Jump to content

actuator turbo bmw e90


Recommended Posts

Salutare tuturor,am o intrebare de baraj?actuatorul de la turbinele mitsubishi de pe seria 3 e90(nfl) se poate repara?am inteles ca vine cu tot cu turbina nu se vand si separat..:sweat:

 

M-a lasat actuatorul de la turbina pe la Craiova,sambata cand ma intorceam din Italia.Dintr-o data am simtit o lipsa de putere,in plaja 1500-2000rot/min,un lag turbo, parca o tinea ceva pe loc,dupa ce trecea de 2000rot isi revenea se simtea si turbina .In prima faza m-am gandit la electrovalvola de la egr si cei drept si la actuatorul de la turbina,ceva furtune de vacum crapate,sau vreo pierdere pe traseul turbo-intercooler-egr-admisie.

 

Ieri am curatat electrovalvola egr ,nici o schimbare,azi m-am decis si am dat o fuga la MOTOR AG Pitesti pentru o diagnoza ,diagnosticul fiind :acutuatorul de la turbina defect.

Intrebarea mea este ?-se poate repara?....eventual daca are cineva de vanzare sa-mi lasa un PM

 

o seara buna tuturor

Link to comment
Share on other sites

Cumpara-ti nou!

 

La haine faci la fel? Dupa ce ti se rup blugii-n cur cauti pe forumuri un croitor bun?

 

De ce mai detii masina, daca nu-ti permiti sa o intretii corespunzator?

 

Pentru ca nu are rost sa dea 1200E pe o turbina pentru actuator.

De regula se paradesc niste piese electronice de la caldura

Link to comment
Share on other sites

Cumpara-ti nou!

 

La haine faci la fel? Dupa ce ti se rup blugii-n cur cauti pe forumuri un croitor bun?

 

De ce mai detii masina, daca nu-ti permiti sa o intretii corespunzator?

 

Dupa ce ca esti de o saptamana pe acest forum si habar nu ai ce vorbesti,nu vreau sa ma cobor la mintea ta, nu are rost ,mai bine iti vedeai de treaba ta,aaa blugi vin sa mi cosi tu in cur poate esti si croitor :thumbsup:

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cumpara-ti nou!

 

La haine faci la fel? Dupa ce ti se rup blugii-n cur cauti pe forumuri un croitor bun?

 

De ce mai detii masina, daca nu-ti permiti sa o intretii corespunzator?

Se vinde doar cu tot cu turbocompresor si costa foarte mult.

Dar la M-ul tau nu ai turbo si deci n-ai de unde sa stii. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Se vinde doar cu tot cu turbocompresor si costa foarte mult.

Dar la M-ul tau nu ai turbo si deci n-ai de unde sa stii. :thumbsup:

 

Da Cata,asa este se vinte decat cu turbina noua care este in jur de 1600 euro :sweat:,defapt asa m-au sfatuit si ei sa caut in dezmembrari sau sa cumpar turbina SH,turbina mea nu are nimic este cea originala,nu mananca ulei,nu are juc in ax,nu fluiera...in fine trebuie sa o rezolv intr-un fel :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor,am o intrebare de baraj?actuatorul de la turbinele mitsubishi de pe seria 3 e90(nfl) se poate repara?am inteles ca vine cu tot cu turbina nu se vand si separat..:sweat:

 

M-a lasat actuatorul de la turbina pe la Craiova,sambata cand ma intorceam din Italia.Dintr-o data am simtit o lipsa de putere,in plaja 1500-2000rot/min,un lag turbo, parca o tinea ceva pe loc,dupa ce trecea de 2000rot isi revenea se simtea si turbina .In prima faza m-am gandit la electrovalvola de la egr si cei drept si la actuatorul de la turbina,ceva furtune de vacum crapate,sau vreo pierdere pe traseul turbo-intercooler-egr-admisie.

 

Ieri am curatat electrovalvola egr ,nici o schimbare,azi m-am decis si am dat o fuga la MOTOR AG Pitesti pentru o diagnoza ,diagnosticul fiind :acutuatorul de la turbina defect.

Intrebarea mea este ?-se poate repara?....eventual daca are cineva de vanzare sa-mi lasa un PM

 

o seara buna tuturor

 

Eu cred ca nu este actuatorul,ci geometria variabila.Pe tester da actuatorul chiar daca este alta problema din turbina,acesta intra in avarie si nu mai face cursa.Asa a fost si la mine anul trecut,nu mai tragea pana in 2800 ture deloc,dupa aceata turatie mergea normal.Am fost pe la vreo 2-3 testere toti spuneau actuatorul,problema fiind geometria variabila.

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate si tu ,dar nu cred ca in cazul meu este geometria variabila,pentru ca dupa 2000rot merge brici,accelereaza liniar pana la 3500-4000rot/min,defapt si azi pe autostrada(A1) i-am dat 160-180km/h nu se plafona,defapt geometria iti face figuri si de la mersul subturat care nu este valabil in cazul meu :thumbsup:.imi face figuri doar in intervalul 1500-2000rot/min :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa nu te grabesti sa cumperi unu SH[100-200EUR]asa am facut eu,l am dus inapoi a doua zi.Mergi la astia ce reconditioneaza turbine sa ti faca un test

 

sunt de acord cu tine si daca dupa test imi da tot actuatorul?unul reconditionat de o firma specializata ajunge la 1500lei,nu mai bine iau unul SH, il probez,daca masina are aceleasi simptome il dau inapoi ?

Link to comment
Share on other sites

sunt de acord cu tine si daca dupa test imi da tot actuatorul?unul reconditionat de o firma specializata ajunge la 1500lei,nu mai bine iau unul SH, il probez,daca masina are aceleasi simptome il dau inapoi ?

 

Nu cred ca este de la el, daca era stricat numai mergea deloc. Verifica furtunasele de vaccum sa nu fie crapate pe undeva. Incearca sa scoti mufa si sa o bagi inapoi.

 

ai cumva eroarea asta ? Charge air presure actuator

Edited by srb_alex
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca este de la el, daca era stricat numai mergea deloc. Verifica furtunasele de vaccum sa nu fie crapate pe undeva. Incearca sa scoti mufa si sa o bagi inapoi.

 

ai cumva eroarea asta ? Charge air presure actuator

Eu am eroarea asta la e90, sti cum se poate rezolva ?

La mine se manifesta cand si cand sa am un lag, in general masina merge bine.

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa nu te grabesti sa cumperi unu SH[100-200EUR]asa am facut eu,l am dus inapoi a doua zi.Mergi la astia ce reconditioneaza turbine sa ti faca un test

 

Ai dreptate Cristi,nu se schimba actuatorul,trebuie calibrat pe turbina ,oricum eu am si un joc in ax atat longitudinal cat si transversal,turbina va fi schimbata cu una noua pe garantiethumbsup.png

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Aceeasi problema am avut o si eu cu actuatorul...dupa 3500 incepea sa traga cum trebuie....am dus turbina la niste baieti priceputi si aveam un zimte d ala rupt ...mi l a facut si trage masina de rupe ...mi a facut geometria...m a costat 200 lei...
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Trebuie sa urmezi urmatorii pasi:

- cu motorul oprit si eventual sa fie rece, verifica prin tragere cu mana daca actuatorul isi face cursa lejer, prin impingere si prin tragere, daca simti la mana ca agata, e o problema la geometria variabila, daca nu agata geometria nu e cauza problemei;

- ia o cheie de zece si desfa piulita aceea din capul actuatorului;

- cum stai cu fata pe aripa din fata din partea pasagerului invarte acel actuator (seamana cu un tub cartus)in sensul acelor de ceasornic, aproximativ un filet jumate, maxim 2 (tubul trebuie sa coboare mai jos);

- strange piulita la loc usor pentru a nu mai modifica pozitia actuatorului;

- porneste motorul si fa o tura.

 

Ai sa vezi cum trage masina si dispare si acel lag, dar numai sa AI MOTORASUL ACTUATORULUI FUNCTIONAL.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.