Jump to content

E36 316i Coupe


Alin KIR

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
O intrebare: aveti idee de ce mi se aburesc stopurile si cum pot sa scap de aceasta problema? Cel de pe stanga se abureste tare, cel de pe dreapta mai putin. Stopurile sunt OEM BMW. Inainte am avut stopuri DEPO, nu au facut pic de condens indiferent de anotimp.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ca noutati, am inlocuit furtunele de frana pe fata ( ATE ), cel din stanga era crapat urat de tot, noroc ca l-am vazut la timp. Am schimbat si uleiul de servo ( Castrol ), cel vechi era murdar rau, plus ca se prelingea pe la un colier pana pe caseta de directie.

Ne apropiem si de urmatorul schimb de ulei:

post-54102-0-18869300-1458501668_thumb.jpg

post-54102-0-10240700-1458501677_thumb.jpg

post-54102-0-69891900-1458501683_thumb.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

In urma cu aproximativ o saptamana, in timp ce ma deplasam spre casa, masina a inceput sa se comporte ciudat. Am intrat intr-o depasire si cand am dat din treapta a 5-a in treapta a 4-a, nu s-a intamplat nimic, masina nu se tura absolut deloc si nu crestea viteza. Mi-am dat seama ca este ceva in neregula si am mers o buna bucata din drum cu maxim 80 km/h. La un moment dat am accelerat putin mai tare si a inceput sa tremure pana ce a murit de tot motorul ( in mers ). Urmatorii 113 km pana acasa i-am parcurs cu masina pe platforma. Initial am crezut ca pompa de benzina a cedat. Am fost la service, unde dupa numeroase piese schimbate ( bujii, bobine, debitmetre, valva PCV, etc. ) am aflat si cauza pentru care masina pornea foarte greu si nu se tura, si anume: catalizator infundat!

Am taiat catalizatorul si totul inauntru era facut praf si pulbere. L-am golit si acum circul cu ea asa. Cei de la service mi-au zis ca nu e problema, masina o sa traga mai bine si o sa consume mai putin ( asta nu cred ), insa vor fi probleme la noxe.

Intrebarea mea e urmatoarea, sa o las asa sau sa iau alt catalizator? Eu inclin spre a doua varianta, plus ca masina e putin mai zgomotoasa in ture fara acesta.

post-54102-0-90529000-1460830739_thumb.jpg

post-54102-0-30589100-1460830748_thumb.jpg

Edited by Alin KIR
Link to comment
Share on other sites

las-o asa cateva saptamani sau un timp rezonabil sa vezi cum se comporta.

consum, sunet, putere...

si apoi iei decizia. un catalizator in stare buna probabil ca te va costa cateva sute de lei bune (vorbesc de dezmembrari, catalizatoarele noi oem sunt zeci de milioane iar cele aftermarket noi pe la 5-6 am auzit ca sunt de evitat 100%)

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic de catalizatoarele sport, nu vreau sa urle, vreau doar sa fie silentios, exact ca cel OEM. Am gasit pe net un site unde se vand catalizatoare aftermarket Magnaflow: http://krizolitus.ro/general/Catalizatoare-universale-Magnaflow-Schultz-1036.html , insa nu stiu cat de bune sunt. Din dezmembrari e destul de riscant pentru ca nu am cum sa verific daca este bun sau nu. Momentan o sa merg asa cu masina pana voi vedea ce decizie iau, nou sau SH.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Sa mai stergem putin praful pe aici... Nu am reusit inca sa cumpar catalizator, insa sper sa il iau cat de curand. Nu am simtit nicio diferenta intre"cu" si "fara" acesta, doar ca masina e un pic mai zgomotoasa in ture, ceea ce nu prea imi place. Oricum, catalizatorul e urmatorul pe lista. Intre timp, am efectuat schimbul de ulei cu ocazia implinirii celor 222.000 km, iar in rest "apa, paie si bataie". ( + 3 poze :)) )

post-54102-0-05271400-1465760572_thumb.jpg

post-54102-0-79206300-1465760579_thumb.jpg

post-54102-0-11033500-1465760587_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Multumesc! Pe ideea asta am mers si voi merge tot timpul. Imi place E36-le clasic, exact asa cum a iesit el din fabrica. E placut sa primesti complimente pentru felul in care arata masina, desi are aproape doua decenii. Proiectoare nu ii voi pune pentru ca imi place cum arata asa fara.

Ma bucur ca ai decis sa iti prezinti masina aici. Bafta mai departe in ceea ce ti-ai propus! Cu siguranta esti pe calea cea buna! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Multumesc! Pe ideea asta am mers si voi merge tot timpul. Imi place E36-le clasic, exact asa cum a iesit el din fabrica. E placut sa primesti complimente pentru felul in care arata masina, desi are aproape doua decenii. Proiectoare nu ii voi pune pentru ca imi place cum arata asa fara.

Ma bucur ca ai decis sa iti prezinti masina aici. Bafta mai departe in ceea ce ti-ai propus! Cu siguranta esti pe calea cea buna! :thumbsup:

 

Mersi Alin.Celalalt forum e in paragina acum si am luat hotararea ca e nevoie de o schimbare.Sper in timp sa ajung la fel de clean pe partea de exterior cum este al tau.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salutare! De ceva vreme a inceput sa se auda o bubuitura sub masina cand cuplez in marsarier sau cand plec mai brusc de pe loc. I-am facut o verificare si mecanicul mi-a zis ca diferentialul e pe duca, adica si-a facut joc. Am gasit diferential second cu raport 3.45, acelasi raport ca al meu. La ce sa fiu atent cand il cumpar? Stiu ca sunt cu carcasa mica si cu carcasa mare, sau asta e valabil doar la LSD?
Link to comment
Share on other sites

Salutare! De ceva vreme a inceput sa se auda o bubuitura sub masina cand cuplez in marsarier sau cand plec mai brusc de pe loc. I-am facut o verificare si mecanicul mi-a zis ca diferentialul e pe duca, adica si-a facut joc. Am gasit diferential second cu raport 3.45, acelasi raport ca al meu. La ce sa fiu atent cand il cumpar? Stiu ca sunt cu carcasa mica si cu carcasa mare, sau asta e valabil doar la LSD?

 

Nu ma pircep foarte bine dar incearca sa verifici si flansa cardanului..din cate stiu face urat cand este pe duca..bafta !

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Nu am mai postat de ceva vreme, insa pe la masina s-a mai schimbat cate ceva. Am inlocuit sabotii de la frana de mana ( nu mai tinea deloc frana de mana ), filtru de benzina ( nu il schimbasem niciodata ), am achizitionat alta cotiera originala in stare IMPECABILA, (cea veche era retapitata prost) + un set de cauciucuri de iarna. Urmeaza o verificare la service, pentru ca la denivelari se aude un zgomot pe dreapta/fata, probabil o bucsa. Se pare ca a mai cedat si un senzor ABS pentru ca imi tot apare si dispare martorul in bord. Usor, usor ne apropiem si de schimbul de ulei. Poze :) :

post-54102-0-47379700-1483744805_thumb.jpg

post-54102-0-62207200-1483744816_thumb.jpg

post-54102-0-53854200-1483744823_thumb.jpg

post-54102-0-49556200-1483744843_thumb.jpg

post-54102-0-08398400-1483744860_thumb.jpg

post-54102-0-91433000-1483744878_thumb.jpg

post-54102-0-66406700-1483744889_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.