Jump to content

F32 420 d


tutorial

Recommended Posts

  • 4 months later...
  • 4 weeks later...
Un plus de la mine ca nu ai vandut masina vreunui ghertoi analfabet. Cu astia nu merita sa intri in "afacere" nici data iti dau pretul asteptat, ca te trezesti cu cine stie ce teapa (era un exemplu aici cu cocalarul care a venit sa faca tranzactia cu bani mai putini decat batuse palma si incerca sa convinga vanzatorul cu tupeu sa i-o vanda in conditiile astea...si asta e un exemplu "light").
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Un plus de la mine ca nu ai vandut masina vreunui ghertoi analfabet. Cu astia nu merita sa intri in "afacere" nici data iti dau pretul asteptat, ca te trezesti cu cine stie ce teapa (era un exemplu aici cu cocalarul care a venit sa faca tranzactia cu bani mai putini decat batuse palma si incerca sa convinga vanzatorul cu tupeu sa i-o vanda in conditiile astea...si asta e un exemplu "light").

Exemplul este chiar Acero.

 

 

 

Sent from my iPhone using this shit Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 4 months later...

Buna ziua!

Momentan masina are 122600 km si vreau sa ii fac revizia (ulei plus toate filtrele).

Am facut programare la BMW Munchen la final de Aprilie pentru ca voi fi in zona in acea perioada.

Voiam sa va intreb ca la ce suma ar trebui sa ma astept?

In tara este in jur de 1700 lei adica cam 360 eur.

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Buna ziua, pun si eu o intrebarem: cum se face ca in Germania preturile la masini sunut cu MULT mai mari ca cele ce se vehiculeaza la noi?

Am incercat sa imi vand masina, ulterior m-am razgandit, nu stiu exact daca sa merg pe 640xd GC sau pe A7/CLS()modelele noi).

Recunosc ca imi place GC foarte mult dar fata de celelalte 2 pare mult invechit (la interior ca exteriorul imi place mai mult la BMW).

Dar si A7 si CLS sunt abia aparute si mai mult de 60-65K eur nu am de cand sa dau pe masina, plus ca nu sunt fan sa cumpar un model care abia a iesit pe portile fabricii, prefer sa treaca 1 an sa mai rectifice mici greseli inerente.

Sa revenim la intrebare.... am gasit pe mobile 2 masini ce corespund cu masina mea (ca si an si km), intr-adevar una este M packet asa ca e de inteles ca e mai scumpa, totusi pretul este de 26 respectiv 29500 k eur.

Eu pe masina mea am cerut 23000 negociabil si mai mult de 20500 nu imi ofera nimeni asa ca nu am mai vandut-o.

Nu e cam dubios?

Si la fel, seria 4 in tara are un oret mic, adica in jur de 20000-22000 (masini cu 1 an mai tinere si cu km similari cu ai mei) ceea ce mi se pare cel putin ciudat.

Poate stie cineva sa imi spuna de ce.

Multumesc.

Nu spun ca nu as da-o sa trec la 6, dar totusi sa nu vand masina degeaba.

Voi ce pret considerati corect la masina mea?

Acum are 123500km, dar urmeaza sa mai faca pana la 01.05 cand revin in tara inca 4500km, cand ii voi face si revizia.

Asa ca masina asta cu ce vedeti ca dotari pe ea, cu 128000km, luata de mine de noua din reprezentanta si cu reviziile facute la BMW,la 15000km, mai putin ultima care am facut-o la un service local pentru ca nu am reprezentanta unde locuiesc si sincer nu imi permiteam sa pierd 1 zi pentru un schimb de ulei (iar fara suparare in Iasi, nu am prea mare incredere in cei de la BMW).

Sa va povestesc ceva amuzant despre APAN Iasi....prima revizie (la 15000km) pe banii mei pentru ca ei imi faceau gratuit la 30000km, ma duc la ei....vine un domn foarte plin de el si imi cere cartea service....ii spun ca nu mai exista si ca este in format electronic, nu ma crede si il rog sa mearga sa vorbeasca cu cineva pentru ca eu cred ca am dreptate. Revine putin cam posomorat si spune ca asa este si se apuca de revizie...sunteti contienti ca nu a trevut in Service History nu? bine ca am facturile. Ulterior, am facut un polish la portiera drepata ca a deschis unul usa in mine in parcare la Mall....si ii rog sa imi treaca cum ca am facut prima revizie la ei....nu au facut asta ca au spus ca nu se poate.

De atunci am zis ca pe la ei nu mai calc asa ca doar la Contempo in Brasov merg, doar ca imi e cam greu cu timpul.

Repet...de ce sunt muuuult mai scumpe masinile in Germania si cam care ar fi un pret corect la masina mea?

Multumesc!

Si cam la masina asta m-as gandi daca as vinde-o pe actuala

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=257080629&categories=SportsCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=LED_HEADLIGHTS&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=94&maxFirstRegistrationDate=2017&maxMileage=40000&minFirstRegistrationDate=2017&minMileage=10000&pageNumber=1&scopeId=C&searchId=18bcbeec-84a8-b141-b44d-8c45c911fc09

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

sa ti zic ceva ! au inceput anumiti bisnitari sa care masini din RO in vest sa le vanda acolo ! poate nu crezi ,dar e adevarat ! visez la un seria 4 dar peste vreo 2 ani !

din pacate bisnitarii au mai mult succes ca tine [ sau ca alti propietari] la vandut masini

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

sa ti zic ceva ! au inceput anumiti bisnitari sa care masini din RO in vest sa le vanda acolo ! poate nu crezi ,dar e adevarat ! visez la un seria 4 dar peste vreo 2 ani !

din pacate bisnitarii au mai mult succes ca tine [ sau ca alti propietari] la vandut masini

eu cred dar e tare dubios cu piata in Romania, la ce ma refer...nu se poare vorbi despre o piata imensa cum este cea din Germania, dar totusi preturile sunt mici si sunt oameni care platesc aceiasi bani pe masina ca un strain la cumparare (eu de exemplu). Daca piata e mai mare teoretic oferta este mai mare ca cererea, mai ales intr-o tara unde lumea foloseste leasing operational respectiv creditarea este mai facila, adica posibilitatea sa iti cumperi o masina scumpa este mai mare (masina noua) decat in tara noastra, automat dupa logica mea, oferta ar trebui sa intreaca cererea si de aici pretul sa scada.

La noi in tara, ar trebui sa fie nu neaparat invers (desi logic asa ar fi) dar macar sa fie stationar. In realitate la noi pretul este mult mai mic, ca si cum vanzatorilor li se pare normal sa piarda bani???? asta nu inteleg.

Pe langa asta este vorba de pretul imobilelor, iar exact invers decat in afara (aici nu ma refer la pretul per mp care stiu ca este mult mai mare in afara, dar raportat la salariu, dar mai ales la posibilitatea de creditare si la dobanda, ca despre asta e vorba...cu cat % mai mult ai platit la finalul creditului imobilul fata de pretul de baza). Adica in afara pretul este oarecum constant si negociabil, iar la noi mai putin.

Cum am incercat si anu trecut sa vand masina m-am tot uita la 6GC, vreau sa stiti ca jumatate din masinile care sunt acum pe site erau si anu trecut in toamna, la aceeasi bani! Curios nu?

E ceva dubios tare la piata de la noi?

Iar la imobile intr-adevar preturile din Bucuresti sunt similarea, raportat la salariu mediu cu cele din marile capitale ale lumii (repeta, procentual salariu mediu/mp) dar diferenta o face dobanda la banca care este cam cu vreo 2-3% mai mare la nou (vorbesc de pretul final, nu de pretul cu care aparent ti se vinde creditul).

 

Pentru ca mașinile samsarilor au fost cumparate din Germania la prețul fĂŁrĂŁ TVA, trecute prin firme intermediare și emise facturi fictive cu TVA inclus.

Si e legal?

Link to comment
Share on other sites

sunt mult mai scumpe in Germania pentru ca de fapt nu comparam mere cu mere.

 

majoritatea masinilor care sunt aduse de afara pentru revanzare in Romania intra in urmatoarele categorii:

 

- masini lovite in DE/NL, dauna totala considerata de asigurator (nici nu e greu la o masina cu o valoare de piata de 15-20k sa ajunga sa fie considerata dauna totala, la ce preturi sunt la reprezentantele BMW - un incident minor in coloana inseamna bara fata si spate, senzori parcare, faruri, stopuri, capota, haion, etc - sari lejer de 20k reparatie - se considera dauna totala; nu se repara, se vind in general pe site-uri de licitatii; samsarul o aduce pe platforma, o repara cu piese din dezmembrari sau aftermarket, in primul rand sa arate bine, si apoi o pune la vanzare; ex 320d 2014 cu sub 100k euro il ia lovit cu 10-11k euro, o repara cu inca 2-3k euro, si apoi o vinde cu 16-17k euro; aceeasi masina o gasesti pe mobile.de la dealer bmw cu 18-20k euro; atentie - in istoricul bmw nu apare reparatia, o poti gasi doar in baza de date a asiguratorilor, dar nu mereu; istoricul bmw pare de obicei impecabil - km reali fara incidente in istoric :frantics:

 

- masini cu kilometrii dati inapoi; asta o stim toti, cei 90k km reali pot fi de multe ori 250k sau chiar mai mult

 

- masini cu TVA-ul pierdut pe drum (o ia din DE/NL pe firma din RO deschisa pe numele a cine stie ce boschetar); asta e mai greu in ultima perioada, te cam verifica la inmatricularea in RO

 

- masini care au trecut prin mai multi proprietari in DE, luate de samsar din autohausurile de turci/arabi/romani

 

- masini luate de pe site-uri de licitatii la preturi foarte bune; cu rabdare si foarte buna cunoastere a preturilor, poti lua masini foarte ok la preturi foarte bune; intamplator am acces la un asemenea site, si in 2-3 saptamani cred ca as putea lua un 420d comparabil cu al tau, la un cost final de aproximativ 22k euro (~20k pretul final licitat, la care se mai adauga adusul in RO pe platforma 500 euro, comisionul site-ului de licitatii 3% din pretul final, comisionului celui care are firma in RO 500-1000 euro- in total inca 1500-2000 euro; e adevarat, de obicei au culori mai ciudate sau unele optiuni lipsa.

 

 

In general, circuitul masinilor SH in DE sau NL e urmatorul - pentru masinile ok in primul rand

- clientul final o da la buy-back in reprezentanta; e multumit ca nu are bataie de cap si ca primeste un discount bun la masina noua, asa ca accepta un pret cu 2-3k euro sub piata

- reprezentanta o verifica, repara chestiile minore, ii face o revizie si o scoate la vanzare direct din parcul propriu, la pretul pietei din DE (masini bune, cu istoric complet si garantie)

- daca nu se vinde din parc in 2-3 luni, o pune pe site-urile de licitatii, la un pret cu 1-2k euro peste cel platit pt ea la buy-back, dar sub pretul pietei

- autohaus-urile serioase le cumpara de acolo, si apoi le revand prin parcurile proprii

Link to comment
Share on other sites

Sunt mai ieftine masinile rulate in Romania fiindca:

1) multi cred ca 200.000km in Germania fac cat 50.000km in Romania..daca vedem ce cratere apar dupa iarna, intelegem mentalitatea;

2) multi considera ca masinile vandute in Germania sunt mai bune decat cele vandute in Romania, ca sunt mai bine facute din fabrica;

3) esti concurent cu masinile aduse de samsari, care fie pierd tva, fie km, samd

4) lipsa anumitor optiuni este vazuta ca o tragedie de clientul roman, pachetul M, piele etc.

Iti recomand sa incerci un buy-back direct la dealer-ul din Germania. Eu am cerut o oferta anul trecut pentru un 640i, iar dealer-ul din Germania evalua masina de buy-back cu vreo 4000e mai scump decat Automobile Bavaria.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ok!

Multumesc de raspunsul detaliat!

Probabil ca voi sta pana in iarna/primavara si o voi vinde la pretul pietei si asta e, nu mai imi bat capul.

Totusi, desi suntem le forum BMW si din 2007 doar BMW consuc( plus un Lexus ocazional), ce recomandati 640xd GC, Audi A7 3.0 tdi(modelul aparaut la finalul anului trecut) sau MB CLS 350d(modeul aparut acum 2 luni)?

Toate 3 cu motoare diesel si toate 3 integrale.

Ca daca achizitionez la anul orice masina ce o voi lua va avea 10-15 luni de la productie si km aproximatic 30000; asa ca pretueile nu vor fi foarte mult diferite( BMW va fi ceva mai ieftin pt ca nu se va mai produce si e o masina relatic veche ca si concept).

Vreau un coupe in 4 portiere;

M-am gandit si la 530xd G30, nu stiu dar nu ma da pe spate.

Multumesc

 

Sunt mai ieftine masinile rulate in Romania fiindca:

1) multi cred ca 200.000km in Germania fac cat 50.000km in Romania..daca vedem ce cratere apar dupa iarna, intelegem mentalitatea;

2) multi considera ca masinile vandute in Germania sunt mai bune decat cele vandute in Romania, ca sunt mai bine facute din fabrica;

3) esti concurent cu masinile aduse de samsari, care fie pierd tva, fie km, samd

4) lipsa anumitor optiuni este vazuta ca o tragedie de clientul roman, pachetul M, piele etc.

Iti recomand sa incerci un buy-back direct la dealer-ul din Germania. Eu am cerut o oferta anul trecut pentru un 640i, iar dealer-ul din Germania evalua masina de buy-back cu vreo 4000e mai scump decat Automobile Bavaria.

 

Ok!

Multumesc de raspunsul detaliat!

Probabil ca voi sta pana in iarna/primavara si o voi vinde la pretul pietei si asta e, nu mai imi bat capul.

Totusi, desi suntem le forum BMW si din 2007 doar BMW consuc( plus un Lexus ocazional), ce recomandati 640xd GC, Audi A7 3.0 tdi(modelul aparaut la finalul anului trecut) sau MB CLS 350d(modeul aparut acum 2 luni)?

Toate 3 cu motoare diesel si toate 3 integrale.

Ca daca achizitionez la anul orice masina ce o voi lua va avea 10-15 luni de la productie si km aproximatic 30000; asa ca pretueile nu vor fi foarte mult diferite( BMW va fi ceva mai ieftin pt ca nu se va mai produce si e o masina relatic veche ca si concept).

Vreau un coupe in 4 portiere;

M-am gandit si la 530xd G30, nu stiu dar nu ma da pe spate.

Multumesc

 

Chiar am sa dau un mail in Germania, sau daca tot sunt prin zona poate dau o fuga pana la ei!

Merci de informatie

Link to comment
Share on other sites

Stii, la asta ma gandesc si eu, poate microbul asta de BMW 6GC e o prostie.

Statistic si rational e cea mai proasta alegere cu exceptia “feeling-ului” care cica ar fi peste celelalte 2.

Oricum la anu imi voi prezenta aici noua achizitie, indiferent de marca.

Parca CLS-ul imi place mai mult la exterior.

Voi vedea, momentan ma foloseac de batranul meu 4-ar:)

Toate bune!

Mumtumesc de sfaturi ai obiectivitate.

Daca cineva e interesat de masina sa ma anunte, nu sunt interesat sa o vand, dar nu zic nici ca nu.

Link to comment
Share on other sites

Stii, la asta ma gandesc si eu, poate microbul asta de BMW 6GC e o prostie.

Statistic si rational e cea mai proasta alegere cu exceptia “feeling-ului” care cica ar fi peste celelalte 2.

Oricum la anu imi voi prezenta aici noua achizitie, indiferent de marca.

Parca CLS-ul imi place mai mult la exterior.

Voi vedea, momentan ma foloseac de batranul meu 4-ar:)

Toate bune!

Mumtumesc de sfaturi ai obiectivitate.

Daca cineva e interesat de masina sa ma anunte, nu sunt interesat sa o vand, dar nu zic nici ca nu.

 

Incearca un S coupe, sau Porsche Panamera. Motorizari recomand benzina cu cilindree mare. ''Simti ca traiesti''. Mai ales daca faci si drumuri in afara tarii si poti beneficia cu adevarat de motorizare, altminteri si diesel este in regula, pe panamera, insa pe S coupe nu stiu daca s-a pus motor diesel, pe limuzina sigur este.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Incearca un S coupe, sau Porsche Panamera. Motorizari recomand benzina cu cilindree mare. ''Simti ca traiesti''. Mai ales daca faci si drumuri in afara tarii si poti beneficia cu adevarat de motorizare, altminteri si diesel este in regula, pe panamera, insa pe S coupe nu stiu daca s-a pus motor diesel, pe limuzina sigur este.

 

Initial am fost pornit de Porsche Cayman S; chiar am vorbit si la Munchen despre masina.

Doar ca este o masina prea "evidenta".

Asa ca marci cum sunt Porsche nu imi pot lua, la fel si S-coupe.

Din pacate unde traiesc eu lumea nu intelege ca daca muncesti non stop poti sa si iti cumperi o masina buna.

La ei daca ai un X5 sau GLE e ok, ca e doar un alt BMW sau MB, desi costa peste Cayman S.

Asta este, din pacate.

Probabil ca ma voi orienta la un CLS, pentru ca vad ca A7 este desfiintat complet la capitolul "driving"

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.