BMWClub: runflat sau chit reparatie in portbagaj - BMWClub

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

runflat sau chit reparatie in portbagaj Cu sau fara anvelope runflat??? Rate Topic: -----

#1 User is offline   BeB 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 45
  • Joined: 19-June 10
  • Gender:Male

Posted 30 March 2014 - 19:36

salut! as dori sa ascult si parerile voastre referitor la anvelopele runflat...

anvelope runflat sau roata de rezerva ??? sau ar fi indeajuns un kit de reparatie pentru anvelopele normale???

pt roata de rezerva mai e si problema spatiului :(


mutumiri celor care ajuta cu parerea!



scz pentru greseala din titlu!!!

This post has been edited by BeB: 30 March 2014 - 19:41

0

#2 User is offline   Stefan Bratasanu 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 190
  • Joined: 21-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Posted 30 March 2014 - 19:42

View PostBeB, on 30 March 2014 - 19:36, said:

salut! as dori sa ascult si parerile voastre referitor la anvelopele runflat...

anvelope runflat sau roata de rezerva ??? sau ar fi indeajuns un kit de reparatie pentru anvelopele normale???

pt roata de rezerva mai e si problema spatiului :(


mutumiri celor care ajuta cu parerea!


Toate sunt bune in mai multe situatii, dar pe rezerva te poti baza ...
eu unul nu ma inteleg cu runflat
1

#3 User is offline   BeB 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 45
  • Joined: 19-June 10
  • Gender:Male

Posted 30 March 2014 - 19:50

cat de benefic ar fi un kit anti-pană??? ca as dori sa renunt la runflat dar si fara roata de rezerva(atunci cand sunt prin oras).

This post has been edited by BeB: 30 March 2014 - 19:50

0

#4 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10698
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 30 March 2014 - 20:06

View PostBeB, on 30 March 2014 - 19:50, said:

cat de benefic ar fi un kit anti-pană??? ca as dori sa renunt la runflat dar si fara roata de rezerva(atunci cand sunt prin oras).

sunt kituri pana pe forum , am luat si eu , nu tin solutia dupa mine doar compresorul , o iau la drum lung totusi , pt oras mai poti lua un spray pana , mie mi-a rezolvat problema . La anvelope 18 nu prea fac fata , dar la cele 17 fara probleme , dar ca sa mergi pana la o vulcanizare e f ok .
http://www.bmwclub.r..._1#entry1630824
0

#5 User is offline   kma 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 88
  • Joined: 23-December 13

Posted 30 March 2014 - 20:48

Iarna run-flat
Vara normale + kit reparatie
0

#6 User is offline   razzzzvan 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1422
  • Joined: 27-October 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 30 March 2014 - 22:08

eu am de vara pe 18 normale si de iarna pe 16 runflat
pot sa-ti spun ca cele de vara pe 18 sunt mai confortabile decat cele de iarna runflat pe 16
eu nu le suport, plus ca am senzatia ca atunci cand pun runflat-urile sufera masina la gropi, pe drumurile noastre distrugi masina cu ruflat-uri
sa nu mai vorbim de zgomot, atunci cand am pus cauciurile de vara normale s-a facut liniste in masina
cu runflat-uri zici ca am toti rulmentii pe duca
0

#7 User is offline   Daniels13 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 814
  • Joined: 25-October 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 30 March 2014 - 22:13

Eu am runflat si roata de rezerva . :))

This post has been edited by Daniels13: 30 March 2014 - 22:13

0

#8 User is offline   mmneg 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1092
  • Joined: 25-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Posted 30 March 2014 - 22:27

Sunt momente cand o roata de rezerva valoreaza greutatea ei in aur. Oricat runflat ai avea.

This post has been edited by mmneg: 30 March 2014 - 22:28

0

#9 User is offline   nutu 18 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 722
  • Joined: 06-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Posted 30 March 2014 - 22:49

parerea mea este ca un kit reparatie este mai bun decat runflat

cu runflat poti avea surpriza sa te trezesti cu jantele strambe sau galme in cauciuc cand ajungi la vulcanizare

roata de rezerva este cea mai buna, fara batai de cap, fara costuri suplimentare, pleci la drum fara griji Posted Image in lipsa ei as alege kitu
0

#10 User is offline   BeB 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 45
  • Joined: 19-June 10
  • Gender:Male

Posted 30 March 2014 - 23:02

pe seria 1 cu runflat, aveam una dintre anvelope dezumflata si am mers vre-o 3-5km pana la vulcanizare si s-a uzat destul de rau partea exterioara a anvelopei.
0

#11 User is offline   Kenbobo 

  • Fan dependent
  • Group: Vanzatori Autorizati
  • Posts: 5128
  • Joined: 29-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Posted 30 March 2014 - 23:31

Eu am runflat, kit pana (solutie + compresor ) si roata de rezerva :)

In curand cred ca trec la anvelope normale pt vara. Pt iarna ma bate gandul la runflat doar pt a nu sta in frig sa faci pana/schimbi roata.

Am avut ocazia sa testez solutia si chiar a functionat fara probleme (cu anvelope normale) :D

#12 User is offline   catacfc 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 370
  • Joined: 27-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 30 March 2014 - 23:33

Runflat+roata slim de rezerva am ales eu la e60 cind l-am luat,foarte rezistente runflaturile,daca e urit afara,noapte ,si nu ai nici un chef sa te murdaresti doar "keep driving" daca ai pana.
Dezavantaje:scumpe,confort redus,uzura prematura articulatii,zgomotoase,dupa un timp se pot deforma si chiar daca mai au "carne" e posibil sa bata ,sa vibreze.
0

#13 User is offline   BeB 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 45
  • Joined: 19-June 10
  • Gender:Male

Posted 31 March 2014 - 19:57

multumesc mult pentru sfaturi!

cred ca optez pt janta dimensiuni reduse pt drumurile lungi, iar pt oras o folosesc doar kit-ul pt pana!
0

#14 User is offline   fbdcnt 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1414
  • Joined: 28-April 05
  • Gender:Male
  • Location:Essen

Posted 06 April 2014 - 17:35

frate de cand nu mai am bmw am asa o usurare ca stiu ca am rezerva! am patit de nenumarate ori sa am pana cu runflat si sa nu mai pot misca masina 1m, gaura rupta in calea de rulare de la o teava noaptea, la fel rupt cca 5cm lateral tot noaptea pe viscol, de-astea sa-ti bati copiii. am ajuns sa cumpar rezerve si de cate ori ieseam din buc o aruncam in portbagaj, la m o puneam inauntru in spatele spatarului una slim de seria 5 (se potrivea).
in concluzie nimic nu tine loc de rezerva. altfel la mers nu am observant sa fie mai rigide cele runflat, poate din cauza ca de frica gropilor circul cu presiunea putin mai mare.
0

#15 User is offline   LYM 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2157
  • Joined: 30-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 07 April 2014 - 07:23

View PostMyx, on 30 March 2014 - 20:06, said:

La anvelope 18 nu prea fac fata , dar la cele 17 fara probleme

De ce?
0

#16 User is offline   Ov1diu 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 109
  • Joined: 25-January 17
  • Gender:Male

Posted 30 May 2017 - 22:35

Cred ca roata de rezerva slim reprezinta o optiune foarte buna, mai ales la ce drumuri avem.
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro