Jump to content

racord flexibil


Recommended Posts

Stiu ca mai apare problema asta pe mai multe topicuri. Dar nu am gasit niciunde lungimea si diametrul nenorocitului asta de racord flexibil. Nu stiu ce sa cumpar.

Si pentru cei care si l-au schimbat independent de catalizator: Bosal e in regula? Din cate am inteles, poate sa vibreze masina dupa montarea altuia decat cel original?

 

E46 320d 2002.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

daca te duci la magazinul de piese auto cu talonul masinii , mai precis seria caroseriei , iti  vor gasi ei piesa care iti trebuie.Nu cumpara ceva dupa ureche sau dupa ochi.

202059[/snapback]

Tocmai asta e problema, ca la modelul meu se schimba de obicei cu tot cu catalizator, si nu stie nimeni sa-mi zica ce dimensiuni are racordul asta...

Link to comment
Share on other sites

Tocmai asta e problema, ca la modelul meu se schimba de obicei cu tot cu catalizator, si nu stie nimeni sa-mi zica ce dimensiuni are racordul asta...

202224[/snapback]

incearca pe colentina cum te duci spre europa ...au arabii aia racorduri flexibile de toate marimile ...tot acolo poti sa il si sudezi.

Link to comment
Share on other sites

incearca pe colentina cum te duci spre europa ...au arabii aia racorduri flexibile de toate marimile ...tot acolo poti sa il si sudezi.

202424[/snapback]

 

 

o sa taie de la catalizator putin si ti-l vor pune ei cat sa fie bine, cel putin mie asa mi-au facut :blink: dar decat sa platesti o groaza de bani :)

Link to comment
Share on other sites

Fiul meu a schimbat racordul la sevice IVECO (Ploiesti) l-a costat 250 RON cu montaj cu tot. Problema este ca la interval de 3-4 saptamani se fisureaza teava intermediara. Motivul este racordul care nu este special pt BMW , din cate stiu la BMW trebuie sch cu tot cu catalizator. In original cuplajul elastic seamana cu un "acordeon" iar cel pus acum are aspect de "tesatura" si este ceva mai rigid. Din aceasta cauza apar tensiuni si vibratii care deterioreaza teava intermediara.

Cred ca in final o sa-i cumpar catalizatorul ( acum doua luni am intrebat la Bavaria si era 678 euro). Mai era cineva pe forum cu aceeasi problema si zicea ca a gasit catalizatorul cu 1500 RON (nou) dar nu a spus la ce magazin.

Daca a rezolvat cineva problema cu racord fara sa existe "urmari' as fi chiar curios....pe moment gandesc ca in cazul in care s-ar taia mai mult din teava si sa se sudeze un racord mai lung (pt a permite atenuarea vibratiilor).....???... probabil ar fi mai bine ??!!?

Link to comment
Share on other sites

Mai e service-ul de langa Why Not? (actualul escape). Acolo aveau racoarde flexibile si baieti profesionisti. Lucreaza cam scump dar curat. Am schimbat racordul la un opel vectra b la ei si nu am avut nicio problema dupa. Edited by alecsutzu4u
Link to comment
Share on other sites

Sunt din Timisoara, asa ca as avea nevoie de dimensiunile exacte ale racordului daca stie cineva. Sa ii las pe "mesteri" sa mi-l taie ca sa puste nu prea mi-ar veni.

 

Si pe mine ma intereseaza... si-a schimbat cineva racordul fara consecinte negative? (vibratii, fisura de toba)? Am intrebat deja la trei service-uri, toti imi spun ca e greu sa il sudeze si ca la modelul meu trebuie schimbat cu totul. :blink: E46 2002 320d.

Si mi-e ca daca mi-l monteaza aiurea, sa nu am alte probleme mai tarziu.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Mai e service-ul de langa Why Not? (actualul escape). Acolo aveau racoarde flexibile si baieti profesionisti. Lucreaza cam scump dar curat. Am schimbat racordul la un opel vectra b la ei si nu am avut nicio problema dupa.

202482[/snapback]

 

La Opel (Vectra, Astra si Combo 1,7d) am schimbat si eu si nu au fost probleme, dar la BMW nu am gasit racord original, am gasit la dimensiuni dar la fel cu cele de pe Opel (care sunt mai rigide). Din pacate teva nu rezista si se fisureaza in zona tesita.

Link to comment
Share on other sites

Dimensiuni nu ai sa gasesti, urca masina pe o rampa si masoara lungimea si diametrul tevii nu al burdufului. Te duci la magazine de piese auto si cauti ceva asemanator.

Eu am doua pe masina si le-am schimbat la Open Service (delaer skoda in iasi) si nu am vibratii, fisuri sau alte probleme.

Link to comment
Share on other sites

Masina mea facea ca toti dracii la relanti si cand o opream. Parca era un zgomot de pietricica intr-o cutie de conserve. Asa ca am intrebat pe colo-pe colo ce ar putea sa fie si pe unde as putea sa rezolv.

 

Era racordul flexibil, vechea belea de la BMW. Si mai mult decat atat era posibilitatea sa se duca naibii catalizatorul care este vreo 12-15 mil.

Daca luam tot ansamblul, facea vreo mie de euro din Germania.

 

Am schimbat racordul ieri la Service-ul de pe Sos Colentina. Patronul, un turc, simpatic mi-a cerut 4 mil pe el cu tot cu montaj. Mi-a zis ca e facut special ptr BMW care are nevoie de diametru de 60. Mi-a parut destul de serios omu'.

 

Au sudat baietii in C2, nu stiu ce naiba e asta ca stiam de sudura autogena si in argon. El mi-a zis ca e o sudura mai fina. Toata treaba a durat vreo 3 ore aproape, din care efectiv s-au ocupat cam vreo ora juma' de problema mea. In rest am asteptat sa se elibereze locul ca vin destul de multi acolo. Au service ptr tobe, de la inceput pana la capat,spalatorie si geometrie roti.

 

Firma o gasiti pe stanga cum mergeti spre Europa, cam dupa ce se termina blocurile. Nu stiu daca am voie sa pun numele ei sau nr de telefon, dar cei care vor asa ceva, sa-mi dea un mail si le voi scrie in el.

 

Sper sa nu va fi recomandat ceva prost, o sa vad in urmatoarele saptamani daca e bine ca am fost acolo, dar si mie mi-a fost recomandat omul si, in plus, ofera garantie 18 luni la lucrare.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Aceiasi problema si la mine ....... m-a costat vineri racordul 70 ron + 150 ron maine sa mi-l sudeze baietii la service......parerea mea e ca ti-a luat mult !

205222[/snapback]

 

Sal,

 

Cred ca si eu am aceeasi problema...cand accelerez incet la pornirea de pe loc se aude un zgomot ca si cand ar fi o pietricica sau o biluta metalica pe tevile de evacuare...in plus, cand opresc motoru' are un tremurat mai mare...astea-s simptomele ? daca da, imi dai si mie contactul service-uli sau magazinului de unde l-ai luat ?

 

10x

Edited by valtheval
Link to comment
Share on other sites

Sal,

 

Cred ca si eu am aceeasi problema...cand accelerez incet la pornirea de pe loc se aude un zgomot ca si cand ar fi o pietricica sau o biluta metalica pe tevile de evacuare...in plus, cand opresc motoru' are un tremurat mai mare...astea-s simptomele ? daca da, imi dai si mie contactul service-uli sau magazinului de unde l-ai luat ?

 

10x

215508[/snapback]

 

 

asa incepe tigania :blink: :) o sa se auda din c in ce mai tare

 

si am vazut ca a scris careva ca i-i se tot fisureaza teava, din cauza ca racordul pe care ti-i l-au pus nu e ... flexibil :) trebuie unu din "sarma" complet, ca ala original avea 2 capete flexibile, asta neoriginal, e tot flexibil, cel putin ala meu si nu mai am nici o problema. :)

Link to comment
Share on other sites

La reprezentanta e 700 de euro si ofera si garantie ? Daca dau garantie si ei 18 luni, pana la urma nu e o investitie asa mare, mai ales ca cel original n-o sa produca nici o problema...si daca improvizatia iti strica toba la o luna, pana la urma ajungi la aceeasi bani..
Link to comment
Share on other sites

La reprezentanta e 700 de euro si ofera si garantie ? Daca dau garantie si ei 18 luni, pana la urma nu e o investitie asa mare, mai ales ca cel original n-o sa produca nici o problema...si daca improvizatia iti strica toba la o luna, pana la urma ajungi la aceeasi bani..

215865[/snapback]

 

Nu e nici o improvizatie ...... e un racord din fier (foarte solid) si cel original si cel aftermarket ! Diferenta e ca Bavaria NU vinde doar racordul , ci toata toba catalitica......de aia costa 2500 RON !

 

P.S. Racordul il gasesti la orice magazin de piese , costa 70-80 maxim 100 ron ! Te mai costa inca vreo 100-130-150 ron sa ti-l sudeze calumea in locul celui vechi ! Atata tot !

Link to comment
Share on other sites

E posibil sa fie racordul.....foarte rau nu prea are ce sa se intample , cred......

215608[/snapback]

 

Am fost la service...din fericire nu era racordu' ci o crapatura in teava de la evacuare, o crapatura de vreo 10 cm...aia facea zgomotul ala nenorocit

Mecanicu mi-a zis ca racordu e ok inca :blink:

Link to comment
Share on other sites

am avut ºi eu aceeaºi problemã. 320d 2000. Într-adevãr, dupã câteva luni au Început sã se fisureze Þevile intermediare, atât cea dinainte de toba aia din mijloc sau ce o fi cât ºi aia dinainte de toba finalã.

racordul l-am schimbat astã varã la Borla În pantelimon. cred cã este mult prea rigid faÞã de cel origial ºi cã unul mai lung ºi mai flexibil ar fi rezolvat problema. În acelaºi timp unul mai lung nu cred cã Încape acolo.

Link to comment
Share on other sites

am avut ºi eu aceeaºi problemã. 320d 2000. Într-adevãr, dupã câteva luni au Început sã se fisureze Þevile intermediare, atât cea dinainte de toba aia din mijloc sau ce o fi cât ºi aia dinainte de toba finalã.

racordul l-am schimbat astã varã la Borla În pantelimon. cred cã este mult prea rigid faÞã de cel origial ºi cã unul mai lung ºi mai flexibil ar fi rezolvat problema. În acelaºi timp unul mai lung nu cred cã Încape acolo.

217269[/snapback]

 

si zici ca datorita faptului ca si racordul e pe duca se fisureaza tevile ?? ca daca e asa, schimb racordu ca sa nu mai dau 400k de fiecare data cand imi sudeaza o spartura in teava

Link to comment
Share on other sites

poate m-am exprimat greºit: dupã ce am schimbat racordul au Început sã se fisureze Þevile. racordurile aftermarket sunt mult mai rigide decât cel original ºi nu reuºesc sã atenueze cum trebuie vibraÞiile.

sunt curios dacã l-a schimbat cineva ºi a scãpat ºi de probleme. eu de când l-am schimbat a, fãcut circa 20000 km, preponderent extraurban

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.