Jump to content

Vand separator ulei/epurator/oil catch can


Recommended Posts

Ultima poza spune tot !

 

ceea ce este in ultima poza se datoreaza in principal gazelor din EGR coroborate si cu uleiul din epurator, dar nu uleiul este principalul vinovat

 

fii mai explicit. ce face acest separator al tau custom mai exact ?

ai niste poze mai detaliate cu el desfacut sa stim si noi ce cumparam.

totusi e o piesa din care turbina trage aer si trebuie ceva precautie, o turbina noua nefiind chiar ieftin de cumparat

Link to comment
Share on other sites

Uleiul este 'liantul' care face posibila acea 'mazga'

imagineaza.ti ca nu mai ai ulei in intercooler, admisie...etc.

Acest epurator custom contine doua filtre metalice de diferite marimi si compozitie, culminand cu o sita tot metalica cu gauri de 0,1mm, dar suficient de permisiva sa permita un flux de aer 'neinfranat' sa zic asa...

Uleiul stans in recipient se poate goli prin orificiul de dedesubt prin simpla des.surubare.

orice motor are epurator, dar opreste prea putin din vaporii de ulei , efectele fiind foarte daunatoare pt buna functionare a motorului.

cine si.a demontat admisia,egr.ul , sau intercoolerul sa le curete .., stiu ce vb.

ma motoarele pe benzina se numeste valva PCV parca.

 

post-52579-0-67488300-1398798263_thumb.jpg

 

 

 

Unu d-ĂŁsta e 25,de ce aș da 60?

 

Lol.

Acesta este elementul filtrant din carcasa epuratorului original de pe masina, 'loo rol' , care se stie ca se infunda .

ulterior bmw a inceput sa furnizeze un model nou de element filtrant, de tip vortex, dar care multa treaba nu face.

Acest oil catch can se monteaza aditional , nu se infunda niciodata, nu are nici o pieasa care trebuie schimbata, trebuie doar ca la fiecare schimb de ulei, adica undeva la 10-12 mii km, sa se goleasca de uleiul adunat.

Link to comment
Share on other sites

in poza a treia se vede incercuit cu rosu furtulul care face legatura dintre epuratorul de pe masina si tubulatura de admisie.

se inlatura acel furtunas, iar in orificiile ramase se conecteaza furtunele care vin din 'sifonul' meu .., ma.

Iar pt dureri de cap exista Nuro....

:)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

in poza a treia se vede incercuit cu rosu furtulul care face legatura dintre epuratorul de pe masina si tubulatura de admisie.

se inlatura acel furtunas, iar in orificiile ramase se conecteaza furtunele care vin din 'sifonul' meu .., ma.

Iar pt dureri de cap exista Nuro....

:)

ai vandut asa ceva ? Sau mai exact a cumparat cineva ? Cum sta butelia intr-un soricel ? Sau se sprijina pe ceva ,ce greutate are .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

ai vandut asa ceva ? Sau mai exact a cumparat cineva ? Cum sta butelia intr-un soricel ? Sau se sprijina pe ceva ,ce greutate are .

Inca nu am vandut nici unul, deoarece azi am terminat primul oil catch can de facut.

si..., mi l.am montat la masina mea, un e60 530xd, 2006.

se poate pune oriunde se gaseste un loc, dupa cum se vede in poza , eu l.am pus in partea stanga, imediat in spatele farului exista un spatiu gol,

are si pe ce sa se sprijine.

i.am pus un colier de plastic sa stea fix.

nu l.am cantarit, dar estimez ca are vre.o 500-600 g.

 

inca doua poze

post-51221-0-21282000-1398802426_thumb.jpg

post-51221-0-09816600-1398802441_thumb.jpg

Edited by ruslanrus
Link to comment
Share on other sites

Hai ca nu pot sa cred , ai terminat canistra ,practic nu ai nici un feedback , nu stii cum se comporta , nu ai facut pe la tovarasi ca sa vezi ce parere au si ei si direct vrei sa vinzi aici . Testeaza tu dracia cateva schimburi de ulei si apoi emiti un review sanatos , asa nici nu te poate lua lumea in serios zau asa . Apropos ideea de unde e , pe forumuri afara ai vazut ? Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Hai ca nu pot sa cred , ai terminat canistra ,practic nu ai nici un feedback , nu stii cum se comporta , nu ai facut pe la tovarasi ca sa vezi ce parere au si ei si direct vrei sa vinzi aici . Testeaza tu dracia cateva schimburi de ulei si apoi emiti un review sanatos , asa nici nu te poate lua lumea in serios zau asa . Apropos ideea de unde e , pe forumuri afara ai vazut ?

Cauta pe google 'oil catch can' si ai sa vezi ce si cum.

Si da.., normal ca am luat designul tehnic dupa multe zile de citit pe net, forumuri, siteuri a unor firme care comercializeaza asa ceva, din eu, sua si chiar Australia .

la o simpla cautare pe internet te lamuresti.

dar.., scopul meu nu e sa te conving pe tine personal sa cumperi, ci.., cautam de mult sa.mi iau asa ceva, gasisem in SUA ceva ce im.mi convenea la pret, dar mai era taxele..., si..., avand o fire mai aventuroasa sa zic asa, m.am decis sa.mi fac eu unul.

Nu vreau sa zic aici cam cat costa sa faci asa ceva(fitinguri,suduri,site,filtre metalice...etc) ca oricum nu m.ai crede.

nu mai zic ca am muncit 2 zile.

sunt sigur ca asa ca mine mai sunt, care vor sa.si monteze asa ceva, iar eu.., in entuziasmul meu, ce am zis?

sa pun pe net, poate bucur pe cineva.

Dar poate m.am inselat.

O seara buna !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai am spus mai sus.

Filtrul epurator standard,de pe masina, e f f f permisiv cu vaporii de ulei.

nu face mare lucru.

Se stie ca suntem o societate de consum, si...,na..,mai trebuie sa si cumparam piese de la producatori,nu sa mergem cu masina ani de zile fara sa bagam un ban in ea.

Asa am fost si eu, ma intrebam ce face asta, de ce sa.l pun...etc..

E f simplu, da.ti o cautare pe net, si o sa vedeti cum se infunda admisiile, EGR.ul, intercoolerul,..etc.

Anul trecut mi.am demontat admisia si egr.ul sa le spal. multi fac asta.

E jale ce am gasit inauntru.

M.am speriat, crezand ca tot acest ulei vine din turbo, dar..., am verificat turbina si era ok.

Am inceput sa caut pe internet cauzele.., si..., e numai unul.

filtrul epurator i.si face treaba f prost !

Apoi ...am explicat mai sus ce am facut.

Numai bine !

Link to comment
Share on other sites

Serios, chiar nu ati auzit pana acuma de oil catch can/tank?

 

Nu e ceva foarte nou, ci nici vrun concept traznit.

 

Beneficiile sunt bine stiute si anume a purifica aerul care este trimis de PCV, inapoi in admisie.Astfel previne solidificarea lui in peretii admisiei, si trimite aer curat in camera de ardere.

 

Mai multe puteti citi, aici.

Link to comment
Share on other sites

As fi interesat de un asemenea separator, dar am cateva nelamuriri, el vine montat pe racordul dintre iesirea epuratorului si racordul debitmetru-turbina? Voi anula epuratorul?

 

Trimis de pe al meu Huawei G510 folosind Tapatalk

Eu l.am conectat exact unde se vede incercuit cu rosu, furtunelul care face legatura dintre epuratorul standard si tubulatura de admisie.

Nu am anulat epuratorul standard,deoarece am modelul vortex.

cei care au elementul filtrant din burete/pânza,adica modelul anterior vortexului le.as recomanda sa.l scoata(doar elementul filtrant),sau sa.l inlocuiasca cu tipul vortex, deoarece se infunda si se poate duce turbina.

Acest aspect este bine stiut.

Edited by ruslanrus
Link to comment
Share on other sites

sunt ceva video pe net cu treaba asta , la 1000 km drenezi cam 50 ml de ulei , presupun ca ala se arunca nu se mai intoarce in motor , ca si functionare masina am inteles ca nu face vreo diferenta , doar depunerile respective nu se mai duc in galerie si egr .
Link to comment
Share on other sites

Initiativa este buna si un oil catch-can suplimentar este intotdeauna bine venit. Dar daca vrei sa iei 60 euro pe bucata ar trebui sa furnizezi mai multe detalii constructive, materiale folosite, schite in sectiune, etc.

Ok, mea culpa. am fost prea entuziasmat, si m.am grabit cu anuntul.

Am sa mai fac unu zilele astea si atunci am sa fac poze la tot ce este inauntru, cu explicatiile de rigoare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.