Jump to content

Consum foarte mare de ulei 320d E90


Recommended Posts

Deschid acest topic separat pentru ca am vazut ca e multa lume care se plange de acest lucru la 320d E90

Pe scurt masina consuma 1l la 5000 km

Turbina este noua, are 7000 km deci iese din discutie. Acelasi consum de ulei il aveam si cu turbina veche.

Am gasit foarte mult ulei in egr si pe tubulatura de dupa turbina.

 

Problema este ca am gasit cel mai mult ulei pe furtunul care vine din capacul de culbutori si intra in conducta care vine de la debitmetru la turbina.

Este returul gazelor de carter care vin de la filtrul epurator.

Filtrul epurator este modelul nou de plastic care a fost inlocuit cu tot cu supapa cand am schimbat turbina (inainte aveam tot acelasi model)

Problema mea este de ce acest ulei nu mi se intoarce in baie si iese pe unde ar trebui sa iasa doar gaze ?

Nu pot sa-mi dau seama ce se intampla

Am atasat si cateva poze

post-58282-0-34639000-1392160304_thumb.jpg

post-58282-0-78814600-1392160330_thumb.jpg

post-58282-0-50152000-1392160363_thumb.jpg

post-58282-0-12123700-1392160372_thumb.jpg

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Deschid acest topic separat pentru ca am vazut ca e multa lume care se plange de acest lucru la 320d E90

Pe scurt masina consuma 1l la 5000 km

Turbina este noua, are 7000 km deci iese din discutie. Acelasi consum de ulei il aveam si cu turbina veche.

Am gasit foarte mult ulei in egr si pe tubulatura de dupa turbina.

 

Problema este ca am gasit cel mai mult ulei pe furtunul care vine din capacul de culbutori si intra in conducta care vine de la debitmetru la turbina.

Este returul gazelor de carter care vin de la filtrul epurator.

Filtrul epurator este modelul nou de plastic care a fost inlocuit cu tot cu supapa cand am schimbat turbina (inainte aveam tot acelasi model)

Problema mea este de ce acest ulei nu mi se intoarce in baie si iese pe unde ar trebui sa iasa doar gaze ?

Nu pot sa-mi dau seama ce se intampla

Am atasat si cateva poze

 

 

Aceeasi problema o am si eu, consumul de ulei fiind in mare la fel ca si la tine :| Daca tu zici ca i-ai schimbat turbina cu una noua si tot iti mananca, atunci m-am linistit si mai mult, intrucat acum ceva timp ma batea gandul sa reconditionez turbina doar din acest considerent fara sa aibe joc axul! E din ciclul: asa fac toate ori aproape toate, asta ca sa nu generalizez totusi si sa nu-mi sara in cap cei cu fraze de genul: "nu mi-a consumat gram de ulei de la schimb la schimb" Pe de alta parte este consumul maxim indicat de BMW, consum "normal" spun ei, de 0.7l/1000Km! La fel am auzit si la Audi spre ex, astfel de plangeri! Un Audi Q5 nou, motor de 2L diesel, i s-a aprins becul de ulei in bord! Cauza, talpa grea a soferului si viteze de top de 180Km/h, 200! De fapt acest consum tine si de stilul de condus! Daca ii dai talpa evident ca va consuma ulei, e "oarecum" normal sa consume! In cazul meu am observat ca incepe sa consume din momentul in care uleiul se innegreste, se degradeaza! Din acel moment, uleiul isi pierde din proprietati si motorul incepe sa-l consume! Oricum la diesel se cunoaste faptul ca uleiul se innegreste in timp, se degradeaza! La ultimul schimb de ulei, in primii 2000Km n-a consumat deloc ulei, verificandu-l periodic si in acelasi timp uleiul fiind curat pe joja! Din momentul in care s-a innegrit, a inceput si sa consume! La fel si la mine sunt urme de ulei pe acel cot de cauciuc ce iasa din turbina si urca sus in debitmetru cred! S-au mai plans si altii ca gasesc urme de ulei pe acel racord! Eu in toamna anului trecut am schimbat acel element de filtrare de plastic de la filtrul epurator cu unul de pasla, crezand se va imbunatati ceva, dar fara prea mari succese! Se zice ca pasla colecteaza mai bine uleiul din gaze, le filtreaza dupa care ar trebui sa picure stropii de ulei inapoi in baie! Nu stiu in ce masura se intampla, dar poti sa incerci sa schimbi acel element de filtrare!

Link to comment
Share on other sites

Gand la gand cu bucurie.

 

Tocmai si eu ma gandeam sa schimb piese de plastic si sa pun filtrul cum era pe e60 de pasla da acum daca tu mi-ai spus ca l-ai schimbat degeaba, n-are rost.

M-ai cam desumflat ca imi mai puneam ceva sperante in filtrul de pasla, credeam totusi ca scap.

 

Acum mai ramane capacul de culbutori, asteptam un mecanic sa ne spuna daca are ceva supape prin el

sau daca se poate infunda si astfel sa nu se mai duca uleiul in baie si sa o ia pe traseul gazelor.

 

Consumul de ulei la mine e acelasi de cand pun uleiul proaspat pana il scot, nu conteaza,

Nu e ca si cum ar consuma ulei motorul sa zici ca e uleiul prea subtire, pur si simplu e ceva in neregula cu epuratorul ala, pe acolo pe undeva e buba.

 

Ce bine ca am deschis topicul ca vad ca nu sunt singur

Link to comment
Share on other sites

Ar fi bine sa precizezi din ce an este masina si tipul motorului,am un vecin cu un X3 din 2006 cu motorul de 2000 diesel,163 cp si ii consuma un litru de ulei la 1000 km,l-a disperat,m-am uitat eu in mare la masina si la ultimul cilindru la evacuare este umezita de ulei galeria si de sus nu vine ulei,sint 3 varianate,simeringurile de la supape,secmentul de ungere cu probleme sau garnitura de la capacul de tacheti care etansaza pe linga injectoare si atmisie sa fi coapta si sa treaca uleiul in gaurile de atmisis il trage in motor si il arde.

Toate motoarele diesel cu turbina au putin ulei la eger si pe furtunele de turbo,este normal dar sa nu fie ulei mult in intercooler,daca scoti un furtun de la intercooler trebui sa curga citeva picaturi de ulei daca curge mult ai probleme cu turbina.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca este un consum normal ptr aceste motoare.Am motorizarea m47 de 163cp din 2006 si am un consum de ulei de 1200-1300ml la 10.000km,in functie de cat o calc.Precizez ca masina are 220.000km,iar la 180k am schimbat turbina si filtrul de plastic,fara nici un rezultat in privinta asta.Nu cred ca exista motoare care sa nu consume,doar proprietari care nu recunosc.

 

 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Ar fi bine sa precizezi din ce an este masina si tipul motorului,am un vecin cu un X3 din 2006 cu motorul de 2000 diesel,163 cp si ii consuma un litru de ulei la 1000 km,l-a disperat,m-am uitat eu in mare la masina si la ultimul cilindru la evacuare este umezita de ulei galeria si de sus nu vine ulei,sint 3 varianate,simeringurile de la supape,secmentul de ungere cu probleme sau garnitura de la capacul de tacheti care etansaza pe linga injectoare si atmisie sa fi coapta si sa treaca uleiul in gaurile de atmisis il trage in motor si il arde.

Toate motoarele diesel cu turbina au putin ulei la eger si pe furtunele de turbo,este normal dar sa nu fie ulei mult in intercooler,daca scoti un furtun de la intercooler trebui sa curga citeva picaturi de ulei daca curge mult ai probleme cu turbina.

 

Masina este din 2006 163 cp

Turbina este noua, are 7000km am precizat mai sus, si cu cea veche acelasi consum de ulei il aveam, deci nu este de la turbina.

 

Acum legat de ce ai spus tu ma gandesc la urmatoarea chestie.

Exista posibilitatea daca este garnitura de la capacul de tacheti dusa sa scape presiune din admisie in carter si in baia de ulei ?

Ma gandesc ca asa se poate crea suprapresiune in carter si sa-mi arunce foarte mult ulei pe la epurator din cauza asta.

 

Am gasit niste poze si cred ca asta e cea mai plauzibila explicatie.

A mai avut cineva probleme cu garnitura de la capacul de tacheti la dieseluri ?

post-58282-0-85729800-1392249538_thumb.jpg

post-58282-0-17289500-1392249557_thumb.jpg

Edited by razzzzvan
Link to comment
Share on other sites

Eu as schimba simeringurile la supape.

 

 

Cu ocazia asta cureti si _chiulasa_ de depuneri,schimbi garnituri,furtune,tot,operatiunea asta vreau s-o fac si eu cand se mai incalzeste.

 

 

A mea nu consuma ulei,dar am schimbat bujiile si am vazut ce mizerie era acolo,...logik.png

Edited by sbircris
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca este un consum normal ptr aceste motoare.Am motorizarea m47 de 163cp din 2006 si am un consum de ulei de 1200-1300ml la 10.000km,in functie de cat o calc.Precizez ca masina are 220.000km,iar la 180k am schimbat turbina si filtrul de plastic,fara nici un rezultat in privinta asta.Nu cred ca exista motoare care sa nu consume,doar proprietari care nu recunosc.

 

 

 

Pentru ca sunt prea fortate sa ajunga la 163, astea de 136 si 150 de ce nu mananca ulei?

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca imi manca ulei pe la segmenti sau pe la simeringurile de la supape nu mai gaseam atata ulei pe la cotul ala.

Se ducea uleiul direct in camera de ardere, nu mai gaseam ulei pe toata admisia, plus ca masina are 80.000 reali.

Deci variantele astea cam pica.

 

Eu am zis de presiune mare in carter ca ma gandesc sa nu-mi scape presiune din admisie pe la garnitura de la capacul de tacheti.

 

Exista vreo metoda prin care pot masura presiunea in carter ?

Edited by razzzzvan
Link to comment
Share on other sites

la 80k nu cred ca ai presiune in carter decat daca ai ceva la motor sau epuratorul infundat

 

Motorul merge ceas, iar epuratorul e modelul nou de plastic si schimbat cu tot cu supapa de 7000 km.

Tocmai din cauza asta as merge cel mai mult pe varianta ca garnitura de la capacul de tacheti sa fie coapta.

Link to comment
Share on other sites

eu merg de foarte mult timp fara filtru la epurator si nu mai am nici un gram de ulei in turbina, nu consuma ulei si nici in admisia la turbo nu mai am ulei picurat , motorul merge foarte lejer nu face presiune in carter, problema la filtrele alea este ca dupa ce ajung la saturatie uleiul condensat se prelinge si pe furtun .....

daca ai ulei pe capacul de la culbutori este de la presiunea prea mare din carter

Link to comment
Share on other sites

eu merg de foarte mult timp fara filtru la epurator si nu mai am nici un gram de ulei in turbina, nu consuma ulei si nici in admisia la turbo nu mai am ulei picurat , motorul merge foarte lejer nu face presiune in carter, problema la filtrele alea este ca dupa ce ajung la saturatie uleiul condensat se prelinge si pe furtun .....

daca ai ulei pe capacul de la culbutori este de la presiunea prea mare din carter

 

Nu am ulei pe la garnitura de la capacul de culbutori, uleiul este pe furtunul care intra intre turbina si debitmetru si care vine de la colectorul epuratorului prin capacul de culbutori.

 

Deci ma sfatuiesti sa scot de tot piesa de plastic de la epurator ?

Link to comment
Share on other sites

Nu am ulei pe la garnitura de la capacul de culbutori, uleiul este pe furtunul care intra intre turbina si debitmetru si care vine de la colectorul epuratorului prin capacul de culbutori.

 

Deci ma sfatuiesti sa scot de tot piesa de plastic de la epurator ?

 

nu, pentru ca o sa ma huiduie colegii de pe forum, totusi poti incerca sa mergi de ex. 100-200km fara , sa observi daca se amelioreaza problema, pe urma poti trage singur concluziile, ori revii la cel de pasla, ori cum crezi de cuviinta :thumbsup:

 

esti sigur ca turbina e in mintile ei, arata ca una noua, dar este prea mult ulei in admisie, e clar ca ai un consum de ulei undeva

se misca axul turbinei?

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

nu, pentru ca o sa ma huiduie colegii de pe forum, totusi poti incerca sa mergi de ex. 100-200km fara , sa observi daca se amelioreaza problema, pe urma poti trage singur concluziile, ori revii la cel de pasla, ori cum crezi de cuviinta :thumbsup:

 

esti sigur ca turbina e in mintile ei, arata ca una noua, dar este prea mult ulei in admisie, e clar ca ai un consum de ulei undeva

se misca axul turbinei?

 

Turbina este noua, am schimbat-o acum 7000km, am verificat duminica axul de la turbina si nu are joc deloc.

Si cu cea veche tot acelasi consum de ulei il aveam, nu s-a ameliorat deloc.

Link to comment
Share on other sites

La mine consuma 2l la 10k km, la fel, cu turbina noua!

Am remediat prin schimbarea filtrului epurator, era din pasla!

Am pus tot din pasla, nu mai consuma deloc...!

Filtrul era ca un carbune, nu mi l-au schimbat cand mi-au inlocuit turbina.....pana aici am avut constatari de genul:sunt segmentii dusi!

Vorbesc de e46 320d fl!

Link to comment
Share on other sites

problema e ca turbina mea cand e noua nu consuma gram de ulei

 

Cum vine asta? Se reinnoieste singura in timp? Se regenereaza si devine noua de mai multe ori? Ca eu unu asa inteleg din ce zici tu. Mai sus zici ca ti ia 1,5l la 10k. Ori tot timpul schimbi turbina cand incepe sa manance ulei si dupa, cat timp e noua nu ti mai mananca gram.

 

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

cand e turbina noua, am schimbat_o de cateva ori pana acum

nu consuma ulei timp de 10 LUNI ,apoi astept sa cada

Chiar sunt noi turbinele alea ce le tot schimbi ori doar sunt noi pt masina ta luandu-le SH. Asa ceva n am mai auzit. Turbina este consumabila...Inseamna ca tu la fiecare schimb faci si schimb de turbina :)

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.