Jump to content

BMWhat / Carly - diagnoza, testare, verificare, stergere erori, soft-codding


Recommended Posts

Azi am facut o diagnoza cu Carly si singura eroare care a ramas era ceva cu DPF-ul. I-am dat o regenerare fortata, am mers cateva zeci de km in forta si se pare ca s-a facut. Mai jos sunt valorile initiale si finale obtinute. Eroarea inca persista pe Carly, in rest masina nu zice nimic. Trebuie facut ceva? Filtrul este incarcat? Multumesc.http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161220/817ca4016e5b45041fa9b853787e437a.png

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161220/4eda443b04f795071921ea12fea62068.png

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Azi am facut o diagnoza cu Carly si singura eroare care a ramas era ceva cu DPF-ul. I-am dat o regenerare fortata, am mers cateva zeci de km in forta si se pare ca s-a facut. Mai jos sunt valorile initiale si finale obtinute. Eroarea inca persista pe Carly, in rest masina nu zice nimic. Trebuie facut ceva? Filtrul este incarcat? Multumesc.http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161220/817ca4016e5b45041fa9b853787e437a.png

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161220/4eda443b04f795071921ea12fea62068.png

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

pai daca regenerarea s.a facut,de ce mai persista acea eroare?

printre altele,cum sunt valorile acestea?

post-64852-0-40206400-1482263332_thumb.png

Edited by bmwdreamer
Link to comment
Share on other sites

Salutare forumisti,

Revin si eu cu a mea problema, legata de Carly si DPF, care se pare ca incet ramane doar o problema a DPF. Pana la urma se pare ca functioneaza bine Carly. Am sters toate erorile, am reusit sa resetez si service.ul, la schimbarea filtrului de motorina, schimbandu-l acum cateva zile.

Pana la urma dupa termostate si bujii am fost nevoit sa schimb si releul bujii, deoarece dadea eroare pe 2 bujii.

Insa, regenerare tot nu face. Bujii noi, termostate noi, releu nou, nici o eroare (in afara de DPF), am sters eroarea, am inregistrat cerere regenerare cu Carly, si am condus masina cam 1 ora pe autostrada, in toate modurile, si constant, si cu viteza, si turata, si normal...tot degeaba. Nivelul de soot varia intre 45-60 grame, din ce citea Carly. In acest timp la ash ramanea constant 3,90 grame.

In weekend vin in Romania. Am gasit pe net ceva legat de curatarea filtrului, fara demontare. Este un service in Arad, Verbita sau asa ceva, care ofera alternativa asta, curatare fara demontare. Fiind presat de timp, ar cam fi singura la care pot apela, nu imi permit sa tin masina demontata cam o saptamana, pentru o curatare clasica.

Intrebarea mea este daca a auzit cine de ei, sau daca a incercat cineva metoda asta? Da rezultate multumitoare? Serviceul pare destul de serios, vad ca e reprezentanta Dacia-Renault, deci nu e chiar service fantoma. Recomanda cineva? Sau e cineva in Timisoara care ma poate ajuta in problema DPF.ului? Ca sincer imi scoate peri albi!

Multumesc frumos..

Link to comment
Share on other sites

Azi am facut o diagnoza cu Carly si singura eroare care a ramas era ceva cu DPF-ul. I-am dat o regenerare fortata, am mers cateva zeci de km in forta si se pare ca s-a facut. Mai jos sunt valorile initiale si finale obtinute. Eroarea inca persista pe Carly, in rest masina nu zice nimic. Trebuie facut ceva? Filtrul este incarcat? Multumesc.http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161220/817ca4016e5b45041fa9b853787e437a.png

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161220/4eda443b04f795071921ea12fea62068.png

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Intrebare.. masina avea consum normal inainte de regenerare? Cand aveai filtrul incarcat?

La mine consuma in ultima vreme enorm (530, e61) in sensul ca inainte faceam cu un plin ca 750-800 km, iar acum in acelasi regim de condus sunt fericit daca ating 600 km. Din service mi-a spus ca alta problema nu ar fi, decat din filtru, ca e prea incarcat. Dar sincer nu stiu ce sa cred..

Edited by nutu_tim
Link to comment
Share on other sites

pana la urma carly nu citeste presiunea inainte de filtru?

in ista d vezi si aceasta presiune si asta e pana la urma relevant.

cred ca o sa ajungeti sa dati dreptate colegilor cand spuneau cu cateva pagini in urma ca veti pune masinile pe butuci cu programele astea :))

Citeste si asta (exhaust back pression before particulate filter), si la mine are valori mari, peste 1000hPa, asta insemnand cam peste 1000 mb. Din cate am citit trebuie sa aibe valori in zeci de unitati, nicicum mii.

Cat despre aplicatie..nu vad cu ce sa iti puna masina pe butuci.dimpotriva, eu nu stiam ca am bujii arse, nici ca termostatele sunt duse, pana nu m-am jucat putin cu aplicatia si am vazut acolo erorile. In cazul meu pot spune ca a ajutat! Acum depinde de experienta personala a fiecaruia, cine a fezolvat ceva normal ca e multumit si da thumb up! Cine nu, normal sa aiba o parere mai putin buna.

Link to comment
Share on other sites

Salutate forumisti.. revin cu a mea problema, legat de e61, 530xd 2006. Am schimbat pana la urma termostatele, am schimbat toate bujiile, am sters erorile, si i-am dat talpa in speranta ca face regenerare. Spre dezamagirea mea nu face nici acum regenerare. Temperatura la apa e peste 90 grade, verificat.

Are cineva idee din ce cauza nu vrea?

Inca ceva curios.. la o noua diagnoza cu carly, imi da in continuare eroare bujii cilindrul 1 si 2. Cel de la service mi-a spus ca e posibil sa fie din cauza cu nu sunt inregistrate in computer (spune ca la modelele mai noi absolut tot ce se schimba trebuie inregistrat in computer: baterie, filtre, bujii..etc)

Poate sa ma ajute cineva cu un sfat..o idee ceva?

Nivelul de soot este acum peste 65 grame. La ash este doar 3.5 grame sau asa ceva.

Insa simt masina ca nu merge 100% cum ar trebui, merge parca tot infundat, plus ca consuma f f mult fata de acum cateva luni.

Ce sa ii mai fac? Ce ar mai putea fi? In afara de eroarea de bujii si ceva legat de dpf, probabil ptr ca e deja incarcat si trebe regenerare, masina nu mai da nici o eroare!

Ma apuca nervii, pe cuvant! :(

Schimba service-ul.

Link to comment
Share on other sites

Citeste si asta (exhaust back pression before particulate filter), si la mine are valori mari, peste 1000hPa, asta insemnand cam peste 1000 mb. Din cate am citit trebuie sa aibe valori in zeci de unitati, nicicum mii.

 

 

Parametrul pe care il cauti e "Differential pressure across particle filter".

Link to comment
Share on other sites

Tips...pentru cei care vor sa reseteze intervalul de service pentru plĂŁcuțele de frâna (partea frontala) trebuie ca inainte de a da reset sa "lase frâna de mana" jos!!!

Mi-am permis acest post deoarece a fost nevoie de 3 testere (reihngold cu licența, autocom, carly) ca in final sa spunĂŁ mecanicul ca asa ceva "n-a mai vĂŁzut"... si dupa asta am zis sa mai ĂŽncerc si eu cu noul Carly ĂŽnsĂŁ cu frâna de mana dezactivatĂŁ (adicĂŁ netrasa) si a mers din prima.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.