BMWClub: probleme seria 4 - BMWClub

Jump to content

  • 8 Pages +
  • « First
  • 6
  • 7
  • 8
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

probleme seria 4

#141 User is offline   Service Premium 

  • ✠✠✠✠✠✠✠✠
  • Group: Members
  • Posts: 2861
  • Joined: 09-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 January 2014 - 13:26

View PostP.I.M.P., on 18 January 2014 - 13:03, said:

Am dat cat pe un e46 FL 2004/2005 sau audi A4 B6 ~2003. Cifra exacta nu cred ca e relevanta. Am specificat cum am cautat, si ce am facut. :) LE: Daca ma duceam mai la nord 7-800 km, oferta de pret era simtitor mai buna.

Cumva ar trebui initiatorul topicului sa isi readuca problema in discutie.


Deci ai dat 5-6000 euro. Iti dai seama ca e foarte greu sa cumperi un BMW ca lumea in banii aia.

Preturile in Germania pentru o masina in stare buna si cu putini km sunt mai mari decat la noi.

Eu n-am nimic cu alegerea ta. E un compromis corect. Insa n-ai cum sa spui ca iei o masina mai buna decat un BMW.
Ai luat o masina mai buna decat un BMW foarte uzat, compromis moral si tehnic.

Un BMW sh de sub 15 000 euro in Germania si de peste 100 000 euro este o loterie.

This post has been edited by Service Premium: 18 January 2014 - 13:27

1

#142 User is offline   buldy 

  • Ing.Dipl.
  • Group: Members
  • Posts: 1384
  • Joined: 09-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Frankfurt

Posted 18 January 2014 - 13:27

Adevarul e ca e foarte dificil sa iti cumperi BMW studiind exclusiv forumurile din Romania. De cele mai multe ori aici ajung oamenii cu probleme gramada, care au cheltuit o multi bani fara sa rezolve nimic. In cazul asta, normal ca nu iti arde sa iti cumperi BMW si sa stai non-stop cu el prin service. Experienta mea este una pozitiva vizavi de marca asta ceea ce ma face umpic mai reticent cand citesc despre problemele care le au unii si altii la masinile lor. Adica nu e vorba neaparat ca nu ii cred ce li se intampla dar ma duc automat cu gandul la faptul ca nu isi intretin masina corespunzator si din cauza asta apar problemele.

This post has been edited by buldy: 18 January 2014 - 13:27

0

#143 User is offline   Service Premium 

  • ✠✠✠✠✠✠✠✠
  • Group: Members
  • Posts: 2861
  • Joined: 09-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 January 2014 - 13:28

Nu e vorba ca nu-si intretin corespunzator masinile. Problema incepe de la achizitie. Cand iei o masina ieftina, e normal sa apara probleme.
1

#144 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3347
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 18 January 2014 - 13:35

Eu cred ca nu poti vorbi in numele meu. Fiind acolo, cautand doar la PRIVATI, am vazut si stiu cum merg treburile.

A fi surprins sa vezi cat de mult negociaza privatii (eu vor sa vanda masina, pentru ca vor sa se scape de taxe, deasemenea ei STIU ca oferta e f f mare). Negociaza mult pentru ca au concurenta cu turcii, arabii, romanii (dealeri) si aia masluiesc masinile pentru a obtine un pret infim.

In acelasi timp cand mi-am luat masina, Roland vindea pe forum un e46 318i N42 in jurul sumei de 4500eur (nu stiu daca retin exact). Masina fiind in stare f buna, dupa spusele lui.

PS: Am gasit topicul, i-a vandut-o lui Cosmin316. Deasemenea darius_x isi vinde masina, acelasi model, pe la acelasi pret. Tot din vara 2013 stiu.
0

#145 User is offline   hitman1234 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 856
  • Joined: 25-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 January 2014 - 13:35

mai e si problema tacanitului de la volan,despre cat vad ca nu se vorbeste..cum se merge cu un bmw si cum se merge cu un astra h? eu marca mai abuzata n-am vazut de la vw incoace :rolleyes:
0

#146 User is offline   buldy 

  • Ing.Dipl.
  • Group: Members
  • Posts: 1384
  • Joined: 09-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Frankfurt

Posted 18 January 2014 - 13:36

View PostService Premium, on 18 January 2014 - 13:28, said:

Nu e vorba ca nu-si intretin corespunzator masinile. Problema incepe de la achizitie. Cand iei o masina ieftina, e normal sa apara probleme.

Corect si asta conteaza foarte mult.
0

#147 User is offline   Service Premium 

  • ✠✠✠✠✠✠✠✠
  • Group: Members
  • Posts: 2861
  • Joined: 09-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 January 2014 - 13:37

@PIMP:
Serios acum, tu realizezi despre ce suma vorbesti? Pai cand iei un BMW de 5000 euro mai poti avea pretentii?

Am ajuns de la seria 4 si fiabilitatea marcii BMW in general la un BMW sh de 5000 euro?

Totusi sa avem si masura ridicolului.

This post has been edited by Service Premium: 18 January 2014 - 13:38

0

#148 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3347
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 18 January 2014 - 13:38

Pai voi ati adus discutia aici, tu m-ai intrebat ce am luat, la ce pret.

Eu tot incerc sa ies din discutie, dar mai apare cate un post. Mai am si treaba pe afara :)
0

#149 User is offline   Paleonte 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 475
  • Joined: 15-July 12
  • Gender:Male
  • Location:CJ - Munchen
  • Interests:A better life !

Posted 18 January 2014 - 13:39

asta H,, 1,7 cdti, break, din 2005, super-ingrijita, 200 k reali, luata de la privat din Germania. 2200 E achizitia. ce sa mai vb...verificata la service, fara nici o pb. la ea. si-a luat un prieten.
0

#150 User is offline   Service Premium 

  • ✠✠✠✠✠✠✠✠
  • Group: Members
  • Posts: 2861
  • Joined: 09-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 January 2014 - 13:40

View PostP.I.M.P., on 18 January 2014 - 13:38, said:

Pai voi ati adus discutia aici, tu m-ai intrebat ce am luat, la ce pret.

Eu tot incerc sa ies din discutie, dar mai apare cate un post. Mai am si treaba pe afara :)

Pai logic pentru ca vorbeai de parca ti-ai luat ceva ca lumea, ca te-ai dus in Germania, bla bla bla.

Ma gandeam la 15-20 000 euro, vreo scula de masina, nu masini la 5000 euro.

Cand iei o masina de 5000 euro se poate intampla orice. Iar masinile premium de 5000 euro sunt cea mai mare capcana. Poti baga inca 5000 euro in ele in cateva luni de la achizite. Nu se stie niciodata.

This post has been edited by Service Premium: 18 January 2014 - 13:41

1

#151 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3347
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 18 January 2014 - 13:44

Pai mi-am luat ceva ca lumea, pentru pretentiile si nevoile mele.

Si cred ca s-a observat pana acum ca sunt un om practic, imi iau ceva de care sa ma folosesc, ca sa ma duc la lucru cred ca imi ajunge si o rabla de 1000eur, nu trebuie sa arat nimic, cu un e65 de 15000 eur, dar care vede saptamanal service-ul.
-3

#152 User is offline   Service Premium 

  • ✠✠✠✠✠✠✠✠
  • Group: Members
  • Posts: 2861
  • Joined: 09-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 January 2014 - 13:47

Eu nu comentam alegerea facuta. Evident ca e mai bine sa-ti iei ceea ce-ti permiti, nu o masina peste posibilitatile tale care sa devina o povara.

Insa cand cauti o masina in gama asta de preturi e evident ca nu ai cum sa iei un BMW ca lumea decat printr-un mare noroc.

This post has been edited by Service Premium: 18 January 2014 - 13:47

0

#153 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3347
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 18 January 2014 - 13:51

View PostPaleonte, on 18 January 2014 - 13:39, said:

asta H,, 1,7 cdti, break, din 2005, super-ingrijita, 200 k reali, luata de la privat din Germania. 2200 E achizitia. ce sa mai vb...verificata la service, fara nici o pb. la ea. si-a luat un prieten.


Tot ce se poate, dar eu n-am vazut asa ceva. Probabil e si masina aia o capcana, turbina si volanta sa tot pice pe la 220k.

@Service, cum adica prin gama asta de preturi? Astea-s preturile la un BMW e46 FL de exemplu, ti-am dat exemple de pe forum. Al lui darius are km chiar putini 150k cred (presupun ca si reali).

Si un e65 care se strica mai des decat mergi cu ea (dau un exemplu), e o povara nu financiar in primul rand, ci prin stressul pe care il provoaca.

Eu asa vad lucrurile, cred ca trebuie sa punem punct, ca eu cam ar trebui sa plec.

This post has been edited by P.I.M.P.: 18 January 2014 - 13:52

0

#154 User is offline   Service Premium 

  • ✠✠✠✠✠✠✠✠
  • Group: Members
  • Posts: 2861
  • Joined: 09-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 January 2014 - 13:53

5000 euro e o suma prea mica pentru a avea pretentii.

Alea sunt preturile, insa masinile de genul ala sunt o loterie.

Poti avea pretentii cand iei masini in garantie sau abia iesite din garantie. Peste 10 000 euro si preferabil 15-20 000 euro. Masina care au tot istoricul verificabil pentru ca altfel pierdeau garantia. Masini cu km reali cu adevarat. Degeaba crezi ca o masina are km reali daca a iesit din garantie de 4 ani. In aia 4 ani se putea intampla orice. Daca nu a mai avut intrari la reprezentanta, n-ai de unde sa stii cati km are de fapt.
Cu alte cuvinte, daca-ti iei acum un F10 sh poti avea pretentii. Dar nu cand iti iei vreun E60 sau E90 din 2006.
Cu atat mai putin la un E46 facelift. Totusi suntem in 2014. Tu in ce an ti-ai luat masina? Anul trecut sau acum 2 ani?

This post has been edited by Service Premium: 18 January 2014 - 13:54

0

#155 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3347
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 18 January 2014 - 14:00

Inteleg punctul tau de vedere, dar din experienta iti zic ca toti forumistii auto au pretentii. Se afla aici pentru ca vor sa stie mai multe, vor sa discute, se duc la intalniri etc.

Pretentile ar trebui sa fie in limita bunului simt, ale mele sunt ca motorul si cutia sa mearga perfect, daca au fost intretinute corect.

In timp ce la Bmw (si nu numai) sunt defecte de fabricatie in continuu. Normal ca nu mai pot agreea ideea asta de, hai sa ma plimb premium.

V-am lasat, trebuie sa si plec. Ii urez initiatorului mult succes (de fapt, bafta, are nevoie).
-1

#156 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3981
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Inspector ITP

Posted 18 January 2014 - 14:11

bmw-urile platesc asigurari mai scumpe in germania, pe urma trebuie service specializat si costa foarte mult, au foarte multi km, nu au carte service si au putine optionale, deci tigai la 3000-5000e pe care le iau romanasii cu drag.....
daca selectezi extrafull, masina de 2-3 ani, carte service, singur proprietar, km putini atunci sare pretul....
acum cu 5000€ iei masini care in urma cu 2-3 ani erau aproape dublu la pret, daca ai si contract ADAC pleci linistit unde vrei, daca se strica ti-o remorcheaza gratis pana acasa :thumbsup:
0

#157 User is offline   Gabriel.V 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 588
  • Joined: 22-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 January 2014 - 14:52

View PostBOASKA, on 18 January 2014 - 14:11, said:

daca ai si contract ADAC pleci linistit unde vrei, daca se strica ti-o remorcheaza gratis pana acasa :thumbsup:


Sa nu ne hazardam in afirmatii doar ca am auzit pe undeva vorbe de genul acesta. Trebuie sa indeplinesti o gramada de conditii pentru ca sa iti tracteze masina pana acasa, mai ales daca esti in Frankfurt de exemplu, si casa e in Bucuresti.
0

#158 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3981
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Inspector ITP

Posted 18 January 2014 - 15:13

View PostGabriel.V, on 18 January 2014 - 14:52, said:

Sa nu ne hazardam in afirmatii doar ca am auzit pe undeva vorbe de genul acesta. Trebuie sa indeplinesti o gramada de conditii pentru ca sa iti tracteze masina pana acasa, mai ales daca esti in Frankfurt de exemplu, si casa e in Bucuresti.


ADAC-ul face contract doar daca ai masina inmatriculata in germania :thumbsup:
nu am auzit vorbe pe undeva, stiu cu exactitate, iti remorcheaza cazanul ''gratis'' adica aprox 70€ pe an si din Frankfurt pentru tine au bilete la tren gratis sa vii acasa :sorcerer:
pe urma mai poti face si asigurare pentru tine si nevasta sau copii, in caz de accident te despagubesc samd....
poate m-am exprimat gresit, trebuia sa specific la inceput
1

#159 User is offline   mike2005 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 193
  • Joined: 14-March 15
  • Gender:Male

Posted 17 January 2016 - 17:34

Sunt posesor de 420d Gran coupe (MT, RWD, sport line, suspensie stock) din luna mai anul trecut. Momentan am 15.000 km. Daca e vorba de probleme inalnite ar fi:

- la vreo 6000 km, lasata masina in parcarea subterana a unui centru comercial, incuiata din telecomanda + verificata inchiderea de unul din manere (fac asta intotdeauna). Totul ok. Pusa cheia in buzunar la piept. Ma intorc peste apox 30 min, surpriza: hayonul partial ridicat (muchia capacului era la acelasi nivel pe verticala cu cel al plafonului) + usile deblocate. Surprinzator toate lucrurile erau in masina (inclus servieta de serv care era in portbagaj). Interferenta emg, vreo eroare, greu de spus ce a fost. Parcurgand forumuri ale marcii am gasit si alte cazuri asemanatoare (usi deblocate, geamuri lasate), coleg cu Mini care isi gaseste masina cu geamurile coborate de aprox 2 ori pe an. Am contactat Bmw corporate, am facut sesizare (au escaladat la distribuitor, am fost contactat prompt). Am contactat si garajul, tot ce au putut face a fost sa o resofteze. La atata electronica nici un log de evenimente, nimic. De atunci nu s-a mai intamplat. Totusi la o masina de aprox 50k euro pret de catalog te astepti macar sa ofere un astfel de lucru banal - securizare. Poti avea documente de serviciu, lucruri importante si risti enorm. La prima isprava de acest fel ii fac vant.
- pe la vreo 14000 km - am parasit o locatie, iesit pe autostrada, mers vreo 30 km(fara sa ma mai opresc), intrat in oras. Dupa plecarea de la primul semafor constat ca usile abia atunci s-au trezit sa se autoblocheze. Setarea activa era cea implicita (blocare dupa 20 km/h parca asta-i valoarea).
- in parcarea interioara, din cauza unui obstacol nu pot lasa hayonul sa se extinda complet. L-am oprit ca de obicei la vreo cativa centimetri de obstacol. Cand apas pe butonul de inchidere/oprire, porneste in sus in loc sa se inchida.

Am parcurs posturile din acest topc. Fiabilitatea e un subiect dezbatut. Complexitatea in crestere a masinilor noi (mai ales cele high end - performante) le face mai vulnerabile. Au nevoie de intretinere mai atenta si nu tolereaza bine neglijenta/abuz.
Referitor la masinile sh vandute in vest:
- in Europa de vest multe (mai ales cele scumpe Bmw, Merc, VAG) sunt luate pe leasing (pe firma, persoana private). Contractele tin 3-4 ani. Revizii facute dupa calendar, starea cosmetica este buna. Masinile sunt reparate prompt, corect. Totusi multe sunt abuzate mecanic de catre utilizatori. Dau talpa fara sa asteapte sa intre motorul in temperatura, bruscheaza motorul. Am colegi care forjeaza Bmw-uri, testeaza launch control, fac intoarceri cu frana de mana. Din nestiinta merg cu dieselul doar in oras pe distante scurte, nu se face regenerarea si infunda PAF.
- intervalele de revizie tind sa devina cat mai lungi (30k km). Scopul principal este rentabilitatea in administrarea flotelor de masini. Masina tb sa nu cada 3-4 ani cat e pe garantie/in leasing. Dupa nu mai e treaba producatorului, administratorului, masina ajunge cel mai des la un alt proprietar. Sa nu mire ca tb schimbata distributia, rotor masa dubla, reconstruit motorul daca se rupe cureaua/lantul, schimbata turbina, schimbat filtrul de particule, schimbat diferential. Sunt lucruri ascunse care nu se vad, decat daca umbli acolo.

Sunt niste cheltuieli, de ex: platesc parcare privata acoperita(nu zapada, ploaie, gheata, sare aruncata de alte masini), am ales sa fac mentenanta la jumatatea intervalelor curente recomandate(poate voi face in viitor la o treime dupa vechiul calendar Bmw). Sunt niste costuri dar prefer sa stau linistit. Acum la 15k voi schimba ulei (0-W30) + filtru + manopera - 200 euro. Nu e un cost exagerat daca luam in calcul costul (masurat in mii de euro) schimbului posibil al turbinei, distributiei, diferential.
De ce schimb uleiul asa des se poate dezbate nu e asta subiectul topicului. Chiar daca au progresat uleiurile, umezeala, fractiuni din motorina cu volatilitate diferita, produsi de ardere, span la motoarele noi - intra in baie si modifica proprietatile uleiului. Ajuta mai ales turbinele - lureaza la turatii mult mai ridicate(rotorul)/temp inalte.
In rest i-am aplicat de noua un polimer de silicon pe ea(Wolfgang paint sealant) si ajuta la protectie, rezista mai bine ca ceara. Cand o duc la spalat automat(program basic, fara polish) o prespal de mana mai intai, pentru a indeparta cu grija praful/insectele lipide de pe ea. Altfel de particule pot zgaria lacul sub actiunea spalatorului sub presiune.

In rest despre 420d GC numa de bine. Tinuta de drum complet diferita fata de F30(prefacelift cel putin). Nu mai are acel ruliu, steering feel f bun, ia virajele fara efort, sta une o pui in viraj, comportament neutru. E ca un kart. Masina e usor mai joasa, mai lata, da siguranta mai ales la viteze mari, raspunde precis. Motorul B47 (193 cp, 400Nm) e peste predecesorul N47 (avea un turbo lag suparator la turatii mici). Economic daca e condus ponderat. Un motor performant, cu destule modificari fata de N47. Sofisticat si tb intretinut ca atare. Am reusit sa-mi gasesc o pozitie in scaun (coborat la maxim). E o masina f comfortabila (am ajuns inexplicabil de fresh) chiar si la drumuri de 2000 km.

This post has been edited by mike2005: 17 January 2016 - 17:49

0

#160 User is offline   m.darius 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 123
  • Joined: 17-July 15

Posted 21 February 2016 - 19:19

Salut. bratul de la centura ori l-ai lovit ori un accident a patit. eu am e92 2008 si dupa atatia ani nu am probleme cu cel de la conducator care este si cel mai folosit. in schimb cel de la pasager a fost lovit si nu mai functioneaza cu trebuie(adica nu mai trage centura). cu atentionarea de bec ars si eu mai patesc la un bec de mers inapoi....asta e( ma consolez ca maine nu o sa mai apara) iar cu zgomotul sa nu fie de la pompa de inalta. si la mine face putin zgomot. dar eu am 175k . si face mai tare la rece apoi se reduce.
0

Share this topic:


  • 8 Pages +
  • « First
  • 6
  • 7
  • 8
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro