Jump to content

Vibratie sub masina la 1500rpm


Recommended Posts

Salutare.

De curand am achizitionat un 118d, 2008, 140 cp.

Problema:

La 1500-1700 turatii, sub masina se aude ceva ca vibreaza, este ca un plastic ce ajunge la rezonanta cu ceva.

Aparitia vibratiei variaza: daca motorul este rece, nu vibreaza. Circul 3-4 km opresc motorul cand il pornesc din nou si ajung la 1500 rpm incepe...

Alteori vibreaza chiar de la prima pornire a masinii...

Aveti idee ce ar putea fi?

Mentionez ca sub masina sunt cateva plastice rupte...

Multumesc anticipat!

Sorin.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by DSO
Link to comment
Share on other sites

Scoate plasticele rupte despre care vorbesti, cred ca la scuturi te referi si fa un test scurt.

Acolo mai vibreaza + un mic zgomot, ca un harait daca imi permiti, conducta care pleaca de la filtrul de motorina catre motor care atinge conducta de la ambreiaj. Iese usor din sitemul ei de prindere in urma unei schimbari neglijente a filtrului de motorina. Am avut parte de un mecanic grabit :)

Incepi cu scuturile!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Am promis ca revin cu detalii dupa ce arunc o privire sub masina. Problema sta in felul urmator: sub masina am eliminat toate plasticele si orice altceva ce ar putea vibra sau intra in rezonanta.

Am observat, fiind sub masina, ca acea vibratie se aude la 1500 rpm undeva la imbinarea cutiei cu motorul... Am ascultat si mai in fata, si inspre dreapta sau stanga...doar pe mijloc se aude.

Inca nu am ajuns la reprezentanta sa imi zica ceva dar daca cunoaste cineva despre aceasta problema, as fi recunoscator sa aflu inainte.

Multimesc frumos.

Sorin

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

adevaru ca diesel-urile in general prezinta o vibratie, la turatii pana 2000,mai ales daca circuli mult in oras, si subturat....cel mai indicat ar fi sa ti motorul turat la cel putin 1800-2000 ture,

 

asa patesc si eu la un 407 2.0 diesel, cand circul mult in oras , se simte o vibratie sub consola centrala, atunci cand urc in ture de la 1500, spre 2000, daca fac un drum intins, nu se mai simte nici-o vibratie....

 

este ca o idee, nu-mi lua in nume de rau.. fa un drum mai intins, mentinand motorul la turatile 2500-3000, si schimbanumai la 3000 ture, poate vibratiile dispar.

 

p.s, se mai simte o vibratie asematoare si la un opel de-alu tata, si este de la bara antirului, are joc.....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

S-a rezolvat problema cu vibratia, asa ca am revenit cu ce stiu. :)

Am fost la BMW Sibiu..si dupa ce au ascultat toti mecanicii si sefii vibratia cu pricina, s-a gasit si rezolvarea: sub sofer, sub masina este un loc (un fel de 'pat' de cabluri) prin care trec niste fire-conducte-habar n-am ce si care (nici ei nu stiu exact de ce) vibrau cand motorul era rece. Acea vibratie semana cu niste plastice care ajungeau la rezonanta la 1500 rpm. Asta este tot ce stiu.

Sper sa fie de folos cuiva pe viitor ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.