Jump to content

Probleme caldura BMW Seria 3-E90


Recommended Posts

Salut,

 

Am un BMW 318i( E90),din 2006, benzina cu climatronic. Azi am observat ca desi pe stanga si pe dreapta era data caldura la 28 grade, pe stanga frige aerul suflat, si pe dreapta este aproape rece. Daca pe stanga il pun la 16 grade si pe dreapta la 28, pe dreapta baga aerul rece de afara la fel ca cel de pe stanga.

S-a mai confruntat cineva cu asa ceva? Pe net nu am gasit pe nimeni cu problema asta. Multumesc mult!

Link to comment
Share on other sites

Salut

Ai rezolva problema?de cateva zile am aceeasi problema si nu ii dau de cap??

 

 

Salut

 

Azi am dat torpedoul jos. are 6 motorase ( actuatoare ) care actioneaza toate clapele alea, toate motorasele functioneaza corect.....inchid- deschid, dar pe dreapta in continuare aerul este aproape rece.......sa o ia dracu daca-mi dau seama ce poate fi.... In naivitatea mea am aerisit si instalatia de racire a masinii....si..tot nimic. Culmea...toate functioneaza corect, dar mie nu-mi da caldura pe dreapta. Am gasit un senzor pe acolo...poate o fi ala dus...dar m-as mira. Trebuie sa caut pe cineva care stie sa umble cu un aparat de masurat.

La tine ce face, cum se comporta?

 

Posibil panoul de clima sa aibe probleme..

 

 

 

Nu cred...l-am desfacut azi si am actionat fiecare buton in parte si sub bord se vede cum lucreaza motorasele alea.

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca e din electrovalva.inchide aiurea canalele pe unde circula apa.la mine baga rece doar pe la mijloc.la picioare si parbriz cald in draci

 

 

Care electrovalva? Eu stiu ca are doar una, care deschide sau inchide circuitul spre radiatorul din masina, deci daca era aia stricata nu mai aveam caldura deloc. Din ce am inteles exista doar un singur radiator de caldura sub bord, chiar daca e dublu climatronic. Cat despre problema ta, rotita de pe mijloc este pe cald (pe rosu)? Nici cand dai pe 28 de grade ( adica pe maxim ), si pe stanga si pe dreapta, nici atunci nu-ti baga caldura pe mijloc?

Link to comment
Share on other sites

Cind deschizi capota deasupra lonjeronului din dreapta,partea soferului,este o electrovalva care deschide si inchide apa pt fiecare parte a bordului,verifica acea electrovalva si vezi daca furtunele care pleaca din ea sint la fel de calde,daca ai nevoie de electrovalva am una...0725691059
Link to comment
Share on other sites

Cind deschizi capota deasupra lonjeronului din dreapta,partea soferului,este o electrovalva care deschide si inchide apa pt fiecare parte a bordului,verifica acea electrovalva si vezi daca furtunele care pleaca din ea sint la fel de calde,daca ai nevoie de electrovalva am una...0725691059

 

De electovalva cu numarul patru zici? ( am atasat si schema si link: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VA51&mospid=48822&btnr=64_1437&hg=64&fg=18 )

Are un singur furtun care pleaca in bord. Si cum pentru fiecare parte a bordului? Nu este un singur radiator? Merci frumos!

post-60120-0-16437900-1387128603_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Si la E46 exista problema asta , se pare ca valva e consumabil la cativa ani , cel mai probabil de acolo e problema si la tine . Merita o incercare . :thumbsup:

 

Eu o schimb cu cea mai mare placere daca e aia ( numarul 4 din schema ), post-60120-0-96044900-1387129524_thumb.jpg. Dar ma gandesc ca daca aia ar fi defecta nu as avea caldura nici pe stanga nici pe dreapta, ori la mine situatia sta cam asa: pe stanga frige(pe toate gurile de ventilatie) si pe dreapta e aproape rece.

Din ce imi dau eu seama din schema asta si din ce vad sub capota aia inchide si deschide caldura in caloriferul din masina, daca e stricata de ce am caldura pe stanga? Merci frumos!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De electovalva cu numarul patru zici? ( am atasat si schema si link: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VA51&mospid=48822&btnr=64_1437&hg=64&fg=18 )

Are un singur furtun care pleaca in bord. Si cum pentru fiecare parte a bordului? Nu este un singur radiator? Merci frumos!

schema caldura.jpg

Este o piesa de luat in calcul si verificat,un simplu exemplu am un hyundai santa fe si de cind a venit masina din belgia pe partea din dreapta a bordului baga numai aer de afara indiferent ca era vara si dadeam drumu la clima sau iarna cind dadeam la 32 de grade si era un motoras de la o clapeta din bord care ramasese blocata, m-a costat 400 lei motorasul respectiv si am rezolvat problema,verifica cu atentie aeroterma de acolo este problema si la tine se pare

Link to comment
Share on other sites

Este o piesa de luat in calcul si verificat,un simplu exemplu am un hyundai santa fe si de cind a venit masina din belgia pe partea din dreapta a bordului baga numai aer de afara indiferent ca era vara si dadeam drumu la clima sau iarna cind dadeam la 32 de grade si era un motoras de la o clapeta din bord care ramasese blocata, m-a costat 400 lei motorasul respectiv si am rezolvat problema,verifica cu atentie aeroterma de acolo este problema si la tine se pare

 

+1 si eu spun ca problema ti se trage de la electrovalva respectiva....

Link to comment
Share on other sites

Este o piesa de luat in calcul si verificat,un simplu exemplu am un hyundai santa fe si de cind a venit masina din belgia pe partea din dreapta a bordului baga numai aer de afara indiferent ca era vara si dadeam drumu la clima sau iarna cind dadeam la 32 de grade si era un motoras de la o clapeta din bord care ramasese blocata, m-a costat 400 lei motorasul respectiv si am rezolvat problema,verifica cu atentie aeroterma de acolo este problema si la tine se pare

 

Merci frumos! La asta ma gandeam si eu ca o fi un motoras intepenit, dar am dat torpedoul jos si le-am verificat pe toate, fac cursa completa....O sa ma mai uit inca odata, sau poate s-o fi rupt o clapeta inauntru si degeaba motorasul actioneaza clapeta respectiva, dar ma indoiesc ca puterea aerului suflat ar rupe o clapeta din plastic. O sa incerc sa o pun si pe un tester, desi sunt 100% ca arunc banii, ca nu are ala ce sa-mi zica.....

 

+1 si eu spun ca problema ti se trage de la electrovalva respectiva....

 

Eu m-as bucura sa fie de la aia, dar nu e logic, daca aia nu ar functiona nu ar mai incalzi deloc radiatorul din masina, doar daca nu cumva este "semi-stricata" si sa deschida doar putin si sa nu se umple radiatorul complet sau o fi radiatorul infundat....dar doar pe jumatate? Merci frumos!

Link to comment
Share on other sites

Nu :(. Asa am crezut si eu cand am sezitat problema...ca e dusa o electrovalva, o schimb si asta e', dar cand am deschis capota, surpriza, m-am uitat si pe schema de mai sus si mi s-a confirmat.

 

Eu am 2 si sa stii ca una dintre ele frige rau si cealalta sa zic ca este un pic calduta. Dar asa am auzit si eu cand iti baga caldura doar pe o parte este de la electrovalva. Poate ai pe cineva prin zona sa-ti imprumute pentru 30 min piesa respectiva si sa vezi daca este de acolo ca este destul de scumpa ( cunosc sentimentul sa dai o caruta de bani si sa nu fie de acolo problema).

Link to comment
Share on other sites

Eu am 2 si sa stii ca una dintre ele frige rau si cealalta sa zic ca este un pic calduta. Dar asa am auzit si eu cand iti baga caldura doar pe o parte este de la electrovalva. Poate ai pe cineva prin zona sa-ti imprumute pentru 30 min piesa respectiva si sa vezi daca este de acolo ca este destul de scumpa ( cunosc sentimentul sa dai o caruta de bani si sa nu fie de acolo problema).

 

Vad ca pe realoem, la descriere, scrie ca e pompa suplimentara, ma gandesc ca poate nu mai baga apa cu presiune si nu ajunge pana in capatul radiatorului.....dar cred ca astea's deja basme in capul meu. M-am bagat sub bord si tevile de la radiator nu pot fi atinse, frig de rup, m-am uitat si temp apei, era si aia la 110 grade....

Pai ai doua, dar din cate stiu eu, si mi-a confirmat si un mecanic, ca cele care au doua electrovalve, una este pe tur si una pe retur, nicidecum una pentru stanga si una pentru dreapta. Si de asta una la tine este mai rece ( cel mai probabil returul), pentru ca returul nu sta deschis tot timpul.

Am avut E36 si la fel avea 2 electrovalve, una calda alta aproape calda, dar baga caldura bine.

Link to comment
Share on other sites

eu cu piesa respectiva am avut probleme.una din garnituri bloca "cuiele"care redirectionau apa.am desfacut-o am scos garniturile de tot.in locul lor am pus niste silicon,am curatat f bine "cuiele"si le-am gresat si acum nu mai am probleme.

 

Da mai multe detalii, te rog. Ai E90 cu dublu climatronic? Ce facea, ce probleme ai avut, nu-ti dadea caldura pe dreapta sau deloc? La tine tot asa arata cu o singura electrovalva. Uite poza si link ( piesa 4 ) http://bmwfans.info/parts-catalog/E90/Europe/318i-N46/L-N/sep2005/browse/heater_and_air_conditioning/additional_water_pump_water_hose_valve/

Merci frumos!!

Link to comment
Share on other sites

nivel antigel? mie mi s-a intamplat la e39 sa nu bage cald in dreapta cand era scazut nivelul la antigel. poate fi aceeasi chestie si la tine. nu costa nimic sa verifici

 

Asta am facut prima data, am aerisit instalatia si am mai completat...acum nu mai iese aer cand desfac aerisitorul de la vasul de expansiune, dar in continuare....nimic... :(. O sa mai incerc si asta inca odata sa mai aerisesc, sa mai caut si alte aerisitoare, daca are. Merci frumos!

Link to comment
Share on other sites

Da mai multe detalii, te rog. Ai E90 cu dublu climatronic? Ce facea, ce probleme ai avut, nu-ti dadea caldura pe dreapta sau deloc? La tine tot asa arata cu o singura electrovalva. Uite poza si link ( piesa 4 ) http://bmwfans.info/parts-catalog/E90/Europe/318i-N46/L-N/sep2005/browse/heater_and_air_conditioning/additional_water_pump_water_hose_valve/

Merci frumos!!

 

Piesa nr 4 este pompa auxiliara de apa, care porneste la actionarea functiei REST, si nu numai... deci nu are nici o treaba cu problema ta :rolleyes:

 

Trebuie sa verifici senzorii de temperatura din canalele de aer, eventual schimbati intre ei :thumbsup:

 

http://img.eautopartscatalog.com/live/W01331664532ACM.JPG

Edited by smiley32
Link to comment
Share on other sites

La dubluclimatronic obligatoriu ai electrovalva dubla. La clima normala e simpla. Simpla am eu de vanzare... 40 lei functionala desigur.

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

 

Ai idee unde se afla aceasta electrovalva dubla? Am dubluclimatronic. Ma uit pe schema asta si nu mai vad nicio electrovalva inafara de cea cu numarul 4.

http://bmwfans.info/parts-catalog/E90/Europe/318i-N46/L-N/sep2005/browse/heater_and_air_conditioning/additional_water_pump_water_hose_valve/

Merci frumos!

Link to comment
Share on other sites

Piesa nr 4 este pompa auxiliara de apa, care porneste la actionarea functiei REST, si nu numai... deci nu are nici o treaba cu problema ta :rolleyes:

 

Trebuie sa verifici senzorii de temperatura din canalele de aer, eventual schimbati intre ei :thumbsup:

 

http://img.eautopartscatalog.com/live/W01331664532ACM.JPG

 

Da....nu mi-a trecut prin cap ca ar putea fi pompa de la functia REST, are sens. Dar unde or fi celalalte atunci?

La asta cu senzorii m-am gandit si eu, dar trebuie sa ajung la cineva sa mi-l masoare ca nu se potriveste de pe stanga pe dreapta :(.

Cel atasat de tine este pe stanga. Cel pe dreapta e asta post-60120-0-57459800-1387187483_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.