BMWClub: Specificatii tehnice diferential BMW M3 e46 - BMWClub

Jump to content

  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Specificatii tehnice diferential BMW M3 e46

#21 User is offline   gabriel.m 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 01-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Posted 12 February 2014 - 21:16

View PostSorin_, on 12 February 2014 - 19:58, said:

Ca bine zici, o sa le masor inaltimile poate am noroc. Am mai vazut un filmulet despre reglajul raportului in care arata ca poliza la interior camasile rulmentilor vechi de la pinion cat sa nu opuna rezistanta cand ii baga pe axul pinionului. Facea toate reglajele raportului, vefica amprenta, dupa care demonta din nou. Inlocuia rulmentii polizati la interior de la pinion cu unii noi, ii presa dupa care strangea piulita de la axul pinionului cu bucsa noua de strivire. In acest fel nu mai era nevoit sa depreseze rulmentii pinionului si sa inlocuiasca bucsa de strivire de fiecare data, in cazul in care amprenta nu era corespunzatoare.
Cred ca ideea nu este rea.

fain, să te bucuri de ele!
0

#22 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3848
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male

Posted 12 February 2014 - 21:30

da foarte interesant, spor la modificari, poti incerca sa afli adancimea si cu hartie de diverse dimensiuni, cand se taie insemna ca adancimea este sub dimensiunea hartiei
0

#23 User is offline   Sorin_ 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 40
  • Joined: 26-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 12 February 2014 - 22:00

View Postgabriel.m, on 12 February 2014 - 21:16, said:

fain, să te bucuri de ele!

Ms ms,mai trebuie sa imi cumpar acea cheie dinamometrica ce masoara prelod-ul. In rest am tot ce imi trebuie, poate ca mai era nevoie de o mana de ajutor insa nu esti din Cta.
0

#24 User is offline   Sorin_ 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 40
  • Joined: 26-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 12 February 2014 - 22:17

View PostBOASKA, on 12 February 2014 - 21:30, said:

da foarte interesant, spor la modificari, poti incerca sa afli adancimea si cu hartie de diverse dimensiuni, cand se taie insemna ca adancimea este sub dimensiunea hartiei

Intradevar buna ideea cu hartia, imi spusese cineva de aceste idee. Ma voi folosi de comparator pt backlash, iar pt amprenta am comandat deja acea pasta galbena . Mai ramane sa imi cumpar acea cheie dinamometrica ce masoara prelod-ul.
0

#25 User is offline   gabriel.m 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 01-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Posted 13 February 2014 - 07:50

View PostSorin_, on 12 February 2014 - 22:00, said:

Ms ms,mai trebuie sa imi cumpar acea cheie dinamometrica ce masoara prelod-ul. In rest am tot ce imi trebuie, poate ca mai era nevoie de o mana de ajutor insa nu esti din Cta.

da, mi-ar fi plăcut să ajut, nu sunt din Ct, sunt din Br, dar locuiesc în Oradea. în legătură cu cheia e cam scumpă să știi, în funcție de cât măsoară, una potrivită pentru tine ajunge undeva la 200- 300 euro. să o iei doar pentru o lucrare nu prea se merită. poate găsești să împrumuți de la cineva, deși nu prea sunt scule de împrumutat, sunt scumpe și se și pot decalibra repede. mai sunt și alte variante de a măsura preload-ul numai că trebuie să măsori și să faci și câteva calcule.
0

#26 User is offline   Sorin_ 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 40
  • Joined: 26-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 14 February 2014 - 18:57

View Postgabriel.m, on 13 February 2014 - 07:50, said:

da, mi-ar fi plăcut să ajut, nu sunt din Ct, sunt din Br, dar locuiesc în Oradea. în legătură cu cheia e cam scumpă să știi, în funcție de cât măsoară, una potrivită pentru tine ajunge undeva la 200- 300 euro. să o iei doar pentru o lucrare nu prea se merită. poate găsești să împrumuți de la cineva, deși nu prea sunt scule de împrumutat, sunt scumpe și se și pot decalibra repede. mai sunt și alte variante de a măsura preload-ul numai că trebuie să măsori și să faci și câteva calcule.

Intradevar asa este, cheia este destul de scumpa. Am gasit ceva sh pe e bay. Cine stie cat de buna o fii, sa nu mai zic ca poate sa fie decalibrata. Am tot intrebat in stanga si in dreapta daca are cineva o cheie de genul asta, se pare ca nu are nimeni asa ceva.
0

#27 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3848
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male

Posted 14 February 2014 - 19:55

Checking Pinion Gear Torque (Limited Slip Differentials) - With differential carrier assembled, install axle flanges in carrier. Clamp one flange in vise and using and INCH pound torque wrench (Type 1), or foot pound torque wrench (Type 2), turn other flange. If rotating torque of side and pinion gears i not to specification, install thicker or thinner case cover-to-clutch assembly thrust washers.
http://1.bp.blogspot.com/-UAF5trEM_Ls/T2iKr3OgOkI/AAAAAAAABkE/9JLDbDW-M0k/s400/1975_bmw_pinion_gear_limited_slip_differential.JPG



daca vrei sa masori preload-ul la sateliti poti folosi o cheie dinamometrica normala si 2 capete de planetara


http://www.google.de...ved=0CH8QrQMwDg
0

#28 User is offline   Sorin_ 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 40
  • Joined: 26-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 14 February 2014 - 21:44

View PostBOASKA, on 14 February 2014 - 19:55, said:

Checking Pinion Gear Torque (Limited Slip Differentials) - With differential carrier assembled, install axle flanges in carrier. Clamp one flange in vise and using and INCH pound torque wrench (Type 1), or foot pound torque wrench (Type 2), turn other flange. If rotating torque of side and pinion gears i not to specification, install thicker or thinner case cover-to-clutch assembly thrust washers.
http://1.bp.blogspot.com/-UAF5trEM_Ls/T2iKr3OgOkI/AAAAAAAABkE/9JLDbDW-M0k/s400/1975_bmw_pinion_gear_limited_slip_differential.JPG



daca vrei sa masori preload-ul la sateliti poti folosi o cheie dinamometrica normala si 2 capete de planetara


http://www.google.de...ved=0CH8QrQMwDg

Intradevar buna ideea, insa la pinion ma intereseaza prima oara. Nu scap fara sa cumpar acea cheie speciala.
0

#29 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3848
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male

Posted 14 February 2014 - 22:49

este cam acelasi lucru cred, asamblezi diferentialul in carcasa si te cuplezi cu cheia la cupla pentru cardan, pui 7nm sau cat ai tu specificatii si invarti la mana 360grd usor , daca sare cheia este prea strans
la fel si in poza aceea, este foarte important sa verifici daca cupleaza egal stanga-dreapta si nu este decalibrat, inauntru sunt niste saibe care se decalibreaza se ovalizeaza si blocheaza - cupleaza satelitii prea devreme , de aceea apar trosniturile in viraje si miros de incins in lsd
totusi daca vrei sa faci totul ca la carte succes :thumbsup:
0

#30 User is offline   gabriel.m 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 01-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Posted 20 February 2014 - 17:35

View PostSorin_, on 14 February 2014 - 18:57, said:

Intradevar asa este, cheia este destul de scumpa. Am gasit ceva sh pe e bay. Cine stie cat de buna o fii, sa nu mai zic ca poate sa fie decalibrata. Am tot intrebat in stanga si in dreapta daca are cineva o cheie de genul asta, se pare ca nu are nimeni asa ceva.

Nu ești interesat de un ceas comparator, plus stativ magnetic, pentru când o să îți faci diferențialul, am unul cu garanție, luna trecută l-am luat, îl dau la preț bun 100 ron, ceasul și stativul.
0

#31 User is offline   Sorin_ 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 40
  • Joined: 26-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 17 March 2014 - 23:51

View Postgabriel.m, on 20 February 2014 - 17:35, said:

Nu ești interesat de un ceas comparator, plus stativ magnetic, pentru când o să îți faci diferențialul, am unul cu garanție, luna trecută l-am luat, îl dau la preț bun 100 ron, ceasul și stativul.

Multumesc frumos, insa ceas comparator si stativ magnetic am, sunt noi noute. M ar fi interesat acea cheie dinamometrica ce masoara prelod-ul.
0

#32 User is offline   Sorin_ 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 40
  • Joined: 26-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 29 May 2014 - 00:06

Am cumparat cheia speciala de masurat pre-lodul la diferential. In curand ne apucam de treaba.
0

#33 User is offline   Sorin_ 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 40
  • Joined: 26-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 20 June 2015 - 22:20

Dupa mult stres si munca am reusit sa montez noul raport 4.44 .Nu am gasit niste specificatii clare in legatura cu specificatiile pt. diferentialul meu, motiv pt care am masurat tot ce am demontat la diferential, in felul asta am avut referinta masuratorile mele. Jocul dintre pinion si coroana a fost 5 sutimi iar forta la rostogolire(prelod)30inch pound(cheia folosita masoara in inch pound). Am verificat si amprenta,totul este in regula. Dupa ce o sa pun diferentialul pe masina o sa revin cu noi informatii.

Nu am poze cu acea cheie speciala care masoara forta de rostogolire(prelod). Daca vrea cineva sa vada cum am masurat preloud-ul o sa fac poze.

Am uitat sa mentionez faptul ca nu s-au potrivit distantierele originale pt a regla jocul intre pinion si coroana. A trebuit sa confectionez altele.

Attached File(s)


0

#34 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3848
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male

Posted 22 June 2015 - 20:18

Foarte bine ca ai rezolvat, ti-am spus paca ca preload.ul il faci cu cheia dinamometrica, transformi inch-pound in Nm si invarti la mana
0

#35 User is offline   Sorin_ 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 40
  • Joined: 26-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 28 June 2015 - 23:29

Nu stiu daca poti sa reglezi prelod-ul cu o cheie dinamometrica obisnuita. In toate filmuletele urmarite de mine folosesc cheia pe care am folosit-o si eu.

Attached File(s)


0

#36 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3848
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male

Posted 01 July 2015 - 08:06

Reglezi la 5Nm de ex cheia si invarti la mana
360 grade usor si continuu 0.5-1 rot/sec, daca preloadul depăseste valoarea setată pe cheie sare siguranta
0

#37 User is offline   Sorin_ 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 40
  • Joined: 26-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 02 July 2015 - 21:22

View PostBOASKA, on 01 July 2015 - 08:06, said:

Reglezi la 5Nm de ex cheia si invarti la mana
360 grade usor si continuu 0.5-1 rot/sec, daca preloadul depăseste valoarea setată pe cheie sare siguranta

Intradevar nu este o idee rea, insa nu cred ca ar fi fost la fel de precisa masuratoarea. Am vrut sa fac totul ca la carte, am folosit ceas comparator, pasta speciala pt verificat amprenta + cheia de masurat prelod. Pe cine am mai intrebat mi a spus ca face jocul la mana, amprenta o verifica cu vopsea obisnuita. Am pus buxa de strivire noua(majoritatea folosesc buxa veche), simeringuri noi,siguranta de la piulita noua. Dupa cum am spus am vrut sa fie totul ca la carte.

This post has been edited by Sorin_: 02 July 2015 - 21:24

0

#38 User is offline   Sorin_ 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 40
  • Joined: 26-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 10 July 2015 - 22:00

Toate bune si frumoase. Am iesit in teste cu masina, intalnind urmatoarea problema. Mi se aprinde in bord martorul de la ambreaj patinat. Deoarece senzorii vad doua turatii diferite intre cutie si diferential mi se aprinde acest martor. Evident ca masina intra in modul de avarie si nu mai trage. Trebuie sa scot din viteza (am cutie smg) dupa care bag din nou in viteza ca sa ma pot deplasa. Pana sa se aprinda martorul , masina s a comportat foarte bine, este in cuplu mereu. Sper sa rezplv problema cu aceste martor.
0

#39 User is offline   Sorin_ 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 40
  • Joined: 26-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 12 July 2015 - 20:38

Va rog sa postati daca a-ti mai intalnit aceasta problema sau daca aveti idei pt. rezolvarea ei. Eu am cautat si nu am gasit nici o informatie.
0

#40 User is offline   Sorin_ 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 40
  • Joined: 26-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 23 July 2015 - 22:54

Pana acum nici un rezultat. Desi am incercat anumite lucruri, masina se comporta la fel, efectiv are intarziere mare la sincronizarea treptelor de viteza pe turatii joase. Dupa 4000rpm schimba fara nici o intarziere. Daca aveti idei, va rog sa le postati.
0

Share this topic:


  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro