Jump to content

530d F07 GT


Acero99

Recommended Posts

ieri toata ziua am umblat prin oras cu banu in buzunar fara sa am ce sa cumpar , asa ceva este ireal , peste tot pe unde scrie IN STOC = pe comanda , ca domne este in stoc dar nu la noi ci la un furnizor extern cu livrare in 7-10 zile ( asta a fost raspunsul pe care l-am auzit toata ziua )

 

astea erau singurele care erau in stocul fizic al magazinului

 

http://www.cauciucuri.com/GOODYEAR-EAGLE-F1-GSD3-245-35-R21-96Y-XL-MFS/

 

si ghici ce DOT aveau , nimic de speriat doar DOT 2010 , tare sa vanda gume de 4 ani jumate la pret de nou

 

azi o iau de la capat cu cautarile , daca nu gasesc dau comanda pe cauciuridirect.ro si aia e

 

acum inteleg dc a vandut omu ala jantele astea pe 21 , e o adevarata aventura sa gasesti anvelope

 

o sa sun imediat la vadrexim.ro sa vad ce e cu preturile astea atat de mici

 

http://www.vadrexim.ro/anvelope-vara-245-35-r21-michelin-pilot-super-sport-96-xly.html

 

http://www.vadrexim.ro/anvelope-vara-245-35-r21-pirelli-pzeronero-96-xlzr.html

Link to comment
Share on other sites

ieri am vandut anvelopele care erau pe jante si le-am roluit la Autosoft Militari

 

sunt comandate 4 anvelope noi 245/35/21 + 285/30/21 Pirelli Pzero ( non-rft )

 

azi am lasat jantele la baietii de la SRZ.ro pentru reconditionare ( sablare cu bicarbonat de sodiu + Powdercoating + lac ) , o sa fie gata vineri , anvelopele probabil saptamana viitoare

Edited by Acero99
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

ieri am vandut anvelopele care erau pe jante si le-am roluit la Autosoft Militari

 

sunt comandate 4 anvelope noi 245/35/21 + 285/30/21 Pirelli Pzero ( non-rft )

 

azi am lasat jantele la baietii de la SRZ.ro pentru reconditionare ( sablare cu bicarbonat de sodiu + Powdercoating + lac ) , o sa fie gata vineri , anvelopele probabil saptamana viitoare

la ce bani iesi cu reconditionarea?

Link to comment
Share on other sites

Oh, da. SRZ.ro

 

Pregateste-te cu un flex si o perie de sarma sa scoti powdercoatingul din interiorul jantei cand n-o sa-ti mai intre pe butuc. Sau cand o sa ai nevoie de 150-200g de plumb pentru echilibrare...

 

Stai c-am uitat : astia iti vopsesc si butucul jantei (cel care vine in contact cu discul) a.i. atunci cand strangi prezoanele o sa-ti ia janta ba la stanga ba la dreapta de nu stii de ce-ti tremura masina dupa aia.

Link to comment
Share on other sites

un simplu vopsit e suficient pt jante. pregatire ca la un element normal tabla .

Eu am schimbat culoarea la jantele de la cealalta masina din argintiu in Ferric Grey si am optat pentru vopsirea la pistol,avantajul fiind ca nuanta a iesit exact ce am vrut si vad ca se prezinta excelent dupa ceva timp de utilizare ; nu stiu care sunt avantajele reale a vopsitului electrostatic insa daca gasesti un meserias cu rabdare ti le face perfect si din pistol.

Ace,asteptam poze cat mai curand :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Oh, da. SRZ.ro

 

Pregateste-te cu un flex si o perie de sarma sa scoti powdercoatingul din interiorul jantei cand n-o sa-ti mai intre pe butuc. Sau cand o sa ai nevoie de 150-200g de plumb pentru echilibrare...

 

Stai c-am uitat : astia iti vopsesc si butucul jantei (cel care vine in contact cu discul) a.i. atunci cand strangi prezoanele o sa-ti ia janta ba la stanga ba la dreapta de nu stii de ce-ti tremura masina dupa aia.

 

la mine a fost totul ok.

 

un meserias cu rabdare ti le face perfect si din pistol.

 

 

le face, dar nu or sa se prezinte bine decat un timp scurt :thumbsup:

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

le face, dar nu or sa se prezinte bine decat un timp scurt :thumbsup:

cum adica maestre , am revopsit jantele style 122 arata si acum fix la fel , au aproape un an . ruleaza pe alta masina . Mai exact la ce te referi ..as revopsi oricand un set de jante . E ca la revopsire element , depinde cine lucreaza , mana de lucru ,materiale , pregatire .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

azi la 22.30 am fost sa ridic jantele de la srz.ro , l-am intrebat pe baiatul care s-a ocupat de ele daca o sa fie probleme cu incarcarea butucului cu pulbere , a zis ca de obicei nu sunt probleme dar totusi a luat fiecare janta si cu o freza + polizor a curatat fiecare gaura de butuc in parte si pe interior si pe exterior ca sa nu fie probleme

 

joi sper sa ajunga si anvelopele sa le pot monta pe masina

 

cateva poze la lumina de bec , am inteles ca in soare arata mai spectaculos

 

http://s26.postimg.org/fjq2fcac9/P1000542_Medium.jpg

 

http://s26.postimg.org/6ywqo6061/P1000543_Medium.jpg

 

http://s26.postimg.org/cxajyej4p/P1000544_Medium.jpg

 

http://s26.postimg.org/wgf57rhw9/P1000545_Medium.jpg

 

http://s26.postimg.org/bgz1g9g7t/P1000546_Medium.jpg

 

http://s26.postimg.org/706ohl1zt/P1000547_Medium.jpg

 

http://s26.postimg.org/60gdlvmu1/P1000548_Medium.jpg

 

http://s26.postimg.org/uv4gtox21/P1000549_Medium.jpg

 

http://s26.postimg.org/ac9komj4p/P1000550_Medium.jpg

 

http://s26.postimg.org/6h66m1zyx/P1000551_Medium.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pai el e prost sĂŁ zicĂŁ "da, nu trebuia sa le vopsesc si acolo"... Daca a pus si flexul pe ele, poti sa-ti iei adio de la concentricitatea butucului.... Ia pune o poza si cu centrul interior al jantei, unde se pprinde de disc.....

 

Dar oricum, sa nu te miri de ce-ti va tremura masina la 100+ km/h....

 

Macar daca nu te avertizam... Acum nu stiu daca din vina ta sau a lor lle-ai ridicat la 10 seara, dar daca acum pe seara le-au vopsit repede sa-si termine norma, verifica-le de "umbre" mâine pe luminã...

 

Zona unde vine anvelopa au sablat-o sau au vopsit peste ? (retorica)

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu a pus flexul , m-am exprimat eu gresit , avea o scula care am vazut-o si la autosoft , un fel de freza cu un cap dintr-un burete dur cu ala a curatat interiorul butucului de excesul de powdercoat si pe interior a folosit un polizor cu foi 3M de unica folosinta

 

pe la 21.00 m-a sunat ca sunt gata , la 22.30 am ajuns eu , jantele au fost sablate integral si reparate destul de bine avand in vedere starea lor initiala , erau destul de abuzate pe margine de la borduri si gropi

 

nu cred ca sunt chiar asa de slab pregatiti avand in vedere ca au destul de multe seturi de jante la activ , inclusiv roti pentru masini care participa la VTM

 

http://s26.postimg.org/3pmwvg1g9/IMAG0103_Medium.jpg

 

http://s26.postimg.org/l6r0qk28p/IMAG0104_Medium.jpg

 

http://s26.postimg.org/3s6sia53t/IMAG0105_Medium.jpg

 

http://s26.postimg.org/nliwazihl/IMAG0106_Medium.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Eu iti doresc sa n-ai probleme, desi se vede ca e afectat metalul din butuc.... Oricum, ca sfat general: nu mai vopsiti jantele electrostatic, actioneaza ca un inhibitor de racire pentru frane (janta mentine caldura transferata din franare in loc sa ajute la disiparea ei). Dupa aia ne plangem de discuri ovalizate, fading la franare etc

 

De asemenea, powdercoatingul are prostul obicei sa nu acopere uniform, sa ai mare grija la echilibrat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.