Jump to content

zgomot volan e60


valtheval

Recommended Posts

 

cica ar fi "2", part number 32306780892, dar trebuie verificat si intr-un service autorizat cumva

 

Mai mult ca sigur nu de acolo se aude zgomotul.Mai degraba de la o bucsa de teflon aflata la baza coloanei de directie, care nu trebuie schimbata, insa trebuie folosit un spray special antifrictiune.Alte spray-uri se pare ca fac mai rau.

O alta cauza foarte probabila este chiar caseta de directie.Zgomotul se transmite pana sus, pe coloana de directie.

Am avut aceeasi problema la E60 si am gasit explicatiile de mai sus pe un forum american, unde sunt membru vechi. :)

Concluzia, trebuie aflat exact de unde vine zgomotul si nu utilizati orice fel de spray pentru bucsa respectiva.

 

poti pune o schema, o poza ceva te rog cu locul in care trebuie dat cu spray-ul ala...sau daca ai cumva un diy

 

10x

Link to comment
Share on other sites

Am inceput sa am un clinchet la volan cand il intorc spre dreapta cam la aproximativ 20 grade. Clinchetul se aud cand e rece masina, dupa ce se incalzeste (BINE, adica trebuie mers un pic) nu se mai aude. E destul de enervant ca la fiecare curba spre dreapta sa il aud. E un E60 din 2004. Vre-o idee de la ce e si cum s-ar putea elimina ?
Link to comment
Share on other sites

si eu am aceasta problema, si am observat ca este in functie de temperatura de afara, cand este frig nu se aude, apoi, cum da caldura, se aude din nou.

o sa schimb si eu uleiul de servo si poate se rezolva ceva.

iar partea cu uleiul la bucsa, o vezi sau trebuie demontat ceva ? la mine nu se aude la motor, se aude in masina. cei de la reprezentanta deja imi demontasera toata masina din vorbe si am spus pas. doresc o solutie mai putin costisitoare.

Link to comment
Share on other sites

am cautat pe site-urile de pasionati bmw de pe afara

din UK si pana in USA si Malaiezia, acelasi scartait tampit, se pare ca este una dintre celebrele probleme specifice unor modele bmw

unii zic ca se poate unge ceva pe la coloana volanului, ca operatiunea dureaza cca 20 minute si s-a facut gratis la service. Cu toate astea, linistea n-a tinut decat vreo 2 saptamani, dupa care a revenit

La ei, ca si la noi, cei de la service BMW sint numiti "stealers" :)

Nu am gasit niciun DIY.

Cei mai mult au zis ca solutia de baza a fost schimbarea coloanei volanului (steering column), care costa enorm (vreo 1000 usd in state), nici nu vreau sa ma gandesc cat costa la AB.

Asa incat, zic sa ne relaxam, dam muzica mai tare, deschidem geamurile si nu mai bagam de seama scartaielile

Mai jos un link de la o asemenea discutie. Enjoy !

 

http://forums.e60.net/lofiversion/index.php/t58671.html

Link to comment
Share on other sites

Am inceput sa am un clinchet la volan cand il intorc spre dreapta cam la aproximativ 20 grade. Clinchetul se aud cand e rece masina, dupa ce se incalzeste (BINE, adica trebuie mers un pic) nu se mai aude. E destul de enervant ca la fiecare curba spre dreapta sa il aud. E un E60 din 2004. Vre-o idee de la ce e si cum s-ar putea elimina ?

 

 

caseta de directie :)

Link to comment
Share on other sites

poti pune o schema, o poza ceva te rog cu locul in care trebuie dat cu spray-ul ala...sau daca ai cumva un diy

 

10x

 

 

La baza coloanei de directie exista o bucsa de teflon sau plastic, nu stiu exact.Este posibil sa apara de acolo zgomotul.Daca vrei sa te apuci singur de treaba trebuie sa desfaci acolo si sa asculti cu atentie.Daca este de acolo incerci cu spray-ul, daca nu, cel mai probabil zgomotul vine din interiorul casetei.

Exista un aditiv special pentru asa ceva fabricat de Lubrizol si pe care il gasesti la BMW.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

am fost la filaret sa schimb lichidul de frana

ocazie cu care i-am pus sa verifice si scartaiutul asta tampit de la volan

dupa ce au dat cu nu-s ce vaselina lichida pe la coloana volanului, dat fiind ca zgomotul nu a disparut deloc, au concluzionat..."e din caseta de directie, e boala lor, asa face si la X3"

asa ca, muzica la maxim, alta solutie se pare ca nu e !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Salut,

 

Asa cum zice si titlul topicului....volanu scartie, destul de usor dar destul de enervant cand iau stanga sau dreapta de el...este ca un zgomot pe care doua bucati de cauciuc il fac cand se freaca intre ele. In rest, merge la fel de usor ca inainte

Ce ar putea fi ? Mai exista celebra bucsa de teflon ca la modelele vechi ? Costuri ?

 

10x

 

 

mia facut si mie la fel ceva timp(2 luni) dar acuma e ok...

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Asa cum zice si titlul topicului....volanu scartie, destul de usor dar destul de enervant cand iau stanga sau dreapta de el...este ca un zgomot pe care doua bucati de cauciuc il fac cand se freaca intre ele. In rest, merge la fel de usor ca inainte

Ce ar putea fi ? Mai exista celebra bucsa de teflon ca la modelele vechi ? Costuri ?

 

10x

 

 

mia facut si mie la fel ceva timp(2 luni) dar acuma e ok...

 

 

norocul tau, al meu inca face...de vreo 4 luni !

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
am fost eu azi la bmw cu aceeasi problema si au zis ca trebuie schimbata coloana de directie si caseta.Se poate unge cu vaselina coloana dar dupa un timp va aparea din nou acea scartaiala.Precizez ca pentru a unge coloana mi-au cerut 500 ron.Se vede ca e criza si ne baga pe gat piese.Ca la noi la nimenea,sunt curios ce ar fi facut nemtii in situatia de fata.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Mai baieti. Eu zic ca nu trebe schimbat nici coloana, nici caseta de directie. Eu am avut acelasi problema si la e36, si la e39. Chestia care scartie acolo este un plastic care protejeaza sa nu intre praful la acolo la rulmenti si la coloana. Prima data la e36 se auzea foarte urat, si m-am dus la un mecanic care lucra numai la bmw uri, si mi-a aratat. Era acolo un plastic care inconjura acolo coloana, mi-a zis asa ca e o protectie pentru ca sa nu intre praful acolo. Metoda este, ulei cat mai fin. De exemplu cum a scris colegul mai sus, ulei de la masina de cusut sau ceva de genu. Bagi cu o siringa lunga acolo adanc. Si de aceea se aude mai tare cand e frig ca se strange mai bine acolo, ceea ce e si normal. Eu asa am rezolvat si ambele masini. :)
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Scuze ca doar acuma revin. Baieti..... e simplu.... luati un spray de WD-40, sau orice spray cu ulei fin, de exemplu eu de la Wurth am folosit una, dar neaparat sa fie cu un prlungitor subtire. Indoiti un pic capatul prelungitorului, si bagati fix dupa volan si dati sa sufle acolo dar intretimp rotiti de volan de la stanga maxim, pana la dreapta maxim. faceti asta de cateva ori si o sa vedeti ca nu o sa se mai aude scartaitul.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.