Jump to content

uzura anvelope fata pe interior


Recommended Posts

Salut !

am si eu o problema cu cauciucurile de pe fata si anume o uzura excesiva a acestora pe interior.

Problema am sesizato dupa ce am schimbat flansele si telescoapele pe fata.

Amortizoare am pus Monroe Reflex, si flanse noi.Masina se comporta excelent cu noile telescoape,masina sta ca si lipita de drum, se comporta bine in curbe si pe drumuri denivelate sau de tara.

Imediat dupa ce am scimbata telescoapele am facut si unghiul de fuga,precizez ca anvelopele de vara le aveam varza, in 3000 km am sesizat o uzura mare pe interior la ambele, la unul din ele chiar ia si dat sirmele pe afara. Am fost la persoana care mia facut unghiul de fuga si mi-a zis ca la cum sunt cauciucurile este si normal dealtfel i-am si dat dreptate.

Inca ceva foarte important, sus inde vin prinse flansele in acele 3 suruburi, flansele sunt prinse altfel fata de cum erau cele din inaintea acestora si anume nu sint exact pe semnele de dinainte a ramas citiva milimetri pe gaura, raminind un luft care este exact la fel pe ambele flanse.

I-am zis acest lucru domnului care mi-a facut unghiul de fuga si mi- a zis ca este normal deoarece asa le-a dat unghiul de convergenta la noile amortizoare, si ca este normal.

In noiembrie am schimbat cauciucurile de iarna care sunt bune si am mers sa fac inca odata unghiul de fuga, dar la alt cineva.

De data aceasta am mers la un service mai mic si am avut si eu accesul in interior.

I-am aratat domnului luftul de sus de la flanse si mi-a confirmat ca este absolut normal cum vine, luftul este vizibil cu ochiul liber doarece este de civiva milimetri in jur de 3-4 mm.

a reglat totul la ia a bagat modelul masinii marimea cauciucurilor de 17 in calculator, la masina totul era perfect egal ca datele din fabrica de unde mi-a confirmat ca masina nu a fost lovita, dar cind colo surpriza rotile erau un pic inclinate spre interior.

A dat sa le regleze si cind sa invirte de capul de bara nici decum nu reusea nici pe stinga si nici pe dreapta, pina la urma a reusut cu mare efort inrosindule cu flacara de 5 ori de a reusit si reglind totul bine. Mi-a zis ca de aici venea si uzura pe interior al cauciucurilor.

 

Deci de aici rezulta ca acei de dinainte nu au reglat nimic din capul de bara, domnul care a reusit a zis ca este imposibil sa se fi unmblat la ele acum 3 luni si sa nu reuseasca sa le defaca.

astazi fiind un pic mai uscat afara am luat maxim de volan si cind vad ca exista di nou o uzura pe interior al cauciucurilor pe fata, zic ca poate mi se pare, cu noile cauciucuri am facut in jur de 1500-2000 km.Ramine sa urmaresc totusi cred ca o uzura este fata de partea din exterior care nu

are nici un fel de uzura.

Acum intrebarea mea este sa fie de vina cumva schimbarea noilor amortizoare, fiind strinse diferit fata de cele din fabrica? sau este normala o mica diferta de uzura pe interior fata de exteriorul cauciucurilor. Pe spate totul este bine.Unghiul de fura este facut bine am fost si eu acolo.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Salut !

am si eu o problema cu cauciucurile de pe fata si anume o uzura excesiva a acestora pe interior.

Problema am sesizato dupa ce am schimbat flansele si telescoapele pe fata.

Amortizoare am pus Monroe Reflex, si flanse noi.Masina se comporta excelent cu noile telescoape,masina sta ca si lipita de drum, se comporta bine in curbe si pe drumuri denivelate sau de tara.

Imediat dupa ce am scimbata telescoapele am facut si unghiul de fuga,precizez ca anvelopele de vara le aveam varza, in 3000 km am sesizat o uzura mare pe interior la ambele, la unul din ele chiar ia si dat sirmele pe afara. Am fost la persoana care mia facut unghiul de fuga si mi-a zis ca la cum sunt cauciucurile este si normal dealtfel i-am si dat dreptate.

Inca ceva foarte important, sus inde vin prinse flansele in acele 3 suruburi, flansele sunt prinse altfel fata de cum erau cele din inaintea acestora si anume nu sint exact pe semnele de dinainte a ramas citiva milimetri pe gaura, raminind un luft care este exact la fel pe ambele flanse.

I-am zis acest lucru domnului care mi-a facut unghiul de fuga si mi- a zis ca este normal deoarece asa le-a dat unghiul de convergenta la noile amortizoare, si ca este normal.

In noiembrie am schimbat cauciucurile de iarna care sunt bune si am mers sa fac inca odata unghiul de fuga, dar la alt cineva.

De data aceasta am mers la un service mai mic si am avut si eu accesul in interior.

I-am aratat domnului luftul de sus de la flanse si mi-a confirmat ca este absolut normal cum vine, luftul este vizibil cu ochiul liber doarece este de civiva milimetri in jur de 3-4 mm.

a reglat totul la ia a bagat modelul masinii marimea cauciucurilor de 17 in calculator, la masina totul era perfect egal ca datele din fabrica de unde mi-a confirmat ca masina nu a fost lovita, dar cind colo surpriza rotile erau un pic inclinate spre interior.

A dat sa le regleze si cind sa invirte de capul de bara nici decum nu reusea nici pe stinga si nici pe dreapta, pina la urma a reusut cu mare efort inrosindule cu flacara de 5 ori de a reusit si reglind totul bine. Mi-a zis ca de aici venea si uzura pe interior al cauciucurilor.

 

Deci de aici rezulta ca acei de dinainte nu au reglat nimic din capul de bara, domnul care a reusit a zis ca este imposibil sa se fi unmblat la ele acum 3 luni si sa nu reuseasca sa le defaca.

astazi fiind un pic mai uscat afara am luat maxim de volan si cind vad ca exista di nou o uzura pe interior al cauciucurilor pe fata, zic ca poate mi se pare, cu noile cauciucuri am facut in jur de 1500-2000 km.Ramine sa urmaresc totusi cred ca o uzura este fata de partea din exterior care nu

are nici un fel de uzura.

Acum intrebarea mea este sa fie de vina cumva schimbarea noilor amortizoare, fiind strinse diferit fata de cele din fabrica? sau este normala o mica diferta de uzura pe interior fata de exteriorul cauciucurilor. Pe spate totul este bine.Unghiul de fura este facut bine am fost si eu acolo.

 

Buna ! (sunt incepator si nou venit pe forum .. iti zic un caz asemanator) 1) Ai incercat sa te uiti la amortizoare daca nu sunt strambe , la brate , la lonjeroane ? Am avut o problema asemanatoare pe e36 si era bratul si tija amortizorului , ambele indoite. 2) eu stiu ca Bmw-urile au umpic mai mare "camber" pe spate .. Mie mi se intampla sa am uzura pe partea interioara .. pe spate.. mai mult ca si pe fata.

Link to comment
Share on other sites

Salut !

 

revin cu noutati .

Pina la urma am mai facut odata unghiul de fuga pe fata am schimbat si caiuciucurile cu cele de vara , si vad ca nu mai am uzura.

Unghiul de cadere se regleaza din suruburile de pe oala, adica suruburile care care prind flansa cu amortizoarele.

Problema a aprut dupa schimbarea amortizoarelor, adivarul ca un amortizor este reglat mai pe interior si altul mai pe exterior asa a dat la reglajul unghiului de fuga, eram si eu acolo.

 

este vorba despre un e60

Link to comment
Share on other sites

Flansele de pe E36-ele meu au o "sĂŁgeatĂŁ" care trebuie montatĂŁ ĂŽndreptatĂŁ cĂŁtre o gaurĂŁ (un semn) din caroserie (de pe oalĂŁ).

Sunt persoane care spun ca flansele de E36 se pot monta oricum, sunt altii care spun ca flansele trebuiesc montate dupa semnele de pe ele.

Mã refer la flanºele de la amortizoarele de pe faÞã.

Având in vedere cã flanºele de pe maºina mea au semn din fabricã (o sãgeatã care indicã ceva), tind sã cred cã flansele de pe faÞã nu se pun oricum ºi nu de cãtre oricine!

Link to comment
Share on other sites

si la mine pe oala are o gaura , respectiv si flansa are ceva care intra in acea gaura, numai ca la momentul in care au refacurt unghiul de fuga numai iesea bine. au fost nevoiti sa rupa acea bila de pe flansa si sa vina prinse cu ele cum le dadea lor bine pe calculator.

Dupa o perioada de citeva luni cind i-am facut din nou unghiul de fuga una din flanse am puso exact pe gaura, asa ne dadea bine la reglarea unghiului de fuga, cealalta a ramas la fel. Mi s-a zis a nu este absolut nici o problema.Masina nu a fost lovita za zici ca este stramba sau ceva. Unghiul de fuga l-am facut pentru inceput la Subaru baietii de acolo au zis ca la schimbarea amortizoarelor originale cu ceva aftemarchet in cazul meu Monroe Reflex deseori se intampla asta. Apropo dupa un an de exploatare a amortizoarelor ma declar foarte multumit de ele, atat pe autostrada cit si pe drum de tara, masina sta ca si lipita de asfalt , inclusiv in curbe, am zis ca daca o sa le schimb si pe cele de pe spate la fel o sa imi bag aceeasi marca.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.