BMWClub: BMW e36 sedan 1992 - BMWClub

Jump to content


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

BMW e36 sedan 1992 Rate Topic: ****- 4 Votes

#1 User is offline   catalindinuion 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 13
  • Joined: 29-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 05 April 2014 - 12:24

Salut,
In randurile de mai jos va prezint si sedanul meu, e36 din 1992.
Am luat aceasta masina absolut de la zero. Adusa din Germania, sunt primul proprietar in Romania, fara incident. A venit din fabrica cu aproape 0 optiuni si motor 1.8 m40 pe curea.
In decursul unui an am schimbat radical atat aspectul cat si partea tehnica a masinii la care inca mai lucrez. Vesnic nemultumit din fire ...presimt ca masina va suferi si alte transformari.
Pana acum am reusit sa pun:
Bara fata M
Grila Luxury
Praguri M
Lip GT
Splittere
Bandouri M
Semnale M
Eleron tip e46
Pleoapa Luneta Rieger
Jante 17 originale M3
Interior recaro hurricane
Plafon M
Fete de usi
Cotiera
Elemente de interior M
Faruri cu lupa Bosch + angel eyes
Proiectoare
Tunele de aer
Motor 1.9 IS Class II
Suspensie sport Koni reglabila pe duritate
Evacuare finala DragR
Evacuare intermediara / serpi
EWS
Sistem audio JVC

Inca lucrez sa pun clima, geamuri electrice, triplele, distantiere lip gt, triunghiurile de vant, discuri sport, diferential autoblocant si altele. Cu putin ajutor, rabdare si bani sper sa ajung intr-un final sa zic: Sunt multumit! )

Attached File(s)


3

#2 User is offline   Marius05 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 624
  • Joined: 14-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Posted 05 April 2014 - 12:33

Foarte frumoasa!
Felicitari pentru munca depusa si succes pe viitor cu ceea ce ti-ai propus.
:goodjob:
0

#3 User is offline   valy 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1003
  • Joined: 19-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/UK
  • Interests:BMW

Posted 05 April 2014 - 12:35

Foarte bine arată si succes in continuare
Am mai spus si ma repet anul asta se poarta ROSU :thumbsup:
1

#4 User is offline   Alin KIR 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1131
  • Joined: 23-February 12
  • Gender:Male
  • Location:GJ

Posted 05 April 2014 - 13:03

Foarte frumoasa masina! Niste poze cu interiorul nu ar strica. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente!
P.S. - e ceva ciudat la farul de pe partea soferului. Ceva nu pica bine pe acolo.

This post has been edited by Alin KIR: 05 April 2014 - 13:08

0

#5 User is offline   enis28i 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 162
  • Joined: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 05 April 2014 - 13:34

Foarte frumoasa masina ! Sa te poarte multi km fara incidente ! Spor la toate upgrade'urile care le ai in plan ! Așteptam si câteva poze cu interiorul ! Numai bine !
0

#6 User is offline   gabsosu 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 27
  • Joined: 12-August 13
  • Gender:Male
  • Location:TENERIFE

Posted 06 April 2014 - 02:38

Frumoasas si clar schimbarie fac diferente.
0

#7 User is offline   catalindinuion 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 13
  • Joined: 29-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 24 June 2015 - 08:52

Va salut din nou!
A trecut un an de cand am postat noutati legate de masina. S-au intamplat multe intre timp ..si bune si mai putin bune.
Intr-un final a trebuit sa schimb motorul din fabrica 1.8 m40 pe curea si am decis sa merg pe 1.8 IS m44 (1.9 benzina).
Se simte o diferenta destul de mare intre cele doua motoare. Sincer sunt multumit de alegerea mea, 1.8 is m44 e ca un mini 6 cilindrii :) Singurele probleme intalnite dupa swap au fost legate de ews care s-a prajit dupa ce am ramas fara baterie si pe urma a trebuit sa-i fac bypass.

Dupa o pauza de jumatate de an, timp in care nu am mers cu masina din cauza problemei de ews, am schimbat suspensiile reglabile pe duritate cu altele reglabile pe inaltime. Pot sa setez acum drop-ul atat pe fata cat si pe spate.
A urmat inlocuirea puntii spate de pe tamburi cu una pe discuri, alte conducte de frana, suruburi excentrice, discuri noi fata spate si placute noi fata spate. Dupa ce am ridicat-o pe elevator observai ca trebuiesc schimbate si flansa cardan, tampoane cutie, ulei diferential, ulei cutie si alte mizilicuri.

Si acum la partea de estetica... Am schimbat farurile cu altele oem la care am pastrat sticlele intermediare. Am pus un eleron LTW din plastic (pe care l-am fixat cu suruburi direct in haion), am schimbat haionul (care ruginea non stop; a fost un chin sa mut instalatia electrica de pe unul pe celalalt fara sa tai fire).
Apoi mi-am zis ca ar fi bine sa asortez un pic masina si am schimbat stopurile si semnalizarile (care erau albe) cu cele pe portocaliu si rosu. Aveam eu un fetish ca pe masina rosie merg mai bine elemente portocalii decat albe.

Dupa inca o pauza am decis sa vopsesc toata masina. Am mers pe aceeasi culoare ca cea de fabrica, si adica Brilliantrot (vopsea cu lac) si am vopsit-o pe Sonia (asa cum ii zic eu). Am mers personal sa dau toate piesele jos pentru vopsire pentru ca sincer nu mai am incredere in mesterii din zilele noastre. Pe partea de tinichigerie n-au fost probleme, doar cateva iregularitati pe liniile caroseriei. Daca tot am vopsit masina, am vopsit si etrierii in Bavaria Blue (vopseaua din sigla BMW) cu vopsea termorezistenta si lacuita. Au iesit de vis!

Initial am avut sa pun set de jante Motorsport DS1 17 inch 7.5J toate 4, et 40, foarte usoare si rezistente, pe care sa le fac aurii. Dupa ce le-am achizitonat (direct sablate) am realizat ca erau sablate prea dur si exista o posibilitate foarte mare sa iasa vopseaua cu o textura de coaja de portocala ...asa ca am renuntat la ele. Am pus intre timp alte jante Motorsport care vor sta pe masina pana am toti banii sa pot lua un set de BBS RC 090.

La interior am pus panourile termoizolante si am schimbat panourile de usi cu altele de individual din piele naturala. M-am pacalit cu aceste panouri ...adica sunt ok, au toate prinderile pe ele dar vanzatorul nu a mentionat doua aspecte: 1. ca erau de touring (astfel panourile din spate au colturile un pic mai scurte decat cele de sedan. au picat totusi perfect dar a ramas un spatiu gol pana in capatul coltului) si 2. ca initial au fost gri si le-a vopsit el repede cu spray-ul ca sa mi le vanda mie, ca eu aveam nevoie de panouri negre. Asadar iar imi caut panouri de usi :))

Si poze cu rezultatul final :)

Attached File(s)


6

#8 User is offline   Andrei_Snk 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 546
  • Joined: 08-October 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Posted 24 June 2015 - 08:56

Foarte frumoasa masina! Arata mai bine ca multe masini care nu au mai mult de 5 ani vechime. Sa ai putere de munca si $ ca sa poti continua modificarile.
0

#9 User is offline   alex230ro 

  • Fan dependent
  • Group: Members
  • Posts: 5507
  • Joined: 29-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 24 June 2015 - 08:58

arata foarte bine.felicitari.
0

#10 User is offline   catalindinuion 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 13
  • Joined: 29-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 24 June 2015 - 09:11

Multumesc frumos! M-am decis sa nu mai folosesc masina pe parcursul iernilor si momentan sunt axat sa strang bani iarna asta si in primavara sa schimb absolut toate articulatiile de sub ea. Sunt setat sa fac motorul sa functioneze in parametrii lui, asa cum functiona dupa rodaj. Ma pregatesc psihic :)) sa iau regulator relanti, debitmetru, sonda lamda, vasc, termocupla, clapeta acceleratie, toti senzorii de pe motor, bobina de inductie ...toate noi ...sa stiu o treaba. Bag niste bani acum si pe urma 100.000 km nu mai am treaba cu piesele astea.

Luna viitoare voi schimba tot traseul de evacuare cu unul custom din inox. Problema ar fi aparut in momentul in care am schimbat motorul ...traseul de evacuare de 1.8 IS este articulat diferit fata de cel de 1.8 m40 si nu calca corect pe traseul din sasiu. Din acesta cauza traseul de evacuare este mai jos decat pragul iar asta nu-mi permite sa mai cobor masina ..cum as vrea eu. Vreau sa o las mai jos macar inca 3 cm pe fata si 5 cm pe spate.
0

#11 User is offline   Dan_316i 

  • Securist
  • Group: Contributors
  • Posts: 4776
  • Joined: 21-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:BMW e36

Posted 24 June 2015 - 09:54

Bravo bravo bravo !!! nebunie maxima pisicile astea.
0

#12 User is offline   cris2dum 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 467
  • Joined: 15-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:BMW

Posted 24 June 2015 - 11:45

Tu ai facut bypass-ul la ews sau altcineva ?
0

#13 User is offline   catalindinuion 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 13
  • Joined: 29-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 25 June 2015 - 09:42

De bypass s-a ocupat un amic de-al meu care a trimis ews, chipul din cheie si coronita la cineva din Bucuresti. Nu stiu exact ce a facut individul (mi-a zis ca a schimbat nu stiu ce chip din ews) dar cand le-am montat inapoi a mers.
0

#14 User is offline   cris2dum 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 467
  • Joined: 15-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:BMW

Posted 25 June 2015 - 11:55

Multumesc de info . Sunt momente cand imi face figuri ews-ul, si eram curios cum ai procedat.

This post has been edited by cris2dum: 25 June 2015 - 11:55

0

#15 User is offline   Toody 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 19
  • Joined: 05-December 14

Posted 26 June 2015 - 00:29

Frumos, imi place ce ai facut la masina. Legat de stopuri ai semnalizari, si eu ma gandeam sa trec pe astea cu portocaliu. Esti din Brasov? Trec destul de des pe acolo poate ne vedem cu pisoii
0

#16 User is offline   lowlife 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 508
  • Joined: 11-December 13

Posted 26 June 2015 - 06:26

Excelent ce ai scos din e36 acesta, multa bafta in continuare!
0

#17 User is offline   catalindinuion 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 13
  • Joined: 29-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 26 June 2015 - 10:03

View Postcris2dum, on 25 June 2015 - 11:55, said:

Multumesc de info . Sunt momente cand imi face figuri ews-ul, si eram curios cum ai procedat.


Ar fi bine sa-l schimbi. La mine e o solutie de moment bypass-ul. Caut sa iau un ecu, ews si chip sa le schimb pe toate 3 (sunt imperecheate).

View PostToody, on 26 June 2015 - 00:29, said:

Frumos, imi place ce ai facut la masina. Legat de stopuri ai semnalizari, si eu ma gandeam sa trec pe astea cu portocaliu. Esti din Brasov? Trec destul de des pe acolo poate ne vedem cu pisoii


Sunt din Brasov. Ne vedem cu cea mai mare placere.
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro