BMWClub: Probleme caldura BMW Seria 3-E90 - BMWClub

Jump to content

  • 9 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Probleme caldura BMW Seria 3-E90 Rate Topic: -----

#1 User is offline   gazoby 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 196
  • Joined: 05-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 29 November 2013 - 21:52

Salut,

Am un BMW 318i( E90),din 2006, benzina cu climatronic. Azi am observat ca desi pe stanga si pe dreapta era data caldura la 28 grade, pe stanga frige aerul suflat, si pe dreapta este aproape rece. Daca pe stanga il pun la 16 grade si pe dreapta la 28, pe dreapta baga aerul rece de afara la fel ca cel de pe stanga.
S-a mai confruntat cineva cu asa ceva? Pe net nu am gasit pe nimeni cu problema asta. Multumesc mult!
0

#2 User is offline   gazoby 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 196
  • Joined: 05-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 02 December 2013 - 20:02

Nu a avut nimeni problema asta? Sa dea pe stanga cald si pe dreapta rece? :(
0

#3 User is offline   valy89 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 355
  • Joined: 24-January 13
  • Gender:Male

Posted 08 December 2013 - 19:48

View Postgazoby, on 02 December 2013 - 20:02, said:

Nu a avut nimeni problema asta? Sa dea pe stanga cald si pe dreapta rece? :(


Salut
Ai rezolva problema?de cateva zile am aceeasi problema si nu ii dau de cap??
0

#4 User is offline   Alexxxq 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 185
  • Joined: 12-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Posted 08 December 2013 - 19:53

Posibil panoul de clima sa aibe probleme..
0

#5 User is offline   gazoby 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 196
  • Joined: 05-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 14 December 2013 - 23:39

View Postvaly89, on 08 December 2013 - 19:48, said:

Salut
Ai rezolva problema?de cateva zile am aceeasi problema si nu ii dau de cap??



Salut

Azi am dat torpedoul jos. are 6 motorase ( actuatoare ) care actioneaza toate clapele alea, toate motorasele functioneaza corect.....inchid- deschid, dar pe dreapta in continuare aerul este aproape rece.......sa o ia dracu daca-mi dau seama ce poate fi.... In naivitatea mea am aerisit si instalatia de racire a masinii....si..tot nimic. Culmea...toate functioneaza corect, dar mie nu-mi da caldura pe dreapta. Am gasit un senzor pe acolo...poate o fi ala dus...dar m-as mira. Trebuie sa caut pe cineva care stie sa umble cu un aparat de masurat.
La tine ce face, cum se comporta?

View PostAlexxxq, on 08 December 2013 - 19:53, said:

Posibil panoul de clima sa aibe probleme..




Nu cred...l-am desfacut azi si am actionat fiecare buton in parte si sub bord se vede cum lucreaza motorasele alea.
0

#6 User is offline   ptk 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 26
  • Joined: 15-April 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 14 December 2013 - 23:45

eu cred ca e din electrovalva.inchide aiurea canalele pe unde circula apa.la mine baga rece doar pe la mijloc.la picioare si parbriz cald in draci
0

#7 User is offline   gazoby 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 196
  • Joined: 05-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 15 December 2013 - 11:56

View Postptk, on 14 December 2013 - 23:45, said:

eu cred ca e din electrovalva.inchide aiurea canalele pe unde circula apa.la mine baga rece doar pe la mijloc.la picioare si parbriz cald in draci



Care electrovalva? Eu stiu ca are doar una, care deschide sau inchide circuitul spre radiatorul din masina, deci daca era aia stricata nu mai aveam caldura deloc. Din ce am inteles exista doar un singur radiator de caldura sub bord, chiar daca e dublu climatronic. Cat despre problema ta, rotita de pe mijloc este pe cald (pe rosu)? Nici cand dai pe 28 de grade ( adica pe maxim ), si pe stanga si pe dreapta, nici atunci nu-ti baga caldura pe mijloc?
0

#8 User is offline   roscatu m3 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 662
  • Joined: 26-January 08
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 15 December 2013 - 18:38

Cind deschizi capota deasupra lonjeronului din dreapta,partea soferului,este o electrovalva care deschide si inchide apa pt fiecare parte a bordului,verifica acea electrovalva si vezi daca furtunele care pleaca din ea sint la fel de calde,daca ai nevoie de electrovalva am una...0725691059
0

#9 User is offline   gazoby 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 196
  • Joined: 05-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 15 December 2013 - 19:30

View Postroscatu m3, on 15 December 2013 - 18:38, said:

Cind deschizi capota deasupra lonjeronului din dreapta,partea soferului,este o electrovalva care deschide si inchide apa pt fiecare parte a bordului,verifica acea electrovalva si vezi daca furtunele care pleaca din ea sint la fel de calde,daca ai nevoie de electrovalva am una...0725691059


De electovalva cu numarul patru zici? ( am atasat si schema si link: http://www.realoem.c...437&hg=64&fg=18 )
Are un singur furtun care pleaca in bord. Si cum pentru fiecare parte a bordului? Nu este un singur radiator? Merci frumos!
Attached File  schema caldura.jpg (78.8K)
Number of downloads: 161
0

#10 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10045
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 15 December 2013 - 19:38

Si la E46 exista problema asta , se pare ca valva e consumabil la cativa ani , cel mai probabil de acolo e problema si la tine . Merita o incercare . :thumbsup:

This post has been edited by Myx: 15 December 2013 - 19:38

0

#11 User is offline   gazoby 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 196
  • Joined: 05-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 15 December 2013 - 19:48

View PostMyx, on 15 December 2013 - 19:38, said:

Si la E46 exista problema asta , se pare ca valva e consumabil la cativa ani , cel mai probabil de acolo e problema si la tine . Merita o incercare . :thumbsup:


Eu o schimb cu cea mai mare placere daca e aia ( numarul 4 din schema ), Attached File  schema caldura.jpg (78.8K)
Number of downloads: 55. Dar ma gandesc ca daca aia ar fi defecta nu as avea caldura nici pe stanga nici pe dreapta, ori la mine situatia sta cam asa: pe stanga frige(pe toate gurile de ventilatie) si pe dreapta e aproape rece.
Din ce imi dau eu seama din schema asta si din ce vad sub capota aia inchide si deschide caldura in caloriferul din masina, daca e stricata de ce am caldura pe stanga? Merci frumos!
1

#12 User is offline   roscatu m3 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 662
  • Joined: 26-January 08
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 15 December 2013 - 22:56

View Postgazoby, on 15 December 2013 - 19:30, said:

De electovalva cu numarul patru zici? ( am atasat si schema si link: http://www.realoem.c...437&hg=64&fg=18 )
Are un singur furtun care pleaca in bord. Si cum pentru fiecare parte a bordului? Nu este un singur radiator? Merci frumos!
Attachment schema caldura.jpg

Este o piesa de luat in calcul si verificat,un simplu exemplu am un hyundai santa fe si de cind a venit masina din belgia pe partea din dreapta a bordului baga numai aer de afara indiferent ca era vara si dadeam drumu la clima sau iarna cind dadeam la 32 de grade si era un motoras de la o clapeta din bord care ramasese blocata, m-a costat 400 lei motorasul respectiv si am rezolvat problema,verifica cu atentie aeroterma de acolo este problema si la tine se pare
0

#13 User is offline   srb_alex 

  • 318D 11/2004
  • Group: Members
  • Posts: 2152
  • Joined: 23-November 08
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 15 December 2013 - 23:05

View Postroscatu m3, on 15 December 2013 - 22:56, said:

Este o piesa de luat in calcul si verificat,un simplu exemplu am un hyundai santa fe si de cind a venit masina din belgia pe partea din dreapta a bordului baga numai aer de afara indiferent ca era vara si dadeam drumu la clima sau iarna cind dadeam la 32 de grade si era un motoras de la o clapeta din bord care ramasese blocata, m-a costat 400 lei motorasul respectiv si am rezolvat problema,verifica cu atentie aeroterma de acolo este problema si la tine se pare


+1 si eu spun ca problema ti se trage de la electrovalva respectiva....
0

#14 User is offline   gazoby 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 196
  • Joined: 05-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 15 December 2013 - 23:16

View Postroscatu m3, on 15 December 2013 - 22:56, said:

Este o piesa de luat in calcul si verificat,un simplu exemplu am un hyundai santa fe si de cind a venit masina din belgia pe partea din dreapta a bordului baga numai aer de afara indiferent ca era vara si dadeam drumu la clima sau iarna cind dadeam la 32 de grade si era un motoras de la o clapeta din bord care ramasese blocata, m-a costat 400 lei motorasul respectiv si am rezolvat problema,verifica cu atentie aeroterma de acolo este problema si la tine se pare


Merci frumos! La asta ma gandeam si eu ca o fi un motoras intepenit, dar am dat torpedoul jos si le-am verificat pe toate, fac cursa completa....O sa ma mai uit inca odata, sau poate s-o fi rupt o clapeta inauntru si degeaba motorasul actioneaza clapeta respectiva, dar ma indoiesc ca puterea aerului suflat ar rupe o clapeta din plastic. O sa incerc sa o pun si pe un tester, desi sunt 100% ca arunc banii, ca nu are ala ce sa-mi zica.....

View Postsrb_alex, on 15 December 2013 - 23:05, said:

+1 si eu spun ca problema ti se trage de la electrovalva respectiva....


Eu m-as bucura sa fie de la aia, dar nu e logic, daca aia nu ar functiona nu ar mai incalzi deloc radiatorul din masina, doar daca nu cumva este "semi-stricata" si sa deschida doar putin si sa nu se umple radiatorul complet sau o fi radiatorul infundat....dar doar pe jumatate? Merci frumos!
0

#15 User is offline   srb_alex 

  • 318D 11/2004
  • Group: Members
  • Posts: 2152
  • Joined: 23-November 08
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 15 December 2013 - 23:22

acum am vazut, tu nu ai 2 electovalve?
0

#16 User is offline   gazoby 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 196
  • Joined: 05-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 15 December 2013 - 23:27

View Postsrb_alex, on 15 December 2013 - 23:22, said:

acum am vazut, tu nu ai 2 electovalve?


Nu :(. Asa am crezut si eu cand am sezitat problema...ca e dusa o electrovalva, o schimb si asta e', dar cand am deschis capota, surpriza, m-am uitat si pe schema de mai sus si mi s-a confirmat.
0

#17 User is offline   srb_alex 

  • 318D 11/2004
  • Group: Members
  • Posts: 2152
  • Joined: 23-November 08
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 15 December 2013 - 23:36

View Postgazoby, on 15 December 2013 - 23:27, said:

Nu :(. Asa am crezut si eu cand am sezitat problema...ca e dusa o electrovalva, o schimb si asta e', dar cand am deschis capota, surpriza, m-am uitat si pe schema de mai sus si mi s-a confirmat.


Eu am 2 si sa stii ca una dintre ele frige rau si cealalta sa zic ca este un pic calduta. Dar asa am auzit si eu cand iti baga caldura doar pe o parte este de la electrovalva. Poate ai pe cineva prin zona sa-ti imprumute pentru 30 min piesa respectiva si sa vezi daca este de acolo ca este destul de scumpa ( cunosc sentimentul sa dai o caruta de bani si sa nu fie de acolo problema).
0

#18 User is offline   gazoby 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 196
  • Joined: 05-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 15 December 2013 - 23:58

View Postsrb_alex, on 15 December 2013 - 23:36, said:

Eu am 2 si sa stii ca una dintre ele frige rau si cealalta sa zic ca este un pic calduta. Dar asa am auzit si eu cand iti baga caldura doar pe o parte este de la electrovalva. Poate ai pe cineva prin zona sa-ti imprumute pentru 30 min piesa respectiva si sa vezi daca este de acolo ca este destul de scumpa ( cunosc sentimentul sa dai o caruta de bani si sa nu fie de acolo problema).


Vad ca pe realoem, la descriere, scrie ca e pompa suplimentara, ma gandesc ca poate nu mai baga apa cu presiune si nu ajunge pana in capatul radiatorului.....dar cred ca astea's deja basme in capul meu. M-am bagat sub bord si tevile de la radiator nu pot fi atinse, frig de rup, m-am uitat si temp apei, era si aia la 110 grade....
Pai ai doua, dar din cate stiu eu, si mi-a confirmat si un mecanic, ca cele care au doua electrovalve, una este pe tur si una pe retur, nicidecum una pentru stanga si una pentru dreapta. Si de asta una la tine este mai rece ( cel mai probabil returul), pentru ca returul nu sta deschis tot timpul.
Am avut E36 si la fel avea 2 electrovalve, una calda alta aproape calda, dar baga caldura bine.
0

#19 User is offline   ptk 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 26
  • Joined: 15-April 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 16 December 2013 - 00:03

eu cu piesa respectiva am avut probleme.una din garnituri bloca "cuiele"care redirectionau apa.am desfacut-o am scos garniturile de tot.in locul lor am pus niste silicon,am curatat f bine "cuiele"si le-am gresat si acum nu mai am probleme.
0

#20 User is offline   gazoby 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 196
  • Joined: 05-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 16 December 2013 - 00:08

View Postptk, on 16 December 2013 - 00:03, said:

eu cu piesa respectiva am avut probleme.una din garnituri bloca "cuiele"care redirectionau apa.am desfacut-o am scos garniturile de tot.in locul lor am pus niste silicon,am curatat f bine "cuiele"si le-am gresat si acum nu mai am probleme.


Da mai multe detalii, te rog. Ai E90 cu dublu climatronic? Ce facea, ce probleme ai avut, nu-ti dadea caldura pe dreapta sau deloc? La tine tot asa arata cu o singura electrovalva. Uite poza si link ( piesa 4 ) http://bmwfans.info/...ter_hose_valve/
Merci frumos!!
0

Share this topic:


  • 9 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro