Jump to content

BMWhat / Carly - diagnoza, testare, verificare, stergere erori, soft-codding


Recommended Posts

Am citit undeva,pe cateva forumuri externe si sunt multi care si-au prajit modulul FRM in timpul codarii,folosind Carly for Bmw.

Daca tensiunea la bateria scade sub 12V in timpul procesului de codare pe FRM(in special),rezulta probleme grave...ai sanse foarte mari sa prajesti modulul.

Aplicatia nu zice nimic de pasii pe care trebuie sa-i urmezi inaintea codarii..cel mai important e sa folosesti un incarcator de baterie inainte sa faci ceva sau o faci cu motorul pornit,dar nu stiu cat de safe e varianta asta.

Spun asta ptr ca am folosit aplicatia foarte mult pe codari, dar nu stiam de aceste riscuri,deci mare grija!excl.png

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Mi-am comandat astazi generatia II de adapter Carly pentru Android. Abia astept sa vina sa testez. Spun ei ca va fi revolutionara, ca va putea coda F-uri, ca va merge dpf regen la cerere si va fi firmware upgradabila pe viitor. Plus, are buton on/off adica va putea fi lasata permanent conectata in OBD port. Bine, eu si pe cea veche o aveam in permanenta conectata si n-a fost nicio problema.

 

Pretul e rezonabil, ma asteptam sa fie mai scumpa, ca idee cea pt iphone e 65 euro, mult mai scumpa. Daca doriti, am voucher 5 euro: 4HK493

 

Va tin la curent cu impresii dupa ce intru in posesia ei, poate fac si un review la momentul respectiv.

Legat de ce zicea Cristi mai sus, eu am codat si recodat diverse chestii si nu mi s-a ars nimic, poate am fost norocos. Inafara de o intamplare neplacuta cand am setat sa blocheze/deblocheze usile la punerea/luarea contactului si m-am trezit undeva aproape de Targoviste intr-un sat plin de negri mititei la o benzinarie de oprisem sa luam apa, cheia in contact, usile s-au blocat instantaneu... stiam cauza insa nu stiam cum s-o dreg. Eram la un pas sa spargem un geam, noroc de masina ca dupa vreo 10 minute timp in care incercam sa intru pe telefonul sotiei, sa-mi activez aplicatia si sa sper ca-i pot face ceva, masina s-a deblocat :) singura, probabil facandu-si vreun check ori ceva. Inafara de treaba asta eu nu am ce-i reprosa aplicatiei, nota 10 si pentru suportul lor tehnic, practic orice intrebare isi gaseste raspuns pe mail in scurt timp.

 

E un gadget foarte util si de regula din multele investitii legate direct sau indirect de masina, mai sunt unele care isi justifica banii in timp iar Carly e cu siguranta una dintre ele.

Link to comment
Share on other sites

Mi-am comandat astazi generatia II de adapter Carly pentru Android. Abia astept sa vina sa testez. Spun ei ca va fi revolutionara, ca va putea coda F-uri, ca va merge dpf regen la cerere si va fi firmware upgradabila pe viitor. Plus, are buton on/off adica va putea fi lasata permanent conectata in OBD port. Bine, eu si pe cea veche o aveam in permanenta conectata si n-a fost nicio problema.

 

Pretul e rezonabil, ma asteptam sa fie mai scumpa, ca idee cea pt iphone e 65 euro, mult mai scumpa. Daca doriti, am voucher 5 euro: 4HK493

 

Va tin la curent cu impresii dupa ce intru in posesia ei, poate fac si un review la momentul respectiv.

Legat de ce zicea Cristi mai sus, eu am codat si recodat diverse chestii si nu mi s-a ars nimic, poate am fost norocos. Inafara de o intamplare neplacuta cand am setat sa blocheze/deblocheze usile la punerea/luarea contactului si m-am trezit undeva aproape de Targoviste intr-un sat plin de negri mititei la o benzinarie de oprisem sa luam apa, cheia in contact, usile s-au blocat instantaneu... stiam cauza insa nu stiam cum s-o dreg. Eram la un pas sa spargem un geam, noroc de masina ca dupa vreo 10 minute timp in care incercam sa intru pe telefonul sotiei, sa-mi activez aplicatia si sa sper ca-i pot face ceva, masina s-a deblocat :) singura, probabil facandu-si vreun check ori ceva. Inafara de treaba asta eu nu am ce-i reprosa aplicatiei, nota 10 si pentru suportul lor tehnic, practic orice intrebare isi gaseste raspuns pe mail in scurt timp.

 

E un gadget foarte util si de regula din multele investitii legate direct sau indirect de masina, mai sunt unele care isi justifica banii in timp iar Carly e cu siguranta una dintre ele.

 

Pana la urma ce are acest adaptor Gen 2 fata de prima generatie? Doar pentru faptul ca suporta F-urile? Eu am prima generatie, anul trecut in decembrie cumparand si aplicatia din market. Am tot vazut ca spun de adaptorul nou, dar momentam imi merge orice pe actualul. In cel mai rau caz la codari folosesc cablul de INPA conectat la telefon.

Link to comment
Share on other sites

Pai asta e o chestie noua, ca suporta DPF regen, cea veche nu. Asta noua are buton on/off si cel mai important e firmware upgradable, adica presupun ca nu va mai exista o Gen3 prea curand, eventualele upgrade-uri putand fi facute pe cea Gen2 direct din soft. Stiu ca merge cam tot si pe cea veche insa eu am vandut-o pentru ca Gen2 va fi mai performanta.

 

Inca nu a venit, dureaza cam 2-3 saptamani cu deutsche post :).

Edited by 23LKY
Link to comment
Share on other sites

de unde se poate descarca aplicatia crakuita pentru android ? ( ultima versiune , ca versiune m-ai veche am gasit si eu ) multumesc mult

 

Eu n-am mai putut s-o gasesc de ceva vreme si am decis s-o cumpar din Market. Oricum o reactualizeaza cel putin o data pe saptamana. Plus ca exista riscul sa-ti faci ceva rau pe la masina cu variantele crack-uite.

Link to comment
Share on other sites

Cica generatia 2 stie sa faca si codari pentru CIC, inclusiv pentru E-uri.

Eu ma cam indoiesc ca interfata stie sa faca .Nu vad de ce versiunile mai vechi sau ne-originale nu ar putea sa faca asta . Cred ca o versiune mai noua a interfetei , poate sa aduca doar un plus de viteza , care nu este neaparat necesara la codare .

De asemenea cred ca capabilitatile sunt date de soft , nu de interfata . Probabil ca softul are un string care verifica daca interfata este originala - in caz contrar reducand functionalitatea .

Link to comment
Share on other sites

Si partea hardware trebuie schimbata, odata cu cea software. Partea hardware de comunicare difera de la o masina din 2000 fata de una din 2015.

Pe masinile din 2000 nici nu merge interfata ELM- alea folosesc K-Line . Interfata merge in schimb pe CAN , iar codarea se face tot prin CAN sau K-Line .

Softul este totul .

Edited by seaman
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.