Jump to content

probleme relanti+fum alb dimineata bmw e90


lolik

Recommended Posts

Cred ca e cum ti-a zis omu respetciv, sa nu fie vre-un injector care sa faca probleme la rece.

 

O solutie ar fi sa o pui pe test dimineata sa iti monitorizeze activitatea la injectoare..Isi poate da seama daca e in neregula ceva.

Nu-s mecanic dar zic si eu..cum vad situatia din punctul meu de vedere.

Dar asta cu relanti instabili nu prea vad alte cauze daca nu-s de la injectoare si parti ce tin de ele.

Link to comment
Share on other sites

Antigel nu pierde deloc. Ulei nu mai consumă după ce am făcut motorul. Am băgat 5.4 litri, după ce am făcut 1300km nivelul este la mijloc intre minim şi maxim Asta e singura problemă care o mai are (fum alb+ relanti instabil la prima cheie). Maşina trage de rupe

Cum adica ai bagat 5,4 L ulei si dupa 1300km ,nivelul este la mijloc???

Ti se pare ca nu consuma ulei?

Edited by Daniels13
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Pai eu nu cred ca trebuie sa pape atat ulei tinand cont ca ai segmentii noi. La 1300 de km sa pui 5,4 litri adica aproape un schimb de ulei...totusi.Verifica tubulatura turbo si vezi cat ulei ai pe acolo si in intercooler sa nu iti piarda turbina si sa il bage la ardere...
Link to comment
Share on other sites

i-am bĂŁgat 5,4 litri dupĂŁ ce am fĂŁcut motorul. Mi-a papat 2-300 ml ĂŽn 2000 km ceea ce este normal dupĂŁ ce se schimbĂŁ segmentii.

 

Asta inseamna cam 2,5 l la 15000 km... . Pana la urma ai rezolvat problema pe care o aveai cu fumul la pornire ?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
A mai gasit cineva rezolvarea acestei probleme ?! La mine dimineata la fel motorul nu functioneaza rotund scoate doar la pornire un smoc de fum alb dupa 2-3 pedale de acceleratie isi revine motorul si nici fum nu mai scoate doar la pornire atat ! Care ar fi problema ?!
Link to comment
Share on other sites

A mai gasit cineva rezolvarea acestei probleme ?! La mine dimineata la fel motorul nu functioneaza rotund scoate doar la pornire un smoc de fum alb dupa 2-3 pedale de acceleratie isi revine motorul si nici fum nu mai scoate doar la pornire atat ! Care ar fi problema ?!

 

Ai putea verifica cu inpa daca ai probleme la bujiile incandescente sau releu, asta ar cam fi primul pas

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Au trecut luni bune si nici pana in ziua de azi nu am rezolvat cu fumul

Motor segmentat, cuzineti schimbati, simeringuri supape.

Filtru epurator schimbat

Bujii schmbate

Releu Bujii schmbat

Injectoare inlocuite cu altele pentru proba

 

Cred ca singura sansa sa scap de fum e sa o vand.:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Reinviu topicul dupa 2 ani, masina in cauza este un e90 320d motor M47,as vrea sa curat racitorul EGR. Am desfacut conducta de la egr sa vad cat de murdar este, pare destul de murdar, l-a curatat cineva ? se scoate greu? se pierde mult antigel?

Citisem pe bimmer fest ca nu ar mai da masina cu fum dupa curatarea acestuia..al meu are ceva funigine..

 

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160910/abfba36b040c4dcd39d6f21479b34f36.jpg

https://vimeo.com/182196977

https://vimeo.com/182197000

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160910/4034628394fd57aecbb090c8a7c78b39.jpg

Edited by chitsro
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut

Dețin un bmw 318d din 2008

Aceeași problema o am și eu.

Scoate fum alb la prima pornire la rece. Sau dacĂŁ o las 5-6 ore nedormita, același fum alb la pornire.

Am schimbat bujiile, releul. Nici o schimbare.

Ăn schimb, eu am scos filtrul de particule și nu am fĂŁcut soft.ul.

Dar mașina trage foarte bine, chiar mai bine ca ĂŽnainte și ĂŽmi sta ceck engine aprins ĂŽn bord. BĂŁnuiesc ca nu i-am fĂŁcut softul dupĂŁ ce i-am scos filtrul de particule.

Fumul acela alb, atrage dupĂŁ el și un mers neregulat al motorului la rece 1-2 minute. Apoi este ok.

Eu ma gândesc ca este tot de pe circuitul acesta EGR. I-am schimbat și supapa EGR, dar degeaba. I-am scos dinnou furtunul de la egr deoarece zici ca se ĂŽneacĂŁ motorul. Am cumpĂŁrat degeaba EGR-UL.

Tot cu furtunul scos merg și fumul alb la pornire.

Oare sa fie din electrovalva de la EGR ?

Edited by onix_flo
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Eu am scapat de fumul alb la pornire la rece la temperaturi mici, sub 5 grade, dupa ce am schimbat regulatorul de presiune de pe rampa de injectie

 

ai avut aceleasi probleme ca in cele spuse in deschiderea topicului? ai anulat DPF din soft si fizic, ai avut ralanti instabil la pornire, scotea fum alb doar la pornire pentru cateva minute dupa o sedere mai lunga a masinii?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Salutare!

 

Si eu am avut aceasta problema cu fumul alb si cu mirosul insuportabil la prima pornire dimineata....gaze lacrimogene direct :).

 

Am curatat galeria de admisie, egr ul(l am lasat pe admisie) si racitorul de gaze (era bitum direct in ele).Le am demontat pe toate de pe motor si le am lasat pline (am pus o punga in dreptul intrarii la egr prinsa cu scotch sa nu iasa solutia, am intors galeria (la mine are dopuri, nu mai are clapetele) cu toate orificiile in sus si am umplut o 100% cu soluctie activa (solutie de spalat masini, nediluiata.5l 80lei la magazinele de specialitate) de pe o zi pe alta, dupa care le am spalat cu wap ul in interior.La racitor aceeasi operatiune.Se astupa una dintre intrari cu folie(o punga mai groasa sa nu o topesca solutia) si scotch/banda izolatie, dupa care se umple pana la refuz cu solutie.

A doua zi goliti piesele de solutia rezultata (pacura direct, mai grosa ca uleiul de motor) si spalati cu wap ul de prefarat daca nu cu un furtun cu apa.

 

Dupa spalare, racitorul este ca nou la interior.Sa fiti pregatiti si cu un set de origunguri (de la lidl 30 lei si ai toate oringurile posibile acolo).Pe racitor este termostatul negru.Daca il dati jos, riscati sa lacrimeze antigel pe acolo din cauza oringului.De preferat sa nu il dati jos ca nu are ce sa pateasca in urma curatarii.

 

Pe scurt, eu am scapat de fumul alb la prima pornire prin curatarea admisiei,egr,racitor gaze.

 

Postati si voi rezultatele!!!!

Va salut si sper ca am fost de ajutor.

 

Salutare!

 

Si eu am avut aceasta problema cu fumul alb si cu mirosul insuportabil la prima pornire dimineata....gaze lacrimogene direct :).

 

Am curatat galeria de admisie, egr ul(l am lasat pe admisie) si racitorul de gaze (era bitum direct in ele).Le am demontat pe toate de pe motor si le am lasat pline (am pus o punga in dreptul intrarii la egr prinsa cu scotch sa nu iasa solutia, am intors galeria (la mine are dopuri, nu mai are clapetele) cu toate orificiile in sus si am umplut o 100% cu soluctie activa (solutie de spalat masini, nediluiata.5l 80lei la magazinele de specialitate) de pe o zi pe alta, dupa care le am spalat cu wap ul in interior.La racitor aceeasi operatiune.Se astupa una dintre intrari cu folie(o punga mai groasa sa nu o topesca solutia) si scotch/banda izolatie, dupa care se umple pana la refuz cu solutie.

A doua zi goliti piesele de solutia rezultata (pacura direct, mai grosa ca uleiul de motor) si spalati cu wap ul de prefarat daca nu cu un furtun cu apa.

 

Dupa spalare, racitorul este ca nou la interior.Sa fiti pregatiti si cu un set de origunguri (de la lidl 30 lei si ai toate oringurile posibile acolo).Pe racitor este termostatul negru.Daca il dati jos, riscati sa lacrimeze antigel pe acolo din cauza oringului.De preferat sa nu il dati jos ca nu are ce sa pateasca in urma curatarii.

 

Pe scurt, eu am scapat de fumul alb la prima pornire prin curatarea admisiei,egr,racitor gaze.

 

Postati si voi rezultatele!!!!

Va salut si sper ca am fost de ajutor. Masina e90 320D 165hp fara DPF din fabrica, fara niciun resoft.Fix asa cum a iesit din fabrica.

 

DeĂžin un bmw 320D 2006, dimineaĂža la prima cheie nu merge motorul rotund la relanti Âşi scoate un fum alb de zici cĂŁ sunt cu tractorul:-).

Tocmai am schimbat urmĂŁtoarele:

-Toate filtrele inclusiv cel epurator

-Bujiile

-Am segmentat motorul cĂŁ aveam un consum imens de ulei Âşi am schimbat cam toate garniturile inclusiv cea de chiulasa.

Am schimbat simeringurile de la supape, cuzineti, segmenti.

Dupã ce am schimbat toate acestea, face la fel maºina. Scoate fum la pornire dimineaÞa pânã se Încãlzeºte.

 

AÂştept niÂşte pĂŁreri

 

Pe scurt, eu am scapat de fumul alb la prima pornire prin curatarea admisiei,egr,racitor gaze. e90 m47 165hp fara dpf, fara resoftari

Link to comment
Share on other sites

Am observat de ceva timp ,cu motorul rece,scoate o putoare de nu poti sta langa masina,fum nu da,teava de esapament e curata,am mai vazut asemenea mirosuri la masini cu dpf of.Masina face regenerare,merge bine,dupa ce se incalzeste dispare acel miros intepator.Aveti idee ce poate fii,de ce sa ma leg prima oara.Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.