Jump to content

Sunet ciudat BMW e39 525 TDS


Recommended Posts

Salutari oameni buni!

 

Am si eu o mica problema cu masina mea, am un BMW e39 525 TDS, din 1997. Si inainte se auzea un mic clantanit din fata (partea dreapta cum deschizi capota) si am descoperit ca vibrau 2 metale intre ele, nimic grav, s-a rezolvat repede. Dar inainte de asta taicamio, a umblat la masina si a crezut ca e de la rolele din fata, si a procedat a da cu degripant WD-40 pe acestea, si cred ca a dat si pe curea. Dupa un timp, a inceput sa scoata alt sunet, un fel de "schieunat" foarte repetativ si la acelasi interval de timp. De asemenea parca "agata" ceva la relantiv. Oare sa fie de la role si de la curea care au fost stropite cu degripant? Si daca da, ce pot face in elgatura cu asta? Imi e frica sincer sa o pornesc sa nu sara cureaua sau ceva. Apreciez orice sfat si am sa le iau pe toate in considerare.

 

Multumesc foarte mult!!

Link to comment
Share on other sites

Pai nu ai cu ce sa o cureti. Eventual da curelele jos si verifica rolele. Daca au joc si cand invarti de ele zornaie, trebuie schimbate. Intinzatoarele le verifici cand da-i curelele jos, adica daca sunt ferme si revin sus sunt ok. Daca simti ca arcul e moale, ai nevoie de altele.

 

De regula de la WD40 cureaua nu ar trebui sa aiba nimic, insa nu stiu in ce stare sunt rolele de pe masina ta. Este de ajuns ca una din ele sa calce stramb pe curea din cauza uzurii rulmentului si trebuie sa schimbi si cureaua respectiva.

Link to comment
Share on other sites

Salutari oameni buni!

 

Am si eu o mica problema cu masina mea, am un BMW e39 525 TDS, din 1997. Si inainte se auzea un mic clantanit din fata (partea dreapta cum deschizi capota) si am descoperit ca vibrau 2 metale intre ele, nimic grav, s-a rezolvat repede. Dar inainte de asta taicamio, a umblat la masina si a crezut ca e de la rolele din fata, si a procedat a da cu degripant WD-40 pe acestea, si cred ca a dat si pe curea. Dupa un timp, a inceput sa scoata alt sunet, un fel de "schieunat" foarte repetativ si la acelasi interval de timp. De asemenea parca "agata" ceva la relantiv. Oare sa fie de la role si de la curea care au fost stropite cu degripant? Si daca da, ce pot face in elgatura cu asta? Imi e frica sincer sa o pornesc sa nu sara cureaua sau ceva. Apreciez orice sfat si am sa le iau pe toate in considerare.

 

Multumesc foarte mult!!

 

Salut , incearca sa te uiti si la alternator , sa nu ai cumva rulmentii uscati/uzati/gripati , am patit la fel , aveam si eu un sunet sub capota foarte deranjant , erau rulmentii alternatorului ... si daca schimbi curelele , ia-ti Contitech , parerea mea , merita !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.