Jump to content

totul despre Seria 5 F10, 2010 - 2017


Scorpio 82

Recommended Posts

ti-au venit tampoane pt alta motorizare, respectiv pt n57. probabil a fost confuzie si ai primit de la 525 cu motorul de 3.0. s-a pus cu vacum si pe n47 dar pe la final si mai rar. fa retur si eventual verifica daca sunt la fel cele de la 520 si comanda eventual de motorizarea asta.

si eu cand am schimbat tampoanele a fost o adevarata aventura sa le gasesc care trebuia pt ca nu m-am uitat fizic la codurile de pe masina...intr-un final am primit ce trebuie

 

Le-am montat ieri pana la urma. Erau exact la fel ca si cele de pe masina, cu diferenta ca astea noi erau putin mai inalte in spate, in zona de plastic unde erau acele iesiri pt vacum. Am pus mai sus un screenshot de pe realoem, codurile astea se vand in prezent pt modelul meu, nu-i nimic gresit. Codurile care erau pe masina nu se mai fabrica inca din 2015, deci e cam imposibil sa mai gasesti ca si alea. Pana la urma le-am blocat acele tzatze cu niste mici doape din plastic si aia e. Nu ma pasioneaza sa le controlez prin vacum. Implica ceva coding cred pe langa modificarile fizice, plus ca te mai alegi si cu un set nou de erori in caz ca ceva n-o sa mearga cum trebuie. Nu consider ca-i un must have. Este OK acum cu acestea, de cand am pornit prima data masina am simtit ca-i ce trebuie, au disparut vibratiile. Cele vechi chiar aveau uzura, plus ca erau deja destul de moi. Ma bucur ca le-am schimbat pana la urma.

Link to comment
Share on other sites

Cand simteai vibratiile cand era motorul subturat in mers? Si la mine se simte in mers cand e motorul subturat niste vibratii, eu am zis ca e normal ,la tine cum e dupa schimbare cand sta la 1000 si ceva de rotatii?

 

In mers nu simteam nu stiu ce vibratii, dar in schimb se simteau la ralanti, dimineata indeosebi. De cand a venit caldura, erau mai reduse, dar in iarna si-n primavara se simteau in habitaclu si asta pana cand se incalzea motorul. Era un zumzait deranjant prin scaunul soferului inca de cand am cumparat masina.

Link to comment
Share on other sites

Ce parere aveti de masina asta? Cam ieftina pt un 525 xDrive din 2013, nu?

 

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7Glxjm.html

 

In anunt mentioneaza:

 

"

  • suspensie reglabila adaptiva
  • dinamik drive
  • adaptive drive

"

 

Insa in VIN decoder nu vad asa ceva: https://www.etkbmw.com/bmw/EN/vin/decoder/WBAXA11090DX23061/EN

 

Plus, in VIN masina apare ca fiind din 2012-03-08

 

Este posibil sa aiba si sa nu apara in VIN, sau nu e bun decoderu asta sau pur si simplu persoana respectiva are fantezii cu privire la dotarile masinii?

 

Din ce mi-a spus @harsh intr-un reply anterior, ar trebui sa aiba EDC, Adaptive Drive sau Dynamic Drive ca sa aiba suspensie reglabila, ori in VIN nu apare nicaieri asta.

 

PS: Daca intr-adevar n-are suspensie reglabila si persoana respectiva minte in anunt, de ce a mai pus VIN-ul? Ai crede ca pun VIN-ul doar cei care sunt convinsi ca dotarile masinii sunt cele pe care le descriu ei.

 

LE: In aceasta imagine pare ca ar avea Dynamic Driving: https://autovitro-images.akamaized.net/images_autovitro/821194082_13_1080x720_20-diesel-4-x-4-x-drive-automat-.jpg

Edited by larry p.
Link to comment
Share on other sites

Ce parere aveti de masina asta? Cam ieftina pt un 525 xDrive din 2013, nu?

 

https://www.autovit....0-ID7Glxjm.html

 

In anunt mentioneaza:

 

"

  • suspensie reglabila adaptiva
  • dinamik drive
  • adaptive drive

"

 

Insa in VIN decoder nu vad asa ceva: https://www.etkbmw.c...11090DX23061/EN

 

Plus, in VIN masina apare ca fiind din 2012-03-08

 

Este posibil sa aiba si sa nu apara in VIN, sau nu e bun decoderu asta sau pur si simplu persoana respectiva are fantezii cu privire la dotarile masinii?

 

Din ce mi-a spus @harsh intr-un reply anterior, ar trebui sa aiba EDC, Adaptive Drive sau Dynamic Drive ca sa aiba suspensie reglabila, ori in VIN nu apare nicaieri asta.

 

PS: Daca intr-adevar n-are suspensie reglabila si persoana respectiva minte in anunt, de ce a mai pus VIN-ul? Ai crede ca pun VIN-ul doar cei care sunt convinsi ca dotarile masinii sunt cele pe care le descriu ei.

 

LE: In aceasta imagine pare ca ar avea Dynamic Driving: https://autovitro-im...ve-automat-.jpg

 

Vanzatorul este mai mult ca sigur un samsar si se bazeaza pe naivitatea cumparatorilor, chiar daca mai sunt si oameni ca tine care se intereseaza de acel VIN. Din pozele de pe autovit se vede clar ca nu are EDC, plus ca ar fi trebuit sa se mentioneze clar acest lucru in detalierea VIN-ului de pe etk. Acele moduri se refera doar la sistemul de rulare, motor+cutie si directie, dar nu si suspensie.

Link to comment
Share on other sites

Merci de raspuns. Eu intelesesem ca Dynamic Driving include implicit suspensia reglabila.

 

Din pozele de pe autovit se vede clar ca nu are EDC.

 

Cum iti dai seama de asta din poze? Imi poti spune si mie, te rog? Este ceva ce-ar trebui sa apara in setari in computerul de bord, sau trebuie sa fie vreun buton pt reglarea suspensiei?

 

Merci

Link to comment
Share on other sites

pentru ca a pozat modurile de condus

trebuia sa aiba EcoPro, Comfort, Normal, Sport (si Sport+ la cele cu cutia sport cu padele) sau la anii mai recenti EcoPro, Comfort+, Comfort, Sport (si eventual Sport+)

nu o lua in nume de rau, dar cred ca cauti tu in bani prea putini sau nu stii ce sa cauti (gen nu stii neparat ce vrei ca si dotari obligatorii)

F10 cu scaune normale nu are rost sa cumperi ca vei regreta amarnic (sau te vei mintii singur ca sunt bune si alea)

suspensia reglabila in banii aia nu trebuie sa fie un "must have"

la fel cu sistemul audio. cel standard se aude ca pe Polo

farurile cu xenon nu sunt indeajuns de impresionante, trebuie adaptive ca alea chiar bat mai bine (eu am xenon fara adaptiv si asta chiar regret)

asta ce ai postat acum are power reduction, deci nu are 218cp

oglinzile laterale trebuie sa cauti cu auto-dim care la fel, ajuta foarte mult noaptea

ca sa nu mai spun cat de folositoare e dotarea de recunoastere a semnelor rutiere la noi in tara unde avem o groaza de limitari diferite, nu esti mereu atent si cand te anunta waze ca e politie, nu stii pana la cat sa incetinesti :))

si mai sunt cateva dotari care parerea mea sunt mult mai necesare IN SUMA ASTA decat suspensie reglabila. daca le vrei toate, urca spre 21-22 si iei ceva bun (cred...sper...)

sau cauta alta motorizare ca oricum biturbo xD asta nu se prea lauda la fiabilitate.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine iti cauti un F10 in Germania, acolo gasesti calitate la pretul corect. Samsarii tot de acolo le iau, dar le dau DOAR 3-400K km inapoi. Stiu ca pe autovit gasesti masini cu dotari multe si pret mai mic, dar asta din cauza ca samsarii vand doar naspeturi. Nu mi-as cumpara masina 2nd hand din Romania nici macar de la Bavaria used cars, la noi pana si reprezentanta vinde daune totale pe post de NOUA, impecabila, fara accident, km reali. E un caz concret cu un F10. Faci ce vrei cu banii tai, dar eu m-as duce in Germania.
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine iti cauti un F10 in Germania, acolo gasesti calitate la pretul corect. Samsarii tot de acolo le iau, dar le dau DOAR 3-400K km inapoi. Stiu ca pe autovit gasesti masini cu dotari multe si pret mai mic, dar asta din cauza ca samsarii vand doar naspeturi. Nu mi-as cumpara masina 2nd hand din Romania nici macar de la Bavaria used cars, la noi pana si reprezentanta vinde daune totale pe post de NOUA, impecabila, fara accident, km reali. E un caz concret cu un F10. Faci ce vrei cu banii tai, dar eu m-as duce in Germania.

si tu cand vinzi masina ce faci? sau ai aceiasi masina de cand ai permisul? gen daca ai f10 si la anul vrei sa treci la g30 ce faci? o bagi la remat? o dezmembrezi?

intreb si eu de curios, ca de multe ori am auzit parerea asta si niciodata nu am inteles exact ce face cu masina personala cel care zice asa ceva?

si te mai intreb o treaba, nu ca vreau sa ma contrazic, ca stiu ca sunt o groaza de masini manarite, dar toate? adica ai verificat tu toate masinile si aveau minciuni? dar a ta cand o vinzi, cum va fi? va avea km dati inapoi si va fi cu dauna totala?

inteleg treaba cu samsarii, dar nu trebuie sa generalizam. din pacate daca un procent mare din masini sunt vandute de samsari cu preturi care sa reflecte posibile probleme, si noi restul cand le vom vinde trebuie sa ne aliniem cu piata, ca ramai cu masina nevanduta. de aici si dilema, ca nu stii ce sa cumperi si iti pierzi rabdarea. poate suni la 10 masini, vezi cateva si iti pierzi rabdarea, dar poate exact a 11-a poate era sincera... in fine...

 

 

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Caz concret: un tovaras vroia sa cumpere un F10. Am fost sa vedem 15 masini....8 in BUcuresti si restul prin tara. Niciuna dar absolut niciuna nu era corecta sau cinstita. Eu nu am avut probleme sa-mi vand masinile pt ca le-am dat in secunda 2 deoerece toate au fost intretinute la modul maniacal. Am avut un 335i pe care l-am vandut inapoi in Germania pt ca in Ro nu dadea nimeni banii pe el. Ai dreptate ce zici tu, dar la noi piata e varza si samsarii o trag in jos cu harburile lor cu "km reali". Marea problema cand cumperi de la privat e ca mai nimeni nu are facturi care sa justifice ce a fost schimbat. Daca cauti E90-uri, vei vedea ca 99% din ele zic ca au distributie schimbata, discuri fata-spate, fulie, etc. Cand le pui pe elevator sunt vai de mama lor. Eu, din fericire, am leasing operational si la sfarsit de contract dau masina inapoi si aia e, nu mai am grija asta. Evident ca nu am verificat toate masinile de pe piata, dar din ce am vazut, nu era niciuna tipla asa cum o gasesti in Germania. E doar parera mea personala, mai bine ma duc direct in afara si iau de acolo un second cinstit, decat sa umblu dupa 20 de masini si toate sa aiba cate ceva. Repet, fiecare face ce vrea cu banii lui. Are un tovaras un E90 318d de vanzare din 2010 cu 85K km in bord reali, masina lu ma-sa cumparata de noua din reprezentanta. Pana si masina aia care sta in parcare in 80% din timp troncane si nu e bine intretinuta. Nu stiu, poate sunt eu foarte exigent la intretinerea unei masini, dar din RO nu as cumpara. Pur si simplu, cunosc prea multi oameni si prea multe metode de a de a "prepara" masinile pentru vanzare. Problema nu sunt doar samsarii, problema sunt si clientii romani care vor ieftin, bun, impecabil (fara zgarierturi normale) , full options, sub 200K km si pret mic. "Eftin si bun" nu exista! Edited by six in line
  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

@six in line esti extraordinar omule! Cred ca nici in membri familiei tale nu mai ai incredere!

Daca tu este multpreafericitul si faci treaba cu leasing operational inseamna ca noi ceilanti care dorim sa vindem masina personala ar trebui sa o dam la remat?

Edited by Stormzor
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Caz concret: un tovaras vroia sa cumpere un F10. Am fost sa vedem 15 masini....8 in BUcuresti si restul prin tara. Niciuna dar absolut niciuna nu era corecta sau cinstita. Eu nu am avut probleme sa-mi vand masinile pt ca le-am dat in secunda 2 deoerece toate au fost intretinute la modul maniacal. Am avut un 335i pe care l-am vandut inapoi in Germania pt ca in Ro nu dadea nimeni banii pe el. Ai dreptate ce zici tu, dar la noi piata e varza si samsarii o trag in jos cu harburile lor cu "km reali". Marea problema cand cumperi de la privat e ca mai nimeni nu are facturi care sa justifice ce a fost schimbat. Daca cauti E90-uri, vei vedea ca 99% din ele zic ca au distributie schimbata, discuri fata-spate, fulie, etc. Cand le pui pe elevator sunt vai de mama lor. Eu, din fericire, am leasing operational si la sfarsit de contract dau masina inapoi si aia e, nu mai am grija asta. Evident ca nu am verificat toate masinile de pe piata, dar din ce am vazut, nu era niciuna tipla asa cum o gasesti in Germania. E doar parera mea personala, mai bine ma duc direct in afara si iau de acolo un second cinstit, decat sa umblu dupa 20 de masini si toate sa aiba cate ceva. Repet, fiecare face ce vrea cu banii lui. Are un tovaras un E90 318d de vanzare din 2010 cu 85K km in bord reali, masina lu ma-sa cumparata de noua din reprezentanta. Pana si masina aia care sta in parcare in 80% din timp troncane si nu e bine intretinuta. Nu stiu, poate sunt eu foarte exigent la intretinerea unei masini, dar din RO nu as cumpara. Pur si simplu, cunosc prea multi oameni si prea multe metode de a de a "prepara" masinile pentru vanzare. Problema nu sunt doar samsarii, problema sunt si clientii romani care vor ieftin, bun, impecabil (fara zgarierturi normale) , full options, sub 200K km si pret mic. "Eftin si bun" nu exista!

ti-ai dori sa cumperi masina mea sunt sigur de asta.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mult aberezi, eu am cautat f10 2 saptamani, daca pulsezi la pret gasesti masina buna adusa si de samsari ca sunt luate fara tva si ies la pret mai bun decat sa te duci sa o iei personal din germania, daca vrei masina plina de dotari km putini, an bun cum cauta toti si pret mic sunt vise,eu am verificat 2 f10 dupa vin si culmea amandoua au avut km reali doar ca una a fost tamponata , dar eu sunt realist nu ma uit la cel mai mic pret si km care sunt 100% fictivi. Edited by branevl
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mult aberezi, eu am cautat f10 2 saptamani, daca pulsezi la pret gasesti masina buna adusa si de samsari ca sunt luate fara tva si ies la pret mai bun decat sa te duci sa o iei personal din germania, daca vrei masina plina de dotari km putini, an bun cum cauta toti si pret mic sunt vise,eu am verificat 2 f10 dupa vin si culmea amandoua au avut km reali doar ca una a fost tamponata , dar eu sunt realist nu ma uit la cel mai mic pret si km care sunt 100% fictivi.

 

Da, km reali doar ca a fost tamponata. Cat de tamponata? Dauna totala sau doar praf? Ai vazut poze de la accident? Devizul de dauna? Facturi de la reparatie? Asta e, aberez eu, dar masina din Ro n-am sa cumpar niciodata. Dau 500 de euro si ma duc si-mi iau de afara si aia e. Prefer sa dau 500 in plus, decat sa iau o gioarsa cu "km reali, de-a dreptul fictivi" si pentru pretentiosi. Repet, o masina buna si la locul ei mereu se va vinde usor, calitatea se vinde ft usor la pretul corect. Am vandut in RO peste 10 masini personale cred si nu am avut probleme la revanzare, 3 din ele le-am dat inainte sa le pun pe OLX. Eu zic ca, daca va intretineti masinile cum trebuie se dau usor.

 

ti-ai dori sa cumperi masina mea sunt sigur de asta.

 

Nu mai cumpar de mult lucruri al caror valoarea scade odata cu trecerea timpului....S-o stapanesti sanatos in orice caz si sa te bucuri de ea!

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu am zis ca ai cumparat-o, dar aia tamponata? cate documente avea? justificari? Neamtul ti le pune pe toate in brate la revanzare, romanul mai deloc. Tocmai asta ziceam, ca la noi toti le schimba din vorbe, dar hartii nu are mai nimeni. Bravo, s-o stapanesti sanatos!
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu ti pune nici neamtul nimic in brate. te pacaleste la fel de usor ca romanasul. cand am luat x6-le, am mai vazut 2 inainte de cea pe care chiar am cumparat-o, dintre care una avea accident frontal, schimbat tot pana la motor, si se vindea si ca "unfallfrei". am sunat la noi, am verificat dupa serie, am aflat treaba si l-am intrebat: a zis omul ca nu stia, ca nu-i pb, ca nu mai trece "unfallfrei".....ca masina nu are nicio pb. l-am ocarat, i-am zis ca nu se diferentiaza cu nimic de cei din estul europei pe care-i tot blama si am plecat fara sa ma uit in urma. oricum nu a avut nicio apasare sau stres. mentionez ca era neamt neamt, parc mare cu showroom nu curte, in nord vest.....spalati teoretic.

absolut zob, pana nu te duci personal si nu verifici pe cat posibil de multe lucruri, nu ai nicio siguranta. si poate si asa mai sunt bombe, ca-i fier....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu zic ca toti nemtii sunt corecti, dar din 10 samsari nemti si 10 samari romani, stiu unde am sanse mai mari sa iau o masina ok. Fiecare isi cumpara ce vrea si de unde vrea, eu haine si masini nu mai cumpar din RO cat traiesc pt ca sunt scumpe si de calitate proasta.
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ce parere aveti de masina asta? Cam ieftina pt un 525 xDrive din 2013, nu?

 

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7Glxjm.html

 

In anunt mentioneaza:

 

"

  • suspensie reglabila adaptiva
  • dinamik drive
  • adaptive drive

"

 

Insa in VIN decoder nu vad asa ceva: https://www.etkbmw.com/bmw/EN/vin/decoder/WBAXA11090DX23061/EN

 

Plus, in VIN masina apare ca fiind din 2012-03-08

 

Este posibil sa aiba si sa nu apara in VIN, sau nu e bun decoderu asta sau pur si simplu persoana respectiva are fantezii cu privire la dotarile masinii?

 

Din ce mi-a spus @harsh intr-un reply anterior, ar trebui sa aiba EDC, Adaptive Drive sau Dynamic Drive ca sa aiba suspensie reglabila, ori in VIN nu apare nicaieri asta.

 

PS: Daca intr-adevar n-are suspensie reglabila si persoana respectiva minte in anunt, de ce a mai pus VIN-ul? Ai crede ca pun VIN-ul doar cei care sunt convinsi ca dotarile masinii sunt cele pe care le descriu ei.

 

LE: In aceasta imagine pare ca ar avea Dynamic Driving: https://autovitro-images.akamaized.net/images_autovitro/821194082_13_1080x720_20-diesel-4-x-4-x-drive-automat-.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.