BMWClub: BMW 525d - BMWClub

Jump to content


  • 4 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

BMW 525d Ghidul cumparatorului "personalizat"

#1 User is offline   iustin s 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 29
  • Joined: 02-February 13

Posted 03 January 2014 - 22:07

Buna seara, dupa o lunga perioada in care am fost inactiv pe acest forum (am citit, ce-i drept, in mare parte), revin cu niste intrebari legate de achizitia unui BMW 525d, e60, din 2004-2005. Trebuie sa precizez de la inceput ca majoritatea anunturilor sunt masini care au cutie de viteze automata si, pentru ca nu am detinut/condus pana acum o masina cu o astfel de cutie, am cateva nelamuriri ce le voi prezenta in randurile care urmeaza. M-am orientat asupra acestui model pentru ca, din ce am citit pana acum, am dedus, sper ca si corect, ca ar fi printre cele mai fiabile.
Legat de motor: In afara de problema cu galeria de evacuare crapata (care se poate, zic eu, verifica usor la momentul achizitiei), nu am descoperit alte probleme semnficative pentru acest motor, din paginile citite pe forumuri. Exista si alte probleme specifice de care ar trebui sa tin seama in mod special? (Tinand cont ca masina ar avea o vechime de 9-10 ani).
In ceea ce priveste cutia de viteze: Din cate am citit pe internet, am aflat ca aceasta cutie este produsa de ZF (si cam atat). Care este modelul cutiei? Am vazut, in diverse locuri ZF-urmat de cateva cifre, dar nu am reusit sa identific ce tip este pe 525d, din acel an. Este cu ambreiaj dublu? Cat de tare trebuie sa "smuceasca" sau nu, atunci cand schimba vitezele? Exista vreo posibilitate de verificare a starii cutiei de viteze in afara de testul de drum? De asemenea, va rog sa-mi spuneti daca merita "riscul" unei automate cu vechimea respectiva sau daca ar trebui sa ma orientez catre o cutie manuala.
Care ar fi alte lucruri ce ar trebui urmarite/verificate la momentul achizitiei? Mentionez si ca am gasit vreo 2 masini in Constanta. Imi puteti recomanda, va rog, un service bun unde sa o verifice si o persoana mult mai autorizata decat mine? Va multumesc anticipat pentru raspunsuri si imi cer scuze daca am gresit, eventual, aria in care am postat acest subiect!

This post has been edited by iustin s: 03 January 2014 - 22:08

0

#2 User is offline   bitz 

  • white out
  • Group: Members
  • Posts: 1915
  • Joined: 10-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 03 January 2014 - 22:18

Eu inainte sa iau masina am vazut multe masini , majoritatea gunoaie de masini cu km reali peste 350k km . E foarte greu sa gasesti o masina buna si foarte usor sa iei teapa daca nu te pricepi cat de cat.
Eu recomand automata avand in vedere cat costa un volant si un ambreiaj se apropie de reconditionarea unei automate.
Ca si service recomand Zepocar in Cta , iar Bavaria e pe drumul spre Ovidiu , acolo o sa afli istoria masinii , km reali etc.
0

#3 User is offline   iustin s 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 29
  • Joined: 02-February 13

Posted 03 January 2014 - 22:55

Va multumesc pentru raspunsuri, astept in continuare alte pareri. Despre cutie m-am cam lamurit si cred ca o sa "risc" si am sa cumpar automata.
Spre exemplu, gasisem un anunt cu un 525d, 2004, 156 000 km, dotari "full"-ca la noi, la romani...;)), si cu pachet M exterior, adus din 2009 in Romania, la vreo 9 mii de euro, aproape. Ce parere aveti?

This post has been edited by iustin s: 03 January 2014 - 22:56

0

#4 User is offline   Paleonte 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 475
  • Joined: 15-July 12
  • Gender:Male
  • Location:CJ - Munchen
  • Interests:A better life !

Posted 03 January 2014 - 23:03

View Postiustin s, on 03 January 2014 - 22:55, said:

Va multumesc pentru raspunsuri, astept in continuare alte pareri. Despre cutie m-am cam lamurit si cred ca o sa "risc" si am sa cumpar automata.
Spre exemplu, gasisem un anunt cu un 525d, 2004, 156 000 km, dotari "full"-ca la noi, la romani...;)), si cu pachet M exterior, adus din 2009 in Romania, la vreo 9 mii de euro, aproape. Ce parere aveti?


eu am parerea sa uiti de aia 156 000 km.
0

#5 User is offline   bitz 

  • white out
  • Group: Members
  • Posts: 1915
  • Joined: 10-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 04 January 2014 - 00:28

Hahahah , verifica niste masini la reprezentanta sa vezi cam cati km au reali si o sa intelegi , e gratis oricum.
1

#6 User is offline   seaman 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1501
  • Joined: 06-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BIHOR

Posted 04 January 2014 - 03:34

Aproape imposibil sa aiba 150 de mii in 10 ani , mai ales ca a stat jumatate din perioada afara si aia nu tin masina sa se uite la ea .
In rest , mai tine cont de starea DPF , bucsa cardan , fulie , turbina,stare navi(CCC sau M-Ask), MPM , IBS si alte module . La varsta asta sunt multe care pot cadea, daca nu au fost deja schimbate. Motorul in general nu e o problema, dar cam tot restul sunt .
0

#7 User is offline   IonutMarius00 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 17
  • Joined: 04-January 14
  • Gender:Male

Posted 04 January 2014 - 14:35

Prietena mea are un vw polo din 2009 cu 20.100 km. Daca vrea sal vanda oare cine crede ca o masina din anu ala are doar 20.000 km?
Eu zic ca cel mai bn mergi cu masina la reprezentanta si sa verifice km si asa aflii daca sunt reali sau nu...
si eu am un renault megane din 2007 cu 76.000 km.....
Acuma sunt in cautare de un bmw 520d din 2006 2007 sau audi a6 2.0tdi 2006 2007...
Ce vreau sa zic e: poti gasi si masini din 2000 cu putini km...mai rar dar poti gasi
Salutari

This post has been edited by IonutMarius00: 04 January 2014 - 14:36

0

#8 User is offline   Smenu 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 213
  • Joined: 12-January 11
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Posted 04 January 2014 - 14:37

Eu am un prieten care si-a luat logan in 2010 si are ~100km in bord.
0

#9 User is online   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4422
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male

Posted 04 January 2014 - 15:16

View PostSmenu, on 04 January 2014 - 14:37, said:

Eu am un prieten care si-a luat logan in 2010 si are ~100km in bord.

ii place tare mult masina insemna....dar ce legatura are asta cu topicul :twitch:
0

#10 User is offline   claudiusnc 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 320
  • Joined: 15-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:only BMW

Posted 04 January 2014 - 15:16

Inainte sa imi iau actuala masina, am cochetat pentru putin timp si cu achizitia unui SH, iar printre multele cautari am dat de un e60 525 - 2006.
Masina era achizitionta din DE, era manuala si avea 178000 km. Era modelul pre LCI si avea motorul de 177 CP 2.500 cm.
Nu aveam incredere ca nr de km erau reali, insa masina arata bine si era cat de cat ok.
Concluzia este ca nu vei gasi masini din acei ani cu km reali, foarte rar poate da, insa oferta de pe Autovit..NU.
Si daca tot esti setat pe automata, ai grija sa te asiguri ca uleiul la cutie a fost schimbat.
Si pe langa pretul de achizitie, ar fi bine sa mai ai cca 2000 - 3000 EURO separat, pentru a o pune la punct.
Pe langa posibilele problemele enumerate de colegii de mai sus, as mai adauga caseta de directie, care este sensibila la E60.
0

#11 User is offline   IonutMarius00 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 17
  • Joined: 04-January 14
  • Gender:Male

Posted 04 January 2014 - 15:19

As dori si eu niste informatii daca se poate.
Caut un Bmw 520d din 2006-2008 intre 170.000 - 200.000 km. Ce opinii aveti, merita, nu merita? Cei care au 520d cu peste 200.000 km ati avut ceva probleme?

Stau in Germania, si nu cred ca ar fi o problema in a cauta o masina in stare buna...Dar am nevoie si de opiniile voastre.

Scuzati-ma daca am postat unde nu trebuie (sunt nou pe acest forum)
Va multumesc
0

#12 User is offline   mokanupepe 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 344
  • Joined: 16-October 13
  • Gender:Male
  • Location:Satu Mare

Posted 04 January 2014 - 19:00

View PostIonutMarius00, on 04 January 2014 - 15:19, said:

As dori si eu niste informatii daca se poate.
Caut un Bmw 520d din 2006-2008 intre 170.000 - 200.000 km. Ce opinii aveti, merita, nu merita? Cei care au 520d cu peste 200.000 km ati avut ceva probleme?

Stau in Germania, si nu cred ca ar fi o problema in a cauta o masina in stare buna...Dar am nevoie si de opiniile voastre.

Scuzati-ma daca am postat unde nu trebuie (sunt nou pe acest forum)
Va multumesc


Eu am luat un E60 LCI din 2007 la finele lui octombrie 2013. L-am luat din RO si pana in prezent sunt multumit de el. Nu am avut probleme mari cu el, doar DPF infundat care l-am curatat contra sumei de 750 RON. Am inlocuit preventiv uleiul in cutie ( automata ) si baia cu filtrul deoarece din ce am citit pe forum e bine schimbat la achizitionare. Pe capacul (baia) cutiei era inscriptionata data de fabricatie a masinii, respectiv iulie 2007 deci nu fusese schimbat. Masina a avut la cumparare 222.000 km iar acum am 226.500. Cel de la care am cumparat-o mi-a spus ca km sunt reali dar normal ca m-am gandit ca sunt "barbi" asa ca nici macar nu m-am sinchisit sa merg la reprezentanta sa vad ce km reali are de frica realitatii. Acum ca or fi reali sau nu sa ma tina pe mine masina mult si bine si atunci chiar nu mai conteaza.
0

#13 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 11057
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 04 January 2014 - 19:10

totul tine si de fostul proprietar , e o loterie ca la orice altceva . Daca ai norocul si a avut macar 1 proprietar destept si interesat de masina poti sa te declari norocos . Macar ai de unde continua , multi isi bat joc de ele le iau pt un sezon , se distreaza putin si la revedere . :frantics:
1

#14 User is offline   IonutMarius00 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 17
  • Joined: 04-January 14
  • Gender:Male

Posted 04 January 2014 - 20:17

View Postmokanupepe, on 04 January 2014 - 19:00, said:

Eu am luat un E60 LCI din 2007 la finele lui octombrie 2013. L-am luat din RO si pana in prezent sunt multumit de el. Nu am avut probleme mari cu el, doar DPF infundat care l-am curatat contra sumei de 750 RON. Am inlocuit preventiv uleiul in cutie ( automata ) si baia cu filtrul deoarece din ce am citit pe forum e bine schimbat la achizitionare. Pe capacul (baia) cutiei era inscriptionata data de fabricatie a masinii, respectiv iulie 2007 deci nu fusese schimbat. Masina a avut la cumparare 222.000 km iar acum am 226.500. Cel de la care am cumparat-o mi-a spus ca km sunt reali dar normal ca m-am gandit ca sunt "barbi" asa ca nici macar nu m-am sinchisit sa merg la reprezentanta sa vad ce km reali are de frica realitatii. Acum ca or fi reali sau nu sa ma tina pe mine masina mult si bine si atunci chiar nu mai conteaza.


Daca nu te superi imi poti da un Pm cu pretul masini, cat te-a costat, ti'as fi recunoscator?

Sunt inca in dubii Audi a6 2.0tdi 140cp sau Bmw 520d..amindoua marci de prin 2006-2008 si cam aceeas km. 180.000 - 200.000. Inca nu stiu dar sincer Audi mi se par cam pacatoase.

Am sa ma mai informez. Si inca ceva...cred ca o sa imi fie greu cu tractiune spate pe zapada :D asta e singuru minus sa zic asa ce il am la Bmw. Dar tot depinde de cauciucuri de iarna bune si de sofer...bineinteles.

Multumiri...
1

#15 User is offline   iustin s 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 29
  • Joined: 02-February 13

Posted 07 January 2014 - 19:33

In primul rand, vreau sa imi cer scuze pentru raspunsul destul de intarziat. Mi-am cam luat gandul de la 525 atat de vechi. Am gasit aceasta masina (sper sa nu se considere reclama sau incalare a regulilor, imi cer scuze) http://www.autovit.r...-C31751361.html Are motorul de 163 cp, adica m47, fara problema la distributie. Ce parere aveti despre masina? Am si VIN-ul ei. La reprezentanta BMW ce se poate afla despre masina? (Este din Galati, am inteles ca exista dealer-ul APAN acolo). Alt service unde as putea sa o verific, in Galati, imi puteti recomanda? Am stat in jur de vreo 30 de minute la discutii cu vanzatorul la telefon si pare sa fie destul de serios. Singura problema de care mi-a spus este ca trebuie schimbata o bucsa (sau doua, nici nu mai stiu exact) pe partea stanga deoarece "se aude la denivelari". Carte service a spus ca nu are. Exista vreo posibilitate sa vad daca a fost schimbat uleiul la cutia de viteze? Va multumesc foarte mult pentru timpul acordat si pentru raspunsurile de pana acum!

This post has been edited by iustin s: 07 January 2014 - 19:34

0

#16 User is offline   toffefe 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 829
  • Joined: 10-April 12
  • Gender:Male
  • Location:IASI

Posted 07 January 2014 - 19:59

masina arata bine, personal as lua-o doar fiindca e mai noua si in acelasi timp iesi mai bine la impozit. nu cred ca vei afla ceva la reprezentanta doar pe baza VIN-ului, fara sa ai ceva cunostiinte pe acolo. mie mi-au zis ca doar propietarul poate cere asemenea informatii, cand am fost in situatia ta. oricum poti merge cu propietarul, sa-ti citeasca macar km din cheie la reprezentanta, fiindca e mai greu sa-i dai inapoi, majoritatea ii dau doar din bord.

interiorul imi place f mult, si te felicit pt gust :thumbsup:. eu nu m-as complica cu o cutie automata, e o preferinta mai mult personala + ca iarna iesi mai usor din nameti cu o manuala :D

daca e ok masina in urma verificarilor pe care le vei face, nu ramane decat sa-ti doresc sa te bucuri de ea cat mai mult! bafta!

This post has been edited by toffefe: 07 January 2014 - 19:59

0

#17 User is offline   iustin s 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 29
  • Joined: 02-February 13

Posted 07 January 2014 - 20:48

View Posttoffefe, on 07 January 2014 - 19:59, said:

masina arata bine, personal as lua-o doar fiindca e mai noua si in acelasi timp iesi mai bine la impozit. nu cred ca vei afla ceva la reprezentanta doar pe baza VIN-ului, fara sa ai ceva cunostiinte pe acolo. mie mi-au zis ca doar propietarul poate cere asemenea informatii, cand am fost in situatia ta. oricum poti merge cu propietarul, sa-ti citeasca macar km din cheie la reprezentanta, fiindca e mai greu sa-i dai inapoi, majoritatea ii dau doar din bord.

interiorul imi place f mult, si te felicit pt gust :thumbsup:. eu nu m-as complica cu o cutie automata, e o preferinta mai mult personala + ca iarna iesi mai usor din nameti cu o manuala :D

daca e ok masina in urma verificarilor pe care le vei face, nu ramane decat sa-ti doresc sa te bucuri de ea cat mai mult! bafta!



Multumesc pentru raspuns! Am ceva rezerve in privinta verificarii la reprezentanta, mai ales acolo la Galati, pentru ca proprietarul actual a recomandat verificarea la aceasta reprezentanta (Spun asta in urma unei experiente foarte neplacute cu un Opel, la reprezentanta din Focsani; am platit si vreo 200 de ron ca sa fiu mintit pe fata; au ridicat-o pe elevator, s-au uitat un pic cu lanterna, la motor au spus ca e totul ok si cand am ajuns la Buzau (unde locuiesc) am mers la mecanicul meu: fulie compresor clima taiata, la propriu, orice mecanic ar fi vazut-o si ar fi trebuit sa imi spuna de ea; doar apa in sistemul de racire, fara antigel, iarasi orice mecanic ar fi vazut si ar fi trebuit sa-mi fi spus de acest lucru... si inca multe alte lucruri asemanatoare, din pacate; ulterior, am aflat ca respectiva persoana de la care am cumparat-o avea cunostinte la acea reprezentanta). Sa revin la subiect, m-ar interesa un service bun in Galati unde sa pot merge, eventual, dupa ce merg la reprezentanta.
0

#18 User is offline   sr alejandro 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 52
  • Joined: 06-September 13
  • Gender:Male
  • Location:In locatii diferite din sistemul de operare.
  • Interests:De a proteja propria proprietate intelectuala.

Posted 07 January 2014 - 21:10

la fel am achizionat un 525d e60 cu km "reali" respectiv 176.000 in romania, am schimbat discurile , masina se comporta bine la motor, cutie automata dar ce-am observat la ea cand franez de la viteze de peste 40 km/h, brusc, sa opresc roata pe loc are o mica "smucitura" dar foarte mica, in rest e ok si 525-ul , impozitul e mic la fel si asigurarea

This post has been edited by sr alejandro: 07 January 2014 - 21:27

0

#19 User is offline   sr alejandro 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 52
  • Joined: 06-September 13
  • Gender:Male
  • Location:In locatii diferite din sistemul de operare.
  • Interests:De a proteja propria proprietate intelectuala.

Posted 07 January 2014 - 21:36

la pretul asta mi se pare fantezie putin nu crezi? din ce stiu eu 80% dintre masinile din germania au fost accidentate, s-o verifici bine sper sa-ti raspunda cineva cu un service autorizat pentru o investigare mult mai amanuntita , bafta!
0

#20 User is offline   iustin s 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 29
  • Joined: 02-February 13

Posted 07 January 2014 - 21:44

View Postsr alejandro, on 07 January 2014 - 21:36, said:

la pretul asta mi se pare fantezie putin nu crezi? din ce stiu eu 80% dintre masinile din germania au fost accidentate, s-o verifici bine sper sa-ti raspunda cineva cu un service autorizat pentru o investigare mult mai amanuntita , bafta!



Ce-i drept si mie mi se pare pretul un pic cam mic, mai ales ca vanzatorul mi-as spus ca are cauciuri noi, cumparate de el cu 500 de euro si placutele schimbate de el care costa, estimez eu, inca vreo 200-300 euro. Si eu sper sa gasesc un service unde sa-i pot face o verificare amanuntita.
0

Share this topic:


  • 4 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro