zile l-am schimbat cu twin power turbo 0w30 ll04, uleiul l-am luat din Austria.

 

Pentru ca nu prea gasesc 0w30 de la bmw,am sunat la mhs bucuresti si pretul este de 140lei/litru asa ca nu merita avand in vedere ca fac in jur de 15000 km pe an,castrol este la 65 lei/litru,masina doar de weekend pornita dupa ora 7 seara

 

 

 

 

 

 

 

Da, in Germania, la reprezentanta se merge numai cu 0w30, chiar daca masina are 300.000 km. LA noi la reprezentanta cand intrebi de ulei 0w30, se uita la tine mirati, spunandu-ti ca nu au, ei au numai ulei 5w30.

 

Uite un ulei bun: http://www.bmw.de/de/topics/service-zubehoer/original-bmw-zubehoer-finden/accessoryDetail.accessoryId=10277.html

 

La mine la F11 - le care il am, numai cu acest ulei a mers, acum am 242.000 km. si merge excelent motorul si nu am schimbat nici distributia, este distributia originala, turbinele originale. Oricum fiecare face cum vrea.

Link to comment
Share on other sites

din pacate garantia a existat pana in iunie 2016. sincer mi se pare foarte trist din partea celor de la Bavaria ca ofera garantie doar 2 ani sau 100.000 km ca si standard, daca vrei garantie extinsa trebuie sa platesti extra (bineinteles ca nu a fost achizitionat nici un pachet de garantie extra, iar acum este tardiv)

LE: garantie un an motor si cutie (oferita de Tiriac) - deci total bullshit anyway. ca la km astia nu se intampla nimic intr'un an

 

nu am detinut pana acum un BMW, sunt foarte curios de masina per ansamblu. am vazut aici cateva postari referitor la costurile de intretinere. lumea arunca niste scoruri destul de piperate pentru revizii. acum, intrebarea mea este:

 

ce inteleg acei oameni prin revzii?! vorbim aici de 2000RON pentru ulei si filtre la BAVARIA sau de o revizie care include si alte acarete. sa fie atat de mari scorurile in reteaua Bavaria?

 

vin din familia Mercedes (am avut un CLK Cabrio 200 Kompressor 2006 - 1.8 Benzina si recent mi-am vandut E-ul Coupe 2011 200 CGI - tot 1.8 benzina), unde, de ex ultima "revizie" (cea la E) a fost undeva la 1200 RON, si a constat in ulei, filre, lichid frana. singurul motiv pentru care oricum am facut aceste intrari in service autorizat MB a fost fix pentru re-vanzare, ca sa fie omul impacat cu nr de km si sa fie o modalitate de a-i atesta (67000KM), deoarece alte chestii, gen placute, discuri, amortizoare, au fost schimbate in alte parti, la niste scoruri mai aproape de de adevar, bineinteles cu factura, etc etc etc.

in acelasi timp sotia conduce un A5 2.0 TDI Sportback din 2013, care pana in vara a fost in garantie, deci toate reviziile au fost facute la Porsche. O jecmaneala pe fata as putea spune. in medie 1700 lei un schimb de ulei. 2500 lei m-a costat in 2015 la sfarsit o "revizie" in care au curatat clapeta de admisie si schimbul de ulei.

 

in fine, sunt constient de faptul ca benzina este mai ieftina la intretinere, dar oricum mi se pare o diferenta exorbitanta ca si preturi.

 

side-note: eu unul sunt fan benzina, (am avut numai benzina de la Renault Fuego 1.4 benzina la E Klasse-ul care doar ce a fost vandut), dar nu inteleg de ce mama naibii fuge romanu' de benzina ca de dracu'. toti vor diesel nene. iar 99% din ei nu merg decat 5,6 hai 10, 12 km (cei din bucuresti) in oras, dupa care se plang ca le'a cazut EGRul, s'a dus DPF, haleste ulei, da cu fum, troncane, e tractor, etc etc etc.

sa consume putin.... asta vrea romanu'. da nu se gandeste ca acel consum "redus" de fapt si de drept nu exista. la cei 4, 5 km pe care ii face cu diesel ul lui iarna la -10, ii consuma 12, face frigu' in masina pana ii incalzeste habitaclu, la revizie plateste cu 25%-30% mai mult decat ar da la benzina. dar romanu' e fudul. sa fie diesalake BO$$ ca'i fac chip tunning. si daca ma supar ii pun si'un eleron si'mi mai arunc vreo 10 cruciulite si 100 de icoane prin masina.

 

in fine, i got a little bit side tracked there. revenind la subiect: romanu' fuge de benzina, asa ca decizia de data asta a fost sa achizitionez un diesel pentru a-mi fi mai usor la revanzare (mi'a fost destul de greu sa vand si CLK ul si E-ul din aceste considerente). singurul lucru de bine pe care il pot spune despre diesel-uri este consumul intr'adevar mai redus la drumuri extra-urbane, si bineinteles diferenta de cuplu. (nu vorbim aici de V6, V8, 5,6 litri, ci de motoare pentru noi, muritorii de zi cu zi care ne gandim un pic la impozite, asigurari, consum, etc.)

 

astept un feedback si de la cei care au condus pentru o perioada mai indelungata atat mercedes cat si bmw, pentru o oarecare diferenta in tinuta de drum. vb aici comparabil un E cu un F10. gasisem undeva in forum aici o comparatie dar nimic edificator. bine, sper sa nu primesc vre'un raspuns gen am condus un E chel si un BMW full sau un E full si un BMW chel. o comparatie la un nivel asemanator de echipare.

m-am urcat fix de 3 ori intr'un bmw. prima data intr'un E46 325iXdrive 4,5 km, si intr'un E46 325i cam 500m (sa il bag intr'un garaj) si in asta din anunt, cu care am facut un asa zis test drive (din pacate la noi in Romania un test drive inseamna sa mergi 1,2 km sa "auzi" si sa "simti" masina - auzi si simti pe dracu in 1, 2 km), deci nu as putea spune ca mi'am format o idee.

 

 

Reviziile poti sa le faci si la alte service-uri in care ai incredere si iti ofera preturi decente. Pentru a avea istoric la reprezentanta e suficient sa treci din cand in cand pe la o reprezentanta BMW cu o problema minora si sa iti inregistreze km in baza lor de date.

Legat de achizitie... si eu initial am cautat Mercedes , am testat c klas, e klass si apoi f10 , diesel fabricate incepand cu 2013 ( fac multi km si am nevoie de diesel) . F10 a castigat :) , e mai spatios decat c klasse, si e klasse o sa-mi cumpar cand o sa implinesc 50 de ani:), ambele foarte ok nimic de obiectat si comentat. Locuiesc in Germania si händlerul mi-a permis sa ma " plimb " pana la o ora cu fiecare masina si am putut sa-mi fac cat de cat o parere. Am ales masina in care m-am simtit cel mai bine . La Merc e recomadata o revizie pe an sau la 30000 km plus odata la 2 ani schimbul de ulei al cutiei de viteze pe cand la bmw revizie la 2 ani sau 30000 km , la cutia de viteze inca nu imi este clar daca se schimba sau nu uleiul . Info le-am primit de la reprezentanta bmw respectiv merc.

Sunt la al-3lea diesel , daca o intretii si o conduci frumos nu o sa ai ce stii de probleme .

 

Testeaza si alege masina in care te simti cel mai bine .

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut!

Referitor la senzorul de presiune al anvelopelor...

Exista senzor prin ABS? Am un F10 din 2011 520d si imi apar ok ( verzi) anvelopele in vehicle status dar m-am trezit pe janta intro dimineata si nu aveam nicio eroare in bord.

 

Ps pe jante nu am nimic ( niciun senzor) de la service au spus ca e presiune prin ABS?

 

Multumesc,

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare, sper sa nu fiu offtopic ... am auzit cateva variante referitor la schimbul de ulei la cutia de viteze automata (detin un F10 din 2012), pana la urma cum este, trebuie schimbat sau nu uleiul la cutia automata de viteze si daca da, la cati km? Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare, sper sa nu fiu offtopic ... am auzit cateva variante referitor la schimbul de ulei la cutia de viteze automata (detin un F10 din 2012), pana la urma cum este, trebuie schimbat sau nu uleiul la cutia automata de viteze si daca da, la cati km? Multumesc

 

Se schimba si la automata, chiar daca BMW spune ca nu. A aparut pe net un filmulet facut de cei de la ZF in care ii iau peste picior pe cei de la BMW pt faptul ca au lipit un abtibild pe baia cutiei de viteze in care spun ca uleiul este lifetime :) desi BMW nu produce cutii de viteze, pe cand ZF da, produce. Tot in acest filmulet ZF-ul zice ca uleiul trebuie schimbat la 100 000Km si explica si de ce. Inainte de asta, unii ziceau ca la 120 000, mecanicul la care merg zice ca la 150 000Km, altii chiar la 80 000KM :) Oricum trebuie avut grija unde faci schimbul de ulei pt ca este o procedura speciala in care se face si multi care se mai baga la asa ceva, nu prea cunosc aceasta procedura, dupa care risti sa dai in altele.

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Salut!

Referitor la senzorul de presiune al anvelopelor...

Exista senzor prin ABS? Am un F10 din 2011 520d si imi apar ok ( verzi) anvelopele in vehicle status dar m-am trezit pe janta intro dimineata si nu aveam nicio eroare in bord.

 

Ps pe jante nu am nimic ( niciun senzor) de la service au spus ca e presiune prin ABS?

 

Multumesc,

Senzorul ABS consta intr-o bobina in care este indus un camp magnetic dat de o parte a rulmentului rotii (functionarea e clasica, ideea e mai buna la BMW!). Aceea "excitare" provenita de la fiecare din roti este raportata/trimisa sistemului de franare care ii comunica ECU-ului situatia.

In momentul in care una din roti pierde aer aceasta se v-a roti un pic mai repede si ca atare v-a fi semnalizata, si ramane memorata pana la (stergere-anulare manuala)remedierea presiunii din roata, sau a defectului daca e vorba de alta problema..

 

Eroarea nu a aparut in bord pentru ca pana ai facut-o foarte aproape de casa, sau unde a oprit peste noapte.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Se schimba si la automata, chiar daca BMW spune ca nu. A aparut pe net un filmulet facut de cei de la ZF in care ii iau peste picior pe cei de la BMW pt faptul ca au lipit un abtibild pe baia cutiei de viteze in care spun ca uleiul este lifetime :) desi BMW nu produce cutii de viteze, pe cand ZF da, produce. Tot in acest filmulet ZF-ul zice ca uleiul trebuie schimbat la 100 000Km si explica si de ce. Inainte de asta, unii ziceau ca la 120 000, mecanicul la care merg zice ca la 150 000Km, altii chiar la 80 000KM :) Oricum trebuie avut grija unde faci schimbul de ulei pt ca este o procedura speciala in care se face si multi care se mai baga la asa ceva, nu prea cunosc aceasta procedura, dupa care risti sa dai in altele.

Exact despre asta vorbeam ... se vorbeste despre termene limita de km diferite, altii zic, din contra, sa nu umbli acolo ca poti mai rau sa-i faci daca schimbi uleiul ... despre unii care au patit tot felul de chestii dupa de au schimbat uleiul la cutie, de nu mai stii cum e bine. In concluzie, asa am auzit si eu ca BMW-ul, ca producator al masinii, zice ca nu ai ce cauta acolo, pe cand producatorul cutiilor zice ca necesita totusi schimbarea uleiului.

Intrebarea care s-ar impune acum este ... a schimbat cineva dintre cei de pe aici uleiul la cutie si cum a decurs „postoperatoriu” ?

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

are ceva daca nu pun runflat pe masina? am mai auzit pareri de la unele persoane care s-au plans de vibratii cand au pus non- RFT

sal eu nu am rft si nu are nimic,,,ce a spus cu vibratiile se datoreaza dimensiunii neadecvate a anvelopei,,,si asta daca e 4x4sa nu fie fata la fel ca spatele,eu am avut rft si le am dat jos ca erau mult mai brele si mult mai proaste ca performante,,,dar asta te obliga sa mergi cu roata de rezerva in spate

 

am si eu o intrebare la cei care au f10 dupa 2014...daca mergeti pe autostrada cu farurile pe auto,ziua si depasiti 160km/h se aprind farurile automat?...eu asa imi aduc aminte ,cind am venit cu ea din germanica se aprindeau ,dupa resoftarea facuta de mhs motors ceruta de bmw ag,nu se mai aprind si am probleme si cu participantii la trafic ,eu avind led si adaptive,,la cei care vin din spate ii orbesc imi dau avarii,la cei din sens contrar nu am remarcat nimic,(nu deranjez)

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti,am un bmw f10 520 din 2015 si luna viitoare iese din garantie,merita sa i fac extindere de garantie?la cobalcescu mi au cerut pt 3 ani sau 100.000 km suma de 1560 +tva din bara in bara dar ma obliga sa iau si pachetul de revizii care este 1260 + tva,mentionez ca masina are acum 24000 km si in 3 ani mai fac maxim inca 60.000,multumesc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.