Jump to content

Scoate fum - consum ulei mare


sL!cK

Recommended Posts

De cateva zile am obs ca scoate fum destul de mult masina mea ( e46,nFL,318i).

 

Acum 2 saptamani s-a aprins indicatorul de ulei scazut in bord (semnul era galben). Am completat cu jumate de litru de ulei 10w40 si astazi sa aprins din nou indicatorul acela...tot pe galben. Fumul are un miros intepator de benzina si este albastru. Am verificat nivelul de antigel si cred k este ok,cu toate ca nu sunt sigur. Mai exact cand desfc capacul de la vas tija acea sta jos de tot . Doar dupa ce desfac surubul acela de aerisire se ridica tija respectiva si ajunge aproape de maxim. Nu stiu daca este ok sa fie asa...astept de la voi opinii si daca exista vreo legatura intre consumul de ulei ridicat ,fumul albastru si daca verificarea pe care am fct eu la antigel este in regula.

 

Si daca puteti sa imi spuneti unde ar putea fi problema in legatura cu fumul dens de la teava de esapament si consumul mare de ulei .

Link to comment
Share on other sites

De cateva zile am obs ca scoate fum destul de mult masina mea ( e46,nFL,318i).

 

Acum 2 saptamani s-a aprins indicatorul de ulei scazut in bord (semnul era galben). Am completat cu jumate de litru de ulei 10w40 si astazi sa aprins din nou indicatorul acela...tot pe galben. Fumul are un miros intepator de benzina si este albastru. Am verificat nivelul de antigel si cred k este ok,cu toate ca nu sunt sigur. Mai exact cand desfc capacul de la vas tija acea sta jos de tot . Doar dupa ce desfac surubul acela de aerisire se ridica tija respectiva si ajunge aproape de maxim. Nu stiu daca este ok sa fie asa...astept de la voi opinii si daca exista vreo legatura intre consumul de ulei ridicat ,fumul albastru si daca verificarea pe care am fct eu la antigel este in regula.

 

Si daca puteti sa imi spuneti unde ar putea fi problema in legatura cu fumul dens de la teava de esapament si consumul mare de ulei .

 

Pai e clar...fumul albastru vine de la ulei ars! Iti papa uleiul! Fiind benzinar cel mai probabil iti scapa pe la simeringuri! Da si tu un search pe forum si vei afla mai multe!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca iti consuma atat de mult ulei 10W40 inseamna ca 0W40 il papa ca pe apa.

 

Cel mai probabil iti consuma pe la simeringurile de la supape, citeste topicul de mai jos, nu esti primul si nici ultimul care are problema asta.

Eu le-am schimbat acum vreo doua luni si imi manca aproximativ 1L ulei la 1000 km.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/103624-schimbare-simeringuri-supape/

Link to comment
Share on other sites

MS indrumari baeti. Am luat deja pentru urmatorul schimb de ulei 5w40 in loc de 10w4o in urma celor citite aici pe forum. Cu..toate ca azi ma contrzis cineva foarte tare ..cum k 10w40 este cel mai indicat pentru motorizarea mea. Dar..merg pe mana voastra.

 

Destul de scumpa manopera pentru schimbul de simeringuri 1000 ron,din ce am citit eu pe lincul acela...dar macar sa merite banii astia k scoate fum parca ar fi locomotiva masina mea.

 

Oricum ..cred k astept dupa sarbatori sa fac miscarea asta.E vreo consecinta majora daca mai merg cu masina asa vreo luna si ceva ? Ce ar putea sa se intample..daca mai merg asa vreo luna..in afara ca mai pun cate putin ulei sa completez???

Link to comment
Share on other sites

nu e ok cu antigelul, nu e aerisita cum trebuie.

 

 

Te referi la faptul ca atunci cand deschid capacul de la vas nu are deloc antigel in vas?

 

Deci..atunci cand motorul este rece si deschi capacul de la vas ,in el cand ma uit nu este anitgel deloc...adik tija aia de nivel este maxm jos. Antigelul incepe sa apara im vas atunci cand desfac surubul acela de aerisire.

 

La asta te referi cand spui ca nui normal aerisita??

 

Nu se intampla nimic poate cel mult sa ai ceva probleme la catalizator/sonde lambda din cauza fumului dar putin probabil.

 

ce ai citit tu pe linkul ala e pt alt motor. e posibil la m43 sa nu se poata schimba asa si sa fi nevoit sa dai jos _chiulasa_.

 

Aham...poate schimb si garnitura _chiulasa_ cu ocazia asta. Tot raul spre bine..:D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 2 months later...

Salut,

Am un E90 din 2005, 320d, 163cp, DPF anulat si ~250.000km.

In luna Mai am facut revizia la bimmer cu ulei Shell 5w30. Aproape o luna mai tarziu mi-a aparut o eroare in bord cu nivel de ulei scazut. Am completat cu un litru de ulei. Acum o saptamana iar a aparut problema.

Am incercat sa obtin o parere de la un service auto; scurgeri nu sunt si singura recomandare a fost sa inlocuiesc uleiul 5w30 cu 5w40 in speranta ca nu-l va mai "scuipa" afara.

Tinand cont ca am DPF anulat, am incercat sa las motorul, la rece, pornit vreo 10 min dupa care acceleratie la maxim si, dupa putinul fum negru, scoate fum alb-albastru (asta e parerea mea de necunoscator).

Ce parere aveti? Sa incercat un schimb de ulei la 5w40 si sa vad daca peste 1-2 luni mai am problema asta atunci sa apelez la domnul pt semeringuri? Sau sa inlocuiesc direct semeringurile pt a mai scuti ceva posibili banuti?

 

Am urcat si un filmulet, l-am facut in scop personal, de aceea e orizontal

https://www.youtube.com/watch?v=KANWk7b80Yc

Edited by Deleteplz
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am un E90 din 2005, 320d, 163cp, DPF anulat si ~250.000km.

In luna Mai am facut revizia la bimmer cu ulei Shell 5w30. Aproape o luna mai tarziu mi-a aparut o eroare in bord cu nivel de ulei scazut. Am completat cu un litru de ulei. Acum o saptamana iar a aparut problema.

Am incercat sa obtin o parere de la un service auto; scurgeri nu sunt si singura recomandare a fost sa inlocuiesc uleiul 5w30 cu 5w40 in speranta ca nu-l va mai "scuipa" afara.

Tinand cont ca am DPF anulat, am incercat sa las motorul, la rece, pornit vreo 10 min dupa care acceleratie la maxim si, dupa putinul fum negru, scoate fum alb-albastru (asta e parerea mea de necunoscator).

Ce parere aveti? Sa incercat un schimb de ulei la 5w40 si sa vad daca peste 1-2 luni mai am problema asta atunci sa apelez la domnul pt semeringuri? Sau sa inlocuiesc direct semeringurile pt a mai scuti ceva posibili banuti?

 

Am urcat si un filmulet, l-am facut in scop personal, de aceea e orizontal ��

https://www.youtube.com/watch?v=KANWk7b80Yc

La diesel nu se verifica simeringurile ca ala benzinare aspirate.

La diesel trebuie sa vezi daca iti da fum albastru la prima pornire la rece.

La km tai poate fi si uzura motorului sau sa treaca in admisie pe la turbina.

Link to comment
Share on other sites

La diesel nu se verifica simeringurile ca ala benzinare aspirate.

La diesel trebuie sa vezi daca iti da fum albastru la prima pornire la rece.

La km tai poate fi si uzura motorului sau sa treaca in admisie pe la turbina.

 

Am tot vazut pe forum postari despre schimbarea simeringurilor.

Crezi ca, in cazul meu, daca as schimba simeringurile ar rezolva problema cu pierderile de ulei? Deja imi consuma cam 1 litru la 2-3 saptamani.

 

Faci turbina si scapi, diferenta de consum la schimbarea uleiului e infima, cand scoate pe toba albastru e uleiul care scapa pe langa axul turbinei indiferent de vascozitate, daca e prea gros distrugi prematur tachetii hidraulici si distributia.

 

Cum ti-ai dat seama ca ar fi turbina de vina?

 

Exista vre-un service / mecanic bun care ar putea verifica toate acestea si sa-mi spuna sigur ce trebuie sa repar la ea?

 

Nu mai gasesc postarea aceea despre mecanicul pe care-l recomanda toata lumea pt schimbarea simeringurilor, ma puteti ajuta?

Link to comment
Share on other sites

Te asigur ca e turbina la consumul marit,fumul scos, pe la semeringuri daca pierde nu scoate in acest mod, doar la pornire, in turatie nu se vede, nu e asa mare consumul, la diesel mai rar sa se duca semeringurile.

 

Cunoști cumva un mecanic bun pt schimb/recondiționat turbine in București?

Link to comment
Share on other sites

verifica axul la turbina, dc nu are joc posibilitatea sa consume de la ea e infirma, motorul poate consuma ulei si din alta parte nu neaparat din semeringuri, pot fi ghiduri supape admisie sau evacuare, segmenti, talpa mult prea grea.

 

P.S. turbina se poate verifica pe stand dc scapa ulei sau nu, la fel am verificat-o si eu pe a mea cu fisa de test cu tot si a costat doar 50 de lei verificarea

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.