Jump to content

Vibratie motor + zgomot crescut la relanti


Recommended Posts

Salutare!

 

 

 

 

De aprox o sapt, mi-a aparut o vibratie mai accentuata la relanti si indeosebi dimineata cand masina este rece! Pe langa vibratii, se si aude pe fundal un zumzet! Am observat ca daca accelerez chiar si f putin, vibratia si acel zumzet dispar! Se observa f clar la schimbatorul de viteze cand fac treaba asta! Poate ca era mai demult treaba asta ori s-a agravat si abia acum mi-am dat seama! Nu stiu daca are treaba, dar cam dupa ce mi-am schimbat termostatele, a aparut si problema asta, adica o sapt jumate in urma! Chiar am deschis capota acum o ora si capacul din fata, vibreaza chiar f tare! Daca pun mana pe el, se opreste zumzetul acela! Eu suspectez tampoanele de la motor ori racordul flexibil! Ma tot gandeam la faptul ca atunci cand am schimbat termostatele, mecanicul a dat jos scutul sa se scurga lichidul de racire si poate nu l-a pus bine ori a miscat ceva pe la racord! O sa merg sapt viitoare la el ca oricum trebuie sa-mi schimbe si mansoanele de cauciuc de la bara stabilizatoare si o sa-i zic sa verifice si treaba cu vibratiile!

 

Tampoanele sunt in numar de 2? pozitiile 5 si 6 din link? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VC31&mospid=48480&btnr=22_0103&hg=22&fg=05

 

Racordul flexibil nu reusesc sa-l identific ori nu e accesibila pozitia la care presupun ca este! Pozitia 9?!?!?! http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VC31&mospid=48480&btnr=18_0591&hg=18&fg=10

 

 

 

 

Alte pareri?

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Atat tampoanele cat si racordul flexibil sunt identificate corect. Mai departe, ar fi de preferat sa mergi la service...

 

Pai asta urmeaza sa fac, sa vad concret care-i baiul! Ma gandeam ca poate fi si altceva in afara de cele doua si sa nu-mi scape! Merci!

Link to comment
Share on other sites

Am citit problema ta la motor si cam aceleasi simptome le are si al meu N47.

Am fost la service si am ridicat-o pe elevator, racord flexibil aproape rupt.

Ce nu-mi place ca la relantii e destul de zgomotoasa. Am facut comparatia intr-un 520d din 2009 si e o diferenta destul de semnificativa de zgomot. Am zis ca 520d e mai bine antifonat.

 

Alt simptom mai este ca atunci cand o pornesc schimbatorul se vede ca se misca destul de tare, asta si la relantii parca se misca umpic cam tare, si am observat si motorul cu capota ridicata se misca destul de tare cand pornesc. Am vorbit cu 2 prieteni dintre care unul a lucrat ca mecanic si mi-a spus ca motoarele diesel se misca mai puternic.

Am mai patit in mers sa scoata un zgomot de toba sport, dupa ce schimbam viteze umpic mai sus fata de obicei 3000 - 3500 rpm chiar 4000 iar dupa ce mergeam asa 5-10 minute aveam toba sport.

 

Saptamana asta am sa schimb racordul flexibil, sa schimb si tampoanele la motor?

Link to comment
Share on other sites

Pai se misca capacul ala de plastic, dar nu in felul cum mi se misca mie acum! Cel putin ala din fata, mai mic de langa grila, zici ca vrea sa zboare! Zumzetul cred ca de asta e generat! Pun mana pe el, se opreste acel zumzet! Zilele acestea merg si eu la mecanic sa constate ce este mai exact, tampoanele ori racordul felxibil!

 

Stiti daca tampoanele pe OEM sunt facute de CORTECO? Ca pe OEM sunt destul de scumpe, 360RON/buc fata de 160RON pe CORTECO ori FEBI! Trebuie pus neaparat OEM ori sunt OK si pe aftermarket? In sensul ca nu tin mult ori vibreaza etc! Presupun ca sunt doua chestii groase din cauciuc ranforsate cu ceva metalic! Parca este totusi prea exagerat sa dai 360RON pe un cauciuc!

La racordul flexibil....de cine sunt facute? la fel...se merita pe aftermarket ori neaparat OEM? Cat te-a costat pe tine racordul flexibil? Am inteles ca e pe lungime si pe diametru...

 

Eu zic sa faci o constatare prima oara sa vezi despre ce-i vorba si pe urma te apuci de schimbat!

 

Merci!

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema semnalata de tine o experimentez si eu de apriximativ o saptamana la al meu E90, M47, 320d, 163hp. Am fost ieri cu masina la un service de la care am plecat cel putin dezamagit. In primul rand masina parca are personalitatea ei si stia ca o duc la "doctor", cand am ajuns la service nu mai scotea nici cel mai mic sunet, efectiv torcea la relanti. Am incercat sa o plimb cu un baiat de acolo, nimic, nu a vrut neam sa mai vibreze sau sa scoata vreun zgomot. Si desi le-am explicat cat am putut de bine problema, concluzia lor a fost ca am eu urechea prea fina si ca domne asa face. Le-am spus de racordul flexibil ca am citit aici pe forum, mi-au spus ca asta nu pica la modelul meu iar de tampoanele motor mi-au zis ca daca e sa fie de la ele ar trebui sa am zgomot constant si extrem de deranjant. Ma rog, per total extrem de dezamagit ca nu s-a rezolvat nimic. Am sa urmaresc topicul asta si te rog cand rezolvi problema sa postezi ce si cum. La mine cred ca singura solutie si probabil cea mai inspirata, cand mai face asa, o duc direct in curte la Automobile Bavaria sa se ocupe baietii de acolo de ea.

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Astazi ajung la mecanic cu ea! Deocamdata nu am comandat nici o piesa, astept prima oara sa vad unde-i buba! Poate ca nu-i fixat bine capacul din fata de langa grila ori atinge ceva si genereaza acel zumzet! Aseara am plecat putin cu ea, la prima pornire se tot auzea, dar dupa ce am mers vreo 4km prin oras, nu se mai auzea nici un zgomot! Ma gandesc ca acum 2 sapt cand mi-am schimbat termostatele, poate ca mecanicul n-a pus ceva bine pe la capacul acela si de aici si problema! Ideea este ca prea a survenit acel zumzet si vibratie imediat dupa aceasta operatiune! Va tin la curent oriscum dupa vizita programata pentru diseara!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Astazi ajung la mecanic cu ea! Deocamdata nu am comandat nici o piesa, astept prima oara sa vad unde-i buba! Poate ca nu-i fixat bine capacul din fata de langa grila ori atinge ceva si genereaza acel zumzet! Aseara am plecat putin cu ea, la prima pornire se tot auzea, dar dupa ce am mers vreo 4km prin oras, nu se mai auzea nici un zgomot! Ma gandesc ca acum 2 sapt cand mi-am schimbat termostatele, poate ca mecanicul n-a pus ceva bine pe la capacul acela si de aici si problema! Ideea este ca prea a survenit acel zumzet si vibratie imediat dupa aceasta operatiune! Va tin la curent oriscum dupa vizita programata pentru diseara!

 

ceva noutati ? eu am maine programare pentru problemuta asta

Link to comment
Share on other sites

 

ceva noutati ? eu am maine programare pentru problemuta asta

Nu. M a reprogramat pt luni ca a plecat din tara :/ Pana la urma la mine cred ca nu i fixat bine capacul ala de la motor de deasupra grilei. Zgomotul vine de la el si nu mi se mai pare ca vibreaza f tare. Cred ca nu l a fixat bine dupa ce mi a schimbat termostatele ca era si pe fuga. Oricum daca intr adevar e de la capac, ii voi zice sa mi verifice si racordul flexibil si tampoanele motor.

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Am fost cu masinuta la service dupa cum spuneam si am ales sa ii fac o verificare mecanica si electrica completa. Rezultatul final : schimbat epurator gaze (320 ron) si gasit problema la tampoanele motor. Dupa ce am plecat de la service, zgomotul pe care il reclamasem la relanti intradevar a disparut, se pare ca pana la urma era cauzat de capacele de protectie care probabil nu erau stranse asa cum trebuie. Oricum , o vizita buna, urmeaza sa schimb si tampoanele motor (406 ron/buc OEM) dupa care pot sa zic ca masinuta mea e noua :D :drinks:
Link to comment
Share on other sites

Am fost cu masinuta la service dupa cum spuneam si am ales sa ii fac o verificare mecanica si electrica completa. Rezultatul final : schimbat epurator gaze (320 ron) si gasit problema la tampoanele motor. Dupa ce am plecat de la service, zgomotul pe care il reclamasem la relanti intradevar a disparut, se pare ca pana la urma era cauzat de capacele de protectie care probabil nu erau stranse asa cum trebuie. Oricum , o vizita buna, urmeaza sa schimb si tampoanele motor (406 ron/buc OEM) dupa care pot sa zic ca masinuta mea e noua :D :drinks:

 

 

Bine ca ai rezolvat! Ai fost la reprezentanta cu preturile astea? Eu am luat asta-toamna doar elementul de filtrare din pasla de la filtrul epurator si m-a costat 160RON! Cam mult totusi 320RON! La tampoane, cele OEM sunt ca pret dublu fata de unele aftermarket, spre ex CORTECO, care tot ei le fac si pt OEM! Am gasit aici pe forum CORTECO. 160RON/tampon fata de 350RON/tampon OEM! Si sunt doar niste cauciucuri! Eu o sa merg pe CORTECO daca am probleme pana la urma si eu la tampoane!

Link to comment
Share on other sites

Pana una alta am ajuns si eu azi la mecanic, mi-a inlocuit bucsele de la bara stabilizatoare ca-mi scartaia cand treceam peste denivelari si i-am zis sa verifice si tampoanele motor si racordul flexibil! M-am uitat si eu si chiar n-au nimic ori semne de uzura si ca ar trebui schimbate! Ideea este ca decat la rece apare zumzetul/vibratia, dupa ce motorul se incalzeste, nu se mai aude nimic! Mi-a zis sa urmaresc dimineata fulia de jos sa vad daca are joc, intrucat de aici ar putea sa vina vibratia mai accentuata, mai ales ca atunci cand accelerez putin, dispar problemele astea!
Link to comment
Share on other sites

am si eu un e46 diesel an 1999 136 cp si cam la 1800 2000 de turatii vibreaza foarte rau masina cel mai tare se simte in treptele 3-4-5 daca stai in spate se simte foarte rau mam luat dupa cativa mecanici unul ca ar fi intermediari iam pus noi tot la fel facea am schimbat linia cardanica tot la fel dupaia am inceput sa tacane cutia am schimbato ca mia spus mecanicul ca ar fi de la cutie sau jante jante am pus altele si nu erau de la ele am schimbat cutia si am vrut sa ma uit si la volanta si disc de ambreiaj iar mecanicul mia spus ca e cu masa simpla dar de fabrica vine cu masa dubla e posibil sa faca volanta zgomotul asta sau care ati mai intalnit daca imi puteti spune de la ce ar fi ca nu stiu ce sa ii mai fac
Link to comment
Share on other sites

Astazi ajung la mecanic cu ea! Deocamdata nu am comandat nici o piesa, astept prima oara sa vad unde-i buba! Poate ca nu-i fixat bine capacul din fata de langa grila ori atinge ceva si genereaza acel zumzet! Aseara am plecat putin cu ea, la prima pornire se tot auzea, dar dupa ce am mers vreo 4km prin oras, nu se mai auzea nici un zgomot! Ma gandesc ca acum 2 sapt cand mi-am schimbat termostatele, poate ca mecanicul n-a pus ceva bine pe la capacul acela si de aici si problema! Ideea este ca prea a survenit acel zumzet si vibratie imediat dupa aceasta operatiune! Va tin la curent oriscum dupa vizita programata pentru diseara!

Pana la urma cum a ramas cu capacul din fata, de langa grile? Mai tremura? Am aceeași problema, câteodatĂŁ in trafic se aude un triplat din partea fata motor si cand am pus mana pe acel capac, gĂŁlĂŁgie dispare. Eu am schimbat tampoanele acum 2 ani, oare trebuiesc reschimbate, deja? Ce garnituri ai schimbat la bara stabilizatoare, ca la denivelĂŁri mai ĂŽnsemnate si mie ĂŽmi scârțâie pe spate, iar mecanicul nu a reușit sa individualizeze unde anume este buba, deoarece pe spate e plin de bucse.

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma cum a ramas cu capacul din fata, de langa grile? Mai tremura? Am aceeași problema, câteodată in trafic se aude un triplat din partea fata motor si cand am pus mana pe acel capac, gălăgie dispare. Eu am schimbat tampoanele acum 2 ani, oare trebuiesc reschimbate, deja? Ce garnituri ai schimbat la bara stabilizatoare, ca la denivelări mai însemnate si mie îmi scârțâie pe spate, iar mecanicul nu a reușit sa individualizeze unde anume este buba, deoarece pe spate e plin de bucse.

 

S-a mai atenuat din zgomotul produs de acel capac de deasupra grilelor, poate si din cauza ca s-a incalzit afara si cel putin doar la "cold start" am problema asta! Oricum dupa ce se incalzeste motorul, nu se mai aude chiar deloc! Mi-a verificat mecanicul si tampoanele motor si racordul flexibil, par sa fie in regula! M-am uitat si eu la ele si nu se vad semne de uzura! Imi zicea mecanicul ca probl ar putea sa vina de la fulia de la vibrochen, cu toate ca nu se vede ca bate, desi cand accelerez chiar si f putin, zgomotul se estompeaza complet, la fel si schimbatorul vibreaza f putin! Voi vedea pe parcurs ce si cum!

In legatura cu bucsele de la bara stabilizatoare, mie imi scartaia atunci cand treceam peste limitatoare de viteza dar doar pe puntea fata si doar cand era ceata ori umezeala afara si pt mai mult timp! Se schimba relativ usor si rpd!

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Bine ca ai rezolvat! Ai fost la reprezentanta cu preturile astea? Eu am luat asta-toamna doar elementul de filtrare din pasla de la filtrul epurator si m-a costat 160RON! Cam mult totusi 320RON! La tampoane, cele OEM sunt ca pret dublu fata de unele aftermarket, spre ex CORTECO, care tot ei le fac si pt OEM! Am gasit aici pe forum CORTECO. 160RON/tampon fata de 350RON/tampon OEM! Si sunt doar niste cauciucuri! Eu o sa merg pe CORTECO daca am probleme pana la urma si eu la tampoane!

Corteco face si fuliile bmw dar nu e acelasi produs daca tii in mana ambele vei constata ca cea bmw e mai grea . Si ambele sunt corteco. La fulie si tampoane tot ce tine de gen asta de vibratii merita sa pui original.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Ma numesc Mihai si ma confrunt cu o mare problema s-au chiar doua AM UN E90 LCI 2011 316D . Prima problema: de cand am luat masina(acum 10k km) parca am simtit ca nu merge chiar asa rotund motorul dar nu am avut bmw pana acum si am zis ca poate e normal plus am grezut ca e de la tampoane... acum s-a agravat si devine o problema ...deci cand pornesc masina vibreaza tare si smuceste si motorul nu merge rotund are vibratii mare si .... odata cand eram la semafor dintr-o data masina a tacut am zis ca s-a oprit motorul dar defapt mergea foarte linistit frumos rotund cum trebuie sa mearga un motor totul a durat 10 secunde apoi iar a inceput sa vibreze si sa faca zgomot asta s-a intamplat de cateva orichiar si in mers. iar de 2 zile a inceput sa oscileze si turometrul intre 600-1000 dar nu mereu asta face dupa ce plec de acasa si se incazeste un pic motorul nu mai vibreaza masina merge rotund dar incepe si oscileaza turometru si se simte si pe motor mentionez ca am fost la tester si a iesit o eraore zero quataty adaptation injector #2 . am schimbat injecotrul 3 exact pentru aceeas eraore! ce sa fac. pe net scrie ceva de dde suft update....
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ma numesc Mihai si ma confrunt cu o mare problema s-au chiar doua AM UN E90 LCI 2011 316D . Prima problema: de cand am luat masina(acum 10k km) parca am simtit ca nu merge chiar asa rotund motorul dar nu am avut bmw pana acum si am zis ca poate e normal plus am grezut ca e de la tampoane... acum s-a agravat si devine o problema ...deci cand pornesc masina vibreaza tare si smuceste si motorul nu merge rotund are vibratii mare si .... odata cand eram la semafor dintr-o data masina a tacut am zis ca s-a oprit motorul dar defapt mergea foarte linistit frumos rotund cum trebuie sa mearga un motor totul a durat 10 secunde apoi iar a inceput sa vibreze si sa faca zgomot asta s-a intamplat de cateva orichiar si in mers. iar de 2 zile a inceput sa oscileze si turometrul intre 600-1000 dar nu mereu asta face dupa ce plec de acasa si se incazeste un pic motorul nu mai vibreaza masina merge rotund dar incepe si oscileaza turometru si se simte si pe motor mentionez ca am fost la tester si a iesit o eraore zero quataty adaptation injector #2 . am schimbat injecotrul 3 exact pentru aceeas eraore! ce sa fac. pe net scrie ceva de dde suft update....

 

 

Rezolvat! - era filtru de particule . am facut dpf off + fizic.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Buna seara

Ma confrunt Cu o problema la masina mea:

BMW 525D F11 2011 204 PS

De cand a venit frigul ,Cand motorul Este rece am o oscilatie La relantii insotita de zdruncinaturi nu exagerat de mari,dar care se simt daca stau in masina (simt vibratia ). Dupa ce motorul se incalzeste dispare

Oscilatia relantiului si deasemenea Nu Mai vibraza.

In sfat ceva daca au mai avut si alti colegi Probleme asemanatoare.. mi-ar fi de ajutor.

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.