BMWClub: Probleme caldura BMW Seria 3-E90 - BMWClub

Jump to content

  • 9 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Probleme caldura BMW Seria 3-E90 Rate Topic: -----

#21 User is offline   VeGe 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 270
  • Joined: 02-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Teleorman
  • Interests:Doar e39, best saloon ever!

Posted 16 December 2013 - 00:09

nivel antigel? mie mi s-a intamplat la e39 sa nu bage cald in dreapta cand era scazut nivelul la antigel. poate fi aceeasi chestie si la tine. nu costa nimic sa verifici
0

#22 User is offline   gazoby 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 196
  • Joined: 05-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 16 December 2013 - 00:14

 VeGe, on 16 December 2013 - 00:09, said:

nivel antigel? mie mi s-a intamplat la e39 sa nu bage cald in dreapta cand era scazut nivelul la antigel. poate fi aceeasi chestie si la tine. nu costa nimic sa verifici


Asta am facut prima data, am aerisit instalatia si am mai completat...acum nu mai iese aer cand desfac aerisitorul de la vasul de expansiune, dar in continuare....nimic... :(. O sa mai incerc si asta inca odata sa mai aerisesc, sa mai caut si alte aerisitoare, daca are. Merci frumos!
0

#23 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10045
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 16 December 2013 - 07:01

eu mereu am luat piesa aia sh . merita incercat
0

#24 User is offline   scooter 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 68
  • Joined: 10-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Posted 16 December 2013 - 07:28

La dubluclimatronic obligatoriu ai electrovalva dubla. La clima normala e simpla. Simpla am eu de vanzare... 40 lei functionala desigur.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
0

#25 User is offline   smiley32 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 770
  • Joined: 10-January 12
  • Gender:Male
  • Location:MM
  • Interests:

Posted 16 December 2013 - 08:29

 gazoby, on 16 December 2013 - 00:08, said:

Da mai multe detalii, te rog. Ai E90 cu dublu climatronic? Ce facea, ce probleme ai avut, nu-ti dadea caldura pe dreapta sau deloc? La tine tot asa arata cu o singura electrovalva. Uite poza si link ( piesa 4 ) http://bmwfans.info/...ter_hose_valve/
Merci frumos!!


Piesa nr 4 este pompa auxiliara de apa, care porneste la actionarea functiei REST, si nu numai... deci nu are nici o treaba cu problema ta :rolleyes:

Trebuie sa verifici senzorii de temperatura din canalele de aer, eventual schimbati intre ei :thumbsup:

http://img.eautopartscatalog.com/live/W01331664532ACM.JPG

This post has been edited by smiley32: 16 December 2013 - 08:55

0

#26 User is offline   gazoby 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 196
  • Joined: 05-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 16 December 2013 - 11:41

 scooter, on 16 December 2013 - 07:28, said:

La dubluclimatronic obligatoriu ai electrovalva dubla. La clima normala e simpla. Simpla am eu de vanzare... 40 lei functionala desigur.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk


Ai idee unde se afla aceasta electrovalva dubla? Am dubluclimatronic. Ma uit pe schema asta si nu mai vad nicio electrovalva inafara de cea cu numarul 4.
http://bmwfans.info/...ter_hose_valve/
Merci frumos!
0

#27 User is offline   gazoby 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 196
  • Joined: 05-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 16 December 2013 - 11:51

 smiley32, on 16 December 2013 - 08:29, said:

Piesa nr 4 este pompa auxiliara de apa, care porneste la actionarea functiei REST, si nu numai... deci nu are nici o treaba cu problema ta :rolleyes:

Trebuie sa verifici senzorii de temperatura din canalele de aer, eventual schimbati intre ei :thumbsup:

http://img.eautopartscatalog.com/live/W01331664532ACM.JPG


Da....nu mi-a trecut prin cap ca ar putea fi pompa de la functia REST, are sens. Dar unde or fi celalalte atunci?
La asta cu senzorii m-am gandit si eu, dar trebuie sa ajung la cineva sa mi-l masoare ca nu se potriveste de pe stanga pe dreapta :(.
Cel atasat de tine este pe stanga. Cel pe dreapta e asta Attached File  Senzor temp interioara.jpg (37.21K)
Number of downloads: 42
0

#28 User is offline   smiley32 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 770
  • Joined: 10-January 12
  • Gender:Male
  • Location:MM
  • Interests:

Posted 16 December 2013 - 21:15

Ala e alt senzor (Temperature sensor, heater/evaporator)..... totusi de ce nu faci o diagnoza? de unde esti poate te pot ajuta :rolleyes:
0

#29 User is offline   gazoby 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 196
  • Joined: 05-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 16 December 2013 - 21:26

 smiley32, on 16 December 2013 - 21:15, said:

Ala e alt senzor (Temperature sensor, heater/evaporator)..... totusi de ce nu faci o diagnoza? de unde esti poate te pot ajuta :rolleyes:


Din bucuresti. Maine mi-am facut programare la service pentru schimbat placute, ITP si diagnoza. Si in seara asta, boul de mine, ca altfel nu ma pot numi am zis sa mai incerc inca odata sa aerisesc instalatia si am desfacut putin aerisitorul de pe vasul de expansiune si m-am dus in masina si am accelelart si evident ca ala a zburat in gura ma-sii si nu l-am mai gasit.....Si acuma nu stiu ce sa pun acolo sa pot sa ajung sa fac ITP-ul, pana o sa gasesc un surub de ala de aerisire....:(
0

#30 User is offline   smiley32 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 770
  • Joined: 10-January 12
  • Gender:Male
  • Location:MM
  • Interests:

Posted 16 December 2013 - 21:32

un surub :popcorn:
0

#31 User is online   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3848
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male

Posted 16 December 2013 - 21:43

incearca sa deschizi robinetul la caldura din inpa, sa faci o reinitializare la clapete sau sa le setezi asa cum vrei , poate da rezultate cateodata
0

#32 User is offline   gazoby 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 196
  • Joined: 05-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 16 December 2013 - 22:58

 smiley32, on 16 December 2013 - 21:32, said:

un surub :popcorn:


Stiu ca suna ciudat, dar...nu am un surub care sa mi se potriveasca acolo... :)
0

#33 User is offline   gazoby 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 196
  • Joined: 05-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 16 December 2013 - 23:16

 BOASKA, on 16 December 2013 - 21:43, said:

incearca sa deschizi robinetul la caldura din inpa, sa faci o reinitializare la clapete sau sa le setezi asa cum vrei , poate da rezultate cateodata


Asta cu inpa ma cam depaseste...o sa merg la cineva care se pricepe. Intre timp mi-a zis un coleg de pe forum ca ar fi pompa supllimentara de apa. El are aceeasi problema si a fost la Mhs Craiova si asta a fost diagnosticul lor...dar nu de pe tester, pe tester nu da nimic. Deci nici el nu e prea sigur. Merci frumos!
0

#34 User is offline   TMihai 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 16
  • Joined: 04-April 14

Posted 18 April 2014 - 16:33

salut ai rezolvat problema cu caldra ? am aceeasi problema..:|
0

#35 User is offline   DinoBlue 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 16-January 14

Posted 24 October 2014 - 11:12

Din pacate si eu am exact aceeasi problem. Ai gasit vreo rezolvare ?
0

#36 User is offline   gazoby 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 196
  • Joined: 05-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 26 November 2014 - 19:54

Salut,

Revin cu aceeasi problema stresanta, am luat cateva service-uri la rand...ce sa zic? Numai cuvinte de bine...teste peste teste pareri peste pareri si nicio rezolvare.
A inceput sa dea caldura din ce in ce mai slab si pe stanga, am cumparat pompa auxiliara si am pus-o si si-a revenit problema pe partea dreapta, dar in continuare da caldura foarte slaba in masina si da abia cand ajunge la 100 grade apa.

Idei? Pareri? La service clar ca nu se gaseste rezolvare. Orice idee e bine venita. Multumesc anticipat!
0

#37 User is offline   AlexChris 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 276
  • Joined: 07-August 14
  • Gender:Male
  • Location:Capitala

Posted 26 November 2014 - 20:03

Acum eu sincer nu stiu exact cum este sistemul la BMW si este foarte posibil sa vorbesc prostii insa la Volvo(fosta masina) problema asta este una foarte comuna si are foarte multe cauze. In primul rand daca ai incalzire in scaune si se strica la sofer sau pasager sistemul, clima nu mai functioneaza in parametrii. De asemenea mai este problema motoraselor care se pot bloca/strica(am vazut ca tu le-ai verificat si ai vazut ca sunt ok). La Bmw nu exista vreun program de reinitizalizare a lor? La Volvo se mai dereglau si o luau razna si trebuia pusa diagnoza si recalibrate, poate asa e si la BMW. Repet posibil sa vorbesc prostii insa la Volvo asta e o problema la ordinea zilei si ma gandesc ca la fel o si in cazul de fata.O alta problema la Volvo o mai reprezenta freonul, nu inteleg exact care era legatura dar daca era pe rosu la fel, un motoras se bloca pe cald sau rece.
De asemenea caloriferul l-ai verificat?

This post has been edited by AlexChris: 26 November 2014 - 20:12

0

#38 User is offline   gazoby 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 196
  • Joined: 05-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 26 November 2014 - 20:38

 AlexChris, on 26 November 2014 - 20:03, said:

Acum eu sincer nu stiu exact cum este sistemul la BMW si este foarte posibil sa vorbesc prostii insa la Volvo(fosta masina) problema asta este una foarte comuna si are foarte multe cauze. In primul rand daca ai incalzire in scaune si se strica la sofer sau pasager sistemul, clima nu mai functioneaza in parametrii. De asemenea mai este problema motoraselor care se pot bloca/strica(am vazut ca tu le-ai verificat si ai vazut ca sunt ok). La Bmw nu exista vreun program de reinitizalizare a lor? La Volvo se mai dereglau si o luau razna si trebuia pusa diagnoza si recalibrate, poate asa e si la BMW. Repet posibil sa vorbesc prostii insa la Volvo asta e o problema la ordinea zilei si ma gandesc ca la fel o si in cazul de fata.O alta problema la Volvo o mai reprezenta freonul, nu inteleg exact care era legatura dar daca era pe rosu la fel, un motoras se bloca pe cald sau rece.
De asemenea caloriferul l-ai verificat?


Orice raspuns imi poate da idei, deci mersi frumos.Si la BMW am sesizat ca daca a luat-o razna vreun senzor nu mai functioneaza climatronicul corect, dar daca-l pui pe 28 de gradica, adica maxim nu mai conteaza ca afara iti arata 45 de grade, el da caldura la maxim. A fost pus pe tester si toate clapetele functionau corect, cum am mai zis am verificat si eu sa vad daca functioneaza. Caloriferul....e mult zis verificat, am reusit sa ajung pana unde intra tevile in radiator si erau fierbinti, si returul e destul de cald, deci as zice ca nu este infundat.

This post has been edited by gazoby: 26 November 2014 - 20:41

0

#39 User is offline   AlexChris 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 276
  • Joined: 07-August 14
  • Gender:Male
  • Location:Capitala

Posted 26 November 2014 - 21:15

Poti incerca cu un alt head-unit de clima. Cauta un coleg care asa asa ceva la vanzare eventual dintr-o dezmembrare si incearca sa faci un swap sa vezi daca tot asa se comporta. Posibil comanda sa o dea aiurea head unit-ul.
0

#40 User is offline   gazoby 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 196
  • Joined: 05-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 26 November 2014 - 22:38

 AlexChris, on 26 November 2014 - 21:15, said:

Poti incerca cu un alt head-unit de clima. Cauta un coleg care asa asa ceva la vanzare eventual dintr-o dezmembrare si incearca sa faci un swap sa vezi daca tot asa se comporta. Posibil comanda sa o dea aiurea head unit-ul.


Ma gandesc ca dadea pe tester daca era ala stricat ca ala e full electric, nu are nimic mecanic, eu suspectez foarte tare ca nu e aerisita cum trebuie, si nici nu gasesc pe cineva care sa o aeriseasca cum trebuie, cand am schimbat pompa auxiliara nici macar nu a curs apa cand i-am dat jos furtunurile. Am fost si la bimmer service...100 lei tester si raspunsul a fost ca nu stim sigur dar presupunem ca e pompa auxiliara, asta dupa ce le-am zis eu ce au zis astia la reprezentanta. Am schimbat pompa auxiliara si surpiza tot la fel. Le-am mai dat inca 100 lei sa-i schimbe antigelul, poate poate o si aerisesc, mi-au zis ca nu trebuie aerisita, ca se aeriseste singura, sincer asta cu aerisirea singura cred ca e cam basm, cel putin la mine....am scos un furtun de la pompa aux si era aer...deci nimic aerisire.
0

Share this topic:


  • 9 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro