Jump to content

Problema relantiu si pornire greu


Recommended Posts

Salut,

De cateva zile am constatat ca atunci cand incerc sa pornesc masina, da sa porneasca si se opreste,incerc a doua-a oara si merge,dar relantiul sta foarte jos undeva la 500-600 rotatii pe minut.

Pe langa asta...observa ca imi scoate prea mult abur ptr un motor cald...

 

Aveti idee ce ar putea fi ?

 

Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

http://s13.postimg.org/td15i2g8n/IMG.jpg

 

Antigelul imi ajunge si in ulei...iar cu fumul alb spre gri,foarte gros,dulceag...impreuna ar fi simptomele garniturii de _chiulasa_. CRED EU...:|

 

Sunt debusolat,masina am luat-o acum o luna si ceva,n-am avut probleme...

 

Detalii: BMW E46 316i 2002 N45B18A

Link to comment
Share on other sites

Nu,decat cand o pornesc dimineata prima data, dupa ce se incalzeste motorul, merge normal.

si a mea pierdea antigel,ceva fum alb dimineata dar nu avea spuma aia la buson. de vreo 2luni a disparut mirosul ala de dimineata dupa ce am fugarit o bine:) si i am schimbat tot antigelul plus o caruta de piese noi. vroiam sa schimb si eu garnitura am gasit la 2mil Reinz si 2mil manopera insa o las pina face spume la gura ca la a ta:). atunci clar e dusa , arsa si ti recomand sa o schimbi. trebuie planata suruburi etc un mecanic bun.

mai poti astepta pareri de la cei de aici cu experienta /

Link to comment
Share on other sites

Fumul alb e de fapt abur - dimineata in genere face cam ca o locomotiva cu abur.

Mazga din ulei- nu te panica -e doar condens si se intampla la majoritatea masinilor.

Pentru pornirea grea - incearca first of all un tester - problema asta cu pornirea grea si oprit imediat plus relanti jucaus am intalnit-o si la a mea- senzorul de la axul cu came - l-am inlocuit si totul e in regula acum.

Link to comment
Share on other sites

 

Am atasat un video cu masina dupa ce am ajuns cu ea acasa.Din pacate in video nu se aude/observa,dar si tomba face un sunet ciudat...parca scuipa asa in suturi.

P.S: motor era cald, apa era la 90'grade.

 

Precizez ca video-ul este de saptamana trecuta(pana sa apara gradele cu minus)

Edited by Daniels13
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat astazi pompa de apa si termostatul, ramane de vazut daca mai imi pierde sau nu. Dar tot sunt de parere ca fumul alb este din cauza antigelului. O sa fiu cu ochii pe ea sa vad daca mai imi scade nivelul antigelului sau nu. Am pus si testerul pe ea si mi-a dat senzorul axa admisie ,senzorul turatie si bujiile. Cam astea ar fi cauza pornirii greoaie si relantiul "jucaus" . Inca nu le-am comandat.

 

Scuze de dublu post,dar sunt de pe tel si nu apare sa dau edit. Treaba e ca pe drum dupa ce am venit se la service,baga caldura la greu si deodata a inceput sa bage doar rece,am dat la maxim clima si era pe cald,dar baga rece...aveti idee ce s-ar fi putut intampla???

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa mai zic, ce sa mai fac...m-a terminat psihic masina/motorul asta..si acum inainte de sarbatori si dupa 2 luni de la achizitionare.

 

In concluzie am problema la _chiulasa_...garnitura sau/si _chiulasa_...mi s-a recomandat sa caut alt motor,altii au spus ca sa il remediez pe asta.Ma gandesc ca daca iau alt motor,poate dau de aceasi problema sau alta...daca il remediez pe asta,poate nu se remediaza...care sunt sansele in procentaj sa fie remediat in totalitate motor pe care il detin si care sunt sansele sa iau "teapa" cu alt motor? Din cate am auzit costurile remedierii motorului sunt mult mai mare decat cumpararea altui motor + montarea.

 

Voi ce spuneti? Ce ma sfatuiti? :|

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e sa verifici foarte bine daca problema este 100% de la motor(garnitura chiulasa) daca e si chiulasa ovalizata eu nu as mai rectifica-o,as lua alt motor,daca cauti,sigur o sa gasesti unul cu km acceptabili si fara interventii asupra lui,sunt de parere ca odata desfacut nu va mai functiona niciodata ca inainte,parerile sunt impartite aici.rolleyes.gif Edited by mitzhamike
Link to comment
Share on other sites

Nu ar fi rau sa iei motor cu 150-200k dar cu siguranta motoarele de km astia sunt foarte rare, majoritatea au peste.

Eu personal l-as repara pe asta cu atat mai mult cu cat motoarele n42 sunt cunoscute ca avand destule defecte. Spre exemplu daca tot umbli poti schimba semeringurile de supape care la n42 pica garantat.

 

Cauta un mecanic de incredere, daca il gasesti (e important si asta) abia apoi vezi costurile. Daca te duci asa la primul service fara sa cunosti pe nimeni pe acolo, sau sa te duci prin vreo recomandare mai bine mergi pe alt motor si gata.

Link to comment
Share on other sites

Motorul meu are 185km 316i 1.8 85kw 116hp N42B18A valvetronic.

 

Am gasit un motor 1.8 105kw 143hp valvetronic.E alt tip de motor,nu? Am inteles ca trebuie facuta omologare.Asta cam cat ar mai costa?

 

Daca vrei sa schimbi motorul, trebuie sa suni la RAR sa te interesezi. Acum 2 ani era 700lei in timp ce modificarea seriei de motor doar 200lei (in cazul in care nu cresti capacitatea cilindrica).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.