Jump to content

Service


Luci320d

Recommended Posts

Salutare. Azi am cumparat in 320d 136cp. Ca sa nu fac o gresala din primul pas, si sa duc masina pe la "Meserias" va rog sa postati pe unde sunt Mecanicii buni in toata tara ca sa nu se mai deschida alt topic.

 

Asadar aici sa se posteze doar locul, nr. de telefon, numele si specializarea unde putem gasi un mecanic/electrician/tinichigiu capabil pentru autoturismele noastre.

 

Va multumesc!

 

Intrebare: In judetul Hunedoare stie cineva un mecanic bun??

Edited by X X L
pinned
Link to comment
Share on other sites

Una dintre cele mai bune idei din ultima vreme! Sper sĂŁ se și concretizeze.

Ca o sugestie, ar fi bunĂŁ și specializarea respectivului, adicĂŁ sĂŁ știm dacĂŁ-i priceput la mecanicĂŁ, electricĂŁ, tester/codare, etc.

Bravo Luci și mulțumiri celor ce vor da informații.

Link to comment
Share on other sites

Una dintre cele mai bune idei din ultima vreme! Sper sĂŁ se și concretizeze.

 

deja topicul e pinned , deci este util

 

Ca o sugestie, ar fi bunĂŁ și specializarea respectivului, adicĂŁ sĂŁ știm dacĂŁ-i priceput la mecanicĂŁ, electricĂŁ, tester/codare, etc.

Bravo Luci și mulțumiri celor ce vor da informații.

este necesara o astfel de abordare, cu mentiunea ca responsabilitatea pentru recomandarile facute revine in exclusivitate celui care posteaza recomandarea respectivului mecanic/electrician/tinichigiu

Link to comment
Share on other sites

Buna din nou. Ieri am umblat cam tot judetul HD in gasirea unui MECANIC bun. Am primit tot felu de indrumari si sugesti. Cred ca am ales-o pe cea mai buna.

 

Mecanic: Sorin

Nr. Tel: 0723 877772

Localitate: Deva, Str. Ady Endre

 

Are si pe cineva cu testet dar nu il recomand deocamdata.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information