Jump to content

alex230ro

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
BRAVO,asa se reconditioneaza o masina de genul asta .te felicit ptr.ce ai facut pina acum si succes in continuare .si eu imi doresc un E30 ptr. un proiect asemanator si sper sa il am cit de curind (as renunta la E 46 dar nu prea vrea nevasta)insa presimt ca voi achizitiona un ursache cit de curind!bafta in continuare,si cred ca o sa iasa ceva super tare din acest,,urs polar,,!!!!
Link to comment
Share on other sites

In martie anul viitor as vrea sa fie gata,am si nenorocita aia de taxa de prima inmatriculare de platit,oricum ajung la anul la fest chiar daca va trebui sa il aduc pe platforma.Oricum mai am un hop cu motorul inca nu imi e clar ce sa fac sa tin 1,8is sau sa pun ceva 6 cil :).

@alex multumesc de urari,sper sa iti poti lua si tu un E30.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

In martie anul viitor as vrea sa fie gata,am si nenorocita aia de taxa de prima inmatriculare de platit,oricum ajung la anul la fest chiar daca va trebui sa il aduc pe platforma.Oricum mai am un hop cu motorul inca nu imi e clar ce sa fac sa tin 1,8is sau sa pun ceva 6 cil :).

@alex multumesc de urari,sper sa iti poti lua si tu un E30.

pune 6 cilindrii .PAREREA MEA dar tu faci ce vrei.bafta multa!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Teroretic macar ma incadrez in aia 40% daca e sa pun 2.5,si am si varianta cu 2.0,nu imi e clar daca RAR-ul mai accepta conversia de la 4 la 6 cilindri .Mi-ar place si sa tin M42-ul dar in ceea ce priveste modificarile M42-ul e destul de scump si castigurile sunt relativ mici,ca ideee cel mai bun lucru ar fi un low pressure turbo care costa minim 2000 eur si ajung undeva la 200 cai si modificarea clar nu e agreeata RAR.Pe partea de aspirat la M42 e dezastru cred ca se poate ajunge lejer la 5000 eur pentru inca 30-40 cai in plus :).Oricum la motor abia din toamna o sa ma gandesc mai serios. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Daca tot ai muncit si investit atat in ea, las-o de fabrica si va fi mult mai frumoasa si apreciata, pune-i a/c, pilot, m-tech etc etc si las-o cum a facut-o mama ei ...

La e30 fest eraun urs cu ceara de fabrica pe la motor, a fost castigatoare la cea mai oem masina ... toata lumea o admira.

Link to comment
Share on other sites

De fabrica va ramane,adica strict ce zice la optiuni aia voi avea pe masina 90% ma rog,deja am facut downgrade la geamuri "manuale" 4,10-ele ramane pe masina,beleaua e ca ma cearta deja sotia ca nu ai las "electricele" si ma bate la cap sa caut AC :).Pana la urma probabil ca verific/pun la punct M42-ul fac RAR-ul si vad eu in anii urmatori daca mai fac si alte modificari. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
well bad news,am mers azi cu tinichigiul pentru a da cu ceara si a curata ceea ce parea o oxidare de suprafata,totusi la o inspectie mai atenta-adica s-a bagat surubelnita cu simt de raspundere s-a descoperit o gaurica de cativa mm,mergand mai departe am descoperit ca sub podea unde vin gaurile de montare ale scaunelor fata este rugina(practic acolo e o bucata de metal prinsa intre 2 table.so back to tinichigerie. a buzunarul spate dreapta mai prezinta semne de oxidare vedem si acolo ce si cum.si ca distractia sa fie completa nu gasesc rahatul ala de suport pe realoem.partea "buna" e ca zonele unde se umbla nu se vad si peste ele vin mocheta,adica interior podea si interor portbagaj.
Link to comment
Share on other sites

Ieri a ramas la tinichigiu,m-am uitat mai atent ,pregatirea facuta de vopsitor cam la misto pe alocuri,de ex unde vin bandourile nu a fost deloc pregatita,probabil pe principiul oricum astupa bandoul,mai sunt 2-3 indoituri care nu s-au mai obosit sa le umple cu chit.Pragurile nevopsite in partea de jos(cam 2-3 cm) ,vopsitorului i-a fost lene sa se aplece cred. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Intre timp a venit de la tinichigiu,am mai pus chedere usi manere usi,si alte nimicuri.mai e instalatia electrica si incuietorile.in rest amortizoare arcuri bucse conducte / frana benzina.as vrea anul asta sa reusesc sa pun toate astea la anul urmand sa vad ce motor va ajunge pe masina.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

De fabrica va ramane,adica strict ce zice la optiuni aia voi avea pe masina 90% ma rog,deja am facut downgrade la geamuri "manuale" 4,10-ele ramane pe masina,beleaua e ca ma cearta deja sotia ca nu ai las "electricele" si ma bate la cap sa caut AC :).Pana la urma probabil ca verific/pun la punct M42-ul fac RAR-ul si vad eu in anii urmatori daca mai fac si alte modificari.

din planul asta pt moment s-a ales praful.Am pe masina puse acum macarale electrice si urmeaza inchiderea centralizata si poate AC :)) .treaba merge destul de greu pentru ca am timp doar sambata sau duminica sa lucrez.Urmeaza sa o duc la un prieten sa facem instalatia electrica .Motorul inca nu imi e clar,am gasit ceva 2.5-uri pe piata,sa vedem ce si cum.

Link to comment
Share on other sites

cred ca da,M20-ul e alta treaba fata de M42,binenteles M42 e mai avansat tehnologic are 4 supape pe cilidru ,bobina individuala pt fiecare cilindru, dar in continuare sunt 4 cil vs 6 cil si 1800cm vs 2500cm.

PS:da am seria in acte.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.