Jump to content

probleme seria 4


Recommended Posts

Pai mi-am luat ceva ca lumea, pentru pretentiile si nevoile mele.

 

Si cred ca s-a observat pana acum ca sunt un om practic, imi iau ceva de care sa ma folosesc, ca sa ma duc la lucru cred ca imi ajunge si o rabla de 1000eur, nu trebuie sa arat nimic, cu un e65 de 15000 eur, dar care vede saptamanal service-ul.

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Eu nu comentam alegerea facuta. Evident ca e mai bine sa-ti iei ceea ce-ti permiti, nu o masina peste posibilitatile tale care sa devina o povara.

 

Insa cand cauti o masina in gama asta de preturi e evident ca nu ai cum sa iei un BMW ca lumea decat printr-un mare noroc.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

asta H,, 1,7 cdti, break, din 2005, super-ingrijita, 200 k reali, luata de la privat din Germania. 2200 E achizitia. ce sa mai vb...verificata la service, fara nici o pb. la ea. si-a luat un prieten.

 

Tot ce se poate, dar eu n-am vazut asa ceva. Probabil e si masina aia o capcana, turbina si volanta sa tot pice pe la 220k.

 

@Service, cum adica prin gama asta de preturi? Astea-s preturile la un BMW e46 FL de exemplu, ti-am dat exemple de pe forum. Al lui darius are km chiar putini 150k cred (presupun ca si reali).

 

Si un e65 care se strica mai des decat mergi cu ea (dau un exemplu), e o povara nu financiar in primul rand, ci prin stressul pe care il provoaca.

 

Eu asa vad lucrurile, cred ca trebuie sa punem punct, ca eu cam ar trebui sa plec.

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

5000 euro e o suma prea mica pentru a avea pretentii.

 

Alea sunt preturile, insa masinile de genul ala sunt o loterie.

 

Poti avea pretentii cand iei masini in garantie sau abia iesite din garantie. Peste 10 000 euro si preferabil 15-20 000 euro. Masina care au tot istoricul verificabil pentru ca altfel pierdeau garantia. Masini cu km reali cu adevarat. Degeaba crezi ca o masina are km reali daca a iesit din garantie de 4 ani. In aia 4 ani se putea intampla orice. Daca nu a mai avut intrari la reprezentanta, n-ai de unde sa stii cati km are de fapt.

Cu alte cuvinte, daca-ti iei acum un F10 sh poti avea pretentii. Dar nu cand iti iei vreun E60 sau E90 din 2006.

Cu atat mai putin la un E46 facelift. Totusi suntem in 2014. Tu in ce an ti-ai luat masina? Anul trecut sau acum 2 ani?

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Inteleg punctul tau de vedere, dar din experienta iti zic ca toti forumistii auto au pretentii. Se afla aici pentru ca vor sa stie mai multe, vor sa discute, se duc la intalniri etc.

 

Pretentile ar trebui sa fie in limita bunului simt, ale mele sunt ca motorul si cutia sa mearga perfect, daca au fost intretinute corect.

 

In timp ce la Bmw (si nu numai) sunt defecte de fabricatie in continuu. Normal ca nu mai pot agreea ideea asta de, hai sa ma plimb premium.

 

V-am lasat, trebuie sa si plec. Ii urez initiatorului mult succes (de fapt, bafta, are nevoie).

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

bmw-urile platesc asigurari mai scumpe in germania, pe urma trebuie service specializat si costa foarte mult, au foarte multi km, nu au carte service si au putine optionale, deci tigai la 3000-5000e pe care le iau romanasii cu drag.....

daca selectezi extrafull, masina de 2-3 ani, carte service, singur proprietar, km putini atunci sare pretul....

acum cu 5000€ iei masini care in urma cu 2-3 ani erau aproape dublu la pret, daca ai si contract ADAC pleci linistit unde vrei, daca se strica ti-o remorcheaza gratis pana acasa :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

daca ai si contract ADAC pleci linistit unde vrei, daca se strica ti-o remorcheaza gratis pana acasa :thumbsup:

 

Sa nu ne hazardam in afirmatii doar ca am auzit pe undeva vorbe de genul acesta. Trebuie sa indeplinesti o gramada de conditii pentru ca sa iti tracteze masina pana acasa, mai ales daca esti in Frankfurt de exemplu, si casa e in Bucuresti.

Link to comment
Share on other sites

Sa nu ne hazardam in afirmatii doar ca am auzit pe undeva vorbe de genul acesta. Trebuie sa indeplinesti o gramada de conditii pentru ca sa iti tracteze masina pana acasa, mai ales daca esti in Frankfurt de exemplu, si casa e in Bucuresti.

 

ADAC-ul face contract doar daca ai masina inmatriculata in germania :thumbsup:

nu am auzit vorbe pe undeva, stiu cu exactitate, iti remorcheaza cazanul ''gratis'' adica aprox 70€ pe an si din Frankfurt pentru tine au bilete la tren gratis sa vii acasa :sorcerer:

pe urma mai poti face si asigurare pentru tine si nevasta sau copii, in caz de accident te despagubesc samd....

poate m-am exprimat gresit, trebuia sa specific la inceput

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Sunt posesor de 420d Gran coupe (MT, RWD, sport line, suspensie stock) din luna mai anul trecut. Momentan am 15.000 km. Daca e vorba de probleme inalnite ar fi:

 

- la vreo 6000 km, lasata masina in parcarea subterana a unui centru comercial, incuiata din telecomanda + verificata inchiderea de unul din manere (fac asta intotdeauna). Totul ok. Pusa cheia in buzunar la piept. Ma intorc peste apox 30 min, surpriza: hayonul partial ridicat (muchia capacului era la acelasi nivel pe verticala cu cel al plafonului) + usile deblocate. Surprinzator toate lucrurile erau in masina (inclus servieta de serv care era in portbagaj). Interferenta emg, vreo eroare, greu de spus ce a fost. Parcurgand forumuri ale marcii am gasit si alte cazuri asemanatoare (usi deblocate, geamuri lasate), coleg cu Mini care isi gaseste masina cu geamurile coborate de aprox 2 ori pe an. Am contactat Bmw corporate, am facut sesizare (au escaladat la distribuitor, am fost contactat prompt). Am contactat si garajul, tot ce au putut face a fost sa o resofteze. La atata electronica nici un log de evenimente, nimic. De atunci nu s-a mai intamplat. Totusi la o masina de aprox 50k euro pret de catalog te astepti macar sa ofere un astfel de lucru banal - securizare. Poti avea documente de serviciu, lucruri importante si risti enorm. La prima isprava de acest fel ii fac vant.

- pe la vreo 14000 km - am parasit o locatie, iesit pe autostrada, mers vreo 30 km(fara sa ma mai opresc), intrat in oras. Dupa plecarea de la primul semafor constat ca usile abia atunci s-au trezit sa se autoblocheze. Setarea activa era cea implicita (blocare dupa 20 km/h parca asta-i valoarea).

- in parcarea interioara, din cauza unui obstacol nu pot lasa hayonul sa se extinda complet. L-am oprit ca de obicei la vreo cativa centimetri de obstacol. Cand apas pe butonul de inchidere/oprire, porneste in sus in loc sa se inchida.

 

Am parcurs posturile din acest topc. Fiabilitatea e un subiect dezbatut. Complexitatea in crestere a masinilor noi (mai ales cele high end - performante) le face mai vulnerabile. Au nevoie de intretinere mai atenta si nu tolereaza bine neglijenta/abuz.

Referitor la masinile sh vandute in vest:

- in Europa de vest multe (mai ales cele scumpe Bmw, Merc, VAG) sunt luate pe leasing (pe firma, persoana private). Contractele tin 3-4 ani. Revizii facute dupa calendar, starea cosmetica este buna. Masinile sunt reparate prompt, corect. Totusi multe sunt abuzate mecanic de catre utilizatori. Dau talpa fara sa asteapte sa intre motorul in temperatura, bruscheaza motorul. Am colegi care forjeaza Bmw-uri, testeaza launch control, fac intoarceri cu frana de mana. Din nestiinta merg cu dieselul doar in oras pe distante scurte, nu se face regenerarea si infunda PAF.

- intervalele de revizie tind sa devina cat mai lungi (30k km). Scopul principal este rentabilitatea in administrarea flotelor de masini. Masina tb sa nu cada 3-4 ani cat e pe garantie/in leasing. Dupa nu mai e treaba producatorului, administratorului, masina ajunge cel mai des la un alt proprietar. Sa nu mire ca tb schimbata distributia, rotor masa dubla, reconstruit motorul daca se rupe cureaua/lantul, schimbata turbina, schimbat filtrul de particule, schimbat diferential. Sunt lucruri ascunse care nu se vad, decat daca umbli acolo.

 

Sunt niste cheltuieli, de ex: platesc parcare privata acoperita(nu zapada, ploaie, gheata, sare aruncata de alte masini), am ales sa fac mentenanta la jumatatea intervalelor curente recomandate(poate voi face in viitor la o treime dupa vechiul calendar Bmw). Sunt niste costuri dar prefer sa stau linistit. Acum la 15k voi schimba ulei (0-W30) + filtru + manopera - 200 euro. Nu e un cost exagerat daca luam in calcul costul (masurat in mii de euro) schimbului posibil al turbinei, distributiei, diferential.

De ce schimb uleiul asa des se poate dezbate nu e asta subiectul topicului. Chiar daca au progresat uleiurile, umezeala, fractiuni din motorina cu volatilitate diferita, produsi de ardere, span la motoarele noi - intra in baie si modifica proprietatile uleiului. Ajuta mai ales turbinele - lureaza la turatii mult mai ridicate(rotorul)/temp inalte.

In rest i-am aplicat de noua un polimer de silicon pe ea(Wolfgang paint sealant) si ajuta la protectie, rezista mai bine ca ceara. Cand o duc la spalat automat(program basic, fara polish) o prespal de mana mai intai, pentru a indeparta cu grija praful/insectele lipide de pe ea. Altfel de particule pot zgaria lacul sub actiunea spalatorului sub presiune.

 

In rest despre 420d GC numa de bine. Tinuta de drum complet diferita fata de F30(prefacelift cel putin). Nu mai are acel ruliu, steering feel f bun, ia virajele fara efort, sta une o pui in viraj, comportament neutru. E ca un kart. Masina e usor mai joasa, mai lata, da siguranta mai ales la viteze mari, raspunde precis. Motorul B47 (193 cp, 400Nm) e peste predecesorul N47 (avea un turbo lag suparator la turatii mici). Economic daca e condus ponderat. Un motor performant, cu destule modificari fata de N47. Sofisticat si tb intretinut ca atare. Am reusit sa-mi gasesc o pozitie in scaun (coborat la maxim). E o masina f comfortabila (am ajuns inexplicabil de fresh) chiar si la drumuri de 2000 km.

Edited by mike2005
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salut. bratul de la centura ori l-ai lovit ori un accident a patit. eu am e92 2008 si dupa atatia ani nu am probleme cu cel de la conducator care este si cel mai folosit. in schimb cel de la pasager a fost lovit si nu mai functioneaza cu trebuie(adica nu mai trage centura). cu atentionarea de bec ars si eu mai patesc la un bec de mers inapoi....asta e( ma consolez ca maine nu o sa mai apara) iar cu zgomotul sa nu fie de la pompa de inalta. si la mine face putin zgomot. dar eu am 175k . si face mai tare la rece apoi se reduce.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Buna ziua!

Sunt posesorul unui F36(Gran Coupe).

De curand am avut un mic incident cu el si mi-am avariat partea frontala.

As vrea sa cumpar de la dezmembrari alta bara fata si alta capota.

Oare sunt compatibile bara din fata si capota de pe F32/F33?

E totusi putina diferenta, reprezentanta cere 2.300 lei in timp ce la dezmembrari este 500-800 lei...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Salut, recent am achizitionat un 420d xDrive GC. Mașina are 67.500km și după 30km/h incepe sa se auda un zgomot de parca as avea o galma intr-un cauciuc, dupa 50km/h se aude mai incet. Zgomotul se aude si pe franare. Precizez ca nici un cauciuc nu are galma. Sunt RF 225/45/18 fata si 255/40/18 spate. Masina a fost luată de la reprezentanta BMW. Edited by theo197
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, recent am achizitionat un 420d xDrive GC. Mașina are 67.500km și dupĂŁ 30km/h incepe sa se auda un zgomot de parca as avea o galma intr-un cauciuc, dupa 50km/h se aude mai incet. Zgomotul se aude si pe franare. Precizez ca nici un cauciuc nu are galma. Sunt RF 225/45/18 fata si 255/40/18 spate. Masina a fost luatĂŁ de la reprezentanta BMW.

 

 

ca o bataie te referi /? Eu am patit o chestie similara si aveam un surub in anvelopa . pune pe cineva sa se uite pana vede toata calea de rulare a anvelopelor , la mine a fost pe fata stanga

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

ca o bataie te referi /? Eu am patit o chestie similara si aveam un surub in anvelopa . pune pe cineva sa se uite pana vede toata calea de rulare a anvelopelor , la mine a fost pe fata stanga

 

Da, ceva de genul. Voi pune pe cineva sa se uite atent de dimineata. Multumesc de sfat, voi reveni cu update.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
salut tuturor. De curant am achizitionat un f36 418d 2014 127k km. Probleme cu egr si racitorul de gaze care le-am schimbat pe original ambele. Schimb de ulei facut insa in decurs de 6500km am fost nevoit sa completez cu 1,5l ulei.Este ceva normal sa consume asa mult ulei? Pierderi vizibile la motor nu am,curat ca lacrima. Nu da fum nu are pierderi de putere.
Link to comment
Share on other sites

salut tuturor. De curant am achizitionat un f36 418d 2014 127k km. Probleme cu egr si racitorul de gaze care le-am schimbat pe original ambele. Schimb de ulei facut insa in decurs de 6500km am fost nevoit sa completez cu 1,5l ulei.Este ceva normal sa consume asa mult ulei? Pierderi vizibile la motor nu am,curat ca lacrima. Nu da fum nu are pierderi de putere.

 

Salut, nu e normal sa consume ulei.

Eu am F36 420d, 163k km. Revizia o fac in general la 10.000km. Si nu am completat niciodata vreun pic de ulei.

Mergi la o verificare.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
On 8/23/2020 at 2:22 AM, Flow87 said:

salut tuturor. De curant am achizitionat un f36 418d 2014 127k km. Probleme cu egr si racitorul de gaze care le-am schimbat pe original ambele. Schimb de ulei facut insa in decurs de 6500km am fost nevoit sa completez cu 1,5l ulei.Este ceva normal sa consume asa mult ulei? Pierderi vizibile la motor nu am,curat ca lacrima. Nu da fum nu are pierderi de putere.

Poti verifica turbina si epurator in prima faza. Oricum, 1.5l la 6k km personal nu cred ca este atat de mult incat sa iti cauzeze si alte probleme.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.