Jump to content

Sunet ciudat BMW 320D E90


Lorenzo86

Recommended Posts

Eu dau in fiecare a doua saptamana cu WD-40 toate ghederele, de mai mult timp (de un an aproximativ). Am dat si cu ulei mechanic (mai nou doar wd-40 nu isi are efectul dorit - cel putin nu in cazul meu).

@smiley : Problema ar fi ca nu in spate imi suna, ci in fata :

Asta mi-ar fi problema :( (una din probleme)

 

eu caut o solutie care sa le mai inmoaie ca am avut prosta inspiratie de a le da cu ulei siliconic de bord si acum scartaie ca dracu si sunt rigide

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca suna ciudat dar asta fac : aproape din 2 in 2 saptamani dau chederele cu wd-40 deoarece imi incepe sa sune. Mai nou aplic si ulei mecanic. Daca ma duc la spalatorie si mi se sterge solutia de pe chedere, iarasi apare sunetul. Am un prieten cu un passat la care la fel de mult ii suna chederele de la usi. Si-a luat si el wd-40 si acum e liniste in masina.

Asa cum v-am zis : pe mine fiecare zgomot mic care provine de la masina mea ma irita de nu-i adevarat. Daca suna ceva la masina altora, nu ma intereseaza. De aceea ma interesez dupa pareri, sa nu imi desfac bordul degeaba.

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca suna ciudat dar asta fac : aproape din 2 in 2 saptamani dau chederele cu wd-40 deoarece imi incepe sa sune. Mai nou aplic si ulei mecanic. Daca ma duc la spalatorie si mi se sterge solutia de pe chedere, iarasi apare sunetul. Am un prieten cu un passat la care la fel de mult ii suna chederele de la usi. Si-a luat si el wd-40 si acum e liniste in masina.

Asa cum v-am zis : pe mine fiecare zgomot mic care provine de la masina mea ma irita de nu-i adevarat. Daca suna ceva la masina altora, nu ma intereseaza. De aceea ma interesez dupa pareri, sa nu imi desfac bordul degeaba.

 

 

Tie iti trebuie un tratament pentru chedere nu ceva ca sa dai tot timpul, trebuie sa bagi prin ele pe gurile de scurgere a apei

 

Eu o sa incerc cu WD-40

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Buna ziua tuturor. Daca tot nu am vorbit de mult timp despre problemele mentionate...as dori sa aduc in discutie o problema asemanatoare : am un prieten cu un VW Passat. Si omul are la fel de multi kilometri reali ca si mine (230.000 km). Se plangea ca ii suna tot in masina si ca nu se mai poate asa. M-a rugat sa verific cam de unde ar proveni sunetul. Surpriza : am dat chederele cu WD-40 (prima data credea ca sunt nebun), dupa care s-a facut liniste de mormant in masina. Peste o luna aproximativ il sunam pe om sa ne vedem si imi spunea ca momentan da din nou chederele cu solutie si doar dupa aceea ne putem vedea :) Alaltaieri am facut ungerea chederelor impreuna.

Revenind la sunetul la care am facut referire in videoclipuri : ar fi de mentionat faptul ca chiar daca nu accelerez la BMW si virez USOR stanga (sa zicem ca scot din viteza masina), tot se aude acel sunet, acea trepidatie. Chiar si daca stau in loc si partea din stanga a masinii este un pic mai sus (sa zicem ca parchez pe bordura cu partea stanga) si pornesc motorul, aud trepidatie in relanti (altfel nu). Am inceput sa imping cu piciorul tot ce este sub bord, teoretic am estompat un pic sunetul (sau poate asa cred eu) : la E90 chiar in coltul stanga jos (pe partea soferului) exista o gaura (acoperita, bineinteles) care are iesirea dinspre cabina spre motor. Poate sa-mi confirme cineva? Daca da, etunci banuiesc ca sunetul vine din zona motorului si daca as izola cumva ceasta gaura (sa nu mai intre sunetul de trepidatie in cabina), ar fi o solutie...

Link to comment
Share on other sites

...ma scuzati daca intervin putin off-topic dar am citit atat de mult aici despre faptul ca WD-40 este folosit pentru chederele de la masina ca m-am gandit ca e bine sa adaug parerea mea in ceea ce priveste folosirea unui asemenea ulei. Producatorul mentioneaza ca WD inseamana Water Displacement, adica inlaturarea apei... acum, acest uleise foloseste cel mai bine sa previna reaparitia ruginii pe diverse obiecte de metal si mecanisme... cel mai bine pe lacate, incuietori de usa, e bun...

Pe de alta parte vreau sa explic EXPERIENTA multor mecanici si reticenta lor in a folosi acest ulei pentru desfacerea suruburilor nu numai STRANSE dar si RUGINITE. .. Acest PACATOS ulei ar avea "talentul" de a umezi atat de bine suprafata de metal a piulitelor incat cheile de desfacere ALUNECA is fac IMPOSIBILA desfacerea. Sunt de acord cu tot ce au spus mecanicii.

 

Deci recomandarea celor patiti este, prudenta cu WD40.

Atat

Edited by beemer_owner
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

De-a lungul timpului am incercat tot posibilul sa identific provenienta sunetului din acest videoclip :

Am fost la doi mecanici, s-a ridicat masina, s-au testat bucsele, nimic :(

Al doilea mecanic spune ca AR PUTEA FI bieleta antiruliu de vina (dar nu putea spune cu siguranta). Intrebarea mea este : ce credeti, este posibil? Cu toate ca nu costa mult piesa (65 LEI + manopera), tot ar fi un cost in plus. Pe parcursul timpului s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema? Din 500 in 500 de metri (in oras) suna cel putin odata si ma scoate din sarite.

Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Sunetele de la chedere dunt cauzate de usile care nu se inchid cum trebuie, normal ca daca usa joaca sa se frece si chederele si sa scoata sunete

Bagati mai in interior bridele de pe stalpii usilor ca sa se inchida mai etans

Cat despre solutii pentru chedere, le-am incercat pe toate si cel mai bine a fost dupa ce le-am degresat cu acool tehnic si pe exterior si pe interior pe la gaurile de scurgere a apei si clatit cu apa, atat cele de pe masina cat si cele de pe usi

Referitor la wd40 am facut proba pe o portiune la portbagaj, l-am lasat 2 zile si a inmuiat chederul de ziceai ca e plastilina, parca se dezintegra

 

Sunetul la denivelari poate fi de la flansele amortizoarelor

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

In loc de WD40 incearca o solutie ptr ingrijirea si intretinerea componentelor din cauciuc.Stiu ca sunt o gramada in comert...Oricum, problema cu scartaitul chederelor am avut-o si eu pana de curand ,cand am gasit un produs special ptr intretinerea chederelor si a suprafetelor din cauciuc.Ti-as spune cum se numeste acest produs dar acum nu sunt in tara.Sigur daca intrebi la un magazin auto vei gasi ceva dedicat ptr asa ceva.
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc mult pentru răspunsuri. Momentan chederele nu mă streseaza atât de mult , in schimb acest sunet din videoclip ma omoară :( Din 500 in 500 de metri bate/suna una (ca in clip, exact asa) si ceea ce e si mai enervant : nu pot sa-mi dau seama care din piese scoate sunetul...

Am crezut initial ca din bord se aude, dar ulterior m-am convins ca de afara provin acest sunet enervant.

Banuiam ca poate a mai avut parte cineva de o asemenea experientă neplăcută si mă va putea ajuta...

Edited by Lorenzo86
Link to comment
Share on other sites

Ce se aude in clip seamana cu un nit de sudura electric desprins si la contorsionarea tablei apare sunetul respectiv.

 

Am mai patit la o masina si era la imbinarea dintre stalpul stanga fata si plafon, am batut un pic lipitura cu ciocanul si am pus o dunga de mastic original pentru asa ceva:

 

http://www.vopseleautosuceava.ro/produse/lacuri-chituri-fonduri-masticuri/mastic-poliuretanic-pentru-imbinari/

 

 

Cel mai important e sa descoperi zona, au am descoperit-o relativ usor fiin in zona soferului, in anumite conditii impingeam de stalp si se auzea pocnitura, mai mergeam un pic sa "se aseze" inpingeam iara si poc, poc...

 

Spor la cautat :popcorn:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Iti multumesc pentru parere. Sa stii ca din 2013 pana in acest moment tot caut sa identific sursa zgomotului si tot nu reusesc. Trei zgomote au fost, chederele reprezinta doar o sursa. Mai este acest sunet, respectiv (chiar si in relanti) imi suna ceva (zgomotul vine TEORETIC de la motor - o sa schimb tampoanele de motor).

De aceea am deschis acest topic ca alti useri sa nu se mai streseze fara rost si sa stie exact ce si unde sa caute. Altfel, incep sa fiu multumit de BMW 320d E90 :)

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc mult pentru rãspunsuri. Momentan chederele nu mã streseaza atât de mult , in schimb acest sunet din videoclip ma omoarã :( Din 500 in 500 de metri bate/suna una (ca in clip, exact asa) si ceea ce e si mai enervant : nu pot sa-mi dau seama care din piese scoate sunetul...

Am crezut initial ca din bord se aude, dar ulterior m-am convins ca de afara provin acest sunet enervant.

Banuiam ca poate a mai avut parte cineva de o asemenea experientĂŁ neplĂŁcutĂŁ si mĂŁ va putea ajuta...

 

Un sunet asemanator imi facea si mie...nu tot timpul, dar din cand in cand se trezea sa faca asa. Am dus-o la service si concluzia a fost rulmentul de la roata pe partea stanga. Dupa ce l-au schimbat, toate bune si frumoase. Bafta! :download:

Link to comment
Share on other sites

Ar trebui sa-ti verifice cineva flansele de la amortizoare, la acest nr. de kilometri nici amortizoarele pe fata nu mai lucreaza in parametri daca sunt cele din fabrica, te pot asigura de acest lucru, flansele dau niste zgomote subtile dar si enervante, mai ales ca se aude pe denivelari
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Buna tuturor. Din nefericire sunt genul de persoana sensibila la fiecare zgomot in masina (mai sensibil decat ar trebui, mai ales daca e vorba de masina mea). Din nefericire am doua sunete in masina (inca de cand le-am luat) si nu le reusesc nicicum sa le identific. Asa de mult ma enerveaza de imi vine sa plang cateodata (cu toate ca cei care se urca langa mine nu observa nici un sunet). Pot sa dau muzica tare, dar tot aud cele doua sunete. As incerca sa va descriu, poate cineva imi da niste sfaturi ce, cand, cum si unde sa demontez. Sunt dispus sa demontez tot bordul daca e nevoie.

Primul sunet vine aprox. din bord, din spatele turometrului aproximativ (asa a constatat o cunostinta - electrician auto) : cand acelerez pe la 1000-1200 rpm se aude un sunet de trepidatie, dupa care dispare, iar pe la 2000 de ture revine un pic. Seamana cu sunetul lantului de distributie, cu toate ca am schimbat TOT ce inseamna distributie (m-a costat destul de mult). Am incercat sa dau jos capacul protector motor dar nu de acolo vine sunetul.

Celalalt sunet vine din partea dreapta, DIN BORD. Electricianul auto zice ca ar veni de afara. Cand e drumul mai denivelat, cateodata face "paccc", cateodata mai estompat, cateodata mai tare. Asa ma enerveaza personal de nu mai pot! Am dat jos torpedoul cu totul, am fixat totul cu coliere (sa stiu ca totul e fix), insa nu am reusit sa gasesc sursa zgomotului. Electricianul zicea ca poate fi si parbrizul. Am demontat si plasticul dintre bord si airbag, dar nu am constatat nici o neregula, dupa care am pus totul la loc.

A mai avut cineva asemenea probleme? In afara de a ma obisnui sau a da muzica mai tare, ce solutii ar mai exista? Fiind masina mea, nu pot sa suport aceste mici nereguli...

Orice sugestie/parere este binevenita.

salut..am un e 90 lci 2010 si de cateva zile a aparut acel zgomot din partea soferului aparent din bord,ai descoperit ce era ? La mine a aparut dupa ce am schimbat uleiul si filtrele...am revenit la service crezand ca nu a strans bine suruburile pe acolo..dar :( nimic. Sunt deranjat de acel sunet..si ce-i de la service nu stiu ce poate fi...este acea trepidatie la relanti ..sau la turatie mica ...pls help ca incepe sa ma inebuneasca ! E urat ca la o masina de 2010 sa se auda un astfel de zgomot..help ! Multumesc !
Link to comment
Share on other sites

😔nimeni,nici ce-a mai mica parere...sau cei care au avut ceva asemanator...un mic ajutor? Nasol moment...ori ma obisnuiesc ori tre sa fac un drum pe la bmw ..care nu este tocmai aproape..sa vad daca se poate remedia aceea trepidatie din din "zona ceasurilor",ca la mine nici un service nu a deslusit "misterul"..sau altii fac pe "nebunii ca nu-l aud "..dar mie i-mi face un car de nervi ! Multumes ! 😯
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare,

Am un seria 3 F30 din 2013 si am o curiozitate referitoare la un sunet ciudat care pare a veni de undeva din stanga masinii si care apare imediat dupa 90 km/ora si persista indiferent de viteza.Nu creste si nu descreste in intensitate si se aude indiferent de vreme.Mentionez ca nu pare a veni de la motor pentru ca se aude si cand o scot din viteza.Se opreste brusc asa cum si apare imediat cum scade sub 90 km/ora.

Poate reuseste sa ma lamureasca cineva ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.