Jump to content

Resoftare BMW 318ci 2003 N42 143CP


DragosVl

Recommended Posts

Salut tuturor

 

Vin si eu cu o intrebare si astept sfaturi si critici

Am un BMW e46 2003 318ci Motor N42 143 CP

 

Am vorbit cu mai multi amici si mi-au spus ca ar fi ok sa fac o resoftare daca vreau mai multi caluti si un CONSUM mai mic de combustibil.

La cati cp se poate ajunge de la 143?

Cum se modifica plajele?

La cat se modifica cuplu?

Ce riscuri exista la un mers sport si/sau la un mers la consum?

Se poate strica / uza mai repede ceva piese decat daca nu se face resoftarea?

 

Eu am gasit la cineva care are peste 40 de ani experienta in BMW , electric si mecanic si la un pret de 100euro. Din cate am vb cu el mi-a spus ca nu trebuie sa-mi fac nici o problema pentru ca nu

modifica nimic la motor, nimic care sa duca la o uzura mai rapida.

Eu sunt din Bucuresti si el la fel.

 

Voi ce parere aveti? Cei care si-au mai facut sunteti multumiti? Se merita?

Edited by DragosVl
Link to comment
Share on other sites

Castigi cam 10-12 cp la putere si cam tot atat la cuplu, in schimb cuplul se va simti un pic mai bine si la turatii mai mici. Asta cu consumul mai mic sunt povesti de adormit copii, mai ales la romani ca le place sa auda asta. Daca vine cineva si spune contrariul, rog sa argumenteze corect.
Link to comment
Share on other sites

Cu o simpla resoftare (cip tuning) nu castigi prea multi cp..insensibil. Iti trebuie cel putin un filtru de aer sport, evacuare cap-coada, si binenteles resoftarea pentru ca altfel iti va creste consumul. Insa n42b20 este un motor sensibil, nu prea are rost sa te complici..parerea mea.
Link to comment
Share on other sites

am probat eu un n42 resoftat cu evacuare schimbata si filtru sport cu cold air intake... softul l-a costat 300de lire iar diferenta dintre masina mea (tot 318ci) si a lui e insesizabila. asta e motorul si atata poate. mai are si o chestie montata la pedala pentru raspunsul mai rapid al acceleratiei si short shift. pierdere de timp si investitie inutila
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

si eu am acelasi model 318ci n42 2002 si as dori sa stiu daca stie cineva va rog ce norma euro este acest cod de motor n42B20A.MASINA ESTE DE ANGLIA SI VREAU SA STIU DACA MERITA SO ADUC IN TARA S-O INMATRICULEZ DE RO CA MA OMOARA ASIGURAREA AICI.MS ANTICIPAT

 

este euro 4..nu de mult am inmatriculat un bmw cu motorul la fel

Link to comment
Share on other sites

NU, masina de Anglia nu va iesi E4 la noi! Eu am ĂŽnmatriculat anul trecut in vara un 316i (2003) din Anglia si a iesit E3 cu taxa ~2000E. Din cate mi s-a spus, ei au altcumva norme acolo. De maĂâ˘ini din Germania sau alte pĂŁrĂâşi cu motoare la fel am auzit si eu ca au iesit E4 la ĂŽnmatriculat.

 

 

Gesendet von meinem iPhone mit Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

NU, masina de Anglia nu va iesi E4 la noi! Eu am ĂŽnmatriculat anul trecut in vara un 316i (2003) din Anglia si a iesit E3 cu taxa ~2000E. Din cate mi s-a spus, ei au altcumva norme acolo. De maĂâ˘ini din Germania sau alte pĂŁrĂâşi cu motoare la fel am auzit si eu ca au iesit E4 la ĂŽnmatriculat.

 

 

Gesendet von meinem iPhone mit Tapatalk

la 316i nu ai motor n42b20a ca ai n42b18;) n42b20 sunt e4 toate

Link to comment
Share on other sites

Daca are 175gr/km e euro 4. Vezi din ce luna e inmatriculata, dupa luna aceea mai castigi un an!

Si da 316 n42b18a figureaza in tabelul euro3 de la rar, doar cele mai noi de an care au pompa aceea de aer sunt euro 4. Desi n42b20a nu figureaza in tabelul euro3 sunt cateva euro3, aceeasi pb. le lipseste pompa aceea de aer, de obicei pe break-uri sunt euro3 primele fabricatii.Tinand cont ca e de uk, acolo tot timpul sau pus motorizarile mai noi, asa ca sanse slabe sa iasa euro3,deci euro4 si ai sa ai taxa mai mica.

Edited by mario318ci
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

n42b20 este euro 4, nu conteazĂŁ ca e adus din anglia germania sau italia.

 

 

cat se poate de gresit. pe premiza astaam luat si eu un 318i n42b20 fabricat 6/2002, prima inmatriculare 8/2002 si mare surpriza, e euro3!! initial am crezut ca-s nebuni aia de la rar si am vorbit la bavaria si mhs. norma de poluare la aceste motoare e data de seria de omologare si pot fi si euro4 din 2001 si euro3 din 2002.

asa ca mare atentie!

Link to comment
Share on other sites

La acest motor i-am rescris eu softul dar din pacate idiotul care mi l-a rescris mi-a pus prea multi cai si nu era posibil pe comp imi arata ca are 120 de kw ceea ce nu ai cum sa scoti din motorul asta,am avut detonatii iar in cele din urma mi-a picat calculatorul si a trebuit schimbat,deci ai mare grija daca vrei sa iti faci soft unde mergi,nu imi mai pornea masina pur si simplu,am fost la un meserias bun in timisoara s-a chinuit saracu vreo cateva ore dar nu a reusit,pe tester imi dadea ca am eroare la clapeta de acceleratie,dar asta imi dadea din cauza calculatorului defect

Tin sa iti spun ca softul se rescrie doar dand jos calculatorul de pe masina(manual) direct de pe laptop nu se poate,iar o data modificat a 2-a oara daca vrei sa il pui inapoi iarasi trebuie dat jos.

Nu se merita sa ii faci soft dar daca vrei neaparat du-te la o firma specializata care face asa ceva gen superchips sau altele,o sa castigi maxim 10 cai putere si la cuplu 10NM te va costa cam in jur de 300 de euro eu spun ca nu se merita lasa masina asa cum au lasat-o inginerii ca stiu ei de ce au lasat-o asa

Eu oricum m-am lamurit cu softurile..........:)

Link to comment
Share on other sites

Salutare!

La o astfel de softare, poti castiga max 10-12% putere/cuplu (deci 143x10% undeva la 157cp cred ca vei ajunge) ceea ce nu este deloc mult.

La cuplu se va simtii insa ceva mai bine, avand cuplu in turatii joase, ceea ce pe undeva e un sambure de adevar cand spun ca este un consum mai mic, insa, ce nu spun ei, este faptul ca avand acest cublu in pus vei fi tentat sa apesi acceleratia de unde v-a rezulta automat un consum usor marit, deci, consumul SIGUR nu va fi mai mic ;) (nu te astepta la ceva exagerat...vbim aici de un 0.3 - 0.8 L/100km)

 

Poti sa iei legatura cu colegul "320i e36" pentru ca vad ca esti din Bucuresti.

Este adevarat, te va costa dublu (200E) dar cred ca omu stie ce face ;)

 

E doar un sfat ;)

Edited by Claudiu Visan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare!

La o astfel de softare, poti castiga max 10-12% putere/cuplu (deci 143x10% undeva la 157cp cred ca vei ajunge) ceea ce nu este deloc mult.

La cuplu se va simtii insa ceva mai bine, avand cuplu in turatii joase, ceea ce pe undeva e un sambure de adevar cand spun ca este un consum mai mic, insa, ce nu spun ei, este faptul ca avand acest cublu in pus vei fi tentat sa apesi acceleratia de unde v-a rezulta automat un consum usor marit, deci, consumul SIGUR nu va fi mai mic (nu te astepta la ceva exagerat...vbim aici de un 0.3 - 0.8 L/100km)

 

Poti sa iei legatura cu colegul "320i e36" pentru ca vad ca esti din Bucuresti.

Este adevarat, te va costa dublu (200E) dar cred ca omu stie ce face

 

E doar un sfat

E super sfatul tau!

Mersi frumos tuturor pana acum !

 

 

 

Cel mai complicat lucru e simplitatea....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.