Jump to content

E46 - 330i - Sedan


Sir 10

Recommended Posts

Am schimbat si eu manerele la un E46 si la fel am folosit varianta cu surub si saiba mare + ceva de lipit si vreau sa zic ca stau mai tun decat erau inainte...

 

Parerea mea ca doar manerele se potrivesc la interiorul tau, daca iei toata fata de usa de piele nu se pupa cu nimic.

Edited by ckh
Link to comment
Share on other sites

Asa este...ai dreptate, insa sunt atat de incantat de manerele astea incat eram dispus sa le montez asa, pacat ca nu gasesc umpic de bunatate la vanzator astfel incat sa le demonteze si sa le iau separat...

In final daca cumpar fetele de usi cu totul, mut manerele pe ale mele oare mai pot vinde apoi ce imi ramane? Cam pe la ce pret evaluati fetele de usi cu tot cu manere? Intreb pt a imi face o idee de pret.

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Weekend-ul care ar fi trebuit petrecut la munte s-a transformat pentru mine in 2 zile de munca asidua pentru montarea manereleor din piele, rezultatul cel putin pentru mine este unul de efect...

Mulțumesc si pe aceasta cale lui Kenbobo pentru ajutor...

Numai bine!

 

post-64966-0-95645300-1464534536_thumb.jpg

post-64966-0-65488300-1464534550_thumb.jpg

post-64966-0-76158200-1464534695_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cumparasem negru mat pt plastic in vederea reconditionarii acestora...pfff sunt in mari dubii maine dimineata o las in service si nu stiu ce sa fac...

Cleme pt bandouri unde gasesc si eu?

Am cautat pe net insa nu gasesc...ai la indemana vreo poza cu vreun e46 negru cu bandourile in aceiasi culoare?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Am vopsit ambele bari deoarece aveau urme de la pietricele, nisip etc iar aripile fata, probabil din cauza jantelor si al et-ului acestora arunca la fel nisip si pietricele iar buza interioara a acestora era cojita de vopsea, chiar sablata pot spune....au fost vopsite si acestea in totalitate si verificate si pe interior, spre bucuria mea nu aveau gram de rugina cum am vazut la unele e46, faptul ca o tin iarna in garaj probabil ajuta.

In rest weekend-ul trecut am prestat "munca de chinez" in sensull ca am bibilit iar motorul am hidratat si furtunele cu un spray pentru cauciuc, sper sa ajute la pastrarea elasticitatii si o curatare temeinica la exterior, pot spune ca toata ziua de sambata a fost alocata masinii...

 

post-64966-0-65095300-1468265376_thumb.jpg

post-64966-0-09421800-1468265388_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Niciodata nu am fost atat de suparat pe masina mea, motivul este ca dupa vreo 750km parcursi in drum catre mare s-a aprins check engine-ul, in comportamentul masinii nu s-a schimbat nimic insa ma imbolnavesc stiind ca ceva nu este in regula, o sa ma duc cand ajung acasa la service pt diagnoza si toate cele necesare insa ajutati-ma cu un sfat daca pot verifica eu ceva deoarece nu sunt linistit deloc...sfaturile sunt binevenite deoarece ar fi indicat sa ma sfatuiesc cand ajung la service.

Eu am facut o verificare pe google si m-a luat durerea de cap cate probleme poate identifica acest chech engin

Ajutati-ma va rog.

Mulumesc!

Link to comment
Share on other sites

Daca zici ca motorul merge ok, poate sa fie ori o sonda lambda sau mai poti face o verificare la capacul de la rezervorul de combustibil. Daca acesta nu este strans etans aprinde Check engine-ul iar la e39 540i si M5 este o problema foarte comuna. Incearca sa misti de capac si sa incerci sa il strangi mai bine, vezi daca se stinge.

Pana nu vede o diagnoza este foarte greu de diagnosticat.

Link to comment
Share on other sites

Cum trebuie sa etenseze capacul la e46, la mine cand strang face un clic iar cand iau mana de pe el se intoarce invers acelor de ceasornic exact unde incepe clic-ul...foarte strans nu sta cum etanseaza la cealalta masina insa am crezut ca asa trebuie sa fie.

Legat de sonda imi da pe tester care dintre ele are probleme, din cunostintele mele sunt 2 pe admisie si 2 pe evacuare, daca cumpar una sa fie o treaba buna trebuiesc schimbate toate?

Aveti idee cat costa o sonda?

Mulumesc din suflet pt ajutor!

Link to comment
Share on other sites

Am specificat inca de la inceput ca nu sunt genul care sa rezolve problema pe forum, intreb aici deoarece stiu ca sunt persoane pricepute si binevoitoare, vreau sa incerc sa fac eu o verificare deoarece sunt in imosibilitatea de a ajungen la service momentan, iar pentru cand o sa ajung acolo sa fiu pus in tema...

Totusi cum trebuie sa etanseze capacul rezervorului?

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Am specificat inca de la inceput ca nu sunt genul care sa rezolve problema pe forum, intreb aici deoarece stiu ca sunt persoane pricepute si binevoitoare, vreau sa incerc sa fac eu o verificare deoarece sunt in imosibilitatea de a ajungen la service momentan, iar pentru cand o sa ajung acolo sa fiu pus in tema...

Totusi cum trebuie sa etanseze capacul rezervorului?

Multumesc!

 

Iti dai seama la mana, eroarea poate fi orice de la debitmetru/vanos/lambda/senzor pozitie etc. dar daca spui ca nu afecteaza consumul/performantele masinii o sa merg pe lambda de dupa catalizatoare, daca ai eroare pe 1 recomand sa le schimbi pe amandoua.

Link to comment
Share on other sites

Aici unde sunt am vazut in trecere un baiat cu o interfata pe un e46, disperat cum sunt cand am vreo problema la masina, l-am rugat daca poate sa ma ajute, il platesc etc, a fost destul de binevoitor, in sesnul ca mi-a pus laptop-ul pe ea si a dat eroarea urmatoare : "O2 Sensor circuit Heater Circuit(Bank 2 Sensor 2)"

Ideea este urmatoarea, sa ma bazez pe eroarea oferita de aceasta interfata si sa schimb sonda sau sa ma duc la o diagnoza profesionala.

Baiatul mi-a sters check engine-ul, am mai mers vreo 50km cu ea si nu s-a mai aprins...nu ma bazez pe asta insa sa vedem ce se intampla pe parcurs.

Acum intrebarea este urmatoarea, din cate pricep eu ar fi vorba de sonda lambda nr.2 de pe evacuare, sa o schimb doar pe aceasta sau pe ambele dupa cum a spus colegul eneh?

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Da, este sonda de dupa catalizator din bank 2.

 

Poti face in felul urmator: sondele de dupa catalizator nu-ti afecteaza perfomantele masinii cu exceptia consumului putin mai mare asa ca poti sa schimbi doar o sonda dar cel mai probabil nu o sa dureze mult pana iti cade si cea de pe bank 1 si te iei iar cu check engine si manopera, schimb, etc. Sunt relativ ieftine estimez un ~150-200 ron pe un producator decent in Denso sau Bosch.

Edited by eneh
Link to comment
Share on other sites

Da, este sonda de dupa catalizator din bank 2.

 

Poti face in felul urmator: sondele de dupa catalizator nu-ti afecteaza perfomantele masinii cum o fac cele de dinaintea catalizatorului asa ca poti sa schimbi doar o sonda dar cel mai probabil nu o sa dureze mult pana iti cade si cea de pe bank 1 si te iei iar cu check engine si manopera, schimb, etc. Sunt relativ ieftine estimez un ~150-200 ron pe un producator decent in Denso sau Bosch.

 

Pai eu am facut o verificare pe autokarma dar nu inteleg ce sa cumpar :

Sistem de esapament : inainte de catalizator<br style="margin: 0px; padding: 0px; font-stretch: normal; font-size: 13px; font-family: Arial; outline: none !important;">Sonda lambda : Sonda reglaj<br style="margin: 0px; padding: 0px; font-stretch: normal; font-size: 13px; font-family: Arial; outline: none !important;">Volan : pentru volan pe dreapta<br style="margin: 0px; padding: 0px; font-stretch: normal; font-size: 13px; font-family: Arial; outline: none !important;">Interval de schimb recomandat [km] : 160000<br style="margin: 0px; padding: 0px; font-stretch: normal; font-size: 13px; font-family: Arial; outline: none !important;">Lungime totala (mm) : 570<br style="margin: 0px; padding: 0px; font-stretch: normal; font-size: 13px; font-family: Arial; outline: none !important;">Nr. poli : 4

Sistem de esapament : dupa catalizator<br style="margin: 0px; padding: 0px; font-stretch: normal; font-size: 13px; font-family: Arial; outline: none !important;">Sonda lambda : Sonda diagnoza<br style="margin: 0px; padding: 0px; font-stretch: normal; font-size: 13px; font-family: Arial; outline: none !important;">Volan : pentru volan pe dreapta<br style="margin: 0px; padding: 0px; font-stretch: normal; font-size: 13px; font-family: Arial; outline: none !important;">Lungime totala (mm) : 990<br style="margin: 0px; padding: 0px; font-stretch: normal; font-size: 13px; font-family: Arial; outline: none !important;">Nr. poli : 4

Pe mine ma intereseaza cele de dupa catalizator nu?

Au un pret de 274 Lei pe autokarma, le cumpar pe ambele deoarece imi place sa fac treaba completa si buna, ideea este ce marca am in momentul de fata pe ea, cu ce vine masina pe original, pretul spus de mine este pt Bosch, acestea fiind si cele mai scumpe, merita achizitionarea acestora sau caut pe original, in conceptia mea este si mai buna...recomandarile din partea dvs care sunt, sa le cumpar inca de acum sau sa astept sa se aprinda iar check engine-ul, exista vreo posibilitate ca din cauza benzinei de 100 sa se fi intamplat asta, am vreo sansa sa nu se mai aprinda?Am alimentat din nou cu 98...poate sunt intrebari puerile insa sunt curios.

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Bosch sunt ok, si cele originale tot Bosch sunt. Teoretic durata lor de viata cam asta este, cca. 160k km, unele pot duce si 200k km sau peste, am avut masini cu 250k km si sondele erau originale si mergeau ok. Daca au inceput sa dea eroare, au un inceput de sfarsit, o mai poti lungi o vreme probabil, dar tot acolo ajungi.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.