Jump to content

Vreau sa invat sa codez cu NCS Expert


Recommended Posts

Se justifica urmĂŁtoarele?

https://www.ebay.com/itm/Diagnostic-KDCAN-Pro-Interface-for-BMW-INPA-Rheingold-ISTA-NCS-EXPERT-Software/272600724030?hash=item3f7844f23e:g:7fMAAOSwPIhaLYOw

sau

https://www.bimmergeeks.net/cables

 

Nu vreau sa fac reclama...

 

Nu fac eu sume impresionante sau am un volum extraordinar, dar fiind un hoby extrem de placut, parca nu imi place absolut deloc cand pot sa fac BFD dar nu ma lasa cablu.. si din cauza aceasta vroiam ceva mai performant( exclus Icom 2500lei, nu sunt reprezentanta :p )

Link to comment
Share on other sites

Modelul ala il am si eu...ma rog, luat la 40lei de pe ali...:)) (trebuie sa aibe si vanzatorul un castig de 200% ca asa e in RO)

 

Nu cumperi cablul ala la 40lei dar ma rog, tot romanul crede ca face el o afacere daca comanda de pe Aliexpress. Desi arata la fel cablurile diferentele la interior sunt mari iar compatibilitatea cu masinile e foarte restransa. Am 6 cabluri diferite acasa pe langa ICOM original deci pot sa fac o comparatie destul de buna :). Cablul din link are FT232RQ original, cauta si vezi cat costa pe Mouser sau Farnell apoi spune-mi cum cumperi tu asta la 40lei :)

Link to comment
Share on other sites

L-am cumparat acum jumatate de an, perioada in care a facut codari si diagnoze la greu. Exact acelasi cablu. Am vrut sa cumpar de la tipul din linkul acela dar ii era lene sa se deplaseze, voia sa ma duc pana in fata curtii desi sta tocmai la balamuc. A venit exact acelasi cablu cu acelasi cd etc. ��

Stai linistit, ca tot de acolo le iau si trantorii astia de vand pe olx...e grea munca.

https://s.click.aliexpress.com/e/bVMK3dEv Poftim ft232rq

Edited by anormal
Link to comment
Share on other sites

O fi, dar pe mina ma intereseaza un cablu( exclus icom) sa mearga(100% daca e posibil) din 95 pana 2010+, toate e-urile dupa 95.. si daca se poate si e32 :(.

Am avut ocazia sa INCERC sa ii fac o diagnoza si nu a mers. Primul model bmw V8. Trista zi sincer.

De asta ce spuneti: https://www.ebay.com/itm/Professionnel-Diagnostic-Appareil-pour-BMW-Mini-Rolls-Royce-V%C3%A9hicules-Inpa-Ncs/273431504814 ?

Edited by Moraru Stefan
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Buna ziua tuturor. As avea urmatoarea intrebare : ca sa pot coda un E87 de exemplu, ce trebuie sa aleg la model? Am incercat cam tot si nu e ok...nu merge nici cu E89, nici cu E85 etc. Multumesc

 

profil expert mode ! f1 f3 E89 si start :D

 

conteaza ce cablu folosesti ! daca ii pana in 2008 parca trebuie pinii 7 si 8 legati daca ii peste 2008 etc :D

 

icom rullz

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Salut,

O intrebare va rog - ce parametri trebuie sa modific pentru a modifica intervalul de service afisat pe bord la pus contact de la 30000 la 15000?

Am modificat SIA_KM_Service_Interval la 15000 in KMB dar problema mea este acum ca de la schimb ulei/reset interval service - am rulat 10.000 km si pe bord la pus contact imi afiseaza 12.000 ca si cum as fi mers doar 3000km cu masina.

Imediat dupa reset imi afisa corect la pus contact 15.000 dar problema mea este ca nu scad kilometri liniar cu numarul de km parcursi.

 

Multumesc,

Paul

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Cred ca am gasit raspunsul dupa ce am tot parcurs fisierul akmb.

Mai trebuie modificat si:

SIA_LITER_GRENZE

pe care l-am bifat la - n47d20_aut_e83_sa984

Stiu ca modelul cu SA984 are intervalul de service la 15000.

Sau as fi putut sa definesc un nou parametru cu valorea corespunzatoare dar am preferat asa.

 

numai bine,

paul

 

 

 

 

Salut,

O intrebare va rog - ce parametri trebuie sa modific pentru a modifica intervalul de service afisat pe bord la pus contact de la 30000 la 15000?

Am modificat SIA_KM_Service_Interval la 15000 in KMB dar problema mea este acum ca de la schimb ulei/reset interval service - am rulat 10.000 km si pe bord la pus contact imi afiseaza 12.000 ca si cum as fi mers doar 3000km cu masina.

Imediat dupa reset imi afisa corect la pus contact 15.000 dar problema mea este ca nu scad kilometri liniar cu numarul de km parcursi.

 

Multumesc,

Paul

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Am modificat asta "ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_1 aktiv" in nicht aktiv.Dupa ce am vazut trasnaia, am citit pe mai multe forumuri ca trebuiau modificate ambele, si"ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_2 ", daca modifici doar unul zice ca nu stiu ce eroare ramane in modul, si nu poate fi stearsa cu testerul.Am comandat alt modul, daca am ghinionul sa aibe crash data, unde as putea sa-l resetez?
Link to comment
Share on other sites

Am incercat, nu merge.Imi da eroare...Decat pe acest modul.Adica nu din vina NCS

 

Uite ce spune baiatul aici.La un E36, al meu este e39:

 

I lost almost an entire day trying to figure out what went wrong when I was playing with my E36 airbag module coding in an attempt to disable passenger seat occupancy detection.

 

I didn’t understand why most MRSZ settings were duplicated, such as these two:

 

ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_1

aktiv

ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_2

aktiv

I set only one of these to “nicht_aktiv”, after which the module threw an “internal ECU error” and the FS_LOESCHEN command returned ERROR_ECU_REJECTED. Even after I restored all coding settings back to their original values, the error remained.

 

As it turns out, after digging through 24KB of microcode, the reason to duplicate every setting is very simple – it is a form of EEPROM error detection. The unit periodically checks to see if every setting has the same value in both copies, and when that is not the case, a static error 195 is logged. Every error code above 100 is mapped to the “internal ECU error”, and when that happens the erase function is also blocked.

 

Fortunately, at the same time I also found a “secret” command to write EEPROM bytes. Not all areas can be written with that command, but at least the area where the errors are stored is writable.

 

Attached is an EDIABAS script that attempts to “reanimate” an MRSZ unit. Note that you need to restore the coding to a working state before running the script. NCSExpert’s SG_CODIEREN command will end with an error, that is because it tries to erase errors at the end of the process, which fails, the actual coding should in fact be OK.

 

MRSZ_FIX.PRG (beta)

 

Note – the script supports only MRSZ units (MRS v06, P/N 8374799), it does not support MRSZ2 (MRS v07, P/N 8372521), MRSZ3 or MRSZ4. The “secret” command simply does not exist in these modules. I do not know if it supports the older ZAE2 (P/N 8374798) units.

 

The source code of my MRSZ2 attempt can be found here. It includes working support for MRSZ.

 

https://rustylog.wordpress.com/2013/05/10/bmw-mrsz-internal-ecu-error-fix/

Edited by dany67
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Salutare

 

Incerc si eu sa invat cum sa folosesc ncs expert. Am reusit sa il instalez pe win 10, ruleaza dar primesc o eroare cum ca nu reuseste sa se conecteze la ecu. Culmea este ca inpa functioneaza si vad in timp real date. Mentionez ca masina este un e46 din 1998, si folosesc un cablu albastru.

 

Ce ar putea fi? banuiesc ca nu este cablul atata timp cat inpa merge. Pun si 2 poze.

 

Va rog un sfat.

 

Multumesc.

post-9747-0-11015900-1554149880_thumb.jpg

post-9747-0-80086200-1554149886_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Salut baieti, in materie de tester am folosit in ultimii 4 5 ani doar ista pt citit erori, resetat diverse valori, citire parametri dpf, verificat injectoare etc. L am folosit doar pe bmw ul meu si al prietenilor. De ceva timp ma zapaceste cumnatul meu sa i codez "video in mers" pe al lui e90 lci 2008 cu navigatie mare CIC. Am instalat ncs expert si totul pare ok. Am gasit si un video pe youtube cu un tutorial. Las linkul aici, imi poate confirma cineva ca pasii de pe youtube sunt corecti?

Multumesc anticipat!

 

Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut baieti,

Sunt noul posesor al unui bmw e90, 2.0 benzina si as dorii sa utilizez si eu cablul K-Dcan(nu stiu daca am scris corect) si sa activez si eu cateva functii la masina...

Am instalat softurile urmand un tutorial, insa nu reusesc sa ma conectez la masina.

Cineva din Bucuresti, dispus sa ma ajute prin teamviewer?...contracost.

Multumesc anticipat si scuze daca am postat unde nu trebuie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.