Jump to content

530d F07 GT


Acero99

Recommended Posts

Mda...pt unii V8 e un statut pt altii pasiune...nu vad de ce ai conduce un V8 intr-un oras aglomerat cot la cot cu un Matiz in loc sa te bucuri de el pe o autostrada fara limite sau stiu eu...poate pe un circuit...aici nu vorbim de Maybachuri si alea alea...unde e clar vorba de statut...la ce bun sa ai sute de cai la 5-6k rpm daca nu sa-i folosesti? <_< Edited by MscleMike
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Spune-mi si mie,in cazul in care iti place,cu actuala ce faci,crezi ca o sa o vinzi repede ? Ma gandesc ca e mai greu de vandut,lumea este sceptica cand vine vorba de F07 ( eu nu inteleg de ce,insa asta este realitatea )

probabil e vb de un schimb

Link to comment
Share on other sites

Am fost ieri la o vizionare a GT-ului 5.0i - http://www.autovit.ro/bmw-5gt-f07-C35800835.html

 

Mai bine nu mergeam , nu cred ca am dormit 3 ore toata noaptea , masina este senzationala din toate punctele de vedere , la interior fara nici o exagerare nu exista uzura , arata ca o masina noua , km sunt 100% reali ( masina a fost cumparata dintr-o reprezentanta din Germania la 4000km ) , omul este un fan impatimit al acestei marci ( are in colectie un Z4M , un X6 5.0i , GTul 5.0i , 325ti E46 etc ) . Am facut o plimbare de vreo 20-25km pe DN1 , masina accelereaza fenomenal , are o liniaritate a cuplului excelenta .

 

Dar am vazut cateva lucruri pe forumurile americane care ma cam pun pe ganduri , se pare ca motorul asta ( N63 ) nu este foarte fiabil si unele din ele sufera de cateva defecte foarte grave cu distributia , au fost deja cateva recalluri , cel mai recent fiind din dec 2014 - http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=1074012

 

Masina deja a beneficiat de un recall mai vechi , in feb 2014 au fost inlocuite post garantie toate injectoarele ( total de 130 de mil din care el a platit doar manopera ) .

 

Cateva observatii :

 

- la pornire cu capota deschisa motorul are un sunet mai dur / zumzait / zornait de tacheti similar cu motoarele valvetronic pe benzina

- dupa plimbarea pe DN1 acul care indica temperatura motorului nu a ajuns niciodata pe mijloc , statea constant cam la 3sferturi spre mijloc , el a spus ca este normal , temperatura ajunge la mijloc doar daca este condusa mai agresiv ( am cautat pe forumurile americane si acolo sunt la fel de impartite parerile , constanta fiind ca acest motor are o temperatura de functionare mult mai ridicata fata de altele )

 

Stiu ca sunt pe forum cateva persoane care au folosit acest motor si sunt curios daca pot sa imi ofere cateva informatii / opinii sau probleme uzuale

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

sincer, nu vad niciun motiv pt care ai lua asa ceva....am vrut sa ti scriu de cand te ai decis sa o vezi, dar am aut ca ti a scris mikken care e si posesor de acest motor si m am abtinut....cel putin o perioada....pe scurt:motor inutil de mare, performante scazute in comparatie cu capacitatea cilindrica.....impozit enorm....multe de zis....as alege un diesel super potent sau un M, acest 550i e o combinatie nereusita ba chiar si nefiabila de capacitate si putere....parerea mea....

nu te zbate cu 550i.... sincer....

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

- la pornire cu capota deschisa motorul are un sunet mai dur / zumzait / zornait de tacheti similar cu motoarele valvetronic pe benzina

- dupa plimbarea pe DN1 acul care indica temperatura motorului nu a ajuns niciodata pe mijloc , statea constant cam la 3sferturi spre mijloc , el a spus ca este normal , temperatura ajunge la mijloc doar daca este condusa mai agresiv ( am cautat pe forumurile americane si acolo sunt la fel de impartite parerile , constanta fiind ca acest motor are o temperatura de functionare mult mai ridicata fata de altele )

 

Stiu ca sunt pe forum cateva persoane care au folosit acest motor si sunt curios daca pot sa imi ofere cateva informatii / opinii sau probleme uzuale

 

acul din dreapta nu indica temperatura motorului. este pentru temperatura uleiului si este normal sa stea mai putin de mijloc la un trafic normal.

Link to comment
Share on other sites

pe forumurile din US gasesti intr-adevar multe informatii despre motoarele astea, dar trebuie sa iei in considerare faptul ca masinile pentru piata americana sunt setate diferit fata de cele de EU din cauza normelor mai restrictive de poluare pe care trebuie sa le indeplineasca, de unde si problema des semnalata acolo ca motoarele merg mai fierbinti, am observat asta la N62 de pe E65 cand toti din US sustineau ca lor le sta T la apa in mod normal pe la 105C, la mine am vazut maxim 103C foarte rar, doar in trafic aglomerat si pentru 2-3 min, asta in conditii de 50C afara, dupa care scadea sub 100C, asta e si cauza pentru care acolo multi au probleme cu fumul alb emis de motoare din cauza garniturilor valvelor care se coc in timp...

 

iar T uleiul care o vezi tu in dreapta nu are cum sa fie 120C in nod normal, deci e ok daca nu sta pe mijloc acul in conditii de condus prin oras sau la drum intins.

 

iar un V8 biturbo pe benzina e o placere, crede-ma :), e drept ca pe GT e greu poate sa scoti tot din el, dar daca nu te deranjeaza consumul, un V8 Biturbo e mai bun decat un diesel, fie el turbo, biturbo, triturbo etc... :thumbsup:

Edited by mik15
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

multumesc pentru opinii :thumbsup:

 

am primit un PM de la MscleMike cu referire la acest motor , in principiu sunt probleme si in Europa cu el pe anumite masini ( F-uri nonfacelift si culmea X5 LCI si X6 LCI - informatie primita de la o reprezentanta din Germania )

 

drept concluzie o sa stau linistit deocamdata , eram decis sa imi asum impozitul / RCAul si consumul + consumabilele de rigoare , dar nu pot sa imi asum o problema care te poate lasa fara motor ( lant distributie )

Link to comment
Share on other sites

Cred ca in situatia de fata cel mai bine iesi cu o resoftare la 530.

Nu va fi ca un 550i, dar macar iti mai potoleste setea de putere.

Deja ai bagat niste bani in masina, o cunosti si in plus nici nu se vinde repede.

Edited by r0n1n
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Foarte frumoasa masinuta ACE, sa o stapanesti sanatos si sa iti faci damblaua cu ea :frantics: !!!

 

 

ms ! :thumbsup:

 

cu ajutorul Dl. Inginer Sef FRE , masina o sa primeasca un soft de la BR Performance Belgium ( 300hp / 620nm ) - http://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/5-bmw/566-5-gt-serie/567-f07-2009/568-530d/

 

+ un lowering suspension kit de la Hartge ( drop 30mm fata / spate )

 

http://static.schmiedmann.dk/ProductPictures/image_82240_big.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

pt soft pretul de pe site ?

In principiu orice tuner poate cumpara harta de la BR Performance,singura cerinta este sa aibe scula care citeste softul si apoi sa il scrie pe cel de la ei. Pretul se negociaza in acest caz,nu mult dar se negociaza ca doar suntem romani 8)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.