Jump to content

e90 LCI nu porneste la rece


Recommended Posts

Inca se investigheaza problema la AB. Mai aveau un seria 7 cica era de doua zile cu aceeiasi problema :). Banuiesc ca e pe ghicite. Stiau si ei de cablul ala dar se pare ca e ok din spusele lor. Inca astept sa ma sune. Probabil imi vor spune sa schimb Motorul sau cine stie ce le mai trece prin cap.
Link to comment
Share on other sites

Doar ce am vorbit cu cei de la AB si au zis ca problema este de la injectoare. Asa cred ei ca nu functioneaza in paramentrii normali la rece. Au zis ca au ei o masina pe care o dezmembreaza sa verifice daca de acolo se trage si o sa platesc manopera pentru injectoare daca le pun pe alea noi si functioneaza.
Link to comment
Share on other sites

Cu riscul de a imi mai lua un -1 esti pe calea gresita!

 

Ia masina repede de acolo si mergi la un live data cu ea la unul din colegii de aici.

 

 

 

Tu chiar crezi ce iti spun ei?

Pai unde sa ma duc? Ei nu au live data? Au zis ca nu apare eroare pe injectoare la N47 fiind motorul LCI. Nu am stiut unde sa ma duc am zis ca daca ma duc la ei (ei fiind cei autorizati sa o repare) o sa stie care e problema. Dar ti-ai gasit ieri bujiile azi injectoarele. Cine stie ce o fi maine. Si au zis ca masina de care au ei nevoie sa schimbe injectoarele e la Timisoara si dureaza pana o aduc de acolo sa demonteze injectoarele sa le monteze pe a mea sa verifice daca de acolo e problema.

Link to comment
Share on other sites

Si au zis ca masina de care au ei nevoie sa schimbe injectoarele e la Timisoara si dureaza pana o aduc de acolo sa demonteze injectoarele sa le monteze pe a mea sa verifice daca de acolo e problema.

 

Tie asta ti se pare credibil/veridic/corect ? Asa, ca metoda a unui profesionist de a comunica cu clientul ?

Ce zici ?

 

C_o_s_m_i_n pe pagina anterioara ti-a spus ceva. Ai luat aminte, tehnic vorbind?

Edited by Dan Dan
Link to comment
Share on other sites

Tie asta ti se pare credibil/veridic/corect ? Asa, ca metoda a unui profesionist de a comunica cu clientul ?

Ce zici ?

 

C_o_s_m_i_n pe pagina anterioara ti-a spus ceva. Ai luat aminte, tehnic vorbind?

 

Da am vazut ce a zis Cosmin si se pare ca BMW a ajuns la aceiasi concluzie. Nu se alimenteaza cu motorina corect la rece din cauza ca injectoarele au uzura prea mare spun ei. Pare din filmele SF. Ei spun ca dupa ce se incalzesc injectoarele functioneaza cum trebuie. Acuma nu inteleg eu cum se incalzesc injectoarele. Asta nu imi e clar. Doar daca fac ei un fac undeva.

Link to comment
Share on other sites

Da am vazut ce a zis Cosmin si se pare ca BMW a ajuns la aceiasi concluzie. Nu se alimenteaza cu motorina corect la rece din cauza ca injectoarele au uzura prea mare spun ei. Pare din filmele SF. Ei spun ca dupa ce se incalzesc injectoarele functioneaza cum trebuie. Acuma nu inteleg eu cum se incalzesc injectoarele. Asta nu imi e clar. Doar daca fac ei un fac undeva.

 

Era un PS acolo... Cati km au injectoarele?

Link to comment
Share on other sites

230.000 km. Nu prea gasesc pe nimeni sa fi avut probleme cu injectoarele la e90 lci.

 

Daca aia sunt km. reali mai mult ca sigur nu au probleme. Daca pompa este originala, cea din rezervor, ea este problema sau transportorul daca esti sub 1/2 din rezervor.

Ma repet deja, ia masina de acolo si mergi la colegii de pe forum pentru un test amanuntit.

Edited by Dan Dan
Link to comment
Share on other sites

Daca aia sunt km. reali mai mult ca sigur nu au probleme. Daca pompa este originala, cea din rezervor, ea este problema sau transportorul daca esti sub 1/2 din rezervor.

Ma repet deja, ia masina de acolo si mergi la colegii de pe forum pentru un test amanuntit.

Sunt Km reali confirmati de BMW. O sa iau masina probabil ca maine sau sambata dimineata. Nu o mai duc la ei. Am banuit ca daca merg la ei merg la sigur doar ca ei tot pe "bajbaite" o repara si e si foarte scump. Asa ca mai bine ma duc la altcineva care repara pe "bajbaite" dar macar e mai ieftin :).

Link to comment
Share on other sites

Sunt Km reali confirmati de BMW. O sa iau masina probabil ca maine sau sambata dimineata. Nu o mai duc la ei. Am banuit ca daca merg la ei merg la sigur doar ca ei tot pe "bajbaite" o repara si e si foarte scump. Asa ca mai bine ma duc la altcineva care repara pe "bajbaite" dar macar e mai ieftin :).

 

Sunt colegi aici care nu lucreaza pe "bajbaite". Iar n47 asta nu mai este de mult un asa mare secret!

Link to comment
Share on other sites

Sunt Km reali confirmati de BMW. O sa iau masina probabil ca maine sau sambata dimineata. Nu o mai duc la ei. Am banuit ca daca merg la ei merg la sigur doar ca ei tot pe "bajbaite" o repara si e si foarte scump. Asa ca mai bine ma duc la altcineva care repara pe "bajbaite" dar macar e mai ieftin :).

 

 

Daca n-ai vrut sa cumperi cablul ala de 100 de lei acum va trebui sa le platesti alora manopera de 1000 de lei

 

pentru injectoare exista un test in dis in care iti arata corectiile in timp real si in mers si la relanti

doar daca ai niste corectii care sa depasasca ecartul -2 +2 se poate pune problema de injectoare (bmw zice -4 +4)

plus ca daca tot dai jos injectoarele se curata scaunele, se schimba saibele de cupru si niste garnituri, e o treaba mai de finete

ii lasi p-aia sa-ti dezmembreze masina ... sa nu mai vorbim ca poate te pricopsesti si cu alte injectoare

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

plus ca daca tot dai jos injectoarele se curata scaunele, se schimba saibele de cupru si niste garnituri, e o treaba mai de finete

 

Subscriu la ce ai spus, acum insa putin offtopic, doar saibele de cupru, garniturile sunt pe capacul de tacheti, zi-mi daca gresesc :)

Edited by Dan Dan
Link to comment
Share on other sites

OK. O sa iau masina si le spun sa nu dea jos injectoarele ca nu are rost. Din ce am mai discutat si cu alti mecanici au zis ca e aproape imposibil ca acea pornire sa fie de la injectoare si sa nu sesizez in mers . Masina trage si nu mi se pare ca functioneaza altfel. Doar la pornirea la rece pare sa fie o problema. Si oricum nu se pune problema sa le schimb ca sunt in jur de 2k euro si nu am chef de o asemenea investitie.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

sincer eu am peste 600K km cu masina si am avut si eu probleme cu pornirea dimineata la rece si era din cauza releului dar nicidecum din cauza injectoarelor ,(e adevarat ca nu este LCI este NFL) in bucuresti gasesti o groaza de baieti priceputi si cu service si cu tester

mie mi se pare o absurditate ca sa iti zica BMW ca au o masina care o dezmembreaz si iti pune dupa aia (si daca te duci cu piese sh a ei iti zic ca ei nu fac asa ceva lucreaza doar cu piese noi)

Edited by ionut1985
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.