Jump to content

etrier blocat


Recommended Posts

salut, de cand cu frigurile astea , etrieru de la roata dreapta fatza, a inceput sa se blocheze la franari dese, nu stiu daca frigul este doar o coincidenta....

-care ar fi adevarata cauza?: multi mi-au zis ca nu mai are garnitura si intra apa/condes...rugineste si drept urmare se blocheaza pistonasul

- care ar fi rezolvarea mai buna:

- schimbat etrier second

- schimbat garnituri+ reconditionare( cum se face aceasta operatiune) ?

 

 

 

aaa...si ca o mica problema care am sesizato recent, dimineata cand apas frana fara sa pornesc, este tare....pana acum era moale, mai ramanea presiune peste noapte....ce se intampla?dece nu mai are presiune peste noapte?.....lichidul este la nivel.

Edited by bmw3er
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

da, cred ca iti ramane pistonasul blocat;

am patit-o, am rezolvat schimband etrierul cu unul din dezmembrari.

exista si kit de reparatie, dar nu am gasit in momentul ala si eram pe graba

daca se rupe garnitura aia, intr-adevar, rugineste si se gripeaza

 

il poti da jos, schimbi garniturile, iei pistonasul la smirghel si e ok, numai ca odata scos de tot, e greu spre imposibil sa il mai bagi inapoi.

 

vezi pe realoem la ce masini se potriveste un etrier ca al tau si cauta in dezmembrari, daca nu gasesti chiar pt a ta. mi se pare ca merge si de e36.. dar nu stiu daca la toate

 

succes

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

salut,

am o problema asemanatoare la roata stanga spate. am gasit kit de reparatie cu 80 de ron (garnituri+pistonas). le voi schimba sambata. daca vrei da-mi un semn si iti zic si service-ul unde poti merge (de la ei am comandat si piesele).

 

sunt din craiova, mersi pt ajutor , am un baiat mai "meserias" care ma inteleg bine cu el.

 

 

am inteles faza cu schimbatul garniturilor, cred ca optez pt varianta asta, daca nu imblica alte chestii, cum ar fi aerisirea etc...

dar cine stie sa-mi spuna de ce pedala isi pierde presiunea peste noapte? asta ma pune pe ganduri...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu exista nici o pierdere de presiune, este normal sa fie pedala tare cand este motorul oprit, se aplifica fenomenul cand este frig. Stai linistit din punctul asta de vedere, este normal sa fie asa. Daca pierdea lichid era moale la prima pedala, la tine revine la normal dupa ce porneste motorul si face vacuum in pompa de servo-frana.

Schimba kit-ul de garnituri de la etriere, inlocuieste lichidul de frana si aeriseste instalatia daca vrei sa nu mai ai probleme.

Tinand cont ca vorbim despre frane, ar fi indicat sa mergi la cineva care a mai facut/face asa ceva, nu te juca mergand la "prietenul cu care ma inteleg bine" daca nu e specializat.

Edited by DYC88
Link to comment
Share on other sites

Nu exista nici o pierdere de presiune, este normal sa fie pedala tare cand este motorul oprit, se aplifica fenomenul cand este frig. Stai linistit din punctul asta de vedere, este normal sa fie asa. Daca pierdea lichid era moale la prima pedala, la tine revine la normal dupa ce porneste motorul si face vacuum in pompa de servo-frana.

Schimba kit-ul de garnituri de la etriere, inlocuieste lichidul de frana si aeriseste instalatia daca vrei sa nu mai ai probleme.

Tinand cont ca vorbim despre frane, ar fi indicat sa mergi la cineva care a mai facut/face asa ceva, nu te juca mergand la "prietenul cu care ma inteleg bine" daca nu e specializat.

 

baiatul, este specializat si imi place cum lucreaza, nu ca alti specializati care imi zic sa las masina si sa revin peste 2-3 zile, mie imi place sa fie treaba treaba,,sa lucreze cu mine de fata, imi place sa asist cand se mestereste la masina mea,....

nu as mai vrea sa schimb si lichidul de frane, vin sarbatorile nu sunt pregatit financiar pt masina chiar daca nu este o suma cine stie ce, vreau sa remediez acest defect pt ca ma tine pe loc, schimbatul lichidului si alte chestii, dupa sarbatorii....ms mult de sfaturi, maine astept si eu garniturile si ma apuc de operatiune, ce mai trebuie sa am in vedere? curatat/gresat? daca da cu ce?

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

baiatul, este specializat si imi place cum lucreaza, nu ca alti specializati care imi zic sa las masina si sa revin peste 2-3 zile, mie imi place sa fie treaba treaba,,sa lucreze cu mine de fata, imi place sa asist cand se mestereste la masina mea,....

nu as mai vrea sa schimb si lichidul de frane, vin sarbatorile nu sunt pregatit financiar pt masina chiar daca nu este o suma cine stie ce, vreau sa remediez acest defect pt ca ma tine pe loc, schimbatul lichidului si alte chestii, dupa sarbatorii....ms mult de sfaturi, maine astept si eu garniturile si ma apuc de operatiune, ce mai trebuie sa am in vedere? curatat/gresat? daca da cu ce?

 

sa stii ca daca placutele de frana sunt uzate,o sa pierzi ceva lichid scotant pistonasul din etrier....

 

nu recomand folosirea hartiei abrazive...

 

nu recomand remontarea pistonasului daca prezinta urme de coroziune...

 

aerisirea sa o faci cum trebuie(cred ca stie prietenul specializat)...

 

spor la treaba!

 

 

 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

sa stii ca daca placutele de frana sunt uzate,o sa pierzi ceva lichid scotant pistonasul din etrier....

 

nu recomand folosirea hartiei abrazive...

 

nu recomand remontarea pistonasului daca prezinta urme de coroziune...

 

aerisirea sa o faci cum trebuie(cred ca stie prietenul specializat)...

 

spor la treaba!

 

 

 

 

daca scoate pistonasul din etrier, necesita sa se faca aerisirea?

Link to comment
Share on other sites

Am la 50 lei etrierul complet din dezmembrari dar sa imi spui ce model de e46 ai,daca pistonasul tau este ruginit degeaba dai cu smirghel si schimbi garniturile ca va rugini repede inapoi,pistonasul are o pelicula cimentata foarte lustruita si daca acea portiune a ruginit odata vei avea probleme tot timpul.

Tel...0725691059 Nicu

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Lukas, nu am zis nimic de reparatie, o repar fie ca schimb etrieri fie ca schimb garniturile nu ma sgarcesc...eu am zis ca nu vreau sa mai schimb si lichidul atat, pt ca nu isi are rostu chiar acum,poate duoa sarbatori da....

2.asa cum zice si service premium , nu are rost sa pun in etrier second atata timp cat exista garnituri noi, la care alte modele de masini nu se gaseste asa ceva separat, asaca aici nu e vb de pretz, ci de varianta ce-a mai buna, si varianta cu etrier second, nu este pe primul loc, poate daca etrieru meu nu se mai poate "salva"

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Un etrier poate sta in ploaie si 10 ani daca garniturile sint bune si nu intra apa in el,la fel sta si pe masina in umezeala si noroi,sa nu exageram.

 

Sunt foarte multe variabile cand iei o piesa de la dezmembrari.

 

De foarte multe ori piesele stau aruncate in niste gramezi si sunt aruncate unele peste altele cand se cauta o piesa anume.

 

Eu n-as cumpara o piesa care tine de franare, directie sau articulatie de la dezmembrari. E si ilegal si destul de riscant.

 

La circuitul de franare nu are rost sa te zgarcesti.

 

Plus ca masinile de la dezmembrari sunt masini uzate, masini de 10-15 ani. Deci tine de noroc sa gasesti un etrier cu garniturile in stare buna.

 

In afara cand iei o piesa de la dezmembrari le gasesti pe rafturi, sunt tinute in general in interior.

 

La noi gasesti foarte des gramezi de piese. Multe sunt date jos prost de pe masina cu dalta sau cu ciocanul de catre niste baieti care n-au nici o treaba cu mecanica.

Exista o gramada de piese pe care le poti de la dezmembrari fara nici un risc, dar nu la franare, nu la articulatie.

Edited by Service Premium
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

eu am facut schimbarea asta si am gasit din dezmembrari f ok( am pus garnituri noi Ate). Acum depinde si unde e buba daca e la pistonas sau la etrier- sant rugina etc. Oricum e mai bine din dezmembrazi fata de kit-urile ce umbla pe net la 70 lei pistonas si garnitura. Legat de datul cu ciocanul jos unul la mana nu prea ai ce da la un etrier jos cu ciocanul si doi..am vazut cazuri de s-a umblat cu flexul prin zona aia...
Link to comment
Share on other sites

nu am reusit sa repar masina astazi, am lasat masina la un service ,si baieti respectivi mi-au zis ca nu schimba garniturile ca nu resista in timp odata ce sa gripat etrieru, asa ca am tot cautat un etrier ventilat, foarte greu am gasit un etrier ventilat....s-a facut tarziu, si las masina maine la baieti. sper sa iese bine, sper ca beieti de la dezmembrari mi-au dat etrier ventilat....garnitura este in stare buna, mi-au facut si un test, sa vada daca culiseaza......nu mai am nici-un chef de masina asta, vreau doar so repar pur si simplu, nu conteaza cum, asa ca am loat un etrier s-o fac mai repede...

 

a sper ca mi-au dat etrier de dreapta....

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.