Jump to content

filtru motorina bmw 320d e90 2006


Florin-Alexandru

Recommended Posts

Filtrul de motorina este situat sub masina pe partea stanga. Pentru a avea acces la el trebuie sa desfaci in capac de plastic. Il poti schimba foarte usor, doar decuplezi furtunele de pe cel vechi si il montezi pe cel nou. Atentie sa il pui in acelasi sens ca si cel vechi. Ai sa vezi si pe filtri o sageata ce matcheaza sensul corect. Dupa ce il bransezi si verifici ca ai prins bine conductele de motorina, montezi la loc protectia de plastic si gata. Ii dai apoi start si vei observa ca se opreste motorul imediat ce porneste. Nu te speria, este datorita golului format pe circuitul de alimentare cu motorina. Ii dai iar start si dupa ce invarte putin si se amorseaza iar circuitul va porni fara probleme motorul. Ai grija cand il scoti sa nu iti cada in ochi motorina.

Spor la treaba.

Link to comment
Share on other sites

si se poate sa il schimb eu,ca sa nu ma duc la garaj?

Incearca sa fii mai corect in exprimari. Deja esti la al doilea post si ai facut doua greseli, Sbircris ti-a atras atentia prima data ca nu ai pus intrebarea corecta.

Poti face si tu schimbul daca ai scule si loc pe sub masina. Nu e dificil, doar sa ai cu ce sa slabesti si sa strangi suruburile.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Adica inainte de montaj nu poate fi umplut cu motorina ?

ASta pentru a evita uzura electromotorului si eventuale emotii. Emotiile in primul rand.

Eu am avut vreo cateva dieseluri si cam asta era procedura. Bine, ca la un filtru orizontal trebuie 4 maini sa iasa treaba beton!

Link to comment
Share on other sites

Adica inainte de montaj nu poate fi umplut cu motorina ?

ASta pentru a evita uzura electromotorului si eventuale emotii. Emotiile in primul rand.

Eu am avut vreo cateva dieseluri si cam asta era procedura. Bine, ca la un filtru orizontal trebuie 4 maini sa iasa treaba beton!

Nu prea ai cum sa pui motorina in el , pentru ca se monteaza in pozitie orizontala.

L-am schimbat eu ieri, la prima pornire se opreste motorul, la a doua incercare a invartit 10 secunde si a pornit .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu prea ai cum sa pui motorina in el , pentru ca se monteaza in pozitie orizontala.

L-am schimbat eu ieri, la prima pornire se opreste motorul, la a doua incercare a invartit 10 secunde si a pornit .

Ba ai cum sa il faci sa fie aproape plin; 90% cel putin!

Torni motorina pana aproape se umple pe gaura aceea larga avand capacelul cel mic atasat (inca) capatului subtire. La Mann asa vine/are cand e nou.

 

Apoi te bagi sub masina ridicata cam 40cm.. (evident cu filtru aproape plin, nu plin ochi.. bine e sa ai si un vas in apropiere daca tii la asfalt..) si prinzi in circuit mai intai capatul cu gaura larga (pui clama metalica bla-bla_bla) atat cat iti permite racordul flexibil. Desigur deja trebuie sa ai deja fixata clama care tine corpul filtrului orientata cum trebuie..

Acum nu ai decat sa eliberezi capatul subtire dupa ce in prealabil ai slabit clama furtunului care se monteaza pe capat. De curs nu are cum sa curga pe teava aceea subtire daca nu scuturi filtru .

Un lichid pus intr-un vas al carui capat il inchizi ermetic nu va curge REPEDE prin celalalt capat, sau cu atat mai greu cu cat capatul e MAI MIC CA SUPRAFATA..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

La motorul N47 (2011 cel putin) punerea contactului nu porneste pompa electrica din rezervor.

Recomand ISTA-D pt. aerisire, asa nu va mai chinuiti cu umplutul filtrului.

 

Si eu am avut aceeasi dilema: cum se aeriseste filtrul? Sa-l umplu cu motorina? Se amorseaza pompa la punerea contactului?

 

Am schimbat filtrul,am pus contactul pt. conectare cu ISTA, liniste totala, pompa n-a pornit. Am pornit procedura de aerisire prin ISTA: porneste 3 minute pompa din rezervor (se aude clar cum bazaie pompa si bolboroseste aerul din filtru, apoi se porneste motorul (invarte cam 3-4 secunde, mie mi s-a parut o eternitate) si ISTA ruleaza motorul la un relanti mai ridicat (cam 2000 rpm) timp de 10 minute. Gata.

 

Mi se pare cel mai sigur asa.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Recomand ISTA-D pt. aerisire, asa nu va mai chinuiti cu umplutul filtrului.

 

Si eu am avut aceeasi dilema: cum se aeriseste filtrul? Sa-l umplu cu motorina? Se amorseaza pompa la punerea contactului?

 

Am schimbat filtrul,am pus contactul pt. conectare cu ISTA, liniste totala, pompa n-a pornit. Am pornit procedura de aerisire prin ISTA: porneste 3 minute pompa din rezervor (se aude clar cum bazaie pompa si bolboroseste aerul din filtru, apoi se porneste motorul (invarte cam 3-4 secunde, mie mi s-a parut o eternitate) si ISTA ruleaza motorul la un relanti mai ridicat (cam 2000 rpm) timp de 10 minute. Gata.

 

Mi se pare cel mai sigur asa.

Asta foarte probabil e procedura stealer-ului, aia lenesa/standard, dar rapida nevoi mare.. (de aia nu mai sunt mecanici sa inteleaga.., ci schimbatori de piese cu ISTA in brate)

 

Ma gandesc ca nu toata lumea care are BMW sa vrea sa schimbe filtru de motorina trebuie sa aiba neaparat si ISTA.. ;)

 

Nimic nu e sigur pana cand nu toarce din nou linistit si reporneste de fiecare data fara problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.