Jump to content

Furtun intercooler-egr spart


petrero

Recommended Posts

salutari , de ceva timp am furtunul intercooler-egr spart , mi am dat seama ca ceva nu e ok pentru ca masina numai tragea bine si am decis sa ma uit sub capota, am gasit mult ulei scurs si am verificat joja si era aproape pe minim , am fost la service si am o fisura destul de mare in furtun , am vrut sa cumpar unul nou dar am gasit doar de la 9 milioane in sus,de la dezmebrari nu as lua pentru ca mie frica sa nu i au unul care se va sparge repede si ma gandeam daca exista alta varianta ? se pot monta niste furtune de tuning cum sunt cele de silicon ? stiti pe cineva care poate face aceasta operatiune ? masina este 320D e46 150 cai 2004
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema o am si eu doar ca la mine este fisurat si se aude cum sufla aer la turatie mare(cand functioneaza turbina), de faptul ca ai ulei acolo nu prea cred ca este bine... si cred ca daca pui furtune siliconice nu este nici o problema.
Link to comment
Share on other sites

revin cu o noutate , am facut acum cu un prieten o improvizatie la el am pus un scotch de constructi gros 3M se cheama de culoare gri am infasurat cam jumate de rola si am pus un colier fix unde este fisurat pentru ca am vazut ca se umfla furtunul si asa nu se mai dilata asa rau fisura , am dat cateva ture ( talpa tare) si vad ca tine,fara scurgeri sau lipsa de putere masina trage ca inainte,desigur nu stiu cat o sa tina dar poate ma ajuta pana gasiti unul nou
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

am incercat si eu o improvitatie cu furtun siliconic, a mers bine pana mi s-a smuls intr-o depasire , cred ca mai aveam 40 de cai.. :) am pus nou si gata..

 

http://i44.tinypic.com/n6t2qq.jpg

 

improvitatia

 

http://i41.tinypic.com/zu35og.jpg

 

ca la carte..

 

http://i44.tinypic.com/9prygo.jpg

 

bine conteaza si ce model ai , caci difera dupa 2003(euro4) ,pana in 2003(euro3) , FL , NFL..motorizare

 

p.s. AL TAU FIIND 2004 este exact ca si al meu , apropo doar la 2004 am vazut sparte..costa undeva la 6-700 ron.

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

pai daca este din dezmembrari cat sa coste rolleyes.gif

 

Tu crezi ca daca-i din dezmembrari costa asa putin? intereseaza-te sa vezi cat costa la dezmembrari.. Chiar daca iei piese din dezmembrari, nu le iei "gratis".. Mai nou au preturi foarte mari..

Link to comment
Share on other sites

Tu crezi ca daca-i din dezmembrari costa asa putin? intereseaza-te sa vezi cat costa la dezmembrari.. Chiar daca iei piese din dezmembrari, nu le iei "gratis".. Mai nou au preturi foarte mari..

 

 

nu mai stiu cat costa in romania la camatarii aia, eu iau de pe ebay ....uite asta de ex

http://www.ebay.de/itm/BMW-E46-2-0D-INTAKE-MANIFOLD-IC-HOSE-2247324-7785063-Druckschlauch-320d-/271459810407?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f3443fc67

 

este din aluminiu mult mai lunga decat aia din poza lui krebs, asta inseamna ca in capete vor ramane aprox 10-12 cm de furtun care nu se va mai sparge niciodata, la fel se gasesc tevi de la alte modele de 5ar de ex. si pentru partea de la turbina, mufezi cu furtune scurte intrarile in turbo si intercooler si nu vei mai avea niciodata probleme cu furtunele, parerea mea, plus o reactie mai buna a motorului la accelerare din cauza ca traseul nu se mai dilata la presiune

Link to comment
Share on other sites

revin cu noutati, am fost la racing nick astazi si l am facut tot din silicon doar partea de sus care intra in egr nou cu 200 ron , acum intrebare mea e ca , acolo nu trebuie sa fie ulei prin furtunul ala X_X ? este furtunul de mai sus din poza pusa de Krebs
Link to comment
Share on other sites

acum sa nu te gandesti ca imi curgea ulei cu galeata,imi curgea putin cand ii dadeam talpa , ideea e ca nu imi tragea masina si curgeau cate 2-3 picaturi care imi murdareau motorul

masina merge bine ,trage bine,nu cred ca e turbina nu trebuia sa scoata fum sa numai traga ?

Edited by petrero
Link to comment
Share on other sites

acum sa nu te gandesti ca imi curgea ulei cu galeata,imi curgea putin cand ii dadeam talpa , ideea e ca nu imi tragea masina si curgeau cate 2-3 picaturi care imi murdareau motorul

masina merge bine ,trage bine,nu cred ca e turbina nu trebuia sa scoata fum sa numai traga ?

Nu e problema ceva ulei pe-acolo, tu tot desfaci zilnic sa verifici ?

Link to comment
Share on other sites

desfaceam cam la 2 zile cand il aveam spart sa vad daca mai trebuie carpit :) , acum probabil o sa o duc la un service calumea daca zici ca nu e normal sa fie ulei acolo , masina o am de noua de la 0 km , asta e prima problema aparuta pana la kilometrajul de 136 de mii
Link to comment
Share on other sites

desfaceam cam la 2 zile cand il aveam spart sa vad daca mai trebuie carpit :) , acum probabil o sa o duc la un service calumea daca zici ca nu e normal sa fie ulei acolo , masina o am de noua de la 0 km , asta e prima problema aparuta pana la kilometrajul de 136 de mii

Este ulei pe traseu man catusi de putin, nu te stresa, verifica si tu nivelul din baie, daca scade vizibil odata la o luna sa zicem, atunci sa te ingrijorezi, oricum daca era cazul sa-ti bage ulei in admisie se vedea fum. Las-o cum e daca trage si nu turbina nu are joc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.