Jump to content

Ce solutii alegem pentru protejarea unui motor cu norma Diesel E5


BOASKA

Public Pool   

30 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

dupa parerea unora indiferent de timp si loc diesel este pe primul loc :sorcerer:

 

DAR: este stiut faptul ca masinile diesel de generatie noua euro 5 au probleme cu subtierea respectiv cresterea nivelului de ulei in motor, mai ales in folosirea excesiva in oras, curse scurte, perioade mici anuale de functionare etc toate datorate sistemului euro 5 care odata ce observa o crestere a nivelului de incarcare intra in regenerare, problema principa fiind ca majoritatea circuland in oras si neasigurand o temperatura de lucru specifica regenerarii filtrului de particule de 580-600grd Celsius pe o perioada de timp de 15-20min reusesc in timp sa pericliteze buna functionare a dpf-ului prin incarcarea peste limita si respectiv a motorului prin dilutia uleiului datorita cantitatii marite de motorina injectata in camera de ardere

 

nu ma refer neaparat la bmw, ma refer la masinile E5, unele au probleme grave pe acest segment, Jaguar, Audi,Ford, Mazda...costuri si probleme pe care inca contructorii nu le-au rezolvat, se impun cica noi metode de prevenire a dilutiei, injectia de aditiv in evacuare, folosirea bujiilor pe regenerare, nu stiu cate din aceste lucruri se aplica la bmw, repet este vorba despre masini in general euro 5, cele euro 6 ar fi si mai problematice??:logik:

 

deci cu alte cuvinte ce ne facem, ne bagam pe benzinare, sau mergem in continuare cu diesel? cum il protejam? se merita in continuare diesel, daca facem o mica socoteala ce scutesti la combustibil dai de 3 ori mai mult la piese fata de un Otto aspirat, cand o sa fac regenerare in fiecare zi de la serviciu pana acasa mai bine mergi cu m3-ul...samd

 

ma gandesc ca multi aduc masinile din germania, multe cu km in minus, in germania toata lumea merge asa cum merge, si reviziile sunt LLL long life adica peste 40k....este clar acum de ce cad turbinele si alte alea pe masina, poate ca nivelul uleiului nu mai creste pentru ca deja este data la consum..in rest :drinks:

Link to comment
Share on other sites

eu rezolvasem altfel problema filtrului de particule,am fost pana la ploiesti pe autostrada in a 3-a masina peste 4mii de ture,cu toate optiunile aprinse pentru a consuma mai mult.Atunci functionase pentru ca imi disparuse dar acum vad ca a a aparut din nou aceasta problema cu filtrul de particule....
Link to comment
Share on other sites

eu rezolvasem altfel problema filtrului de particule,am fost pana la ploiesti pe autostrada in a 3-a masina peste 4mii de ture,cu toate optiunile aprinse pentru a consuma mai mult.Atunci functionase pentru ca imi disparuse dar acum vad ca a a aparut din nou aceasta problema cu filtrul de particule....

 

nu mai stiu ce scria in fisa dar stiu ca exista niste carbon solvents sau carbon remover solutie cu aplicatie industriala de la drew ameroid sau echivalenti, cei care se ocupa cu reconditionari de turbine etc mai folosesc solutii de carbon remover ca altfel nu ai nici o sansa sa cumperi la cat este de scumpa

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.