Jump to content

Vreau sa invat sa codez cu NCS Expert


Recommended Posts

Nu stiu cum e. E mai user friendly decat INPA sau DIS? Urca-l pe un link si pune-l sa-l luam si noi sa-l testam... :)

Salut,

Cam asta era si intrebarea mea...care este mai user friendly deoarece eu sunt incepator. Acesta este linkul de unde am inceput totul. Am auzit ca este cineva in Bucuresti care codeaza cu E-SYS ?!

http://x3.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=715297

Link to comment
Share on other sites

Ia ziceti baietii cineva stie ce ar trebui codat la e46 2003 ca la inchiderea si deschiderea usilor sa ramana pozitiile aprinse pentru gen 10 secunde?

Ceva gen Follow Me Home?

 

Faza e ca pozitiile se aprind doar din butonul pe prima pozitie din stanga cum bine stiti. Si masina nu are senzori de noapte.

Link to comment
Share on other sites

Ia ziceti baietii cineva stie ce ar trebui codat la e46 2003 ca la inchiderea si deschiderea usilor sa ramana pozitiile aprinse pentru gen 10 secunde?

Ceva gen Follow Me Home?

 

Faza e ca pozitiile se aprind doar din butonul pe prima pozitie din stanga cum bine stiti. Si masina nu are senzori de noapte.

Blit cu farurile oprite (nu retin daca trebuie sa fie scoasa cheia din contact sau ba) ai incercat?

 

Stau cam 10-15s aprinse, asta evident, merge doar cand cobori din masina si o incui.

Link to comment
Share on other sites

Blit cu farurile oprite (nu retin daca trebuie sa fie scoasa cheia din contact sau ba) ai incercat?

 

Stau cam 10-15s aprinse, asta evident, merge doar cand cobori din masina si o incui.

 

Nu am incercat. Cum e faza? Opresc masina, dau blit faza lunga si apoi ma dau jos din ea si cand o incui se aprind pozitiile?

Hai ma? Pe bune? huh.gif

 

Sincer nu cred, dar o sa incerc! blush.gif

Link to comment
Share on other sites

Ok daca tot suntem la topicul "NCS Expert" o intrebare pentru experti!

 

In bord am aprins beculetul de la airbag. Cu INPA am descoperit eroarea :