Jump to content

320d E46 sfat de achizitie


cristi.m

Recommended Posts

Buna ziua tuturor

 

Apelez la ajutorul vostru pentru un sfat. Brusc am ramas pieton si m-am hotarat sa cumpar un 320d e46, pentru ca pare cea mai potrivita alegere pentru mine. Ce defectiuni frecvente are? Cum sta cu partea de injectie? Cum sta cu trenul de rulare? Orice sfat este binevenit si va multumesc pentru el.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

In mare este o masina foarte reusita, din punctul meu de vedere.

 

Orienteaza-te catre un facelift daca iti permite bugetul.

 

Problemele specifice sunt la bratele fata + bucse (se cam schimba impreuna si sunt destul de scumpe), caseta de directie, turbina, ambreaj + volanta, acumulari de mizerie/reziduuri in EGR si galeria de admisie (se curata relativ usor si masina se schimba complet apoi)...si ar mai fi vestitele clapete de la galeria de admisie, care uneori sunt aspirate in motor provocand damage consistent. Dar la o curatare a galeriei de admisie se pot elimina si scapi de griji.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nici la injectie si nici la trenul de rulare nu vei avea probleme.Cel putin nu exista ceva despre care sa poti spune "asa face toate" E o masina fiabila, bine inchegata, care daca este utilizata decent isi va face treaba excelent. Depinde foarte mult si cum a fost intretinuta de proprietarul anterior. Ca bube generale, are chestii minore: flansa de la cardan e praf la 99% dintre ele (se aude un poc cand bagi in viteza si accelerezi), macaralele de la geamuri par sa fie de unica folosinta, pentru ca nu am intalnit pana acum vreun e46 la care sa functioneze cum trebuie, chederele de la geam incep sa aiba un scartait usor, dar se rezolva repede, senzorul de la scaunul pasagerului e si el consumabil, clapitele de la admisie care se rup si sunt trase si cam atat. A, si role, fulii de la cureaua de accesorii si arbore cotit, care au interiorul din cauciuc si sunt numai imbracate in metal si in timp crapa, la propriu. Oricum, nu sunt probleme majore, nici prea costisitoare si nu te pun in imposibilitatea de a folosi masina. Daca ai noroc sa prinzi una ingrijita, te va tine multi km. Succes cu cautarea si iti zic din proprie experienta ca ai facut o alegere buna. Edited by SCM
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Detin un NFL fabricat in 1999 - CA40879. Din 08.2012 pana in prezent am facut 34.000 Km( 255.000 km) Pot sa spun ca sunt foarte multumit de masina si de consum.

 

In viitorul apropiat urmeaza sa ii schimb bratul dreapta fata fiidnca are un pic de bataie.

 

Piese schimbate :

 

Amortizoare fata/spate

Filtre , ulei motor,

 

Ce stiu sa-ti mai spun cum ca modelul NFL se vorbeste ca are probleme legate de Pompa de Injectie (destul de scumpa). Din istoricul masinii pompa a fost schimbata parca la 137.000 km in 2008 in reprezentata din Germania.

 

Daca ai buget te poti orienta catre Facelift ,desing mai placut , motor mai puternic.

Teoretic FL este mai bun ca si NFL.

Practic cum da DOMNU :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cauta sa fie cu motor M47N 204D4,are injectia comonrail si nu te vei chinui cu cap termic la pompa,reglaj pompa,injector cu fir si alte nenorociri.Bucseraiul este prob.la toate,din cauza drumurilor noastre.Ambreiajul,cardanul si diferentialul te tin in functie de cum te comporti cu ele in exploatare.Bafta!
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult tuturor pentru sfaturi. Nu ma sperie munca la masina, daca alegi un SH nu te astepti sa fie boboc, dar nu vreau sa fie aspirator de bani. Ce spuneti despre clapete? daca sunt scoase nu recunoaste calculatorul lipsa lor?

Salut!Lipsa clapetelor din galeria de admisie nu este recunoscuta de calculatorul masinii,dar daca sunt in stare buna este bine sa le lasi pe masina,am dat personal clapetele jos din galerie,am mers un an fara clapete,si apoi am revenit la clapete in galerie,masina se accelereaza si merge mai bine cu acele clapete montate la locul lor.Acum tu o sa hotarasti ce vei face,oricum se recomanda ca la 50 000 km sa se verifice si sa se curete acele clapete din admisie.Gandeste-te ca sunt o groaza de masini bmw care merg cu acei clapeti in admisie si nu au probleme,totul tine de intretinerea masinii.Bafta!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

eu de 80k nu am curatat nici egr-ul la nfl, si mi se pare aiurea sa desfaci la fiecare 50k admisia sa controlezi niste clapete, cred ca solutia normala este sa inlocuiesti admisia cu garantia ca macar 100k nu vei avea probleme...sau sa le anulezi de tot, consum marit putere scazuta pe turatii joase, la CR se strica mai des injectoarele decat la nfl, pompa de inalte costa la fel de scump, si turbina aia mitzu nu mai zic, deci tot cam acolo ajungi la final....normal ca in functie de bani cumperi nfl sau fl
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Turbina Mitsubishi nu s-a pus numai pe e90? Parca e46-ele avea doar Garret, sau ma insel eu?

 

Oricum am inteles ca exista acum si miez de Mitsu original, nu e foarte scump, deci nu mai e chiar asa o bataie de cap cu turbinele alea.

 

Eu sincer sa fiu am fost indragostit de e46, inca nu mi se pare demodat design-ul...iar la ce preturi au acum, daca gasesti una intretinuta, mi se pare best buy.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am un fl 320d touring, 2004, 150cp, 6+1 trepte adus de mine din Germania in 2007 si pot sa zic ca sunt masini bune daca le dai ce le trebuie

pacat ca nu eram pe bmw club dupa ce am cumparat o ca sa stiu de problema cu galeria de admisie care in 2009 mi a facut o bucurie absorbind 2 clapete la 170/h in drum spre germania si m a cam golit de niste bani

in rest foarte multumit, am vrut sa o vand anul acesta nu pentru alceva doar sa i au una mai tanara dar la ce preturi sunt acuma nu ma lasa inima sa o vand asa ca mai bine fac un retrofit si o intineresc ca si femeile dupa machiaj

probleme in rest nimic important in afara de consumabile desi am cu ea mai mult de 150 000 km facuti de mine

dupa mine mai bine diesel decat benzina :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Salut!Lipsa clapetelor din galeria de admisie nu este recunoscuta de calculatorul masinii,dar daca sunt in stare buna este bine sa le lasi pe masina,am dat personal clapetele jos din galerie,am mers un an fara clapete,si apoi am revenit la clapete in galerie,masina se accelereaza si merge mai bine cu acele clapete montate la locul lor.Acum tu o sa hotarasti ce vei face,oricum se recomanda ca la 50 000 km sa se verifice si sa se curete acele clapete din admisie.Gandeste-te ca sunt o groaza de masini bmw care merg cu acei clapeti in admisie si nu au probleme,totul tine de intretinerea masinii.Bafta!

 

Salut,poti sa dai cateva detalii,cum se comporta masina dupa anularea clapetelor?Tocmai ce mi-au ajuns dopurile pentru anularea clapetelor din Anglia,urmand ca saptamana viitoare sa ma apuc de treaba.

Cu toate ca ,galeria este noua are 25k km,vreau sa anulez clapetele dupa ce am anulat si egr-ul (mecanic+soft),vreau sa "dorm linistit " noapteathumbsup.png

Link to comment
Share on other sites

Iti recomand cu toata increderea 320D FL detin unul de 3 ani si asta e tot ce a trebuit sa schimb la el pana acum:

Placute Frana, Discuri, Senzori placute frana, Fulie Vibrochen, Termostat EGR, Termostat principal, Tampon inainte de toba finala, Rulment timonerie CV,Tampon amortizor dreapta spate, Bucse mari bascula fata

 

masina avea la cumparare 184 mii km in bord.

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

am 320d FL din 2007, cam 75000 km facuti de mine, total 205000. am schimbat de vreo 5 ori basculele si bucsile bascula, rulmenti spate, placute o singura data, filtre si ulei la 10000km si altceva nimic. probleme actuale> macaraua geam sofer, senzor airbag scaun pasager, desi daca ii restez eruarea nu mai apare, si o ciobitura pe capota langa nara de la un rahat de pasare. in rest, ca o parere generala - foare buna, fiabila si in mintile ei dupa atatia ani in ro.

Mergi pa facelift la cumparare si ia un cunoscator cu tine cand cumperi.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am schimbat basculele, masina o am de 3 ani si nici nu e nevoie, am schimbat doar bucsele mari de pe bascula.

 

Chiar e o masina fiabila, cel putin eu asa am nimerit-o dar e adevarat ca foarte greu, a trebuit sa caut vreo 8 luni si sa o intorc pe toate partile intr-un service, pana sa dau banii.

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

cu touring-ul meu, in 6 ani am facut 80 de mii de km!

am schimbat doar turbina, cu una noua!

cu basculele nu am avut probleme, am schimbat doar bucsi!ce-i drept am avut jante pe 16, acum am trecut la 18 download.gif

foarte multumit de masina....post-33952-0-27618700-1388873404_thumb.jpg

Edited by LUKAS320d
Link to comment
Share on other sites

cu touring-ul meu, in 6 ani am facut 80 de mii de km!

am schimbat doar turbina, cu una noua!

cu basculele nu am avut probleme, am schimbat doar bucsi!ce-i drept am avut jante pe 16, acum am trecut la 18 download.gif

foarte multumit de masina....post-33952-0-27618700-1388873404_thumb.jpg

 

OFF:Ce jante sunt alea Lukas?

ON: Ca posesor de 320D FL CR ma pot declara multumit de masina dupa 3 ani,probleme doar la turbina,consumabile(frane+filtre+curele+fulie),un furtun care s-a fisurat si cam atat.Daca prinzi una in mintile ei (nu a fost cazu la mine) poti dormi linistit.

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua tuturor

 

Apelez la ajutorul vostru pentru un sfat. Brusc am ramas pieton si m-am hotarat sa cumpar un 320d e46, pentru ca pare cea mai potrivita alegere pentru mine. Ce defectiuni frecvente are? Cum sta cu partea de injectie? Cum sta cu trenul de rulare? Orice sfat este binevenit si va multumesc pentru el.

 

 

 

am un 318 din 2002 dak te intereseaza Facelift si M-tehnic ... e cel din poza :D

Link to comment
Share on other sites

OFF:Ce jante sunt alea Lukas?

ON: Ca posesor de 320D FL CR ma pot declara multumit de masina dupa 3 ani,probleme doar la turbina,consumabile(frane+filtre+curele+fulie),un furtun care s-a fisurat si cam atat.Daca prinzi una in mintile ei (nu a fost cazu la mine) poti dormi linistit.

 

Sunt model Sport Line Styling 397.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.