Jump to content

Restraint System


Sylviano

Recommended Posts

Salut,

 

Acum cateva zile mi sa aprins in bord aceasta eroare: Restraint System ... si imi sta aprins mereu martorul de la airbag aprins in bord si in ecranul din bord,mereu cand pornesc masina si cand o opresc suna ca dracu.

Am fost la cei de la BMW au pus-o pe tester si mi-au zis k e nustiu ce circuit de sub scaunul din dreapta si cum sunt ei...nu se pot uita acolo sa vada ce e si mi-au zis sa schimb uninatatea cu totul si asta costa ceva... cam 2.000 RON cu tot cu manopera,mi se pare cam mult :(

 

Sa mai confruntat cineva cu problema asta?!

Se poate rezolva sau sterge eroare in vreun fel?!

 

Singurul lucru ma deranjeaza k imi apare mereu in bord si pe ecran si mereu knd pornesc si opresc masina ticaie ca naiba.

 

Mersi.

Link to comment
Share on other sites

Este senzorul de prezenta pasager de la scaunul din dreapta. Fara el calculatorul pentru airbag-uri nu stie daca ai sau nu pasager pe scaun ca sa declanseze airbag-ul in cazul unui accident. Sfatul meu e sa il inlocuiesti fiind o problema de siguranta. Desigur poti opta pentru solutia ieftina de a monta o rezistenta care sa pacaleasca sistemul ca senzorul este ok, asta daca nu iti pasa de viata pasagerilor de pe scaunul din dreapta.
Link to comment
Share on other sites

Este senzorul de prezenta pasager de la scaunul din dreapta. Fara el calculatorul pentru airbag-uri nu stie daca ai sau nu pasager pe scaun ca sa declanseze airbag-ul in cazul unui accident. Sfatul meu e sa il inlocuiesti fiind o problema de siguranta. Desigur poti opta pentru solutia ieftina de a monta o rezistenta care sa pacaleasca sistemul ca senzorul este ok, asta daca nu iti pasa de viata pasagerilor de pe scaunul din dreapta.

la 5 nu sare ? Stiu ca la E46 sarea chiar daca era anulat senzorul

Link to comment
Share on other sites

Senzorul ala e foarte sensibil si destul de prost pozitionat. Eroarea mai apare si daca este miscat,poate ai aspirat in masina si ai lovit din greseala cu furtunul de la aspirator sau poate un pasager a facut cumva si a ajuns cu piciorul pe sub scaun. Am patit-o si eu dupa ce am aspirat interiorul. In cazul asta, problema se rezolva cu un tester prin stergerea erorii.
Link to comment
Share on other sites

Senzorul ala e foarte sensibil si destul de prost pozitionat. Eroarea mai apare si daca este miscat,poate ai aspirat in masina si ai lovit din greseala cu furtunul de la aspirator sau poate un pasager a facut cumva si a ajuns cu piciorul pe sub scaun. Am patit-o si eu dupa ce am aspirat interiorul. In cazul asta, problema se rezolva cu un tester prin stergerea erorii.

 

 

Da,am sters eroarea,dar dupa ce am plecat de la service si sa urcat un prieten in dreapta sa aprins iar :(

 

Este senzorul de prezenta pasager de la scaunul din dreapta. Fara el calculatorul pentru airbag-uri nu stie daca ai sau nu pasager pe scaun ca sa declanseze airbag-ul in cazul unui accident. Sfatul meu e sa il inlocuiesti fiind o problema de siguranta. Desigur poti opta pentru solutia ieftina de a monta o rezistenta care sa pacaleasca sistemul ca senzorul este ok, asta daca nu iti pasa de viata pasagerilor de pe scaunul din dreapta.

 

 

Si faza cu rezistenta,cum se monteaza?

In final oricum va trebui sa il inlocuiesc,dar pana atunci ...

Link to comment
Share on other sites

la 5 nu sare ? Stiu ca la E46 sarea chiar daca era anulat senzorul

 

 

Nu sare la nici un model, rezistenta care se pune pacaleste calcultorul de airbag ca senzorul e OK, dar nu isi modifica valoarea cand se aseaza cineva pe scaun, asa ca din punct de vedere al masinii pe scaunul pasagerului nu sta niciodata nimeni, deci airbagul nu se va declansa in caz de accident.

 

In majoritatea tarilor din UE, montarea de astfel de rezistente sau modificarile de orice natura aduse sistemelor de siguranta in masina intra sub incidenta legii penale.

Link to comment
Share on other sites

Nu sare la nici un model, rezistenta care se pune pacaleste calcultorul de airbag ca senzorul e OK, dar nu isi modifica valoarea cand se aseaza cineva pe scaun, asa ca din punct de vedere al masinii pe scaunul pasagerului nu sta niciodata nimeni, deci airbagul nu se va declansa in caz de accident.

 

In majoritatea tarilor din UE, montarea de astfel de rezistente sau modificarile de orice natura aduse sistemelor de siguranta in masina intra sub incidenta legii penale.

 

airbag-ul se va declansa, insa diferenta este ca se va declansa in caz de impact indiferent daca este sau nu cineva pe scaunul pasagerului. In mod normal airbag-ul pasager se declanseaza doar daca este cineva asezat pe acel scaun, iar daca ii pui rezistenta respectiva el va "crede" ca tot timpul este cineva pe acel scaun.

 

Se intampla acelasi lucru si daca cumva ai spalat in interior masina. eu am patit-o dupa ce mi-a curatat un "meserias" interiorul dar dupa vreo trei - patru zile de stat cu masina cu usile deschise pentru a se usca si-a revenit. asta cand e cald afara, acuma e relativ...

Edited by mokanupepe
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu sare la nici un model, rezistenta care se pune pacaleste calcultorul de airbag ca senzorul e OK, dar nu isi modifica valoarea cand se aseaza cineva pe scaun, asa ca din punct de vedere al masinii pe scaunul pasagerului nu sta niciodata nimeni, deci airbagul nu se va declansa in caz de accident.

 

In majoritatea tarilor din UE, montarea de astfel de rezistente sau modificarile de orice natura aduse sistemelor de siguranta in masina intra sub incidenta legii penale.

 

eronat. rezistenta face ca pe scaunul pasagerului as "existe" tot timpul ocupant.

airbagul sare si daca nu e cineva pe acel scaun dupa modificare.

Link to comment
Share on other sites

Nu sare la nici un model, rezistenta care se pune pacaleste calcultorul de airbag ca senzorul e OK, dar nu isi modifica valoarea cand se aseaza cineva pe scaun, asa ca din punct de vedere al masinii pe scaunul pasagerului nu sta niciodata nimeni, deci airbagul nu se va declansa in caz de accident.

 

In majoritatea tarilor din UE, montarea de astfel de rezistente sau modificarile de orice natura aduse sistemelor de siguranta in masina intra sub incidenta legii penale.

aici imi permit sa te contrazic, acum doi ani am avut un e46 cu becul de prezenta pasager, am avut accident, dauna totala si au sarit toate airbagurile spre surprinderea mea! deci este testata faza asta!

Link to comment
Share on other sites

eronat. rezistenta face ca pe scaunul pasagerului as "existe" tot timpul ocupant.

airbagul sare si daca nu e cineva pe acel scaun dupa modificare.

 

 

Pune te rog o rezistenta si uita-te cu ISTA sa vezi daca simte pasager sau nu. Eu am montat pe un e60 si pe un e90 astfel de rezistente cumparate de clienti de pe net si in ambele cazuri citind starea senzorului de pe calc de airbag cu ISTA, vedeam ca senzorul e OK dar nu este pasager pe scaun. Nu contest ca poate exista rezistente care dau tot timpul scaun ocupat, dar eu personal nu am vazut. Ce am montat sunt modelul care se gaseste pe ebay pe la 30 euro si care se baga direct in mufa de sub scaun in locul plasei.

Link to comment
Share on other sites

Pune te rog o rezistenta si uita-te cu ISTA sa vezi daca simte pasager sau nu. Eu am montat pe un e60 si pe un e90 astfel de rezistente cumparate de clienti de pe net si in ambele cazuri citind starea senzorului de pe calc de airbag cu ISTA, vedeam ca senzorul e OK dar nu este pasager pe scaun. Nu contest ca poate exista rezistente care dau tot timpul scaun ocupat, dar eu personal nu am vazut. Ce am montat sunt modelul care se gaseste pe ebay pe la 30 euro si care se baga direct in mufa de sub scaun in locul plasei.

 

am montat mai multe si in ISTA apare scaunul ocupat. la unele modele de e90/e60 nu merge cu acel montaj si nici cu alea de pe ebay.

Link to comment
Share on other sites

BMW are o rechemare in service in US pentru problema asta emisa in 12 noiembrie 2013, merita de intrebat si la BMW Romania daca au auzit de asa ceva.

 

RECALL Subject : Front Seat Occupant Protection Mat

 

Report Receipt Date: NOV 12, 2013

NHTSA Campaign Number: 13V564000

Component(s): AIR BAGS

Potential Number of Units Affected: 76,565

Manufacturer: BMW of North America, LLC

 

SUMMARY:

BMW of North America LLC (BMW) is recalling certain model year 2006 325i, 325xi, 330i, 330xi sedans and 325xi sports wagons, model year 2007 328i, 328xi, 335i, 335xi sedans and 328i and 328xi sports wagons, model year 2006-2007 525i, 525xi, 530i, 530xi, 550i sedans and 530xi sports wagons, model year 2006 760i sedans, model year 2006-2007 750i, 750Li, and 760Li sedans, and model year 2006 X5 sports activity vehicles, equipped with certain seat types. The front passenger seat occupant detection mat that determines if and how the passenger frontal air bag should deploy in a crash may fatigue and develop cracks which could lead to a system failure.

 

CONSEQUENCE:

Should the system fail, in the event of a crash, the front passenger air bag would be deactivated, increasing the risk of personal injury.

 

REMEDY:

BMW will notify owners with an interim notification letter in January 2014 since parts are not currently available. When parts are available, anticipated to be in March 2014, BMW will send a second letter and dealers will repair the occupant detection mat to eliminate the possibility that it may crack, free of charge. Additionally, owners of model year 2006-2007 3 Series with standard seats, 5 Series with comfort seats, and Z4 models, will receive an extended warranty on their front passenger seat occupant detection mat. Owners may contact BMW customer relations at 1-800-525-7417 or email BMW at CustomerRelations@bmwusa.com.

 

NOTES:

Owners may also contact the National Highway Traffic Safety Administration Vehicle Safety Hotline at 1-888-327-4236 (TTY 1-800-424-9153), or go to www.safercar.gov.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare . am sa incerc sa supun si eu atentiei dvs si urmatoarea problema:

Apropo de senzorul insotior (pasager ) ,eliminam din start chestia cu rezistenta pusa pentru a pacali acest senzor

dar inecrcam cu partea de codare si:

1 citim cu ncsexpert calculatorul de airbag ABG in ncsexpert pt masinile cu o singura unitate (gen e90 e60 dupa 2007 ) sau calculatorul SBSR (doar e60 sau e65)

aici gasim o valoare a senzorului OC3_1 aktiv ; SBE1_1 aktiv una dintre ele in functie de modulul citit ... simplu se poate modifica cu acest soft in nicht_activ

2 se salveaza cu noua valoare si voila masina nu mai interogheaza acest senzor .

3 se sterg erorile

Trebuie spus ca aveti nevoie de ceva cunostinte legate de lucru cu NCSEXPERT.

Deasemenea acest lucru se face cu o interfata obisnuita de Inpa cu siguranta aveti si ncsexpert instalat dar poate nu l-ati folosit niciodata .

Trebuie avut in vedere ca se poat strica anumite functii si mai rau "se pot aprinde alte becuri " daca nu sunteti familiarizati cu softurile .

.

Daca cineva este interesat pot explica mult mai multe legate de codarea cu NcsExpert o alternativa minunata si mult mult mai usoara

decat SSS dar repet cu o oarecare cunostinta legat de aceste softuri .

Link to comment
Share on other sites

Eu am specificat si tocmai de asta nu am pus un DIY in fata , Este o varianta de a inlocuii problema acelor rezistente !

Pe partea de safe nimic nu mai e la fel ca atunci cand masina a fost noua .

 

P.s daca se considera ca am scris ceva gresit in postul meu rog un moderator sa stearga acest post !

Edited by Bogdan-hkr
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

se stie ceva sigur pe eroarea asta de restraint system ce este dus?

sa putem trage o linie.

de exemplu la mine la e60 2009 apare eroarea doar la miscari ale pasagerului, mai mult cand se ridica sa iasa din masina.

se aprinde martor airbag si centura, dupa cateva secunde dispare martorul airbag, eroarea nu ramane stocata, dar ramane indicatorul de centura nepusa, desi centura e trasa si pasagerul pe scaun. ramane martorul pana opresc motorul si scot cheia. daca pornesc iar e ca noua, fara eroare, fara martori aprinsi. pana la alte miscari ale pasagerului(la un drum de 1300 km s-a aprins de doua ori, deci nu apare la orice miscare).

Link to comment
Share on other sites

1387361571[/url]' post='2096938']

BMW are o rechemare in service in US pentru problema asta emisa in 12 noiembrie 2013, merita de intrebat si la BMW Romania daca au auzit de asa ceva.

 

RECALL Subject : Front Seat Occupant Protection Mat

 

Report Receipt Date: NOV 12, 2013

NHTSA Campaign Number: 13V564000

Component(s): AIR BAGS

Potential Number of Units Affected: 76,565

Manufacturer: BMW of North America, LLC

 

SUMMARY:

BMW of North America LLC (BMW) is recalling certain model year 2006 325i, 325xi, 330i, 330xi sedans and 325xi sports wagons, model year 2007 328i, 328xi, 335i, 335xi sedans and 328i and 328xi sports wagons, model year 2006-2007 525i, 525xi, 530i, 530xi, 550i sedans and 530xi sports wagons, model year 2006 760i sedans, model year 2006-2007 750i, 750Li, and 760Li sedans, and model year 2006 X5 sports activity vehicles, equipped with certain seat types. The front passenger seat occupant detection mat that determines if and how the passenger frontal air bag should deploy in a crash may fatigue and develop cracks which could lead to a system failure.

 

CONSEQUENCE:

Should the system fail, in the event of a crash, the front passenger air bag would be deactivated, increasing the risk of personal injury.

 

REMEDY:

BMW will notify owners with an interim notification letter in January 2014 since parts are not currently available. When parts are available, anticipated to be in March 2014, BMW will send a second letter and dealers will repair the occupant detection mat to eliminate the possibility that it may crack, free of charge. Additionally, owners of model year 2006-2007 3 Series with standard seats, 5 Series with comfort seats, and Z4 models, will receive an extended warranty on their front passenger seat occupant detection mat. Owners may contact BMW customer relations at 1-800-525-7417 or email BMW at CustomerRelations@bmwusa.com.

 

NOTES:

Owners may also contact the National Highway Traffic Safety Administration Vehicle Safety Hotline at 1-888-327-4236 (TTY 1-800-424-9153), or go to www.safercar.gov.

 

Am avut si eu problema aceasta la e90 acum 2 ani. Si atunci am gasit ceva recall in state pentru mașinile din 2006 cu scaune sport dar dupa ce am vorbit la dealer in romania m-a anunțat ca nu le apare niciun recall de genu. Rezolvarea a fost un senzor nou oem si un mecanic bun si am ieșit undeva la 700-800 RON cu tot cu TVA. Nu cred ca merita riscat in astfel de probleme.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

boomb3009, se manifesta la fel ca la mine?

ca la unii apare tot timpul eroarea si martorul airbag, la mine doar martorul centura care dispare dupa ce se ia contactul.

de altfel nici nu inteleg de ce senzorul de prezenta imi da martor de centura nepusa desi e trasa.

La inceput asa am patit si eu. Martorul aparea, dupa disparea dar in bord ramanea aprins becul de la centura chiar daca era pusa. Dupa o perioada eroarea aparea tot mai des si nu mai retin exact daca a ajuns sa ramana constant, tin minte ca aveam de facut un drum de bucuresti si am zis ca nu risc tinand cont ca aveam si pasageri.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.