Jump to content

e90 LCI nu porneste la rece


Recommended Posts

De curand am schimbat releu de bujii si bujiile la un e90 lci din 2009 pentru ca aveam eroare pe Glow Control Plug Unit. Dupa ce am schimbat si releul si bujiile a disparut eroarea din pacate dimineata porneste foarte greu (la a doua a treia incercare). Plus ca dupa ce porneste turometrul oscileaza 10-15 secunde sus jos si parca sta sa moara motorul exact cu facea si inainte sa schimb bujiile si releul si apare si un miros de motorina de zici ca am pornit tractorul. A mai avut care problema asta?
Link to comment
Share on other sites

Bujii Bosch si releu Beru (vine doar pe original). Testul a fost facut cu tester bmw. Nu am eroare decat pe filtru de particule 452A. Am inteles ca e eroarea ca am depasit umarul de km cu filtru de particule . Releul de bujii are siguranta? Ma gandeam ca poate e arsa aia. Stie careva? Porneste ca un tractor si ma chinui destul de mult sa o pornesc. Daca vine un ger raman cu ea in parcare.
Link to comment
Share on other sites

Pai nu e normal sa faca asa. Pentru ca eu am avut masina si iarna trecuta si mergea cum trebuie. Puneam cheie si mergea direct. Plus ca dupa ce o pornesc turometrul oscileaza sus jos. Nu cred ca functioneaza socul automat nu pot sa imi dau seama. Cred ca o sa ma duc la AB pentru o constatare.
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu apare nici o eroare pe nici un tester. Stie careva daca este vreo siguranta care sa fie arsa si sa nu functioneze releul.

daca nu merge releul apare eroare pe tester , schimba cablul ala posibil sa nu-l alimenteze suficient , consuma mult la pornire .

Link to comment
Share on other sites

daca nu merge releul apare eroare pe tester , schimba cablul ala posibil sa nu-l alimenteze suficient , consuma mult la pornire .

Cred ca o sa ma duc la AB. Nu stiu ce altceva poate sa fie. Banuiesc ca daca ar fi pompa de injectie sau altceva ce tine de alimentare ar aparea pe tester. Dar nu da simptome ca nu primeste motorina. Mai degraba ca porneste fara bujii ca scoate miros de motorina dupa ce porneste ca un diesel vechi de 15 ani :).

Link to comment
Share on other sites

daca dupa ce porneste merge prost, nu are legatura cu bujiile. Doar sa nu iti scape compresie pe acolo (daca nu au fost stranse bine)

 

fa un test si la injectoare

Au mai fost probleme la cablu de + care intra in releul de buji si duce in alternator sau electromotor nu mai stiu exact,trage foarte mult curent si se mai topeste mufa si nu mai face contact.

Link to comment
Share on other sites

Am dus in cele din urma masina la MHS (oficial cea mai scumpa spalatorie din Bucuresti). Baietii nu au reusit sa ii dea de cap si au inceput cu glume de genul: " pare o problema de soft, masina nu are softul original " . Am pus softul original pe ea si yote surpriza se comporta la fel. Platesti o groaza de bani unor prosti care nu sunt in stare deacat sa iti spele masina si atat. NU RECOMAND!!!!
Link to comment
Share on other sites

Simptomele pe care le descrii sunt de la releu si bujii. Monteaza releu si bujii OE si iti spun ca nu o sa mai ai probleme. De regula bujiile si releul de la BMW, motoare diesel, sunt fabricate de Beru.

 

 

Am schimbat deja Releu si bujii. BMW spune ca bujiile primesc curent deci banuiesc ca functioneaza. Releul vine doar pe original iar bujiile sunt Bosch. Nu stiu ce altceva a picat probabil pompa de motorina sau de injectie. Nu am idee.

Link to comment
Share on other sites

Nu ai pompa de injectie. Motorul tau e Common Rail.

Ai pompa de alimentare in rezervor si pompa de inalta presiune de pe motor.

Daca e 320d, e motorul N47.

Ar trebui monitorizati o gramada de parametri in acel moment cand nu porneste.

 

Din simptomele descrise de tine (cu oscilatia turatiei cateva secunde dupa ce porneste) pare mai degraba o problema de alimentare cu motorina. Eu pe asta m-as axa...

PS: asta nu apare pe niciun tester.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat deja Releu si bujii. BMW spune ca bujiile primesc curent deci banuiesc ca functioneaza. Releul vine doar pe original iar bujiile sunt Bosch. Nu stiu ce altceva a picat probabil pompa de motorina sau de injectie. Nu am idee.

 

 

Poi tu nu intelegi ca poate nu face contact suficient? de amperaj ai auzit? tu poti sa masori tensiunea daca ajunge la bujii si zici ca e ok nu?

 

Ei bine nu e chiar asa, trebuie sa verifici cablul ala gros daca face contact corect :console:

Link to comment
Share on other sites

Toata lumea iti spune sa schimbi amaratul ala de cablu si tu o tii tot pe a ta cu pompa de motorina

Costa 100 de lei, eu zic ca e mai ieftin decat sa cheltui alte sume pe alte investigatii

Ala se prajeste in timp, asa am patit eu si l-am despistat dupa ample investigatii de tensiuni si puteri dupa 6 luni

 

Uite topicul meu ca sa te convingi http://www.bmwclub.ro/forums/topic/131677-problema-de-nerezolvat-releu-si-bujii-e90-320d/page__st__60__p__2057917__fromsearch__1?do=findComment&comment=2057917

Edited by razzzzvan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Toata lumea iti spune sa schimbi amaratul ala de cablu si tu o tii tot pe a ta cu pompa de motorina

Costa 100 de lei, eu zic ca e mai ieftin decat sa cheltui alte sume pe alte investigatii

Ala se prajeste in timp, asa am patit eu si l-am despistat dupa ample investigatii de tensiuni si puteri dupa 6 luni

 

Uite topicul meu ca sa te convingi http://www.bmwclub.ro/forums/topic/131677-problema-de-nerezolvat-releu-si-bujii-e90-320d/page__st__60__p__2057917__fromsearch__1?do=findComment&comment=2057917

Pai si la tine facea la fel? Pornea greu la frig si dupa ce pornea oscila turometrul? Am pus softul original pe masina maine ma duc la BMW in otopeni ca aia par cei mai ok sa vad ce spun ai. Prin telefon mi-au zis si ei de problema cu cablul dar e ciudat cum face turometrul.

Link to comment
Share on other sites

Pai si la tine facea la fel? Pornea greu la frig si dupa ce pornea oscila turometrul? Am pus softul original pe masina maine ma duc la BMW in otopeni ca aia par cei mai ok sa vad ce spun ai. Prin telefon mi-au zis si ei de problema cu cablul dar e ciudat cum face turometrul.

 

E normal sa-ti oscileze turometrul pentru ca da motorul sa moara pana ti se face aprincerea in toti cilindrii, si la mine facea la fel.

Edited by razzzzvan
Link to comment
Share on other sites

pai ce ti se pare asa ciudat, cablul ala e foarte important

In cele din urma am dus masina la AB. Dupa o zi de investigatii au venit cu concluzia: Domnule trebuie sa schimbati bujiile. Eu le explic ca bujiile au fost schimbate cu 1 saptamana in urma si poate sa verifice si ei si ca cei de la MHS Motors au zis ca bujiile functioneaza.Ei au zis ca au testat cat masina a fost in service(la temperatura normala) si era normal ca acele bujii incandescente sa nu se aprinda daca temperatura este ridicata. Dupa ce i-am convins si au vazut si ei ca au fost bujiile schimbate a ramas ca vor verifica maine dimineata la temperatura scazuta sa vada care e problema :). Sa vezi si sa nu crezi. Cred ca tot un "nea Petrica " ma rezolva.

Link to comment
Share on other sites

In cele din urma am dus masina la AB. Dupa o zi de investigatii au venit cu concluzia: Domnule trebuie sa schimbati bujiile. Eu le explic ca bujiile au fost schimbate cu 1 saptamana in urma si poate sa verifice si ei si ca cei de la MHS Motors au zis ca bujiile functioneaza.Ei au zis ca au testat cat masina a fost in service(la temperatura normala) si era normal ca acele bujii incandescente sa nu se aprinda daca temperatura este ridicata. Dupa ce i-am convins si au vazut si ei ca au fost bujiile schimbate a ramas ca vor verifica maine dimineata la temperatura scazuta sa vada care e problema :). Sa vezi si sa nu crezi. Cred ca tot un "nea Petrica " ma rezolva.

 

pai am incercat noi sa facem pe nea petrica aici dar nu vrei sa auzi :))))

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.