Jump to content

Probleme....


Thebe

Recommended Posts

de cam o luna am inceput sa simt ca masina nu mai trage. daca o calc, se forteaza si se tureaza, iar cind intra turbina trage violent (zic violent, desi cred ca e regimul care inainte era normal, acum pare doar asa ca pina nu intra turbina nu prea e vioaie). nu trebuie sa ajung la kickdown sa o conving sa miste. de ex. pe drum drept, la 60, pedala tinuta constant, scade turatia usor sub 2000 ture, atunci intra turbina, zvicneste una, iar scade turatia si turbina se opreste, iar intra, iar zvicneste... si asta fara sa misc piciorul de pe pedala). acum doua zile am avut in sfirsit vreme si am venit cu ea la AB baneasa. pe drum (noapte, vedeam in lumia celor din spate, ca ziua nu vad) ... deci fumega ca un tractor! ceea ce si este, ar zice unii.... :blink:

 

la service mi s-a spus ca nu s-a demontat nimic, dar ca le da eroare un regulator de presiune (part no 11747796634) si turbina. turbina nu e in parametrii... cica. si s-a schimbat un "element aerisire chi" (part no 11127799225). asta ce mai e?

 

as vrea sa stiu si eu mai multe. ce-i regulatorul ala de presiune? cum se manifesta daca nu merge turbina sau daca nu merge bine? ce si cum se strica la o turbina, stie cineva detalia? (ca despre de ce se strica s-a mai tot vorbit, si in mare mi-e clar). discutam aici de un e60 530d.

Link to comment
Share on other sites

la service mi s-a spus ca nu s-a demontat nimic, dar ca le da eroare un regulator de presiune (part no 11747796634)

asta este piesa 1 din diagrama asta

 

 

turbina nu e in parametrii... cica. si s-a schimbat un "element aerisire chi" (part no 11127799225). asta ce mai e?

asta este piesa 11 din diagrama asta

si daca nu ma insel asta este un fel de filtru.......care mi se pare ca se poate si curata :blink:

 

 

 

Bafta

Link to comment
Share on other sites

de cam o luna am inceput sa simt ca masina nu mai trage. daca o calc, se forteaza si se tureaza, iar cind intra turbina trage violent (zic violent, desi cred ca e regimul care inainte era normal, acum pare doar asa ca pina nu intra turbina nu prea e vioaie). nu trebuie sa ajung la kickdown sa o conving sa miste. de ex. pe drum drept, la 60, pedala tinuta constant, scade turatia usor sub 2000 ture, atunci intra turbina, zvicneste una, iar scade turatia si turbina se opreste, iar intra, iar zvicneste... si asta fara sa misc piciorul de pe pedala). acum doua zile am avut in sfirsit vreme si am venit cu ea la AB baneasa. pe drum (noapte, vedeam in lumia celor din spate, ca ziua nu vad) ... deci fumega ca un tractor! ceea ce si este, ar zice unii....  :blink:

 

la service mi s-a spus ca nu s-a demontat nimic, dar ca le da eroare un regulator de presiune (part no 11747796634) si turbina. turbina nu e in parametrii... cica. si s-a schimbat un "element aerisire chi" (part no 11127799225). asta ce mai e?

 

as vrea sa stiu si eu mai multe. ce-i regulatorul ala de presiune? cum se manifesta daca nu merge turbina sau daca nu merge bine? ce si cum se strica la o turbina, stie cineva detalia? (ca despre de ce se strica s-a mai tot vorbit, si in mare mi-e clar). discutam aici de un e60 530d.

199213[/snapback]

 

mergi la un tester.eu am avut ceva asemanator nu tragea masina dar era benzina un e39 si la testar mi-au gasit defect senzorul de pe axul cu came . l-am schimbat si... racheta. aveam si consum si nu aveam nici putere. incearca asta

Link to comment
Share on other sites

mergi la un tester.eu am avut ceva asemanator nu tragea masina dar era benzina un e39 si la testar mi-au gasit defect senzorul de pe axul cu came . l-am schimbat si... racheta. aveam si consum si nu aveam nici putere. incearca asta

199294[/snapback]

pai a fost :blink:

Link to comment
Share on other sites

aia nu am citit  :)

 

dar mai ceva .important e sa mergi la un tester complet.complet il au doar cei de la reprezentante. asa ma fost si eu la 3 testere inainte si nu mi-a dat nimic. e doar un sfat :)

199309[/snapback]

pai a fost la reprezentanta :blink:

Link to comment
Share on other sites

aia nu am citit  :)

 

dar mai ceva .important e sa mergi la un tester complet.complet il au doar cei de la reprezentante. asa ma fost si eu la 3 testere inainte si nu mi-a dat nimic. e doar un sfat :)

199309[/snapback]

"....si am venit cu ea la AB baneasa" :blink:

 

 

de cam o luna am inceput sa simt ca masina nu mai trage. daca o calc, se forteaza si se tureaza, iar cind intra turbina trage violent (zic violent, desi cred ca e regimul care inainte era normal, acum pare doar asa ca pina nu intra turbina nu prea e vioaie). nu trebuie sa ajung la kickdown sa o conving sa miste. de ex. pe drum drept, la 60, pedala tinuta constant, scade turatia usor sub 2000 ture, atunci intra turbina, zvicneste una, iar scade turatia si turbina se opreste, iar intra, iar zvicneste... si asta fara sa misc piciorul de pe pedala). acum doua zile am avut in sfirsit vreme si am venit cu ea la AB baneasa. pe drum (noapte, vedeam in lumia celor din spate, ca ziua nu vad) ... deci fumega ca un tractor! ceea ce si este, ar zice unii.... 

 

la service mi s-a spus ca nu s-a demontat nimic, dar ca le da eroare un regulator de presiune (part no 11747796634) si turbina. turbina nu e in parametrii... cica. si s-a schimbat un "element aerisire chi" (part no 11127799225). asta ce mai e?

 

as vrea sa stiu si eu mai multe. ce-i regulatorul ala de presiune? cum se manifesta daca nu merge turbina sau daca nu merge bine? ce si cum se strica la o turbina, stie cineva detalia? (ca despre de ce se strica s-a mai tot vorbit, si in mare mi-e clar). discutam aici de un e60 530d.

Eu as zice, pe langa turbina, sa verifici si injectoarele. Si schimba/curata filtrul de aer.

Link to comment
Share on other sites

asta este piesa 1 din diagrama asta

 

asta este piesa 11 din diagrama asta

si daca nu ma insel asta este un fel de filtru.......care mi se pare ca se poate si curata  :)

Bafta

199269[/snapback]

multumesc. am comandat senzorul ala (sau regulator de presiune) si luni sint inapoi la AB. nu va spun, vin 600 de km pe hirtoape si carute si biciclete, ca asa e in rromania :blink: vedem daca se rezolva dupa ce schimb asta mai ieftina. daca nu... e de demontat turbina si pentru o inspectie vizuala si eventual de adus alta... e cam aiurea.

 

nu consider ca am forjat masina (desi am facut ceva km cu ea...) si nici nu am neglijat sa las turbina sa se raceasca activ dupa drumuri mai lungi. singura problema ar fi ca fac multe drumuri scurte, prin oras... :)

 

alta chestie care imi sta pe creier. de ce fumega asa de tare? o fi gripata turbina si nu mai evacueaza ca lumea? mi se explica azi la service ca daca "se duce" o turbina asta inseamna de fapt ca se duc lagarele. oare de ce fumega asa de tare? oare ce nu se arde? oare ce si unde se depune? oare ce pateste daca mai fac 600+600+maruntis=1500 km pina ajung cu ea inapoi luni?

Link to comment
Share on other sites

Hmm, turbina nu era noua din cate imi aduc aminte?

199391[/snapback]

pe la 70K km o fi fost noua, acum am 110K. cel mai tare ma supara ca se pare ca atunci cind s-a schimbat, nu s-a insistat suficient de atent si de minutios asupra chestiei cele mai importante: de ce s-a dus? or fi considerat ca deh, am fost violent, am tras excesiv de masina si de aia s-a dus. nu mi-a zis nimeni nimic. ba mai mult, atunci cind s-a schimbat... nu era dusa! mi s-a spus ca "se duce in curind", o schimbam? si am facut-o. dar uite, ca e ca si dusa din nou :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
asta este piesa 1 din diagrama asta

 

asta este piesa 11 din diagrama asta

si daca nu ma insel asta este un fel de filtru.......care mi se pare ca se poate si curata  :)

Bafta

multumesc. am comandat senzorul ala (sau regulator de presiune) si luni sint inapoi la AB. nu va spun, vin 600 de km pe hirtoape si carute si biciclete, ca asa e in rromania :) vedem daca se rezolva dupa ce schimb asta mai ieftina. daca nu... e de demontat turbina si pentru o inspectie vizuala si eventual de adus alta... e cam aiurea.

 

nu consider ca am forjat masina (desi am facut ceva km cu ea...) si nici nu am neglijat sa las turbina sa se raceasca activ dupa drumuri mai lungi. singura problema ar fi ca fac multe drumuri scurte, prin oras... :)

 

alta chestie care imi sta pe creier. de ce fumega asa de tare? o fi gripata turbina si nu mai evacueaza ca lumea? mi se explica azi la service ca daca "se duce" o turbina asta inseamna de fapt ca se duc lagarele. oare de ce fumega asa de tare? oare ce nu se arde? oare ce si unde se depune? oare ce pateste daca mai fac 600+600+maruntis=1500 km pina ajung cu ea inapoi luni?

 

Acelasi lucru ( referitor la electrovalva de presiune ) am patit si eu. Nu trage masina deloc. am pus+o pe direct ( ma refer a traseele de vacuum si merge. deci e acel regulator de presiune ( convertor) cu acea serie de la inceput de topic. Am comandat-o la grozadan ( un tip de treaba si serviabil, ieftin ). Acum o astept sa o montez.

Cat despre fumul iesit de la tine, daca e alb albastrui, gros , cand o accelerezi, e turbina dusa. Nu o mai accelera pt ca risti sa o duci de tot ( chiar si motorul, in unele cazuri ) si sa nu se mai repare. Noua costa cam la 1500 - 2000E, exista totusi cineva in Brasov care repara turbine ( am un prieten care a facut-o acolo).

Link to comment
Share on other sites

de cam o luna am inceput sa simt ca masina nu mai trage. daca o calc, se forteaza si se tureaza, iar cind intra turbina trage violent (zic violent, desi cred ca e regimul care inainte era normal, acum pare doar asa ca pina nu intra turbina nu prea e vioaie). nu trebuie sa ajung la kickdown sa o conving sa miste. de ex. pe drum drept, la 60, pedala tinuta constant, scade turatia usor sub 2000 ture, atunci intra turbina, zvicneste una, iar scade turatia si turbina se opreste, iar intra, iar zvicneste... si asta fara sa misc piciorul de pe pedala). acum doua zile am avut in sfirsit vreme si am venit cu ea la AB baneasa. pe drum (noapte, vedeam in lumia celor din spate, ca ziua nu vad) ... deci fumega ca un tractor! ceea ce si este, ar zice unii.... :)

 

la service mi s-a spus ca nu s-a demontat nimic, dar ca le da eroare un regulator de presiune (part no 11747796634) si turbina. turbina nu e in parametrii... cica. si s-a schimbat un "element aerisire chi" (part no 11127799225). asta ce mai e?

 

as vrea sa stiu si eu mai multe. ce-i regulatorul ala de presiune? cum se manifesta daca nu merge turbina sau daca nu merge bine? ce si cum se strica la o turbina, stie cineva detalia? (ca despre de ce se strica s-a mai tot vorbit, si in mare mi-e clar). discutam aici de un e60 530d.

problema care o ai tu am avuto si eu la passat 1.9tdi 2002 si multi alti posesori de pasat. Problema era un rahat de cip care calculeaza combinatia aer-motorina care se tot bulea si masina nu mai tragea de loc doar dupa ce intra turbina dar nici atunci tot timpul. mai mult ca sigur ai aceasi problema si tu ( eu de cand am bmw nu am avut probleme ca passat si sper sa nici nu am) la passat cipul respectiv costa 200 euro si schimbam trimestrial ( o data la 3 luni) nici un service nu a stiut sami zica din ce cauza se bulea cipul pentru ca era clar ca ceva il bulea din moment cel schimbam frecvent

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.